Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)

Gestart door Huizen, februari 01, 2021, 12:01:34

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Zullen we het er maar op houden dat alle meningen kloppen: het deugt voor geen meter dat het schema er uit ziet zoals het nu is, het deugt ook niet dat er in een tijd waarin nog een avondklok geldt er wordt geexperimenteerd met publiek en dat dat dan net weer Almere bevoordeelt. Maar het klopt ook dat we voetballend echt verder zijn dat onze concurrenten. Over de concurrenten: Vanmiddag hopen dat MVV dus bus weer dubbel parkeert bij Graafschap en dat die er niet doorheen voetballen zoals wij dat uiteindelijk deden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:51:08
Zou dat lukken met het volgende 11-tal(als het een beetje tegen zit)?

Bos ,Ter Heide, Nieuwpoort ,Kramer , Sambissa; v/d Meer, Maulun ,Breij; Doodeman , Ladan , Ragnar.
nu begin je te overdrijven. Dit is niet als het een beetje tegen zit maar eerder als het heel erg tegen zit. En nogmaals, ik ben het met je eens maar er gaat niets veranderen wat we hier met zijn allen ook zeggen. Dat gezegd hebbende ga ik er maar niets meer over zeggen want ik val ook in herhaling :)

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 10:54:35
Ik heb gezien wat een eerder druk programma met bepaalde spelers deed en snap het vertrouwen van sommigen niet.

En dan met z'n allen straks janken als de competitie weer ergens rond de 70/75% wordt stil gelegd. Hoe sneller alles is afgerond hoe beter!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 13, 2021, 10:57:35
nu begin je te overdrijven. Dit is niet als het een beetje tegen zit maar eerder als het heel erg tegen zit. En nogmaals, ik ben het met je eens maar er gaat niets veranderen wat we hier met zijn allen ook zeggen. Dat gezegd hebbende ga ik er maar niets meer over zeggen want ik val ook in herhaling :)
Weet ik, maar soms moet je overdrijven ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#214
Citaat van: Galdiano op februari 13, 2021, 11:04:00
En dan met z'n allen straks janken als de competitie weer ergens rond de 70/75% wordt stil gelegd. Hoe sneller alles is afgerond hoe beter!  |:)
Leg dit nou eens uit dan...dat gaat vast niet lukken!
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

De club (en Henk) hebben zelf ook gezegd zoveel mogelijk spelen.
En al die rampspoed met overbelasting, blessures en Corana-uitbraken kunnen bij Almere net zo goed gebeuren als bij ons.

Ik had ook liever een meer comfortabele voorsprong gehad in de competitie maar juist daarom rustig blijven en de druk bij de concurrentie houden. 

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2021, 11:39:30
De club (en Henk) hebben zelf ook gezegd zoveel mogelijk spelen.
En al die rampspoed met overbelasting, blessures en Corana-uitbraken kunnen bij Almere net zo goed gebeuren als bij ons.

Ik had ook liever een meer comfortabele voorsprong gehad in de competitie maar juist daarom rustig blijven en de druk bij de concurrentie houden.
Hij zei blij OF niet echt blij te zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Bankzitter op februari 13, 2021, 11:39:30
De club (en Henk) hebben zelf ook gezegd zoveel mogelijk spelen.
En al die rampspoed met overbelasting, blessures en Corana-uitbraken kunnen bij Almere net zo goed gebeuren als bij ons.

Ik had ook liever een meer comfortabele voorsprong gehad in de competitie maar juist daarom rustig blijven en de druk bij de concurrentie houden.

Voorlopig die druk echt bij onze concurrenten. de Graafschap staat 6 punten achter én heeft een slechter doelsaldo. Als zij er eentje verliezen staat de druk er mega op, bij ons verandert er dan feitelijk niet zoveel.

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2021, 11:41:34
Hij zei blij OF niet echt blij te zijn..

Dat is dan nieuw. Eerder heeft hij gezegd dat blijven spelen belangrijk was.
Ook maar goed want als N.A.C. destijds hun zin had gekregen was het nog veel krapper geweest allemaal.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mario

Citaat van: Lore op februari 13, 2021, 11:49:06
Voorlopig die druk echt bij onze concurrenten. de Graafschap staat 6 punten achter én heeft een slechter doelsaldo. Als zij er eentje verliezen staat de druk er mega op, bij ons verandert er dan feitelijk niet zoveel.
De Graafschap staar 6 verliespunten achter. Die moeten wij nog wel inhalen. Ze blijven ook maar winnen  :zucht

Cambuur Groningen

Citaat van: mario op februari 13, 2021, 14:07:12
De Graafschap staar 6 verliespunten achter. Die moeten wij nog wel inhalen. Ze blijven ook maar winnen  :zucht
dat wel, maar het is niet om aan te gluren. Die verdedigers zijn lang, maar missen zoveel snelheid. Als we ons normale niveau halen moeten we ze thuis echt wel kunnen pakken

Lore

Citaat van: mario op februari 13, 2021, 14:07:12
De Graafschap staar 6 verliespunten achter. Die moeten wij nog wel inhalen. Ze blijven ook maar winnen  :zucht

Echt heel erg knap. Houdt de competitie wel echt spannend. Uiteindelijk zou ik het rechtvaardig vinden als zij met ons promoveren!

Tanjajeah

Op dit moment speelt Jong Ajax tegen Dordt, met in de eerste helft Brobbey en in de tweede helft Traore in de spits. Benieuwd of zij er vrijdag ook bij zijn, aangezien Ajax donderdag tegen Lille speelt. Ik neem aan dat in ieder geval Traore met Ajax 1 mee gaat, aangezien Haller niet mag spelen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op februari 15, 2021, 20:28:52
Op dit moment speelt Jong Ajax tegen Dordt, met in de eerste helft Brobbey en in de tweede helft Traore in de spits. Benieuwd of zij er vrijdag ook bij zijn, aangezien Ajax donderdag tegen Lille speelt. Ik neem aan dat in ieder geval Traore met Ajax 1 mee gaat, aangezien Haller niet mag spelen.

ja en ze staan lekker achter..... ;)