Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 09, 2020, 11:58:29

Vorige topic - Volgende topic

hobbyslager

lekker drie puntjes mooi begin van het weekend, doke viel positief op en inderdaad een topgoal van muhren. |:) :proost

D.H.Skolten

Knap hoor, had ik niet verwacht. Ik was zo zenuwachtig voor deze wedstrijd dat ik me thuis heb afgezonderd van de wereld, en de wedstrijd niet gekeken, en mijn telefoon uitgezet. Pas net de moed bij mekaar geraapt en de stand gekeken, 3 punten en Graafschap op 4! Dit zijn 3 hele belangrijke punten!  _O_

D.H.Skolten

Jammer dat De Graafschap en Volendam in de 82ste en 83ste minuut een eigen goal kregen in hun voordeel. Die lui scoren altijd in de laatste minuten, en zo niet dan doet de tegenstander het wel voor ze. Irritant.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 22:49:47
Jammer dat De Graafschap en Volendam in de 82ste en 83ste minuut een eigen goal kregen in hun voordeel. Die lui scoren altijd in de laatste minuten, en zo niet dan doet de tegenstander het wel voor ze. Irritant.
wat denkst van die kansen van Eindhoven in blessure tijd

Bob Paisley

Nou idd.   Graafschap had mazzel.   Waren 100% kansen
Had Daniëls toch eens wat goed kunnen doen voor ons

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 22:53:54
wat denkst van die kansen van Eindhoven in blessure tijd
Heb ik niet gezien, ik kijk 't straks allemaal terug, ook de hele wedstrijd.

D.H.Skolten

Nu nog maar 14 wedstrijden waarvan 8 thuis! Lekker dit.

speculeter

Graafschap gaat nog wel meer punten verspelen.
En we krijgen ze nog thuis hé

wiekie1969

Eerste helft heel matig. De vorm is er niet maar als team werd er gevochten. Tweede helft ging het tempo omhoog. Penalty terecht maar hadden al eerder 1 moeten hebben. 2 keer overduidelijk hands. Die clown zag het weer eens niet. Verdiende overwinning. Komende 4 wedstrijden  3 keer thuis. Deze lijn doortrekken, de blessures worden wel opgevangen. Breij viel goed in, Bangura beter dan Sambissa, Paulissen vervangt Ragnar altijd prima. Niks aan de hand. Volgende week MVV thuis, dit moet lukken.

sunderland

Eerste helft wel matig maar we waren wel in de weds. We waren wel beter. Het stond goed en de spirit was prima. 2 e helft gevochten

wiekie1969

De bezetting vd bank gaat de doorslag geven. Die van ons is klasse beter dan die van Graafschap. Qua gele kaarten staan we er ook goed voor. Bovendien is ons doelsaldo ook het beste van de concurrentie. Volgende week lekker trainen met de nieuwe jongens, de blessures worden wel opgevangen.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 23:16:47
Eerste helft wel matig maar we waren wel in de weds. We waren wel beter. Het stond goed en de spirit was prima. 2 e helft gevochten

Dit binne gouden punten. Vechten kenne we dus oek. Mooi om te zien hoor. Hulde aan de ts. Vrienden teamke dit.

V-man

En eh om de feestvreugde te vergroooooten ene Sam Hendriks weer binnenboord |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

Voetballend zijn we inderdaad nog steeds niet in topvorm. Maar dat kwam vandaag ook wel mede door het ultradefensieve betonvoetbal van NEC. Daar zou ik als NEC-supporter in een thuiswedstrijd ook niet bepaald vrolijk van worden.
Kalmte alleen kan u redden.