Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 09, 2020, 11:58:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:33:52
Goh hij schopte Okita uit de wedstrijd, ja dan kan je wel voetballen hoor. Hij zat gewoon compleet mis en had ook rood kunnen krijgen, die actie had niets met voetbal te maken.
Heerlijk om jou posts te lezen. :_schater :_schater lach me echt dood.

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op februari 01, 2020, 08:24:16
de aanvallers van hun waren bijna onzichtbaar toch
En volgens jou komt dat omdat Doke een goede voetballer is? Is een oprechte vraag, ik ben echt benieuwd of iemand dat echt vind. Ik zeg niet dat ie niet effectief was deze wedstrijd, ik zeg alleen dat hij geen goede voetballer is.

D.H.Skolten


hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:33:52
Goh hij schopte Okita uit de wedstrijd, ja dan kan je wel voetballen hoor. Hij zat gewoon compleet mis en had ook rood kunnen krijgen, die actie had niets met voetbal te maken.

Hij en Bangura haalden de angel uit de aanval van NEC, winst was mede dankzij hun twee. En was Doke een begenadigd voetballer met een fluwelen balbehandeling en een gouden pass dan voetbalde niet bij ons. Maar hij geeft tenminste alles en dat is wel wat we nodig hebben op het moment.

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op februari 01, 2020, 09:47:24
Hij en Bangura haalden de angel uit de aanval van NEC, winst was mede dankzij hun twee. En was Doke een begenadigd voetballer met een fluwelen balbehandeling en een gouden pass dan voetbalde niet bij ons. Maar hij geeft tenminste alles en dat is wel wat we nodig hebben op het moment.
Bangura ben ik 't met je mee eens, die kan wel voetballen, maar Doke gaat er meestal gewoon vol boven op en hoopt dan dat 't goed uitpakt. En het verschil tussen kunnen voetballen en een fluwelen balbehandeling hebben is nogal groot. Maar ja dat is mijn mening. (tegenstanders laten hem niet voor niets de bal hebben hé, dat doen ze niet omdat ie goed kan voetballen toch.

thankyou

Geel blauwe vrienden, hoeveel punten we moeten we nog behalen? Kunnen we spreken over een 73 punten=22 punten behalen? Jullie mening?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

D.H.Skolten

Ik vind Doke een slechte voetballer en sommigen vinden hem een goeie voetballer, niks mis mee toch, iedereen heeft zijn eigen mening.

De Gast

Citaat van: speculeter op februari 01, 2020, 09:42:48
Heerlijk om jou posts te lezen. :_schater :_schater lach me echt dood.

Doe ff normaal man.

D.H.Skolten

Citaat van: thankyou op februari 01, 2020, 10:07:31
Geel blauwe vrienden, hoeveel punten we moeten we nog behalen? Kunnen we spreken over een 73 punten=22 punten behalen? Jullie mening?
Ik denk dat 22 punten uit de laatste 14 wedstrijden niet genoeg is.

wiekie1969

Voetbal is een teamsport. In elk team heb je spelers die wat beter zijn dan de anderen. Dat is bij Cambuur ook zo. Je moet zorgen dat de mindere spelers zich aan het niveau vd beteren gaan optrekken. Dat doet onze ts. En daarom halen we er nog even 3 bij. Om het niveau op de trainingen op te krikken. Maak je niet zo druk Skolten. Wat is al eerder zei, de sterkte vd bank bepaalt of we promoveren ja dan nee. Wij hebben een betere bank dan Volendam en Graafschap.

wiekie1969

Citaat van: thankyou op februari 01, 2020, 10:07:31
Geel blauwe vrienden, hoeveel punten we moeten we nog behalen? Kunnen we spreken over een 73 punten=22 punten behalen? Jullie mening?

25 wedstrijden winnen dan zijn we er

Pielkebuus

Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 10:08:04
Ik vind Doke een slechte voetballer en sommigen vinden hem een goeie voetballer, niks mis mee toch, iedereen heeft zijn eigen mening.
Je hebt helemaal gelijk dat een mening niet door iedereen gedeeld wordt en dat is gelukkig op dit forum dan ook het leuke.
Zelf vind ik ook dat Doke geen speler is die overloopt van technische bagage, maar dit wel weet te compenseren met veel tomeloze inzet.
Geeft dikwijls wel goede openingen naar de vleugels of middenveld en schaamt zich ook niet er in te rossen als het echt moet.
Ik vind hem een echte back van de oude stempel die het Engelse spel hoog in het vaandel houdt.
Als de nieuwe beter is in het verdedigen en opbouwen zal die dan ook echt wel gaan spelen, maar Doke blijft voor mij een prima reserve.

SCC-J

Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
loop dan naar die kienders toen en pak die vlag dan af je slappe drol.

Die "kienders" zijn er ten minste altijd.

papier

Tuurlijk is Doke geen goede voetballer, maar gisteren heeft hij het echt meer dan behoren gedaan. Okita in de tang en op het moment dat NEC wat druk zette goed overzicht en de bal over de rechterflank richting ik dacht Oratmangoen meerdere malen. Het is en blijft Cambuur en de KKD, niets mis mee dus.

Probleem is wel dat hij dit niet altijd voor elkaar krijgt en zichzelf soms voorbij loopt, dat zie je bij andere spelers minder.