Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 09, 2020, 11:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Hoppa 3 punten... Sam Hendriks... van Ewijk... mcdinges... lekker weekendje gaat dit worden hoor
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op januari 31, 2020, 22:53:54
wat denkst van die kansen van Eindhoven in blessure tijd
Bij die gelijkmaker van De Graafschap was de bal niet geheel over de lijn lijkt me.

D.H.Skolten

Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.

D.H.Skolten

Citaat van: wiekie1969 op januari 31, 2020, 23:27:12
Dit binne gouden punten. Vechten kenne we dus oek. Mooi om te zien hoor. Hulde aan de ts. Vrienden teamke dit.
Het is echt een vrienden team ja. Dat is ook een reden dat ze het zo goed doen. Samen met de TS. (en de supporters)

diekhuzen

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:27:59
Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.

Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2020, 22:49:47
Jammer dat De Graafschap en Volendam in de 82ste en 83ste minuut een eigen goal kregen in hun voordeel. Die lui scoren altijd in de laatste minuten, en zo niet dan doet de tegenstander het wel voor ze. Irritant.
je moet van eigen kracht uitgaan alleen dan wordt je kampioen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:27:59
Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.

de aanvallers van hun waren bijna onzichtbaar toch

AL

Wel  weer kapot geergerd aan Nijhuis!
Samen met Blom een schande voor het betaald voetbal!

De Gast

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 02:27:59
Ik heb zonet alleen de tweede helft gezien, en ik snap niet dat sommige mensen vinden dat Doke een goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is gewoon een domme kracht die alleen door puur geluk niet compleet door de mand valt. Hij doet wel zijn best,werkt hard maar is gewoon geen goede voetballer.

Wat te denken van Antonia dan.. beetje selectieve verontwaardiging he DH.

Met Breij erbij was wel het omslagpunt. Doelgerichte jongen en dat hebben we met dit voetbal wel nodig. Het spel is op zich prima maar er zijn te weinig jongens zoals Breij. Jacobs is uit vorm, Maulun heeft een kinderschotje in de benen en de vleugels zijn ook al niet doelgericht. Basisplaats wmb.

Zou mij verder niet verbazen als Doke Milan uiteindelijk uit de basis houdt. Ervaring zal de doorslag geven. Respect, mooi ook de ontlading van zijn kant na de wedstrijd.

AL

Doke was prima. Speelde en schopte Okita uit de wedstrijd.
Bangura nog beter tegen hun gevaarlijkste speler.
Petje af voor beide backs.

Bankzitter

Ik snap ook wel dat een aanvallend ingestelde back mooier oogt dan Dokes ongepolijste stijl. Maar tegen dit N.E.C. loop je dan in het mes dus mooi de backs achterin houden. Met een achterstand hadden we het heel zwaar gekregen. Het was een vechtwedstrijd (net als tegen Excelsior) en dan heb je ook dit soort types nodig. En handig dat 'ie ook nog op links kan in geval van nood.

Bangura prima trouwens, niemand snapte dat íe een contract kreeg maar hij doet het gewoon erg goed.

Ik ben blij dat we geduldig bleven. We kunnen nu even niet een tegenstander overrompelen maar als team goed gespeeld en de wedstrijd beslist door individuele kwaliteit van Maulun en Muhren.

sunderland

Citaat van: AL op februari 01, 2020, 08:42:31
Wel  weer kapot geergerd aan Nijhuis!
Samen met Blom een schande voor het betaald voetbal!
ik ook. Ieder kopduel dat die linksback won duwde hij eerst Ragnar in de rug en hij stond erbij. Van Eijden had 3 x geel moeten hebben waarvan 2 zwaar

D.H.Skolten

#148
Citaat van: De Gast op februari 01, 2020, 08:42:58
Wat te denken van Antonia dan.. beetje selectieve verontwaardiging he DH.

Met Breij erbij was wel het omslagpunt. Doelgerichte jongen en dat hebben we met dit voetbal wel nodig. Het spel is op zich prima maar er zijn te weinig jongens zoals Breij. Jacobs is uit vorm, Maulun heeft een kinderschotje in de benen en de vleugels zijn ook al niet doelgericht. Basisplaats wmb.

Zou mij verder niet verbazen als Doke Milan uiteindelijk uit de basis houdt. Ervaring zal de doorslag geven. Respect, mooi ook de ontlading van zijn kant na de wedstrijd.
Antonia hetzelfde momenteel, maar ik hoor niemand beweren dat Antonia een goede wedstrijd heeft gespeeld, dat is wel bij sommigen het geval bij Doke vandaar dat ik het over hem had. En v. Ewijk houdt Doke makkelijk uit de basis. Ik zei ook dat hij zijn best doet en hard werkt, maar meer dan dat is 't ook niet.

D.H.Skolten

Citaat van: AL op februari 01, 2020, 08:46:40
Doke was prima. Speelde en schopte Okita uit de wedstrijd.
Bangura nog beter tegen hun gevaarlijkste speler.
Petje af voor beide backs.
Goh hij schopte Okita uit de wedstrijd, ja dan kan je wel voetballen hoor. Hij zat gewoon compleet mis en had ook rood kunnen krijgen, die actie had niets met voetbal te maken.