Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Chielvak19 op januari 09, 2020, 11:58:29

Titel: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 09, 2020, 11:58:29
Op vrijdag 31 januari zet de Cambuur-bus koers richting Gelderland voor het traditioneel lastige uitduel tegen N.E.C. Dit is dan ook de reden dat Henk de Jong en zijn mannen in het Goffertstadion rekenen op de massale steun van de Twaalfde Man. Reis jij mee naar Nijmegen en ga jij samen met de spelers op het veld op jacht naar drie punten?

Hieronder vind je hoe je bij dit duel aanwezig kunt zijn.



N.E.C. – SC Cambuur
Vrijdag 31 januari, 20.00 uur
Goffertstadion

Vervoersregeling: Auto- of buscombi
Uitkaart: Verplicht
Loyaltypunten: Voor een bezoek aan deze wedstrijd ontvang je 1 loyaltypunt
Kaartverkoop tot: De inschrijving sluit op donderdag 30 januari om 15.00 uur

Autocombi

Prijs: € 6,-
Toegestaan maximaal 35 personenauto's (en maximaal 5 meerpersoonsbusjes toegestaan)
Parkeren en omwisselen bij het uitvak (P7) vanaf 19.15 uur
Buscombi

Prijs: € 17,50 leden Kern van Cambuur, € 22,50 niet-leden KvC
Vertrek vanaf het Cambuurplein om 16.15 uur
Supporters dienen uiterlijk 16.00 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaart en e-ticket
Kaartverkoop alleen online
De kaartverkoop voor uitwedstrijden gaat volledig online, wel zo gemakkelijk! Klik hier om naar de speciale uitwedstrijden-website www.cambuurawaydays.nl te gaan.

Graag tot in Nijmegen!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Inferno-058 op januari 09, 2020, 21:38:47
Mooi op tijd in ieder geval.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Dokkumer op januari 09, 2020, 23:26:45
Prima prijs ook.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 23, 2020, 15:12:36
?? UPDATE N.E.C.-UIT: 154

Met nog een week te gaan tot het duel tegen N.E.C. staan er inmiddels al meer dan 150 man/vrouw op papier. Wil jij ook van de partij zijn? Schrijf je dan snel in voor de auto- of buscombi.

➡️ Alle informatie: https://t.co/gyYTeb639D

#NECCAM https://t.co/NMhVl52fVC
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Inferno-058 op januari 27, 2020, 23:27:33
Ondertussen tegen de 200 man aan.

Zeer belangrijke wedstrijd.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op januari 27, 2020, 23:34:41
Doke in ieder geval weer in basis.
Bangura zal Sambissa wel vervangen.
Hopelijk met Paulissen en Oratmagoen op de vleugels.
Laat Antonia maar invallen als er wat meer ruimte komt.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: De Gast op januari 28, 2020, 07:20:58
Je gaat toch niet in zo'n wedstrijd jongens op de vleugels zetten die geen eigenlijk geen buitenspelers zijn. Wat is je bedoeling dan..
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 28, 2020, 07:32:17
Citaat van: speculeter op januari 27, 2020, 23:34:41
Doke in ieder geval weer in basis.
Bangura zal Sambissa wel vervangen.
Hopelijk met Paulissen en Oratmagoen op de vleugels.
Laat Antonia maar invallen als er wat meer ruimte komt.

Antonia zal wel op de bank zitten, hoop zelf op Paulissen en Breij in de basis. Doke zal wel weer starten denk ik
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bankzitter op januari 28, 2020, 07:40:19
Citaat van: speculeter op januari 27, 2020, 23:34:41
Doke in ieder geval weer in basis.
Bangura zal Sambissa wel vervangen.
Hopelijk met Paulissen en Oratmagoen op de vleugels.

Mee eens hoor. Die jongens vinden zichzelf een "10" (net als Breij) maar kunnen prima op de vleugels en hebben daar veel gespeeld.
Antonia heeft genoeg krediet gehad.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 28, 2020, 08:28:37
Citaat van: De Gast op januari 28, 2020, 07:20:58
Je gaat toch niet in zo'n wedstrijd jongens op de vleugels zetten die geen eigenlijk geen buitenspelers zijn. Wat is je bedoeling dan..
als je met Ragnar en Paulissen speelt heb je geen enkele diepgang en dus geen lengte in het veld en sta je dus veel onder druk. Let maar op. Henk moet Antonia dieper laten spelen en minder bij het spel betrekken.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op januari 28, 2020, 08:48:29
Ieder zijn smaak.
Denk dat je met Paulissen en Oratmagoen meer voetbal voorin hebt.
Maar zou me gezien sterke invalbeurt ook niet verbazen als Breij er in staat.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 28, 2020, 11:11:32
Citaat van: speculeter op januari 28, 2020, 08:48:29
Ieder zijn smaak.
Denk dat je met Paulissen en Oratmagoen meer voetbal voorin hebt.
Maar zou me gezien sterke invalbeurt ook niet verbazen als Breij er in staat.
gaat mij niet om smaak. Wie speelt zal mij een zorg zijn
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 28, 2020, 12:11:07
??‍♂️ ARBITRAGE | Deze vier heren hebben aanstaande vrijdag de leiding bij het duel N.E.C. - SC #Cambuur in het Goffertstadion:

1️⃣ Bas Nijhuis
? C. Dobre
? T. Hoekstra
4️⃣ N. Smit

#NECCAM https://t.co/Ea64DblvRK
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 28, 2020, 12:58:25
Ook zijn we weer live zie ik nu
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 28, 2020, 15:15:53
?? UPDATE N.E.C.-UIT: 2️⃣3️⃣0️⃣

Het gaat de goede kant op, een kleine 250 man/vrouw staan al op papier voor aanstaande vrijdag! Wil jij Henk de Jong en zijn mannen ook steunen in Nijmegen? Schrijf je dan snel in!

➡️ Hier meer info: https://t.co/gyYTebnEyd

#NECCAM
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2020, 12:31:43
Vermoedelijke opstelling volgens de HaH: Stevens; Schmidt, Mac-Intosch, Schouten, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, Maulun; Antonia, Mühren, Oratmangoen.

McEachran meteen bij de selectie, ook Korte lijkt erbij te zitten. Nieuwpoort en ook Akoy ontbreken met blessures, Ladan en Sambissa geschorst.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 30, 2020, 15:15:26
? SC #Cambuur kan morgen in Nijmegen rekenen op de steun van 265 geel-blauwe supporters!

Op naar een mooie Awayday! ??

#NECCAM
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Inferno-058 op januari 30, 2020, 16:20:25
Waren genoeg mensen die nog wel heen wilden, maar als je als thuisclub slechts 30 auto's toelaat...

Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: TM op januari 30, 2020, 16:22:07
Ach er zit gelukkig een stijgende lijn in de aantallen. Had op voorhand niet verwacht dat er meer dan 200 mee zouden gaan. Gaan er wat moois van maken daar |:)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 30, 2020, 16:41:09
Citaat van: Inferno-058 op januari 30, 2020, 16:20:25
Waren genoeg mensen die nog wel heen wilden, maar als je als thuisclub slechts 30 auto's toelaat...
zal niet alleen aan N.E.C. liggen denk ik. De autoriteiten spelen hier ook een grote rol in
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2020, 16:43:01
Citaat van: Inferno-058 op januari 30, 2020, 16:20:25
Waren genoeg mensen die nog wel heen wilden, maar als je als thuisclub slechts 30 auto's toelaat...

Die parkeerplaats is niet groter daar, met nog wat bussen er bij...
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 30, 2020, 22:09:36
Citaat van: Chielvak19 op januari 30, 2020, 16:41:09
zal niet alleen aan N.E.C. liggen denk ik. De autoriteiten spelen hier ook een grote rol in
we hewwe gewoon niet de beste naam door het verleden. Das allang voorbij maar speelt hier en daar nog wel mee.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: PePe op januari 30, 2020, 22:14:43
Bij deze Awayday, ik zit morgen voor de TV.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: papier op januari 31, 2020, 07:43:09
Citaat van: PePe op januari 30, 2020, 22:14:43
Bij deze Awayday, ik zit morgen voor de TV.

Gewoon vrije verkoop joh
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: TM op januari 31, 2020, 08:06:54
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2020, 16:43:01
Die parkeerplaats is niet groter daar, met nog wat bussen er bij...

Ik zou net zeggen. Ik weet niet of je ooit in Nijmegen bent geweest, maar dat parkeervakje achter het uitvak is nog kleiner dan de parkeerplaats bij het Cambuur stadion.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 16:50:09
Zit v. Ewijk ook bij de selectie of mag/kan dat nog niet?
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 18:10:01
Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 16:50:09
Zit v. Ewijk ook bij de selectie of mag/kan dat nog niet?
zou um gelijk opstellen.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Lore op januari 31, 2020, 18:35:38
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 18:10:01
zou um gelijk opstellen.

Maar is hij speelgerechtigd?
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2020, 18:53:28
Citaat van: Lore op januari 31, 2020, 18:35:38
Maar is hij speelgerechtigd?

Kan ik me niet voorstellen.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2020, 18:55:33
Zit er niet bij. Opstelling zoals gisteren aangegeven. Mceachran op de bank.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: justremco op januari 31, 2020, 19:14:11
Citaat van: Lore op januari 31, 2020, 18:35:38
Maar is hij speelgerechtigd?

Geloof dat spelers voor vrijdagmiddag 12:00 ingeschreven moeten zijn, toen was ie officieel nog niet aangetrokken
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: De Gast op januari 31, 2020, 19:16:36
Had toch voor 4-4-2 gegaan vanavond met Breij erbij. Hoop dat ik ernaast zit maar heb hier geen goed gevoel bij.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 19:24:45
Citaat van: De Gast op januari 31, 2020, 19:16:36
Had toch voor 4-4-2 gegaan vanavond met Breij erbij. Hoop dat ik ernaast zit maar heb hier geen goed gevoel bij.
je had na 23 weds het roer even omgegooid. Gewoon lekker onder druk staan omdat we voor geen vuist maken
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 31, 2020, 19:28:17
Citaat van: justremco op januari 31, 2020, 19:14:11
Geloof dat spelers voor vrijdagmiddag 12:00 ingeschreven moeten zijn, toen was ie officieel nog niet aangetrokken
Deadline ligt op vrijdag 12:00 uur idd tenzij je op vrijdag of doordeweeks speelt (dan is het de dag voor de wedstrijd 12:00 uur)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2020, 19:30:32
Volendam had speciaal tegen ons zich voorbereid op 4-4-2 en Top speelt altijd al met 2 spitsen... dat verstoorde onze opbouw.

Maar N.E.C. speelt gewoon 4-3-3 dus we kunnen gewoon ons eigen systeem weer spelen.
Breij kun je altijd nog brengen als invaller.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 19:56:47
Citaat van: Bankzitter op januari 31, 2020, 19:30:32
Volendam had speciaal tegen ons zich voorbereid op 4-4-2 en Top speelt altijd al met 2 spitsen... dat verstoorde onze opbouw.

Maar N.E.C. speelt gewoon 4-3-3 dus we kunnen gewoon ons eigen systeem weer spelen.
Breij kun je altijd nog brengen als invaller.
begrijp je niet helemaal wb eerste stuk.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Treb op januari 31, 2020, 20:28:14
Antonia en Ragnar komt echt niks van terecht.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op januari 31, 2020, 20:31:09
Zonder Kallon is het niets voorin.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Treb op januari 31, 2020, 20:31:20
Jammer dat we bijna elke bal verkeerd aannemen
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Treb op januari 31, 2020, 20:33:32
Die Engelsman er maar in voor onze Fransman.

Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 20:33:53
Wanneer zien we de oude Antonia eens?
Inspiratieloos en zonder enig durf momenteel.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: De Gast op januari 31, 2020, 20:35:49
Totaal ongevaarlijk. 4-3-3 met deze vleugels werkt echt niet.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op januari 31, 2020, 20:37:04
Antonia er uit.
Engelsman erin en Ragnar naar rechts.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2020, 20:37:09
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 19:56:47
begrijp je niet helemaal wb eerste stuk.

Dat Volendam van 4-3-3 naar 4-4-2 was geswitched...ik zei het wat onduidelijk.

Bangura valt niet tegen. Antonia maar wisselen in de rust.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 20:38:46
Breij komt erin, zo te zien
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2020, 20:44:26
Nu Jacobs misschien met hamstringblessure  8P
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: De Gast op januari 31, 2020, 20:45:34
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 19:24:45
je had na 23 weds het roer even omgegooid. Gewoon lekker onder druk staan omdat we voor geen vuist maken

Siest 't nou zelf.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2020, 20:47:32
We spelen geduldig... niks weggeven en de goal komt wel.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2020, 20:48:42
Citaat van: De Gast op januari 31, 2020, 20:45:34
Siest 't nou zelf.
jij bent de enige die het anders ziet. Antonia slecht maar gewoon 433 blijven speleb
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 20:48:59
Helaas kunnen we nog geen optimaal gebruik maken van het zwakke spel van NEC, al moet Breij natuurlijk gewoon scoren. Hier zitten echt wel drie punten in vandaag met wat geluk en wat meer kunde voorin.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2020, 20:51:14
Nog een kwartiertje en dan onze nieuwe aanwinst voor Maulun. En bal sneller laten gaan.

Overigens vind ik Ragnar best behoorlijk spelen.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 20:51:37
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2020, 20:48:42
jij bent de enige die het anders ziet. Antonia slecht maar gewoon 433 blijven speleb
laat maar. Bangura jonge, erg goed
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 20:52:00
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2020, 20:51:14
Nog een kwartiertje en dan onze nieuwe aanwinst voor Maulun. En bal sneller laten gaan.

Overigens vind ik Ragnar best behoorlijk spelen.
ja en Breij poeh
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2020, 20:52:09
We missen Kallon echt wel zorgt voor veel gevaar.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op januari 31, 2020, 20:52:25
Bangura doet het prima.
Breij valt gedreven in.
Antonia wederom zeer tegenvallend.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 20:52:36
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2020, 20:48:59
Helaas kunnen we nog geen optimaal gebruik maken van het zwakke spel van NEC, al moet Breij natuurlijk gewoon scoren. Hier zitten echt wel drie punten in vandaag met wat geluk en wat meer kunde voorin.
geduldig blijven.!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 20:53:13
Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2020, 20:52:09
We missen Kallon echt wel zorgt voor veel gevaar.
is er niet. Hest niks aan dit soort gelul
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 20:53:54
Citaat van: speculeter op januari 31, 2020, 20:52:25
Bangura doet het prima.
Breij valt gedreven in.
Antonia wederom zeer tegenvallend.
idd vooral int begin was antonia slecht.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2020, 20:54:38
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 20:53:13
is er niet. Hest niks aan dit soort gelul
:O
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 20:55:11
Ik hoop dat we er een paar inprikken, zo niet een punt meenemen, hopen dat de rest van de standen blijft zoals nu en dan hebben we weer een lastige uitwedstrijd gehad. Enige waar ik dan nog echt tegenop kijk uit is GAE.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: hobbes op januari 31, 2020, 20:58:33
Tandje erbij, van dit NEC hoef je niet te verliezen, maar je moet zelf wel gas geven.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2020, 21:00:00
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 20:55:11
Ik hoop dat we er een paar inprikken, zo niet een punt meenemen, hopen dat de rest van de standen blijft zoals nu en dan hebben we weer een lastige uitwedstrijd gehad. Enige waar ik dan nog echt tegenop kijk uit is GAE.
jong Ajax uit....
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2020, 21:00:16
Hier moet je gewoon 3 punten pakken.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2020, 21:00:22
Antonia wisselen. Verder gewoon loeren op het goaltje.  We krijgen gewoon weinig ruimte, N.E.C. staat ons op eigen helft op te wachten. Bij een voorsprong komt er meer ruimte.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:00:39
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2020, 21:00:00
jong Ajax uit....
dan zijn we d'r al hoop ik :)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2020, 21:02:36
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:00:39
dan zijn we d'r al hoop ik :)
dat zou wel mooi zijn ja
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2020, 21:03:53
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 20:55:11
Ik hoop dat we er een paar inprikken, zo niet een punt meenemen, hopen dat de rest van de standen blijft zoals nu en dan hebben we weer een lastige uitwedstrijd gehad. Enige waar ik dan nog echt tegenop kijk uit is GAE.
klopt hou GAE in de gaten lastig ploegje.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op januari 31, 2020, 21:12:19
Wat een chaos achterin!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:15:23
Nijhuis.... eikel
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2020, 21:15:36
Naaihuis :(
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 21:15:53
Brack 2.0 (nou ja, bijna dan  8P).
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op januari 31, 2020, 21:16:16
Pfff 100% penal
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:17:15
Alsnog:)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2020, 21:17:40
Citaat van: AL op januari 31, 2020, 21:16:16
Pfff 100% penal
Nu helemaak
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op januari 31, 2020, 21:17:44
Jaaaaa!!!!!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:17:54
Affluiten maar
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: carlo de leeuw op januari 31, 2020, 21:18:09
ondanks dat hij nu wel een pingel geeft ben ik alweer helemaal klaar met de "grote" nijhuis.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 21:18:23
Bedankt Nijhuis voor het boos maken van Maulun  :devil.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2020, 21:18:26
Wel een schitterende actie van Maulun
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: LWD vak 7 op januari 31, 2020, 21:21:21
Ongelooflijk dat die van Eijden nog geen geel heeft.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bob Paisley op januari 31, 2020, 21:21:37
Had eerder penal moeten zijn.    Maar goed.  Deze was ook terecht
Hoppaaa.  Belangrijke goal
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:24:56
Nijhuis wordt de geevaarlijkste tegenstander laatste 25-30 minuten
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Treb op januari 31, 2020, 21:29:32
Zeer rommelig even
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Tanjajeah op januari 31, 2020, 21:30:12
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:24:56
Nijhuis wordt de geevaarlijkste tegenstander laatste 25-30 minuten

Precies dit. Wat staat die hopeloos te fluiten.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op januari 31, 2020, 21:33:11
Volhouden jongens.
Graafschap achter
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 21:36:46
 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: zeewolde op januari 31, 2020, 21:36:58
Wat een wereldgoal!!!!!!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bob Paisley op januari 31, 2020, 21:37:16
BAM
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op januari 31, 2020, 21:37:29
Muhren.
Wat een goaaaaaal
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op januari 31, 2020, 21:38:06
Grandioos!!!!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2020, 21:38:26
HEERLIJKE GOAL.......
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 31, 2020, 21:38:31
Ongelovelijk!!! Hij mag weer 5 kansen missen nu?
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Stiens op januari 31, 2020, 21:39:29
Onze eigen van Basten bij Cambuur, Robert Mühren  |:) |:)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bob Paisley op januari 31, 2020, 21:41:31
Wel jammer van bangura.   Prima pot.  En ook belangrijk bij dat blok
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2020, 21:43:14
En nu Aulun...
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 21:44:18
Citaat van: Bob Paisley op januari 31, 2020, 21:41:31
Wel jammer van bangura.   Prima pot.  En ook belangrijk bij dat blok
Klopt, vooraf wat zorgen over onze beide backs tegenover hun snelle buitens. Beide uitstekend gespeeld
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 21:48:40
Hoedemakers hopelijk weer in zijn oude vorm. Degelijke pot vanavond.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Tukker op januari 31, 2020, 21:56:04
Mooie driepunter tegen een op papier moeilijke tegenstander. En ook nog twee punten uitlopen op promotie. Een top avond alleen jammer van de blessures. Prima Doke ook trouwens. Mooi solide gespeeld.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 21:56:33
Heerlijke Cambuur-dag zo!  |:)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Stiens op januari 31, 2020, 21:56:52
Verdiende overwinning in Nijmegen en concurrent de Graafschap speelt gelijk. Mooie avond voor ons SCC-ers  |:) |:)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 21:58:34
Bedankt !!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bob Paisley op januari 31, 2020, 21:59:18
Gewoon top week.
Belangrijke punten.   Nieuwe aanwinsten.
We gaan een mooi weekend tegemoet
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 21:59:26
Citaat van: SCC op januari 31, 2020, 21:44:18
Klopt, vooraf wat zorgen over onze beide backs tegenover hun snelle buitens. Beide uitstekend gespeeld
!!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2020, 22:05:28
Prima overwinning. Gelukkig had ik het goed ingeschat dat het goaltje vanzelf zou komen.
Het werd wel een vechtwedstrijd maar gelukkig hebben we een aantal spelers die dan ook zich laten zien.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 22:07:02
Knap van Doke (zat toch wat in de nederklets en zag vandaag Van Ewijk komen) en Bangura (speelt bijna nooit) om er zo te staan. Juist in deze wedstrijd kon je deze twee strijders er zeer goed bij hebben. Geldt ook voor Breij die mooi wat heeft dicht gelopen.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op januari 31, 2020, 22:11:36
Vooral Bangura indrukwekkend.
En Muhren...
Tegen Oss de mooiste kansen missen en dan zo.n wereldgoal. :_schater :_schater
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 22:11:39
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2020, 22:07:02
Knap van Doke (zat toch wat in de nederklets en zag vandaag Van Ewijk komen) en Bangura (speelt bijna nooit) om er zo te staan. Juist in deze wedstrijd kon je deze twee strijders er zeer goed bij hebben. Geldt ook voor Breij die mooi wat heeft dicht gelopen.
Dit dus,  Sunderland.

Zo bedoel ik het ook Collingwood
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 22:13:09
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 21:59:26
!!
Luister, ik ben erg blij met van Eijwijk.
Maar jij gaat me toch niet vertellen dat het spel van onze backs vandaag in jou ogen ondermaats was?
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Vlampiep op januari 31, 2020, 22:14:50
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2020, 22:07:02
Knap van Doke (zat toch wat in de nederklets en zag vandaag Van Ewijk komen) en Bangura (speelt bijna nooit) om er zo te staan. Juist in deze wedstrijd kon je deze twee strijders er zeer goed bij hebben. Geldt ook voor Breij die mooi wat heeft dicht gelopen.
Doke en Bangura speelden een zeer solide wedstrijd. Wordt voor Sambissa en Van Ewijk hard werken om hun plaats op te kunnen eisen. In vechtvoetbal zijn deze twee echt in hun element.
Wat een schitterende selectie voor de 2e seizoenshelft.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 22:15:24
Wat een topdag !!!!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 22:16:38
Skeids is een lafaard. Moet van eijden 2 x duidelijk geel geven
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: denistel op januari 31, 2020, 22:16:48
Citaat van: SCC op januari 31, 2020, 22:13:09
Luister, ik ben erg blij met van Eijwijk.
Maar jij gaat me toch niet vertellen dat het spel van onze backs vandaag in jou ogen ondermaats was?

zeker niet maar v ewijk is wel beter dan doke hoor...bangura verassend goed vind ik

en Muhren wat een wereldgoal dat was de slagroom op de cake. verder dikke pluim
voor het hele team dit zijn hele belangrijke punten
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 22:17:00
Citaat van: Vlampiep op januari 31, 2020, 22:14:50
Doke en Bangura speelden een zeer solide wedstrijd. Wordt voor Sambissa en Van Ewijk hard werken om hun plaats op te kunnen eisen. In vechtvoetbal zijn deze twee echt in hun element.
Wat een schitterende selectie voor de 2e seizoenshelft.

Nou, zeg dat!  _O_
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 22:18:21
Citaat van: denistel op januari 31, 2020, 22:16:48
zeker niet maar v ewijk is wel beter dan doke hoor...bangura verassend goed vind ik

en Muhren wat een wereldgoal dat was de slagroom op de cake. verder dikke pluim
voor het hele team dit zijn hele belangrijke punten

Absoluut, van Ewijk ben ik zeer blij mee. Samen met Pinas de enige die goed speelden bij ADO
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 22:18:41
Wil nog even de absolute ommekeer in de weds terug halen. Doke die Okita even flink doorzaagd. Gelijk was het over! En okita er later uit
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 22:23:52
Eerst was het wel goed inderdaad, dat Nijhuis mannelijk spel toeliet.
Aan het einde werd het minder (Cambuur perspectief), want Ragnar en Maulun kregen nooit een overtreding mee (strafschop uitgezonderd).
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 22:26:26
Citaat van: SCC op januari 31, 2020, 22:11:39
Dit dus,  Sunderland.

Zo bedoel ik het ook Collingwood
ik dus ook
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 22:27:16
Citaat van: SCC op januari 31, 2020, 22:23:52
Eerst was het wel goed inderdaad, dat Nijhuis mannelijk spel toeliet.
Aan het einde werd het minder (Cambuur perspectief), want Ragnar en Maulun kregen nooit een overtreding mee (strafschop uitgezonderd).
2 x zo duidelijk hands
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC op januari 31, 2020, 22:28:19
Ja en dan geel geven op de aanmerkingen
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op januari 31, 2020, 22:36:07
Thuispubliek keerde zich tegen eigen ploeg als ik het goed hoorde. Absoluut niet de beste wedstrijd maar wat een goal van Mühren. En Breij wil ik volgende week wel in de basis. Alleen hopen dat het meevalt met Jacobs en Bangura
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: hobbyslager op januari 31, 2020, 22:43:00
lekker drie puntjes mooi begin van het weekend, doke viel positief op en inderdaad een topgoal van muhren. |:) :proost
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 22:43:38
Knap hoor, had ik niet verwacht. Ik was zo zenuwachtig voor deze wedstrijd dat ik me thuis heb afgezonderd van de wereld, en de wedstrijd niet gekeken, en mijn telefoon uitgezet. Pas net de moed bij mekaar geraapt en de stand gekeken, 3 punten en Graafschap op 4! Dit zijn 3 hele belangrijke punten!  _O_
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 22:49:47
Jammer dat De Graafschap en Volendam in de 82ste en 83ste minuut een eigen goal kregen in hun voordeel. Die lui scoren altijd in de laatste minuten, en zo niet dan doet de tegenstander het wel voor ze. Irritant.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 22:53:54
Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 22:49:47
Jammer dat De Graafschap en Volendam in de 82ste en 83ste minuut een eigen goal kregen in hun voordeel. Die lui scoren altijd in de laatste minuten, en zo niet dan doet de tegenstander het wel voor ze. Irritant.
wat denkst van die kansen van Eindhoven in blessure tijd
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bob Paisley op januari 31, 2020, 22:58:17
Nou idd.   Graafschap had mazzel.   Waren 100% kansen
Had Daniëls toch eens wat goed kunnen doen voor ons
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 22:59:21
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 22:53:54
wat denkst van die kansen van Eindhoven in blessure tijd
Heb ik niet gezien, ik kijk 't straks allemaal terug, ook de hele wedstrijd.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 23:01:28
Nu nog maar 14 wedstrijden waarvan 8 thuis! Lekker dit.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op januari 31, 2020, 23:04:28
Graafschap gaat nog wel meer punten verspelen.
En we krijgen ze nog thuis hé
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2020, 23:09:08
Eerste helft heel matig. De vorm is er niet maar als team werd er gevochten. Tweede helft ging het tempo omhoog. Penalty terecht maar hadden al eerder 1 moeten hebben. 2 keer overduidelijk hands. Die clown zag het weer eens niet. Verdiende overwinning. Komende 4 wedstrijden  3 keer thuis. Deze lijn doortrekken, de blessures worden wel opgevangen. Breij viel goed in, Bangura beter dan Sambissa, Paulissen vervangt Ragnar altijd prima. Niks aan de hand. Volgende week MVV thuis, dit moet lukken.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op januari 31, 2020, 23:16:47
Eerste helft wel matig maar we waren wel in de weds. We waren wel beter. Het stond goed en de spirit was prima. 2 e helft gevochten
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2020, 23:25:10
De bezetting vd bank gaat de doorslag geven. Die van ons is klasse beter dan die van Graafschap. Qua gele kaarten staan we er ook goed voor. Bovendien is ons doelsaldo ook het beste van de concurrentie. Volgende week lekker trainen met de nieuwe jongens, de blessures worden wel opgevangen.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2020, 23:27:12
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 23:16:47
Eerste helft wel matig maar we waren wel in de weds. We waren wel beter. Het stond goed en de spirit was prima. 2 e helft gevochten

Dit binne gouden punten. Vechten kenne we dus oek. Mooi om te zien hoor. Hulde aan de ts. Vrienden teamke dit.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: V-man op januari 31, 2020, 23:39:51
En eh om de feestvreugde te vergroooooten ene Sam Hendriks weer binnenboord |:)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2020, 23:46:32
Muhren - van Basten - Muhren

Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2020, 23:54:12
Voetballend zijn we inderdaad nog steeds niet in topvorm. Maar dat kwam vandaag ook wel mede door het ultradefensieve betonvoetbal van NEC. Daar zou ik als NEC-supporter in een thuiswedstrijd ook niet bepaald vrolijk van worden.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Yellow Army op februari 01, 2020, 00:19:49
Hoppa 3 punten... Sam Hendriks... van Ewijk... mcdinges... lekker weekendje gaat dit worden hoor
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 01:45:39
Een prachtig uitvak vandaag!!  _O_ _O_

Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:08:22
Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 22:53:54
wat denkst van die kansen van Eindhoven in blessure tijd
Bij die gelijkmaker van De Graafschap was de bal niet geheel over de lijn lijkt me.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:27:59
Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:35:01
Citaat van: wiekie1969 op januari 31, 2020, 23:27:12
Dit binne gouden punten. Vechten kenne we dus oek. Mooi om te zien hoor. Hulde aan de ts. Vrienden teamke dit.
Het is echt een vrienden team ja. Dat is ook een reden dat ze het zo goed doen. Samen met de TS. (en de supporters)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:27:59
Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.

Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Destroyer op februari 01, 2020, 08:24:07
Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 22:49:47
Jammer dat De Graafschap en Volendam in de 82ste en 83ste minuut een eigen goal kregen in hun voordeel. Die lui scoren altijd in de laatste minuten, en zo niet dan doet de tegenstander het wel voor ze. Irritant.
je moet van eigen kracht uitgaan alleen dan wordt je kampioen
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: denistel op februari 01, 2020, 08:24:16
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:27:59
Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.

de aanvallers van hun waren bijna onzichtbaar toch
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op februari 01, 2020, 08:42:31
Wel  weer kapot geergerd aan Nijhuis!
Samen met Blom een schande voor het betaald voetbal!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: De Gast op februari 01, 2020, 08:42:58
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:27:59
Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.

Wat te denken van Antonia dan.. beetje selectieve verontwaardiging he DH.

Met Breij erbij was wel het omslagpunt. Doelgerichte jongen en dat hebben we met dit voetbal wel nodig. Het spel is op zich prima maar er zijn te weinig jongens zoals Breij. Jacobs is uit vorm, Maulun heeft een kinderschotje in de benen en de vleugels zijn ook al niet doelgericht. Basisplaats wmb.

Zou mij verder niet verbazen als Doke Milan uiteindelijk uit de basis houdt. Ervaring zal de doorslag geven. Respect, mooi ook de ontlading van zijn kant na de wedstrijd.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: AL op februari 01, 2020, 08:46:40
Doke was prima. Speelde en schopte Okita uit de wedstrijd.
Bangura nog beter tegen hun gevaarlijkste speler.
Petje af voor beide backs.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2020, 09:20:01
Ik snap ook wel dat een aanvallend ingestelde back mooier oogt dan Dokes ongepolijste stijl. Maar tegen dit N.E.C. loop je dan in het mes dus mooi de backs achterin houden. Met een achterstand hadden we het heel zwaar gekregen. Het was een vechtwedstrijd (net als tegen Excelsior) en dan heb je ook dit soort types nodig. En handig dat 'ie ook nog op links kan in geval van nood.

Bangura prima trouwens, niemand snapte dat íe een contract kreeg maar hij doet het gewoon erg goed.

Ik ben blij dat we geduldig bleven. We kunnen nu even niet een tegenstander overrompelen maar als team goed gespeeld en de wedstrijd beslist door individuele kwaliteit van Maulun en Muhren.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op februari 01, 2020, 09:22:53
Citaat van: AL op februari 01, 2020, 08:42:31
Wel  weer kapot geergerd aan Nijhuis!
Samen met Blom een schande voor het betaald voetbal!
ik ook. Ieder kopduel dat die linksback won duwde hij eerst Ragnar in de rug en hij stond erbij. Van Eijden had 3 x geel moeten hebben waarvan 2 zwaar
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:29:08
Citaat van: De Gast op februari 01, 2020, 08:42:58
Wat te denken van Antonia dan.. beetje selectieve verontwaardiging he DH.

Met Breij erbij was wel het omslagpunt. Doelgerichte jongen en dat hebben we met dit voetbal wel nodig. Het spel is op zich prima maar er zijn te weinig jongens zoals Breij. Jacobs is uit vorm, Maulun heeft een kinderschotje in de benen en de vleugels zijn ook al niet doelgericht. Basisplaats wmb.

Zou mij verder niet verbazen als Doke Milan uiteindelijk uit de basis houdt. Ervaring zal de doorslag geven. Respect, mooi ook de ontlading van zijn kant na de wedstrijd.
Antonia hetzelfde momenteel, maar ik hoor niemand beweren dat Antonia een goede wedstrijd heeft gespeeld, dat is wel bij sommigen het geval bij Doke vandaar dat ik het over hem had. En v. Ewijk houdt Doke makkelijk uit de basis. Ik zei ook dat hij zijn best doet en hard werkt, maar meer dan dat is 't ook niet.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:33:52
Citaat van: AL op februari 01, 2020, 08:46:40
Doke was prima. Speelde en schopte Okita uit de wedstrijd.
Bangura nog beter tegen hun gevaarlijkste speler.
Petje af voor beide backs.
Goh hij schopte Okita uit de wedstrijd, ja dan kan je wel voetballen hoor. Hij zat gewoon compleet mis en had ook rood kunnen krijgen, die actie had niets met voetbal te maken.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: speculeter op februari 01, 2020, 09:42:48
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:33:52
Goh hij schopte Okita uit de wedstrijd, ja dan kan je wel voetballen hoor. Hij zat gewoon compleet mis en had ook rood kunnen krijgen, die actie had niets met voetbal te maken.
Heerlijk om jou posts te lezen. :_schater :_schater lach me echt dood.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:44:43
Citaat van: denistel op februari 01, 2020, 08:24:16
de aanvallers van hun waren bijna onzichtbaar toch
En volgens jou komt dat omdat Doke een goede voetballer is? Is een oprechte vraag, ik ben echt benieuwd of iemand dat echt vind. Ik zeg niet dat ie niet effectief was deze wedstrijd, ik zeg alleen dat hij geen goede voetballer is.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:45:15
Citaat van: speculeter op februari 01, 2020, 09:42:48
Heerlijk om jou posts te lezen. :_schater :_schater lach me echt dood.
Fijn voor je.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: hobbes op februari 01, 2020, 09:47:24
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:33:52
Goh hij schopte Okita uit de wedstrijd, ja dan kan je wel voetballen hoor. Hij zat gewoon compleet mis en had ook rood kunnen krijgen, die actie had niets met voetbal te maken.

Hij en Bangura haalden de angel uit de aanval van NEC, winst was mede dankzij hun twee. En was Doke een begenadigd voetballer met een fluwelen balbehandeling en een gouden pass dan voetbalde niet bij ons. Maar hij geeft tenminste alles en dat is wel wat we nodig hebben op het moment.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 10:02:18
Citaat van: hobbes op februari 01, 2020, 09:47:24
Hij en Bangura haalden de angel uit de aanval van NEC, winst was mede dankzij hun twee. En was Doke een begenadigd voetballer met een fluwelen balbehandeling en een gouden pass dan voetbalde niet bij ons. Maar hij geeft tenminste alles en dat is wel wat we nodig hebben op het moment.
Bangura ben ik 't met je mee eens, die kan wel voetballen, maar Doke gaat er meestal gewoon vol boven op en hoopt dan dat 't goed uitpakt. En het verschil tussen kunnen voetballen en een fluwelen balbehandeling hebben is nogal groot. Maar ja dat is mijn mening. (tegenstanders laten hem niet voor niets de bal hebben hé, dat doen ze niet omdat ie goed kan voetballen toch.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: thankyou op februari 01, 2020, 10:07:31
Geel blauwe vrienden, hoeveel punten we moeten we nog behalen? Kunnen we spreken over een 73 punten=22 punten behalen? Jullie mening?
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 10:08:04
Ik vind Doke een slechte voetballer en sommigen vinden hem een goeie voetballer, niks mis mee toch, iedereen heeft zijn eigen mening.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: De Gast op februari 01, 2020, 10:09:14
Citaat van: speculeter op februari 01, 2020, 09:42:48
Heerlijk om jou posts te lezen. :_schater :_schater lach me echt dood.

Doe ff normaal man.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 10:12:19
Citaat van: thankyou op februari 01, 2020, 10:07:31
Geel blauwe vrienden, hoeveel punten we moeten we nog behalen? Kunnen we spreken over een 73 punten=22 punten behalen? Jullie mening?
Ik denk dat 22 punten uit de laatste 14 wedstrijden niet genoeg is.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2020, 10:14:43
Voetbal is een teamsport. In elk team heb je spelers die wat beter zijn dan de anderen. Dat is bij Cambuur ook zo. Je moet zorgen dat de mindere spelers zich aan het niveau vd beteren gaan optrekken. Dat doet onze ts. En daarom halen we er nog even 3 bij. Om het niveau op de trainingen op te krikken. Maak je niet zo druk Skolten. Wat is al eerder zei, de sterkte vd bank bepaalt of we promoveren ja dan nee. Wij hebben een betere bank dan Volendam en Graafschap.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2020, 10:16:52
Citaat van: thankyou op februari 01, 2020, 10:07:31
Geel blauwe vrienden, hoeveel punten we moeten we nog behalen? Kunnen we spreken over een 73 punten=22 punten behalen? Jullie mening?

25 wedstrijden winnen dan zijn we er
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Pielkebuus op februari 01, 2020, 10:19:53
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Vlampiep op februari 01, 2020, 10:19:59
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 10:08:04
Ik vind Doke een slechte voetballer en sommigen vinden hem een goeie voetballer, niks mis mee toch, iedereen heeft zijn eigen mening.
Je hebt helemaal gelijk dat een mening niet door iedereen gedeeld wordt en dat is gelukkig op dit forum dan ook het leuke.
Zelf vind ik ook dat Doke geen speler is die overloopt van technische bagage, maar dit wel weet te compenseren met veel tomeloze inzet.
Geeft dikwijls wel goede openingen naar de vleugels of middenveld en schaamt zich ook niet er in te rossen als het echt moet.
Ik vind hem een echte back van de oude stempel die het Engelse spel hoog in het vaandel houdt.
Als de nieuwe beter is in het verdedigen en opbouwen zal die dan ook echt wel gaan spelen, maar Doke blijft voor mij een prima reserve.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC-J op februari 01, 2020, 11:00:21
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
loop dan naar die kienders toen en pak die vlag dan af je slappe drol.

Die "kienders" zijn er ten minste altijd.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: papier op februari 01, 2020, 11:18:11
Tuurlijk is Doke geen goede voetballer, maar gisteren heeft hij het echt meer dan behoren gedaan. Okita in de tang en op het moment dat NEC wat druk zette goed overzicht en de bal over de rechterflank richting ik dacht Oratmangoen meerdere malen. Het is en blijft Cambuur en de KKD, niets mis mee dus.

Probleem is wel dat hij dit niet altijd voor elkaar krijgt en zichzelf soms voorbij loopt, dat zie je bij andere spelers minder.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Dokkumer op februari 01, 2020, 11:40:04
Ik ben nog steeds van mening dat de hoofdzaak van een verdediger is dat hij zijn tegenstander uit moet schakelen en de bal inleveren bij een opbouwende verdediger.
Dat deed Doke gisteren meer dan voldoende in een wedstrijd waarin het nodig was. Dus ruime voldoende.

De aversie jegens Doke is bij sommigen voornamelijk gedoeld op zijn dkv verleden. Dat laten een aantal hier ook zeker melden.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Ruppppert op februari 01, 2020, 12:16:11
Citaat van: Pielkebuus op februari 01, 2020, 10:19:53
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!
idd prachtig gezicht,het liefst nog een stuk of 3 erbij :) 
en als je er last van hest gaast toch vooraan staan
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 01, 2020, 12:36:09
 Als je niks te doen hebt is het ook wel leuk om het NEC forum even te lezen: het is net of je ons commentaar op een willekeurige wedstrijd vorig jaar terugleest.... en Cambuur stelt ook niks voor???
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:38:26
Citaat van: Pielkebuus op februari 01, 2020, 10:19:53
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!

Citaat van: Ruppppert op februari 01, 2020, 12:16:11
idd prachtig gezicht,het liefst nog een stuk of 3 erbij :) 
en als je er last van hest gaast toch vooraan staan

Nou volgens mij zijn daar de meningen wel over verdeeld  :_schater :_schater

Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:41:27
Citaat van: SCC-J op februari 01, 2020, 11:00:21
Die "kienders" zijn er ten minste altijd.

Hoe kom je daar bij. De afgelopen drie jaar was er een man of 30, 40 die altijd bij de uitwedstrijden waren. En daar zaten die 'Kienders' niet bij, die zijn pas gekomen toen het Succes de de Glorie er was. En daar is niks mis mee.

En het was gisteren werkelijk een prachtig uitvak, waar ik van genoten heb.  _O_ _O_
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bolle op februari 01, 2020, 12:53:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:41:27
Hoe kom je daar bij. De afgelopen drie jaar was er een man of 30, 40 die altijd bij de uitwedstrijden waren. En daar zaten die 'Kienders' niet bij, die zijn pas gekomen toen het Succes de de Glorie er was. En daar is niks mis mee.

En het was gisteren werkelijk een prachtig uitvak, waar ik van genoten heb.  _O_ _O_

Ik voel mie nog wel kien hoor! Ook bij bv Den Bosch-uit voor de beker op dinsdagavond. Heerlijk!

Gister was overigens fantastisch!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 13:06:33
Citaat van: Bolle op februari 01, 2020, 12:53:39
Ik voel mie nog wel kien hoor! Ook bij bv Den Bosch-uit voor de beker op dinsdagavond. Heerlijk!

Gister was overigens fantastisch!

Dat was nog eredivisie toch, 1ste wedstrijd Narsingh, Alle ballen op Naaaaarsingh  :_schater

Ik zou wel willen dat ik me Kien voelde, verdomme
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC-J op februari 01, 2020, 13:57:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:38:26
Nou volgens mij zijn daar de meningen wel over verdeeld  :_schater :_schater



Haha :_schater als je na 3x nog niet door hebt dat die jongens vooraan je niet horen dan loop je er toch even heen.  :_schater
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Inferno-058 op februari 01, 2020, 16:02:49
Wat een gejank zeg om die vlaggen.

Is sfeerverhogend, hoort er toch allemaal wat bij.. net zoals pyro,sfeerdoeken enzovoort.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bolle op februari 01, 2020, 17:13:40
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 13:06:33
Dat was nog eredivisie toch, 1ste wedstrijd Narsingh, Alle ballen op Naaaaarsingh  :_schater

Ik zou wel willen dat ik me Kien voelde, verdomme

Die ook idd, maar doelde nu op de wedstrijd waarin Peersman scoorde (jajaja, we waren erbij! ?). Lekker ouwehoeren met een man of 25 in t uitvak: onbetaalbaar!

Gister was top. En: hoe meer vlaggen en pyro hoe beter wat mij betreft!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: CamLeeuw op februari 01, 2020, 17:53:50
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 01, 2020, 12:36:09
Als je niks te doen hebt is het ook wel leuk om het NEC forum even te lezen: het is net of je ons commentaar op een willekeurige wedstrijd vorig jaar terugleest.... en Cambuur stelt ook niks voor???
Ze mogen wel een beetje meer respect krijgen voor de aanstaande Kampioen. |:)
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: okkele op februari 01, 2020, 17:56:03
Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:44:43
ik zeg alleen dat hij geen goede voetballer is.
genoteerd.
is dus niet nodig om nogmaals te melden.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: oldehove op februari 01, 2020, 18:02:17
Wat een gezeur om die vlaggen..

Is er geen sfeer is er gezeur, Worden er extra attributen gebruikt om de sfeer te verhogen is het ook niet goed. Wat mij betreft word er de hele wedstrijd met vlaggen gezwaaid ziet er fantastisch uit.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: okkele op februari 01, 2020, 18:03:45
aan de voorkant wel ja.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Destroyer op februari 01, 2020, 20:24:35
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..

Dat hele vak moet vol vlaggen man prachtig om te zien, trots op die vlaggen
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Destroyer op februari 01, 2020, 20:24:55
Citaat van: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen

:_schater
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Destroyer op februari 01, 2020, 20:25:27
Citaat van: oldehove op februari 01, 2020, 18:02:17
Wat een gezeur om die vlaggen..

Is er geen sfeer is er gezeur, Worden er extra attributen gebruikt om de sfeer te verhogen is het ook niet goed. Wat mij betreft word er de hele wedstrijd met vlaggen gezwaaid ziet er fantastisch uit.

Hulde  |:) _O_
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: mscc op februari 01, 2020, 21:14:34
Citaat van: oost op februari 01, 2020, 18:17:17
Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen

Neem nog een shot je
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: diekhuzen op februari 01, 2020, 22:55:59
Citaat van: Pielkebuus op februari 01, 2020, 10:19:53
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!

Ik reis niet 400 km om een voorgedrukt blauw en geel doek aan te schouwen. Overigens stoorde het gros van de supporters zich daaraan. Sfeermaken is anders dan zwaaien met vlaggen. Tegenwoordig in elk stadion vlaggetjes. Op een forum mag je een mening hebben en uiten. Daarop reageren met huilen zegt genoeg over jou.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op februari 02, 2020, 03:04:16
Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2020, 10:19:59
Je hebt helemaal gelijk dat een mening niet door iedereen gedeeld wordt en dat is gelukkig op dit forum dan ook het leuke.
Zelf vind ik ook dat Doke geen speler is die overloopt van technische bagage, maar dit wel weet te compenseren met veel tomeloze inzet.
Geeft dikwijls wel goede openingen naar de vleugels of middenveld en schaamt zich ook niet er in te rossen als het echt moet.
Ik vind hem een echte back van de oude stempel die het Engelse spel hoog in het vaandel houdt.
Als de nieuwe beter is in het verdedigen en opbouwen zal die dan ook echt wel gaan spelen, maar Doke blijft voor mij een prima reserve.
Als vierde man is 't een prima optie, en hij kan op links als het nodig is, dat is ook iets waard. Ik ben echt niet tegen hem zolang hij zijn best voor ons doet, maar als hij niet kan voetballen dan zeg ik dat ook.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Treb op februari 02, 2020, 05:57:05
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 22:55:59
Ik reis niet 400 km om een voorgedrukt blauw en geel doek aan te schouwen. Overigens stoorde het gros van de supporters zich daaraan. Sfeermaken is anders dan zwaaien met vlaggen.

Past ook helemaal niet bij Cambuur. Prima wat van die vlaggen voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd is het gewoon asociaal.

Laat deze 'hype' lekker in Duitsland.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: 666 op februari 03, 2020, 09:47:06
Citaat van: Treb op februari 02, 2020, 05:57:05
Past ook helemaal niet bij Cambuur. Prima wat van die vlaggen voor de wedstrijd maar tijdens de wedstrijd is het gewoon asociaal.

Laat deze 'hype' lekker in Duitsland.

Idd hier ben ik het helemaal mee eens, zeer irritant die vlaggen. Gewoon sfeer maken op zijn Cambuurs.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Destroyer op februari 03, 2020, 10:24:16
Wat is dan wel des cambuur,s zo goed is de sfeer afgelopen tijd niet meer. Wees blij dat sommigen er wat van proberen te maken man. Worden net zo'n ouwe wijven club  :R
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: 666 op februari 03, 2020, 13:54:40
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2020, 10:24:16
Wat is dan wel des cambuur,s zo goed is de sfeer afgelopen tijd niet meer. Wees blij dat sommigen er wat van proberen te maken man. Worden net zo'n ouwe wijven club  :R

Om te beginnen voor aanvang mooie doekjes aan de hekken, mooi doekje over de supporters heen, mooie grote vlaggen bij opkomst en bij doelpunten en na afloop. Lekker zingen en schreeuwen in de emotie van de wedstrijd. Maar als je de gehele wedstrijd met een grote vlag gaat zwaaien dan kun je dat geregisseerde gezang en zwaaien van Ajax of Bayern München ook wel overnemen. Dat is toch om te kotsen, iig niet mijn idee van wedstrijdbeleving.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Montana op februari 03, 2020, 15:09:35
Citaat van: 666 op februari 03, 2020, 13:54:40
Om te beginnen voor aanvang mooie doekjes aan de hekken, mooi doekje over de supporters heen, mooie grote vlaggen bij opkomst en bij doelpunten en na afloop. Lekker zingen en schreeuwen in de emotie van de wedstrijd. Maar als je de gehele wedstrijd met een grote vlag gaat zwaaien dan kun je dat geregisseerde gezang en zwaaien van Ajax of Bayern München ook wel overnemen. Dat is toch om te kotsen, iig niet mijn idee van wedstrijdbeleving.

Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: 666 op februari 03, 2020, 18:50:19
Citaat van: Montana op februari 03, 2020, 15:09:35
Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup

:thumbsup
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Yellow Army op februari 03, 2020, 20:12:39
Citaat van: Montana op februari 03, 2020, 15:09:35
Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup

Volgende keer doorzichtige vlaggen?
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 03, 2020, 20:50:18
Citaat van: Montana op februari 03, 2020, 15:09:35
Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup
Het kwam eigenlijk ook wat slecht uit. Bij de penalty werd iedereen enorm enthousiast. Toen gingen de vlaggen omhoog en misten veel supporters daardoor de penalty.

Maar..... het was een prachtig uitvak _O_
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: SCC-J op februari 03, 2020, 21:17:58
Tot de 0-1 deed de helft van het uitvak niet mee
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bolle op februari 03, 2020, 21:23:43
Citaat van: SCC-J op februari 03, 2020, 21:17:58
Tot de 0-1 deed de helft van het uitvak niet mee

Dan heb ik de 'stille helft' niet meegekregen... Maar dat bevreemd me dan ook weer niet...?
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bolle op februari 03, 2020, 21:25:19
Citaat van: Montana op februari 03, 2020, 15:09:35
Ik was één van die 'vlaggeniers'. Had het ff gezegd, totaal geen erg in gehad dat het ook storend kon zijn. Geen wanklank gehoord in het vak. Maar ik begrijp het wel. Nemen we dat weer mee voor een evt. volgende keer  :thumbsup

Juist. Nóg meer vlaggen bij Almere! ?

Zag er super uit en kwam de sfeer ten goede!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 03, 2020, 21:28:16
Citaat van: Bolle op februari 03, 2020, 21:25:19
Juist. Met nóg meer vlaggen! ?

Zag er super uit en kwam de sfeer ten goede!
Was ook indrukwekkende vertoning zo op tv. Toppers!!!
Ooit stonden we bij dkv in het uitvak met nog veeeeel meer vlaggen ??. Meer meer meer!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Inferno-058 op februari 03, 2020, 21:36:59
Citaat van: Bolle op februari 03, 2020, 21:25:19
Juist. Nóg meer vlaggen bij Almere! ?

Zag er super uit en kwam de sfeer ten goede!
Vind het ook mooi.

Dat men het linkt aan geregisseerde sfeer snap ik niet zo. Geregisseerd noem ik iets als iemand 90 minuten lang door een megafoon/microfoon staat te tetteren.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: papier op februari 03, 2020, 22:07:13
Citaat van: Inferno-058 op februari 03, 2020, 21:36:59
Vind het ook mooi.

Dat men het linkt aan geregisseerde sfeer snap ik niet zo. Geregisseerd noem ik iets als iemand 90 minuten lang door een megafoon/microfoon staat te tetteren.

Die dingen gaan 9 van de 10 keer met elkaar gepaard, ik vermoed omdat je dan een vol vak hebt van mensen die geen voetbal hoeven te zien. Ik vind het mooiste als de tribunes reageren op wat er op het veld gebeurd, een balletje op de paal, een grove charge van de tegenstander, een discutabele beslissing van de scheids, een speler die ineens een paar meter met de bal loopt en op kan stomen langs de zijlijn. Actie-reactie tussen spel op het veld en sfeer op de tribune, geweldig. Daarvoor moet ik wel de wedstrijd kunnen zien, met een vlag voor m'n neus wordt dat anders.

De capo's met een megafoon vind ik wel echt next-level sneu. Dat ze een vak aanjagen en actief liederen inzetten, hardstikke mooi. Maar de hele wedstrijd met je rug naar het veld en boos naar mensen schreeuwen en kijken als ze even hun mond houden dat vind ik echt he-le-maal niets. Het is geen kleuterklasje, kom zeg. Je kan zeggen, die gasten die stil zijn moeten zingen om de ploeg te steunen en op zich is dat een terecht punt, echter op het moment dat een speler z'n best niet doet dan slaat die passieve slappe houding over op de tribune, niet leuk maar wel reëel.

Kortom; wat mij betreft wordt het vlaggen beperkt tot wat al werd aangegeven. Op het begin, op het eind en na eventuele goals.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: PePe op februari 03, 2020, 22:49:19
Ik begrijp het wel, als een vlag je zicht weg neemt, dat dit ergerlijk is.
Je zal maar verlof opnemen, uren reizen, en hierdoor belangrijke momenten moet missen.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Cor op februari 04, 2020, 09:22:30
Supporters moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Zijn al meer dan genoeg opgeheven vingertjes in het voetbal.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bolle op februari 04, 2020, 09:31:16
Citaat van: PePe op februari 03, 2020, 22:49:19
Je zal maar verlof opnemen, uren reizen

Net als de rest, of iig het grootste gedeelte, van het stel.

Was een fantastische avond, laten we stoppen met dit krankzinnige gezever...

Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Bolle op februari 04, 2020, 09:31:32
Citaat van: Cor op februari 04, 2020, 09:22:30
Supporters moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Zijn al meer dan genoeg opgeheven vingertjes in het voetbal.

Precies dit!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Treb op februari 04, 2020, 10:13:36
Citaat van: Cor op februari 04, 2020, 09:22:30
Supporters moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Zijn al meer dan genoeg opgeheven vingertjes in het voetbal.

Zeker! Zolang ze anderen niet tot last zijn.

Zoals bijvoorbeeld een vlag die je het zicht ontneemt tijdens de wedstrijd.
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: thankyou op februari 04, 2020, 10:47:32
Sluit dit topic maar, wat een gezeik! Was een fantastische avond, Forza Cambuur!
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Inferno-058 op februari 04, 2020, 17:28:42
Geen één Cambuur speler in het elftal van de week, zelfs Mühren niet.

Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Chielvak19 op februari 04, 2020, 17:33:39
Citaat van: Inferno-058 op februari 04, 2020, 17:28:42
Geen één Cambuur speler in het elftal van de week, zelfs Mühren niet.
Dat vd Hurk erin staat kan ik mij nog voorstellen na die hattrick tegen Jong PSV. Maar had toch op z'n minst Mühren in het elftal gezet ipv Venema of Danilo....
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: Eewal op februari 04, 2020, 18:30:07
Citaat van: Inferno-058 op februari 04, 2020, 17:28:42
Geen één Cambuur speler in het elftal van de week, zelfs Mühren niet.

Wij zijn euforisch wat betreft de overwinning en zijn doelpunt was mooi, verder niet echt een hele fijne wedstrijd om te zien. Kan me voorstellen dat er dit weekend 11 voetballers beter hebben gespeeld..
Titel: Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
Bericht door: sunderland op februari 04, 2020, 19:39:35
Citaat van: Eewal op februari 04, 2020, 18:30:07
Wij zijn euforisch wat betreft de overwinning en zijn doelpunt was mooi, verder niet echt een hele fijne wedstrijd om te zien. Kan me voorstellen dat er dit weekend 11 voetballers beter hebben gespeeld..
lachwekkend juh net als die clown van een Nijhuis. Vind knap dat ze beter waren.