Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: oldehove op augustus 24, 2017, 14:43:15

Titel: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: oldehove op augustus 24, 2017, 14:43:15
Er staan twee heerlijke awaydays voor de deur! Morgen gaan we eerst op bezoek bij De Graafschap in Doetinchem en ruim een week later reizen we af naar Volendam voor het duel tegen de plaatselijke FC.

Vorig jaar ging de wedstrijd misschien niet helemaal zoals gehoopt (1-1), maar was de sfeer met 400 Cambuur-supporters eerst in het centrum van Volendam en later in het stadion wel grandioos. Daarom willen we dat dit seizoen nog eens dunnetjes overdoen en zijn we weer in gesprek gegaan met vertegenwoordigers van de club en de lokale driehoek.

Dit heeft er toe geleid dat meereizende supporters, in de auto- of buscombi, weer vanaf 12.30 uur welkom zijn om eerst een bezoek te brengen aan de wereldberoemde Dijk van Volendam. Auto's en bussen worden geparkeerd in de nabijheid van het KRAS Stadion. Vervolgens is het mogelijk om te voet een bezoek te brengen aan de Dijk.

Voor de supporters die geen bezoek aan de Dijk van Volendam willen brengen is het uitvak (eerder) geopend.

FC Volendam – SC Cambuur
Zondag 3 september, 14.30 uur
Kras Stadion

Vervoersregeling
Auto- of Buscombi (alleen voor uitkaarthouders)

Start kaartverkoop
Maandag 28 augustus vanaf 19.00 uur in Supportershome 't Hertje, daarna vanaf dinsdag 29 augustus 09.00 uur in de Fanshop.

Uitkaart
Vanaf dit seizoen heb je de nieuwe Uitkaart(pas) nodig om uitwedstrijden te bezoeken. Deze kun je gratis ophalen bij de administratie van het stadion.

Niet online, wel voorrang
De kaartverkoop is dit keer niet online, omdat er nog onvoldoende (loyalty)geschiedenis is opgebouwd en we de eerste kans om mee te gaan wel willen bieden aan de trouwste bezoekers van onze uitwedstrijden.

De kaartverkoop is in eerste instantie alleen voorbehouden aan supporters die in het afgelopen en huidige seizoen minimaal drie uitwedstrijden hebben bezocht. Vanaf dinsdag kan elke uitkaarthouder kaarten aanschaffen.

Het is toegestaan om voor maximaal één mede-supporter een kaart te halen (met uitkaart van de ander en uiteraard alleen indien die persoon ook drie uitwedstrijden heeft bezocht).

Autocombi
Toegestaan maximaal 40 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, geen meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen)
Omwisselen tussen 11.45-13.15 uur bij parkeerplaats De Horn (TinQ tankstation) aan de A7 ter hoogte van Abbekerk
Routebeschrijving naar het stadion wordt uitgedeeld tijdens het omwisselen
Prijs € 7,50

Buscombi
SC Cambuur biedt de buscombi aan voor € 20,00 leden Kern van Cambuur, € 25,00 niet-leden KvC
Vertrek vanaf 10.30 uur van het parkeerterrein gastenvak
Supporters dienen uiterlijk 10.15 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaart

Graag tot in Volendam!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op augustus 26, 2017, 10:53:50
Bertrams
Van wermeskerken schilder vd laan houtkoop(of nieuw)
Rosheuvel kip schils
Kallon Rossi Daniels
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2017, 11:18:50
Dat begint er al wat meer op te lijken. Hopelijk zijn er steeds wat meer spelers inzetbaar.

Of:

Bertrams
Van Wermeskerken Steenvoorden Schilder vd Laan (El Baad) Houtkoop(of nieuw)
Rosheuvel
Kip Schils
Kallon Daniels (of nieuw)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2017, 11:29:54
Ik denk dat we gaan winnen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op augustus 26, 2017, 11:34:18
Gezien de resultaten tot dusver moet Volendam te pakken zijn. Hopelijk een getergd Cambuur dat nu de kansen wel afmaakt en de drie punten mee naar Leeuwarden neemt.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2017, 11:40:14
Als straks iedereen fit is en we krijgen er nog 1 goeie bij dan hebben we een ploeg voor plek 4-7
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2017, 13:55:04
Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2017, 10:53:50
Bertrams
Van wermeskerken schilder vd laan houtkoop(of nieuw)
Rosheuvel kip schils
Kallon Rossi Daniels
ik hoop echt op van Deelen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op augustus 26, 2017, 13:56:15
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2017, 13:55:04
ik hoop echt op van Deelen.
ik las ergens dat hij nog niet fit is voor Volendam
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op augustus 26, 2017, 16:18:25
Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2017, 13:56:15
ik las ergens dat hij nog niet fit is voor Volendam

Gaat Volendam zeker niet halen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2017, 16:45:19
Hopelijk wordt het niet een gevalletje Narsingh die alleen meerwaarde heeft in de 20 wedstrijden dat 'ie fit is. Intern zijn ze er blijkbaar ook niet gerust op want ze hebben een goede 2e back gekocht.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2017, 17:40:12
Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2017, 13:56:15
ik las ergens dat hij nog niet fit is voor Volendam
dit meen je niet gaat het nog langer duren die heeft altijd wel wat.
Je moet blij zijn dat hij helft van de competitie speelt.
Kunnen we er nog wat geld aan verdienen dan direct doen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2017, 17:40:55
Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2017, 16:45:19
Hopelijk wordt het niet een gevalletje Narsingh die alleen meerwaarde heeft in de 20 wedstrijden dat 'ie fit is. Intern zijn ze er blijkbaar ook niet gerust op want ze hebben een goede 2e back gekocht.
ja klopt ik hoop dat hij het beetje oppakt.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op augustus 26, 2017, 21:00:39
Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 11:34:18
Gezien de resultaten tot dusver moet Volendam te pakken zijn. Hopelijk een getergd Cambuur dat nu de kansen wel afmaakt en de drie punten mee naar Leeuwarden neemt.

we hevve zelf nog geen punt dus eerst maar eens zien
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op augustus 26, 2017, 21:09:42
Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:00:39
we hevve zelf nog geen punt dus eerst maar eens zien

Jong Ajax en De Graafschap schat ik wel een stukje hoger in dan Oss en Helmond hoor. Ik zeg ook niet dat we gemakkelijk gaan winnen, maar ik acht ons niet kansloos. En dat gevoel had ik voor gisteren wel een beetje.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op augustus 26, 2017, 21:16:58
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: mario op augustus 26, 2017, 21:44:43
Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:16:58
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.
klopt, het gebrek aan scorend vermogen is nog wel een puntje.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op augustus 27, 2017, 10:50:15
Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 21:09:42
Jong Ajax en De Graafschap schat ik wel een stukje hoger in dan Oss en Helmond hoor. Ik zeg ook niet dat we gemakkelijk gaan winnen, maar ik acht ons niet kansloos. En dat gevoel had ik voor gisteren wel een beetje.

Oss is koploper :proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op augustus 27, 2017, 12:11:43
Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:16:58
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.

Achterin staat het idd niet, tegen De Graafschap stonden er 2 backs die daar absoluut niet horen. El Baad speelde op de back alsof hij centrale verdediger staat te spelen en Houtkoop weet niet goed wat hij moet doen, doordekken, opkomen blijven. Hij is ook geen back dus dat begrijp ik dan wel weer.

Een type Hoefdraad die de bal even wat langer kan vasthouden hebben we ook niet in het elftal, dit vind ik voor de aansluiting wel een gemis.

Tegen Volendam hoop ik dat onze nieuwe back het goed doet en misschien een ander op de linksback, maar wie daar moet staan? Of met 3 achterop spelen. Rossi mag van mij wel starten, niet dat hij veel beter is dan Barto maar er komt op de 1 of andere manier wel wat spirit in het spel.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op augustus 27, 2017, 12:50:26
In de samenvatting was inderdaad niet duidelijk of er nu met 4 of 3 achterin werd gespeeld... . Het stond in ieder geval helemaal verkeerd bij die goals.
(Ook niet handig als bij interviews van LEO wel gezegd wordt dat er met een ander systeem wordt gespeeld, maar dan niet welk systeem precies :P).

Het lijkt erop dat El Baad inderdaad rechts-centraal hoorde en Houtkoop diep op links (met Daniels diep op rechts) maar dan moet er wel heel goed gecoached worden. Anders vallen er gaten ondanks dat je eigenlijk een mannetje over hebt. Dus daar mag je Dijkhuizen en meer ervaren spelers als Schilder en Steenvoorden net zo goed op aankijken als El Baad en Houtkoop komen te zwemmen.



Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Tukker op augustus 28, 2017, 00:20:38
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.
Ik ga toch voor het  :proost op de dijk
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op augustus 28, 2017, 08:55:23
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.

Mooi! Kan ik tijdens het thuiswerken mooi Cambuur zien!  |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: hobbes op augustus 28, 2017, 10:15:13
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.

Goede timing, kan je na het uitvallen van Max gelijk dit naar Cambuur
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op augustus 28, 2017, 12:53:22
Citaat van: 666 op augustus 27, 2017, 12:11:43
Achterin staat het idd niet, tegen De Graafschap stonden er 2 backs die daar absoluut niet horen. El Baad speelde op de back alsof hij centrale verdediger staat te spelen en Houtkoop weet niet goed wat hij moet doen, doordekken, opkomen blijven. Hij is ook geen back dus dat begrijp ik dan wel weer.

Een type Hoefdraad die de bal even wat langer kan vasthouden hebben we ook niet in het elftal, dit vind ik voor de aansluiting wel een gemis.

Tegen Volendam hoop ik dat onze nieuwe back het goed doet en misschien een ander op de linksback, maar wie daar moet staan? Of met 3 achterop spelen. Rossi mag van mij wel starten, niet dat hij veel beter is dan Barto maar er komt op de 1 of andere manier wel wat spirit in het spel.

ze maken het zo moeilijk dat de spelers het zelf niet eens weten.claver had gewoon moet
spelen ook al kan die het niveau misschoen niet aan dan heb je wel een speler daar staan
die in jong cambuur daar ook speelt.simpel houden is de boodschap
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op augustus 28, 2017, 15:37:53
Citaat van: denistel op augustus 28, 2017, 12:53:22
ze maken het zo moeilijk dat de spelers het zelf niet eens weten.claver had gewoon moet
spelen ook al kan die het niveau misschoen niet aan dan heb je wel een speler daar staan
die in jong cambuur daar ook speelt.simpel houden is de boodschap

Vind ik ook, spelers op de juiste posities neerzetten.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op augustus 28, 2017, 21:25:15
250 kaarten verkocht vanavond knap werk
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: DayDreamer op augustus 29, 2017, 09:57:53
Citaat van: denistel op augustus 28, 2017, 21:25:15
250 kaarten verkocht vanavond knap werk

Dijkhuizen kwam ook nog even langs op het fietsje  :thumbsup
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Zuid1991 op augustus 29, 2017, 10:02:43
Nu al 250, fantastisch  |:)
Tekent onze club, 2 keer verloren maar toch met misschien 400 man naar Volendam.
Mooi visitekaartje voor als het zondag live op fox komt.
Hopelijk, en daar ga ik wel vanuit, volgende week wederom een 7000 + op de tribune.
Mooi clupke in goede en iets mindere tijden  |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op augustus 29, 2017, 11:08:55
tegen jong ajax werd 7000 plus door gegeven maar of die er ook waren
mag je je afvragen maar ze tellen alle sk,s mee natuurlijk.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Zuid1991 op augustus 30, 2017, 19:24:42
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Er kunnen nog wel mensen kaarten kopen voor de bussen hopelijk?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op augustus 31, 2017, 09:17:51
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.

Op welke dan? Op Fox 1 staat RKC-Graafschap op het programma?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op augustus 31, 2017, 09:24:19
Citaat van: papier op augustus 31, 2017, 09:17:51
Op welke dan? Op Fox 1 staat RKC-Graafschap op het programma?

Om 10 uur sochtends ja ;) Wedstrijd is zaterdagavond al
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op augustus 31, 2017, 09:34:53
Citaat van: justremco op augustus 31, 2017, 09:24:19
Om 10 uur sochtends ja ;) Wedstrijd is zaterdagavond al

Hehe genot. Bedankt.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casual14 op augustus 31, 2017, 13:31:41
Citaat van: Zuid1991 op augustus 30, 2017, 19:24:42
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Er kunnen nog wel mensen kaarten kopen voor de bussen hopelijk?

Twitter van Cambuur (2 uur geleden)

Inschrijven voor de awayday #VolCam kan nog steeds! Morgenmiddag om 12.00 uur sluit de inschrijving, dus kom snel langs in onze Fanshop!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: SCC op augustus 31, 2017, 14:40:02
Benieuwd naar de opstelling voor zondag, nu van Kippersluis er ook bij is.
Hoe ver zijn vd Laan en Smeets, heeft iemand daar zicht op? Ik ga er vanuit dat van Deelen nog niet speelt.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Hendrikscc op augustus 31, 2017, 14:48:00
Ik ga hiervoor:

---------------------------- Bertrams --------------------------
- Van Wermeskerken - Steenvoorden - Schilder - Rosheuvel (Vd Laan)
---------- Schils ---------------------- Kip ---------------------
------------------- Van Kippersluis -----------------------------
------ Daniels --------- Rossi ------------- Kallon -------------

Cummings;
El Baad
Van der Laan;
Boerlage
Smeets;
Barto
Mathieu

Btw Cody Claver is linksback toch? Is hij een serieuze optie om linksback te zetten ? Aangezien hij tegen de Graafschap wel op de bank zat voor het eerst.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: SCC op augustus 31, 2017, 14:57:09
Citaat van: Hendrikscc op augustus 31, 2017, 14:48:00
Ik ga hiervoor:

---------------------------- Bertrams --------------------------
- Van Wermeskerken - Steenvoorden - Schilder - Rosheuvel (Vd Laan)
---------- Schils ---------------------- Kip ---------------------
------------------- Van Kippersluis -----------------------------
------ Daniels --------- Rossi ------------- Kallon -------------

Cummings;
El Baad
Van der Laan;
Boerlage
Smeets;
Barto
Mathieu

Alhoewel het voetballend bij SCC nog niet allemaal top is, ziet de opstelling zoals jij die maakt toch voor JL-begrippen er prima uit, zeker als je kijkt naar de opties die dan nog op de bank zitten.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: DayDreamer op augustus 31, 2017, 16:48:41
Ongeveer 260 kaarten nu, valt me een klein beetje tegen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op augustus 31, 2017, 16:50:06
De thuisblijvers weten niet wat ze missen... ;)

Wordt vast weer een memorabel middagje VLD!  |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 31, 2017, 18:09:25
Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2017, 16:48:41
Ongeveer 260 kaarten nu, valt me een klein beetje tegen.
Waren maandag al 250 kaarten verkocht , denk je echt dat er in 3dagen slechts 10 kaarten zijn verkocht ?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op augustus 31, 2017, 19:13:22
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 31, 2017, 18:09:25
Waren maandag al 250 kaarten verkocht , denk je echt dat er in 3dagen slechts 10 kaarten zijn verkocht ?

Dat was idd de berichtgeving vanuit SCC zelf...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op september 01, 2017, 10:58:45
⚠️LET OP ⚠️

Op last van de gemeente is de aanvangstijd van de wedstrijd FC Volendam - SC Cambuur a.s. zondag vervroegd naar 12:30 uur ? https://t.co/Wk9krerMae
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 01, 2017, 11:15:49
niet best als je dat 2 dagen van te voren nog doet,,lui zijn echt gek.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 01, 2017, 11:26:31
Cambuur weet officieel nog van niks..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 01, 2017, 11:29:16
Citaat van: Bernardo op september 01, 2017, 11:26:31
Cambuur weet officieel nog van niks..
ik las het op volendammer facebook pagina....
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 01, 2017, 11:30:39
Citaat van: denistel op september 01, 2017, 11:15:49
niet best als je dat 2 dagen van te voren nog doet,,lui zijn echt gek.

Volgens mij regelt Fox Sports dit allemaal. Ut zal mij mijn reet roesten hoe laat het begint, zolang ik mijn biertje maar inne klauwen hef.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Montana op september 01, 2017, 11:40:58
Net contact gehad met FC Volendam: De wedstrijd wordt inderdaad verplaatst naar 12.30
"Gemeentelijk besluit".
Nadere info moet volgen..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: DayDreamer op september 01, 2017, 11:41:56
Wat een schande.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op september 01, 2017, 11:50:58
Wat in en in triest!

Dan massaal om 8.30 uur vertrekken en om 10 uur de Dijk maar op. Of anders na de wedstrijd. Ons lekker maken met een mooie dag en dan, 2 dagen voor de tijd, de tijd op 12.30 uur zetten?  :zucht
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 01, 2017, 11:59:46
Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 11:50:58
Wat in en in triest!

Dan massaal om 8.30 uur vertrekken en om 10 uur de Dijk maar op. Of anders na de wedstrijd. Ons lekker maken met een mooie dag en dan, 2 dagen voor de tijd, de tijd op 12.30 uur zetten?  :zucht

Eerder uit bed en eerder aan het bier.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op september 01, 2017, 12:04:25
Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2017, 11:59:46
Eerder uit bed en eerder aan het bier.

Er stond hier al een bierontbijtje gepland, maar dat wordt nog eerder van bed... :zweep

Ik zou idd zeggen; 8.30 vertrek bus en zorgen voor horeca die open is vanaf 10.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 01, 2017, 12:36:38
http://www.omropfryslan.nl/nijs/753133-wedstriid-volendam-cambuur-ferpleatst-om-feiligens

Met interview De Graaf.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 01, 2017, 12:52:48
@edwarddekkerrtv: Politie heeft recente info dat de openbare orde in het geding is, waarop de burgemeester besloten heeft #volcam te vervroegen naar 12.30 uur
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op september 01, 2017, 13:55:35
De wijziging van het tijdstip is natuurlijk ook van invloed op de vertrektijden. De nieuwe tijden zijn hieronder te vinden. Het bezoek aan De Dijk voorafgaand aan de wedstrijd is op last van de betrokken partijen ook verboden.

https://t.co/SXHPmlwJXV
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op september 01, 2017, 14:08:40
Wat een verschrikkelijk trieste pauperbende! Het is omdat ze er daar natuurlijk, maar je zou het bijna gaan boycotten...

9.45 vertrek van de bussen, dan ben je er rond 11.30 uur. Zelfde voor de autocombi...

Wie had dat gedacht; van een heel klein beetje internet-gezwam, naar een Cambuur-verbod op de Dijk in Volendam... :R :zucht l0l
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 01, 2017, 14:55:00
Ik zou wel eens willen weten wat er is onderzocht, verstoring van de openbare orde is wel een heel ruim begrip. Is het een pukkelkopje van Volendam of Cambuur die iets geks op social media heeft gezet? Of is er een terroristische dreiging.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Lore op september 01, 2017, 16:09:04
Citaat van: 666 op september 01, 2017, 14:55:00
Ik zou wel eens willen weten wat er is onderzocht, verstoring van de openbare orde is wel een heel ruim begrip. Is het een pukkelkopje van Volendam of Cambuur die iets geks op social media heeft gezet? Of is er een terroristische dreiging.

Het blijft een raar verschijnsel. Demonstraties moeten altijd door kunnen gaan, tenzij er een zwaarwegend belang is. Voetbalwedstrijden kunnen worden verplaatst of verboden zonder enige onderbouwing.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 01, 2017, 16:11:33
Terrorisme is het belangrijkste waar verantwoordelijken voor beveiliging hun tijd en geld aan zouden moeten besteden. Maar ik ben bang dat deze burgervader nog in de jaren '80/'90 is blijven steken toen hooliganism een maatschappelijk probleem was.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: poelie-lwd op september 01, 2017, 16:19:15
Wat ik er van gezien heb op de training spelen we zondag 5-3-2.

---------------------------------Bertrams------------------------------

Sai---Steenvoorden---Schilder---vdLaan---Houtkoop

----------------------Schils-----------Boerlage---------------------

----------------------------------Barto-----------------------------------

-----------------Daniels--------------Kallon-------------------------

Zo stond het. Wellicht dat er op sommige posities andere namen staan. Ik zou zelf Kippersluis op 10 zetten. Barto met Kallon in de  punt en Kip naast Schils posteren. Vond overigens Martijn behoorlijk fit ogen. Hij zou zomaar eens in de basis kunnen beginnen. We gaan het zien zondag!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 01, 2017, 16:19:19
Citaat van: Lore op september 01, 2017, 16:09:04
Het blijft een raar verschijnsel. Demonstraties moeten altijd door kunnen gaan, tenzij er een zwaarwegend belang is. Voetbalwedstrijden kunnen worden verplaatst of verboden zonder enige onderbouwing.
Nu ook weer sprake van 'meerdere evenementen'. Dat is wel vaker zo, maar dan is het altijd de voetbalwedstrijd die verplaatst wordt. Nooit de braderie of de vogeltjesmarkt. Nog los van de vraag waarom men er nu pas achter komt dat er meerdere evenementen tegelijkertijd zijn dit weekend.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op september 01, 2017, 17:22:27
Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.

Eigenlijk wel. Zij het niet dat de stumpertjes aldaar daarmee precies krijgen waarop ze hopen...

Wat ook triest genoeg is, is dat de sneue '2-blikjes-regel' wel van kracht blijft en de 'Bier-controle-troepen' wel weer extra zullen worden ingefluisterd.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: nikjeuh op september 01, 2017, 17:30:33
Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.
Helemaal mee eens. Cambuur verhaalt alle extra kosten op de gemeente Edam-Volendam, dus als wij massaal boycotten, krijgen die lui in elk geval een flinke rekening gepresenteerd. l8l l8l Wat een idioot gedoe! Alsof we een stel criminelen zijn.

Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op september 01, 2017, 17:47:18
Zoals gezegd, en na het lezen van de prima berichtgeving vanuit Cambuur Culture, kan ik me een boycot ook zeker voorstellen. Maar om nou te denken dat ze daar wakker van de kosten die (eventueel) worden verhaald van pak m beet €1000,- tot €1500,-? (uitgaande van 40 tot 60 man die niet gaan).

Ik ga onder andere met mijn zoon en reis zondag wel af naar Volendam. Hij keek ook al dagen erg uit naar een dagje Volendam, en het blijft te triest voor woorden dat het zo loopt, maar wil alsnog graag onze trots live in actie zien! |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: nikjeuh op september 01, 2017, 17:49:32
Ook zeker begrijpelijk dat mensen wél besluiten af te reizen. Jammer dat het zo moet, op deze manier kent het alleen maar verliezers.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Jandehulk op september 01, 2017, 18:02:20
     Ik ga er ook "gewoon"  heen met mijn zoon en 2 andere!.. Boycot snap ik ook zeker, maar wil zien hoe kippersluis ze oude club naar de nederlaag schiet  |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: DayDreamer op september 01, 2017, 18:49:28
Wij gaan ook gewoon, een boycot heeft totaal geen zin in mij ogen. Liggen ze echt niet wakker van, zelfs blij denk ik dat er een bus minder gaat rijden.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Drumfather SCC op september 01, 2017, 19:13:47
'' zien veel supporters die al in bezit waren van een kaart een mooi reisje naar Volendam met een bezoek aan De Dijk in het water vallen. Cambuur Culture kan zich in het besluit van de gemeente niet vinden en heeft besloten de CC-bus naar Volendam niet te laten rijden''

Je komt toch voor je club  :? en niet voor Volendam an sich?
Traditie, gezelligheid en een biertje drinken prima maar je laat je club dus zonder je support voetballen
In mijn ogen een beetje Calimero, maar ik zal wel een bak stront krijgen nu
Ik zou altijd de pot op #1 zetten (niet de bierpot) en de rest is mooi mee-genomen

Respect voor ieders besluit verder maar ik vind het jammer dat jullie je dag laten afpakken om een dorp die je al 1000x hebt gezien
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: SCC-J op september 01, 2017, 19:32:06
"Je komt toch voor je club  :? en niet voor Volendam an sich?
Traditie, gezelligheid en een biertje drinken prima maar je laat je club dus zonder je support voetballen"

Voor ons is gezelligheid wel degelijk heel belangrijk voor het bezoeken van een uitwedstrijd. Anders zouden we immers elke uitwedstrijd moeten bezoeken lijkt mij...

Als de wedstrijd verplaatst wordt en het bezoek aan de dijk niet door gaat ja dan kiezen wij voor een leuke zaterdagnacht en de wedstrijd zondagmiddag in de kroeg te kijken. ipv bus heen, wedstrijdje, bus terug. Mag je zielig vinden, prima.

ieder zo zijn eigen beleving.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op september 01, 2017, 20:01:16
Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 19:32:06
Voor ons is gezelligheid wel degelijk heel belangrijk voor het bezoeken van een uitwedstrijd. Anders zouden we immers elke uitwedstrijd moeten bezoeken lijkt mij...

Als de wedstrijd verplaatst wordt en het bezoek aan de dijk niet door gaat ja dan kiezen wij voor een leuke zaterdagnacht en de wedstrijd zondagmiddag in de kroeg te kijken. ipv bus heen, wedstrijdje, bus terug. Mag je zielig vinden, prima.

ieder zo zijn eigen beleving.

Zo is dat. Ieder z'n eigen. Ik heb ook wel ff getwijfeld ivm dezelfde redenen. Die staan volkomen los van de passie voor je club. Het is een 'totaal-beleving' die nu grotendeels is verziekt door een zelfingenomen burgemeesteres waarbij de angst regeert...

Hoe dan ook; zondagochtend 8.15 bierontbijt, met ons groepje op richting VLD, 1-3 winnen, in de positieve vibe terechtkomen en n paar biertjes drinken in de bus...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Drumfather SCC op september 01, 2017, 21:33:27
Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 20:01:16
Zo is dat. Ieder z'n eigen. Ik heb ook wel ff getwijfeld ivm dezelfde redenen. Die staan volkomen los van de passie voor je club. Het is een 'totaal-beleving' die nu grotendeels is verziekt door een zelfingenomen burgemeesteres waarbij de angst regeert...

Hoe dan ook; zondagochtend 8.15 bierontbijt, met ons groepje op richting VLD, 1-3 winnen, in de positieve vibe terechtkomen en n paar biertjes drinken in de bus...

Oh maar dit ben ik volledig met jou en SCC-J eens hoor! Vind het alleen wat jammer dat er nu minder mensen aanwezig zijn door die fienen
En persoonlijk verkies ik een stadion boven een kroeg maar zoals jij ook al zegt, Ieder zijn eigen en dat is prima  :proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 01, 2017, 21:39:01
Niks geen dreiging vanuit Cambuur.

Er is Edammer kermis en er Dick Tol toernooi...  :|
De organisatie is er ook goed ziek van aangezien het nu niet meer aansluit met de wedstrijd.
http://www.rkav-volendam.nl/resources/uploads/news/2017-18/toernooi/Dick_Tol_Toernooi_2017_(A4).pdf
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:33:26
Citaat van: Bolle op augustus 31, 2017, 16:50:06
De thuisblijvers weten niet wat ze missen... ;)

Wordt vast weer een memorabel middagje VLD!  |:)
Ik heb wel een goed gevoel over deze wedstrijd, ik verwacht minstens gelijkspel. Nou stelt 1 punt niet zoveel voor, maar voor het zelfvertrouwen wel heel belangrijk.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:43:42
Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 17:22:27
Eigenlijk wel. Zij het niet dat de stumpertjes aldaar daarmee precies krijgen waarop ze hopen...

Wat ook triest genoeg is, is dat de sneue '2-blikjes-regel' wel van kracht blijft en de 'Bier-controle-troepen' wel weer extra zullen worden ingefluisterd.
Doe wat wij vroeger deden, gooi brood naar hun keeper als Cambuur uitkomt en de zeemeeuwen op het dak hem omcirkelen en hem het zicht ontnemen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: dizzhead op september 02, 2017, 08:09:36
Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:43:42
Doe wat wij vroeger deden, gooi brood naar hun keeper als Cambuur uitkomt en de zeemeeuwen op het dak hem omcirkelen en hem het zicht ontnemen.
:_schater
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 02, 2017, 08:36:55
Overigens wordt het tijd voor punten gezien de huidige actuele stand.... :wall
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 02, 2017, 10:54:48
Is er al een opstelling bekend?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op september 02, 2017, 11:16:30
Citaat van: speculeter op september 02, 2017, 10:54:48
Is er al een opstelling bekend?

Gister trainden ze zo (532):
Bertrams
Wermeskerken Steenvoorden Schilder vdLaan Houtkoop
Schils Barto Boerlage
Daniels Kallon
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: EdsjeSCC op september 02, 2017, 12:05:47
Barto op 10 zou nou niet mijn 1e keuze zijn
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: ChantiSCC op september 02, 2017, 12:12:48
Kippersluis is al fit toch? Direct op 10 laten starten dan, Barto op 10 hou op met die experimenten! Barto kan alleen spits en dan het liefst als pinchhitter.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 02, 2017, 12:20:07
Ik zie Barto op '10' ook niet even die 2 snelle jongens wegsteken. Kippersluis, Schils of Mathieu zou dan logischer zijn.

De andere namen kan ik me wel in vinden zolang niet iedereen beschikbaar is.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op september 02, 2017, 12:45:41
Vandaag trainden ze met el Baad ipv vd Laan
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: poelie-lwd op september 02, 2017, 12:48:12
Citaat van: justremco op september 02, 2017, 12:45:41
Vandaag trainden ze met el Baad ipv vd Laan

De rest wel hetzelfde?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op september 02, 2017, 12:53:40
Citaat van: poelie-lwd op september 02, 2017, 12:48:12
De rest wel hetzelfde?

Ja
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 02, 2017, 12:55:58
kippersluis niet die is er nog maar 2 dagen zeggen su. man man de besten
mutte er in staan we hevve tig middenvelders en barto staat op 10 sorry
maar ken toch niet,
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Montana op september 02, 2017, 13:35:17
Weinig spannende zaken bij laatste training #Cambuur. Van Kippersluis begint op de bank, Van Wermeskerken mogelijk in basis. #OmropFryslan

Dijkhuizen wilde niets zeggen over de opstelling. Van Kippersluis heeft hem voorzien van 'inside information' over FC Volendam. #Cambuur

Nieuws vh blessurefront: Rosheuvel ligt er 6-8 weken uit met hamstringblessure. Van Deelen hoopt groepstraining komende week te hervatten.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 02, 2017, 15:21:33
Citaat van: denistel op september 02, 2017, 12:55:58
kippersluis niet die is er nog maar 2 dagen zeggen su. man man de besten
mutte er in staan we hevve tig middenvelders en barto staat op 10 sorry
maar ken toch niet,

Hij komt erin als we 2-0 achter staan juh. Fien ut oek onvoorstelbaar.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 02, 2017, 15:26:29
Waarom weer met Barto beginnen ipv rossi
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 02, 2017, 15:28:19
Citaat van: zeewolde op september 02, 2017, 08:36:55
Overigens wordt het tijd voor punten gezien de huidige actuele stand.... :wall

Ze maken zich drukker om de pasta die ze om half 10 mutte eten.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 02, 2017, 15:36:43
Citaat van: Noordcambuur op september 02, 2017, 15:26:29
Waarom weer met Barto beginnen ipv rossi

Op papier gezien een betere spits, scoort 1x per 4 wedstrijden of 230 minuten tov. Rossi die 1x per 6 wedstrijden scoort of 307 minuten.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 02, 2017, 16:15:58
Barto staat geen spits, maar achter de 2 spitsen Daniels en Kallon. Dus de vraag is waarom geen middenvelder daar.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Drumfather SCC op september 02, 2017, 17:24:22
Citaat van: wiekie1969 op september 02, 2017, 15:28:19
Ze maken zich drukker om de pasta die ze om half 10 mutte eten.
:_schater Je had het ook gezien dus
Die beste man struikelde ook mooi over zijn eerste vraag, niveautje hoor bij OF
En hij mut gewoon juichen bij een goal  :O Dat vind ik zo ontzettend apekool..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wacko jacko op september 02, 2017, 20:54:28
Ik denk dat we de nul houden  8P
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: ChantiSCC op september 02, 2017, 20:55:51
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet!  :X
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 02, 2017, 21:58:08
Citaat van: ChantiSCC op september 02, 2017, 20:55:51
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet!  :X
laat hem lekker. ...die jongen lust geen pasta morgenvroeg
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 02, 2017, 23:26:45
Citaat van: Bankzitter op september 02, 2017, 16:15:58
Barto staat geen spits, maar achter de 2 spitsen Daniels en Kallon. Dus de vraag is waarom geen middenvelder daar.

gaat toch nergens over man
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 03, 2017, 07:20:35
matchday aanpakku die lui en de 1e 3 punten halen. |:) :proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Geelblauwstiens op september 03, 2017, 08:00:10
Citaat van: ChantiSCC op september 02, 2017, 20:55:51
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet!  :X
Goeie match dus met Kip! Prima toch.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Grijskijkert op september 03, 2017, 08:02:35
Citaat van: ChantiSCC op september 02, 2017, 20:55:51
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet!  :X
Haalt hij die kip voor hem zelf? Waar maak jij je druk om....
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 09:26:13
Gaan we met deze opstelling spelen die op de vorige pagina staat dan wordt het niks wel weer mooi kut  _O_
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 03, 2017, 09:56:25
Behalve Barto staat iedereen wel op de juiste plek.
Je kunt ook 4-3-3 spelen, maar we geen linksback, we hebben geen echte fysiek sterke 6 en we hebben niet drie hele goede aanvallers.

Met deze opstelling speel je zonder pure  linksback, heeft Boerlage nog Schils naast zich en zet je 2 rappe jongens voorin. Op dit moment de beste oplossing, denk ik.

Naast een goed resultaat hoop ik vooral dat een lijn zit in de speelwijze en er progressie zichtbaar is. Het zou helemaal mooi zijn Bertrams of Rossi puntenpakkers blijken te zijn .
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: De Gast op september 03, 2017, 10:04:02
Wat zijn de quotes voor vandaag DH Skolten?

Zo moet elke trainer hier blijkbaar weer ontdekken dat je met bepaalde hard trainende jongens in de praktijk geen punten pakt.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: pvanbuijtene op september 03, 2017, 10:32:31
Citaat van: De Gast op september 03, 2017, 10:04:02
Wat zijn de quotes voor vandaag DH Skolten?

Zo moet elke trainer hier blijkbaar weer ontdekken dat je met bepaalde hard trainende jongens in de praktijk geen punten pakt.

100 euro inzetten op Volendam, krijg je 250 terug  :fant
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 11:29:17
Lekkere opstelling Dijkhuizen ;( ;(
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 11:34:35
Citaat van: AL op september 03, 2017, 11:29:17
Lekkere opstelling Dijkhuizen ;( ;(

Maar wel een sterke bank.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 11:35:52
Citaat van: 666 op september 03, 2017, 11:34:35
Maar wel een sterke bank.

Niet te filmen dit!!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 11:36:42
Belachelijk dat Kippersluis niet speelt. Vind dit slecht hoor, boerlage wel en kippie niet
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 11:37:52
Citaat van: AL op september 03, 2017, 11:29:17
Lekkere opstelling Dijkhuizen ;( ;(
klopt helemaal deze man snapt er helemaal niks van.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 11:38:22
Hoop dat de trainer gelijk krijgt maaar van deze bank zouden bij mij 4 spelen in de basis
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 11:40:11
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 11:38:22
Hoop dat de trainer gelijk krijgt maaar van deze bank zouden bij mij 4 spelen in de basis
bij mij ook :y
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 11:41:10
Krijg een heel slecht gevoel over de capaciteiten van Dijkhuizen.
Hoop dat hij zijn gelijk krijgt maar vrees kansloze wedstrijd met deze 11.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 11:41:33
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 11:36:42
Belachelijk dat Kippersluis niet speelt. Vind dit slecht hoor, boerlage wel en kippie niet
Wel lekker dat we een 2 mans middenveld hebben, althans spelers die daar ook behoren te spelen. Of gaan ze Kippersluus langzaam brengen  :D
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 11:41:52
En weer aanpassen aan de tegenstander hoe krijgen wij in vredesnaam een ingespeeld elftal.
He Dijkhuizen we staan onderaan weet je dat wel :_spank
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 11:43:31
Citaat van: 666 op september 03, 2017, 11:41:33
Wel lekker dat we een 2 mans middenveld hebben, althans spelers die daar ook behoren te spelen. Of gaan ze Kippersluus langzaam brengen  :D
ik heb gehoord dat hij heeeeeel langzaam wordt gebracht.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 11:44:37
Net het menu gezien geen KIP dat wordt niet smullen  :R
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: JeJe op september 03, 2017, 12:01:34
Dit was toch de GROTE man die Cambuur weer zou brengen waar het hoort te staan.
3 Ploegen, 2 x ontslagen, zegt dat nog steeds niet genoeg.
Een trainer zonder Cambuur achtergrond is veel en veel verstandiger.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze om 14.15 3 punten hebben, maar heb er wel een zwaar hoofd in

Jack de Gier heeft ook nog maar 1 puntje, ook zo'n gewenste topper
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 03, 2017, 12:03:25
Citaat van: 666 op september 03, 2017, 11:41:33
Wel lekker dat we een 2 mans middenveld hebben, althans spelers die daar ook behoren te spelen. Of gaan ze Kippersluus langzaam brengen  :D

Een van de drie centrale verdedigers kan inschuiven bij de opbouw, afhankelijk van hoe Volendam druk gaat zetten.
Daarbij staan Sai en Houtkoop ook ter hoogte van de middenlijn.

Daarbij kan je binnen no-time omschakelen op 4-3-3, als dat nodig is.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 12:16:12
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 12:03:25
Een van de drie centrale verdedigers kan inschuiven bij de opbouw, afhankelijk van hoe Volendam druk gaat zetten.
Daarbij staan Sai en Houtkoop ook ter hoogte van de middenlijn.

Daarbij kan je binnen no-time omschakelen op 4-3-3, als dat nodig is.

Het gaat er mij meer om dat ik liever echte middenvelders in de basis zie dan wat er nu staat. Systemen prima hoor maar boerlage en Schils als enige middenvelders in wat voor systeem dan ook vind ik veel te mager.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 12:16:26
Wie moet de goal maken???
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 03, 2017, 12:17:00
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 12:03:25
Een van de drie centrale verdedigers kan inschuiven bij de opbouw, afhankelijk van hoe Volendam druk gaat zetten.
Daarbij staan Sai en Houtkoop ook ter hoogte van de middenlijn.

Daarbij kan je binnen no-time omschakelen op 4-3-3, als dat nodig is.
Dat Kip niet meedoet kan ik nog wel wat inkomen, die heeft nog niet echt sterk gespeeld, maar ik had op zijn minst de andere Kip wel verwacht. Ik hoop dat het goed komt, maar ben iets minder optimistisch dan anders...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Geelblauwstiens op september 03, 2017, 12:18:20
Citaat van: JeJe op september 03, 2017, 12:01:34
Dit was toch de GROTE man die Cambuur weer zou brengen waar het hoort te staan.
3 Ploegen, 2 x ontslagen, zegt dat nog steeds niet genoeg.
Een trainer zonder Cambuur achtergrond is veel en veel verstandiger.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze om 14.15 3 punten hebben, maar heb er wel een zwaar hoofd in

Jack de Gier heeft ook nog maar 1 puntje, ook zo'n gewenste topper

He alias Rob Maas. Stemmingmakerij?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 12:18:25
Gewoon met 3 man voorop met Kallon, Barto/Rossi en Mathieu.
Kippersluis op 10 en Schils en Boerlage wat controlerend.
Maar wie weet........
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 12:20:13
Wedstrijd is nog niet eens begonnen of we hebben hem hier al verloren.
We gaan het meemaken!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Jopie op september 03, 2017, 12:26:50
Iemand nog een stream?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: ChantiSCC op september 03, 2017, 12:29:21
Citaat van: Jopie op september 03, 2017, 12:26:50
Iemand nog een stream?

Nee, live op fox!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 12:42:12
Hou es op met dat brave jongetjes voetbal , zoveel ruimte Gasgeve. En winne
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 12:52:34
Wat een slecht Volendam zeg
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 12:53:45
We geven niks weg...maar creëren ook bar weinig
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 03, 2017, 12:54:52
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 12:53:45
We geven niks weg...maar creëren ook bar weinig
Ik zag toch een 100 procent kans van Houtkoop die had moeten hangen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 12:56:55
Dit heeft niks met voetbal te maken.. Lange ballen op Kalon en Daniels.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 12:58:01
Gewoon simpel verre hoek klaar
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 12:59:54
En Barto maar vliegen op het middenveld  :zucht
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 13:00:32
Niet op aan te zien :_schater
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 13:00:35
Citaat van: 666 op september 03, 2017, 12:56:55
Dit heeft niks met voetbal te maken.. Lange ballen op Kalon en Daniels.
hier valt zoveel te halen......
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: ChantiSCC op september 03, 2017, 13:00:55
Lange ballen op Kallon..jongens jongens zijn ze nou zo dom dan? Kippersluis voor Barto 2e helft en kappen met die lange ballen en lekker 4-3-3 met een 10 (kippersluis)!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 13:02:19
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 13:00:35
hier valt zoveel te halen......

Idd, dit Volendam kan er echt niet zoveel van maar dan moet er bij ons wel wat veranderen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:05:48
Wat hewwe wij een dramatisch slecht elftal. Creativiteit nul komma nul. Hier kan je nuchter niet naar kijken.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 03, 2017, 13:07:08
Dijkhuizen moet zich kapot schamen met deze opstelling.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:08:31
Zit geen enkele spirit in man. Vreselijk.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 13:10:18
Jammer, maar goede steekpass van Schils en Kallon schoot prima in.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 13:12:19
Id barto maar eens eruit...
Kippersluis erin.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 13:12:54
Citaat van: Bernardo op september 03, 2017, 13:07:08
Dijkhuizen moet zich kapot schamen met deze opstelling.
doest dat dan
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Tanjajeah op september 03, 2017, 13:13:16
Ik begrijp nooit waarom je één van de betere spelers in de selectie (van Kippersluis) niet kunt laten starten in de basis 'omdat ie er nog maar net bij is' .
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 03, 2017, 13:13:19
De naam Barto is werkelijk nog niet 1x genoemd door de commentator.
Snel naar de spits met die man of er uit halen. Dit gaat nergens over.

Gelukkig hebben we nog wat op de bank zitten met Kip, Kipp, Smeets en Mathieu, want met deze basiself kun je het wel shaken tot de wintertransferperiode.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 13:13:41
Citaat van: papier op september 03, 2017, 13:10:18
Jammer, maar goede steekpass van Schils en Kallon schoot prima in.
skills kan goed voetballen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 13:14:07
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 13:12:19
Id barto maar eens eruit...
Kippersluis erin.

Zou eerder Daniels eruit halen en Barto voorin beetje de lange bal terugkoppen/doorkoppen. En dan een Kip of Kippersluis maar op 10 om eens van afstand te schieten of steekpass te geven.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:15:55
We hewwe de 3e begroting en 1,4 mln oppe bank. En dan zo voetballen. Dit kan toch niet???? Wie doet iets???
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 13:18:06
Drama scheidsrechter trouwens.
Mag helemaal niks....
Op laatst komen we goed weg met bal op lat en grote kans voor Volendam
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 13:21:16
Citaat van: Tanjajeah op september 03, 2017, 13:13:16
Ik begrijp nooit waarom je één van de betere spelers in de selectie (van Kippersluis) niet kunt laten starten in de basis 'omdat ie er nog maar net bij is' .
ik denk dat er afspraken zijn gemaakt afgelopen donderdag jullie krijgen hem maar mag niet opgesteld worden.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 13:22:03
Steenvoorden zit niet echt in de competitie, El Baad kijkt altijd eerst naar achteren voordat hij een beslissing neemt nooit naar voren.

Driehoekjes om de voorhoede van de tegenstander het bos in te sturen zie je al helemaal niet.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: legeips op september 03, 2017, 13:22:07
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 13:18:06
Drama scheidsrechter trouwens.
Mag helemaal niks....
Op laatst komen we goed weg met bal op lat en grote kans voor Volendam

Klopt..
Maar cambuur is nog veul dramatischer..

Boerlage lekker in het 2e laten ballen en kap nou es met die Barto op het middenveld te prutsen.. ik snap echt niet dat zoiets keer op keer wordt uitgeprobeerd..

Er zit totaal niet een beetje voetbal in de ploeg..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:23:20
Het voetbal zit op de bank. Vd Laan, Kip en Kippersluis.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 13:24:00
Citaat van: legeips op september 03, 2017, 13:22:07
Klopt..
Maar cambuur is nog veul dramatischer..

Boerlage lekker in het 2e laten ballen en kap nou es met die Barto op het middenveld te prutsen.. ik snap echt niet dat zoiets keer op keer wordt uitgeprobeerd..

Er zit totaal niet een beetje voetbal in de ploeg..

Het zou mooi zijn als Vd Laan weer op niveau kan komen, en Schilder vervolgens kan doorschuiven naar het middenveld.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 13:24:40
Kippersluis komt erin
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Drumfather SCC op september 03, 2017, 13:26:02
Gezapige wedstrijd, gezapige sfeer cq support(ers) Het is werkelijk om te janken. Verliezen alles op het middenveld en lange ballen? Hou toch op man! Twintigste plaats is terecht

Ambiance heb ik nog nooit zo bedroevend gezien. Als het uitval stil is dan hoor je letterlijk de vogels fluiten. Diep en diep triest hier in Volendam.

0-0! Dit Volendam moet je oprollen maar onze juffertjes stellen er niks tegenover
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: De Raaf op september 03, 2017, 13:26:19
Niet su negatief. Ik zie perspectief. 1e overwinning in maart 2018. Wat een angstige kut trainersstaf en wat een bagger selectie
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 13:27:27
Selectie valt echt wel mee.
Alleen Dijkhuizen is echt een verschrikking.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: mugel op september 03, 2017, 13:27:37
Eerst maar eens 1 van die overbodige verdedigers (El Baad of Sai) eruit.
Kippersluis erin op 10, terug naar 4-3-3, Barto naar de spits.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: hobbes op september 03, 2017, 13:28:18
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 13:18:06
Drama scheidsrechter trouwens.
Mag helemaal niks....
Op laatst komen we goed weg met bal op lat en grote kans voor Volendam

Bal op de lat was buitenspel
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 03, 2017, 13:29:12
spelers met actie en scorend vermogen zitten op de bank
hoe kunnen ze dat toch doen echt niet te geloven maar ja we
mogen niet te kritisch zijn.toch gewoon een dikke aanfluiting dit
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 13:30:10
Citaat van: denistel op september 03, 2017, 13:29:12
spelers met actie en scorend vermogen zitten op de bank
hoe kunnen ze dat toch doen echt niet te geloven maar ja we
mogen niet te kritisch zijn.toch gewoon een dikke aanfluiting dit

Is volledig Dijkhuizen aan te rekenen...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 03, 2017, 13:30:17
Citaat van: mugel op september 03, 2017, 13:27:37
Eerst maar eens 1 van die overbodige verdedigers (El Baad of Sai) eruit.
Kippersluis erin op 10, terug naar 4-3-3, Barto naar de spits.
beter Steenvoorden. Heeft al geel op zak en met deze scheids....


Rossi erin voor barto en laatste 20 minuten dan kip maar voor boerlage
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:30:46
Ze spelen precies hetzelfde als onder Sipke Hutkul vorig seizoen, alleen met kwalitatief veel mindere spelers. Ut is niet om aan te gluren. Vreselijk.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: moodygrunn op september 03, 2017, 13:31:58
Citaat van: hobbes op september 03, 2017, 13:28:18
Bal op de lat was buitenspel

Ik snap niet hoe wij die vrije trap verdedigden,  10 op lijn op de 16, waarvan tenminste 3 lucht staan te dekken
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 13:32:44
Baad eruit
Kippersluis erin.
433 dus
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 13:32:59
Cambuur speelt nu naar het vak waar het meeste geluid wordt geproduceerd, komt goed jongens!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 13:34:19
We trappen af met dom balverlies van Boerlage en vervolgens een goede aanval van Cambuur.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Destroyer op september 03, 2017, 13:35:08
Het is een opbouw jaar wordt gesuggereerd dus ik ga er vanuit dat er dit seizoen niet voor prijzen wordt gespeeld.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:36:33
Wat een beperke speler onze vriend Daniels.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 13:39:23
Citaat van: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:36:33
Wat een beperke speler onze vriend Daniels.
zo dom . 1 stap en korte hoek. Speelt ie um over
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 13:41:08
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 13:39:23
zo dom . 1 stap en korte hoek. Speelt ie um over

Ach, blij dat hij daar dan wel oog voor heeft. Had in Doetinchem twee keer af kunnen geven en ging toch kansloos voor eigen succes. Nu nog de juiste beslissingen op de juiste momenten.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 13:42:05
Hoppaaaa
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: hobbes op september 03, 2017, 13:42:52
Mooie vrije trap
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 03, 2017, 13:43:03
Affluiten, inpakken, strik eromheen en wegwezen nu
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 03, 2017, 13:43:09
Schitterende vrije trap van Houtkoop! |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:43:34
Houtkoop beste man bij cambuur.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 13:44:23
Skitterend en nu doorgaan . Veldbezetting is veel beter
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: hobbes op september 03, 2017, 13:45:07
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 13:44:23
Skitterend en nu doorgaan . Veldbezetting is veel beter

433 lijkt inderdaad beter
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 03, 2017, 13:46:03
Tsja....dat aanpassen aan tegenstander altijd.
Staat nu veel beter inderdaad
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 13:47:07
Gewoon rood natuurlijk. Sowieso express
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 13:51:19
Prima ingreep Bertrams hier net, Volendam wordt sterker. Ik houd m'n hart vast.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:54:00
Veldspel is bedroevend. Kippersluis nog niet een bal gehad.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 03, 2017, 14:03:40
aanpassen het ons nog weinig bracht gewoon eigen spel spelen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Yellow Army op september 03, 2017, 14:06:01
Kappen met die 532 meuk. Het staat nu veel beter
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 14:09:14
Das dus Mathieu . Weer een assist
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 14:09:24
Tering man, mag op de goal Daniels
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 14:18:05
Vijf minuten extra......
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 03, 2017, 14:20:19
mannes er oek weer in daar weten ze oek niet wat ze daar mee willen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 14:20:25
Tsjonge jonge, Daniels geeft de bal gewoon weg bij de cornervlag.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 14:22:47
3 punten :proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 14:23:00
Hopppppaaa
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 03, 2017, 14:23:49
+2 punten tov vorig seizoen. TOPSEIZOEN
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 14:24:08
Citaat van: papier op september 03, 2017, 14:20:25
Tsjonge jonge, Daniels geeft de bal gewoon weg bij de cornervlag.
wat een domme speler is dat zeg. Zit zoveel meer in
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 03, 2017, 14:24:13
Bovenaan in de periode :-)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 14:24:39
Mooie bonus punten
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 03, 2017, 14:27:00
mooie punten mensuh medekoploper in de periode :_schater
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 14:27:50
Gefeliciteerd allemaal :proost :proost
433 en niet meer aanpassen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 03, 2017, 14:28:32
Zwaarbevochten maar oh zo belangrijke overwinning. Het spel was met name in de eerste helft zeer matig, maar op basis van strijdlust toch gewonnen. Tweede helft bijna niets weggegeven en zelf zelfs verzuimd om de 0-2 te maken. Op dit moment maakt het me trouwens ook niet zo veel uit hoe we winnen.

5-3-2 hoeft van mij niet weer op deze manier. Lange ballen op Daniels en Kallon zijn tamelijk zinloos. De functie van Barto was me geheel onduidelijk. En op de zijkanten kwamen we amper door, wat wel de bedoeling is als je zo speelt. Slecht van de ts dat ze zo begonnen, goed dat ze het in de rust herstelden.

Verder vond ik Van Wermeskerken prima debuteren en Mathieu viel geweldig in. Gaan we ook nog wel plezier aan beleven. Schils is een heel goede aankoop. Daniels voorin zeer nuttig al had hij er natuurlijk minimaal één moeten maken. Bertrams prima gekeept. Ohja, en de vrije trap van Houtkoop  _O_.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: michello op september 03, 2017, 14:28:57
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 14:24:08
wat een domme speler is dat zeg. Zit zoveel meer in


Heeft sowieso al 3x 100% kansen gemist..  :_schater
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 14:30:31
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 14:24:08
wat een domme speler is dat zeg. Zit zoveel meer in

Ik zie het niet... Matige techniek, kan geen bal vasthouden. En een beetje dom
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: De Gast op september 03, 2017, 14:32:07
Eindelijk 3 puntjes!

Scorend vermogen wordt op deze manier een groot probleem  :zucht
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2017, 14:33:36
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 14:28:32
Zwaarbevochten maar oh zo belangrijke overwinning. Het spel was met name in de eerste helft zeer matig, maar op basis van strijdlust toch gewonnen. Tweede helft bijna niets weggegeven en zelf zelfs verzuimd om de 0-2 te maken. Op dit moment maakt het me trouwens ook niet zo veel uit hoe we winnen.

5-3-2 hoeft van mij niet weer op deze manier. Lange ballen op Daniels en Kallon zijn tamelijk zinloos. De functie van Barto was me geheel onduidelijk. En op de zijkanten kwamen we amper door, wat wel de bedoeling is als je zo speelt. Slecht van de ts dat ze zo begonnen, goed dat ze het in de rust herstelden.

Verder vond ik Van Wermeskerken prima debuteren en Mathieu viel geweldig in. Gaan we ook nog wel plezier aan beleven. Schils is een heel goede aankoop. Daniels voorin zeer nuttig al had hij er natuurlijk minimaal één moeten maken. Bertrams prima gekeept. Ohja, en de vrije trap van Houtkoop  _O_.

Boerlage..............

Laat maar :zucht
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 03, 2017, 14:35:33
Citaat van: wiekie1969 op september 03, 2017, 14:33:36
Boerlage..............

Laat maar :zucht

Huh, die noem ik toch niet? Is inderdaad veel te licht. Helaas op dit moment niet of nauwelijks alternatieven.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 14:38:50
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 14:35:33
Huh, die noem ik toch niet? Is inderdaad veel te licht. Helaas op dit moment niet of nauwelijks alternatieven.

De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 03, 2017, 14:40:56
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 rechtspunten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..

Met pijn in het hart zou ik inderdaad nog eerder Mannes dan Boerlage opstellen op dit moment. Boerlage is aan de bal nog wel aardig, maar wordt (fysiek) overlopen bij balbezit tegenstander. Op termijn zou je Schils op 6 kunnen zetten en Smeets op Schils z'n huidige plek. Of Schilder doorschuiven en Van der Laan achterin. Jammer van Rosheuvel ook, dat lijkt me echt het type dat we daar goed kunnen gebruiken.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: 666 op september 03, 2017, 14:43:14
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..

Misschien is hij nu uitgedaagd om het tot een succes te maken. Ik vond in de voorbereiding Boerlage beter, maar Boerlage is te licht. Een type Bakker of Makrini is nodig op die positie. Ik vond dat er ook te weinig beweging zonder bal was, zo statisch dat opbouwen wordt bemoeilijkt.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: mugel op september 03, 2017, 14:49:14
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 14:28:32
Zwaarbevochten maar oh zo belangrijke overwinning. Het spel was met name in de eerste helft zeer matig, maar op basis van strijdlust toch gewonnen. Tweede helft bijna niets weggegeven en zelf zelfs verzuimd om de 0-2 te maken. Op dit moment maakt het me trouwens ook niet zo veel uit hoe we winnen.

5-3-2 hoeft van mij niet weer op deze manier. Lange ballen op Daniels en Kallon zijn tamelijk zinloos. De functie van Barto was me geheel onduidelijk. En op de zijkanten kwamen we amper door, wat wel de bedoeling is als je zo speelt. Slecht van de ts dat ze zo begonnen, goed dat ze het in de rust herstelden.

Verder vond ik Van Wermeskerken prima debuteren en Mathieu viel geweldig in. Gaan we ook nog wel plezier aan beleven. Schils is een heel goede aankoop. Daniels voorin zeer nuttig al had hij er natuurlijk minimaal één moeten maken. Bertrams prima gekeept. Ohja, en de vrije trap van Houtkoop  _O_.

Prima analyse! Zo heb ik het ook ongeveer gezien.
Kippersluis durfde nog niet al te veel in de duels met zijn ex-teamgenoten, maar ik ben benieuwd naar zijn volgende optredens. Hij zal voor meer creativiteit moeten gaan zorgen.
Boerlage speelt op dit moment als een van de controlerende middenvelders, en daar zijn weinig alternatieven voor. Zeker nu Rosheuvel lang eruit ligt lijkt Mannes het enige alternatief. Of straks Smeets, of met de punt naar achter spelen met Kip erbij. En dat 5-3-2/3-5-2 moeten we niet meer doen inderdaad. Daar hebben we de spelers niet voor.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 03, 2017, 14:52:38
Het was geen goede wedstrijd, maar vind het wel overdreven om het zwaar dramatisch te noemen.

Bertrams wisselt goede moment af met soms een rare capriool. Afwachten wat het gaat worden.
Sai prima debuut, betrouwbare back. Aanvallend niet veel gezien maar speelde nog wat op zeker.
Schils, v Kippersluis, prima spelers, zowel fysiek als aanvallend.
Mathieu prima inval beurt, veel techniek en overzicht. Daniels is wel een handenbindertje, Kallon kreeg weinig goede ballen (hoog).

Steenvoorden, El Baad, Boerlage en Barto waren niet best, maar we krijgen we ook nog wel een kwaliteitsinjectie als vd Laan, Smeets , v Deelen en Kippersluis erbij komen.

Houtkoop verrassend goed, met name in balbezit. Dat is toch ook een meevaller.

Het was niet geweldig allemaal maar zit wel potentie in. Voorlopig weer wat aansluiting met drie punten en volgende week weer een stapje beter spelen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: okkele op september 03, 2017, 14:58:51
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 14:52:38
Het was geen goede wedstrijd, maar vind het wel overdreven om het zwaar dramatisch te noemen.

Bertrams wisselt goede moment af met soms een rare capriool. Afwachten wat het gaat worden.
Sai prima debuut, betrouwbare back. Aanvallend niet veel gezien maar speelde nog wat op zeker.
Schils, v Kippersluis, prima spelers, zowel fysiek als aanvallend.
Mathieu prima inval beurt, veel techniek en overzicht. Daniels is wel een handenbindertje, Kallon kreeg weinig goede ballen (hoog).

Steenvoorden, El Baad, Boerlage en Barto waren niet best, maar we krijgen we ook nog wel een kwaliteitsinjectie als vd Laan, Smeets , v Deelen en Kippersluis erbij komen.

Houtkoop verrassend goed, met name in balbezit. Dat is toch ook een meevaller.

Het was niet geweldig allemaal maar zit wel potentie in. Voorlopig weer wat aansluiting met drie punten en volgende week weer een stapje beter spelen.
prima verwoord,niks tegen in te brengen.
:thumbsup
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 03, 2017, 15:04:32
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 14:52:38
Het was geen goede wedstrijd, maar vind het wel overdreven om het zwaar dramatisch te noemen.

Bertrams wisselt goede moment af met soms een rare capriool. Afwachten wat het gaat worden.
Sai prima debuut, betrouwbare back. Aanvallend niet veel gezien maar speelde nog wat op zeker.
Schils, v Kippersluis, prima spelers, zowel fysiek als aanvallend.
Mathieu prima inval beurt, veel techniek en overzicht. Daniels is wel een handenbindertje, Kallon kreeg weinig goede ballen (hoog).

Steenvoorden, El Baad, Boerlage en Barto waren niet best, maar we krijgen we ook nog wel een kwaliteitsinjectie als vd Laan, Smeets , v Deelen en Kippersluis erbij komen.

Houtkoop verrassend goed, met name in balbezit. Dat is toch ook een meevaller.

Het was niet geweldig allemaal maar zit wel potentie in. Voorlopig weer wat aansluiting met drie punten en volgende week weer een stapje beter spelen.

Goed om dat ook nog even te benadrukken, ja. Want Volendam speelde gewoon met de 11 waar ze het de rest van het seizoen mee gaan moeten doen. Ik verwacht bij ons nog wel de nodige wijzigingen, waarvan ik aanneem dat het verbeteringen gaan zijn.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 15:05:35
Dit is de ommekeer . Vanaf nu gaan we alleen maar beter worden . Paar jongens komen eraan en we gaan straks veel punten halen.Je moet wel proberen te voetballen . Dan hebben wij een veel betere selectie dan de meeste andere clubs .
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 03, 2017, 15:06:23
3 punten geven hopelijk vertrouwen en vrijdag nog eens 3 pakken zou heel mooi
zijn voorlopig hier maar even een  :proost op nemen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 15:09:12
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 15:04:32
Goed om dat ook nog even te benadrukken, ja. Want Volendam speelde gewoon met de 11 waar ze het de rest van het seizoen mee gaan moeten doen. Ik verwacht bij ons nog wel de nodige wijzigingen, waarvan ik aanneem dat het verbeteringen gaan zijn.
waar was stro
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: ChantiSCC op september 03, 2017, 15:09:45
Als alles fit is:

                      Bertrams

v.Deelen  Steenvoorden  vd Laan  Peersman

                                   Schilder
                Schils

                     v.Kippersluis
Mathieu                                      Kallon

                        Rossi
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 03, 2017, 15:13:22
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 15:09:12
waar was stro

Op de bank, Ten Den krijgt tot nu toe de voorkeur in de spits.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 03, 2017, 15:28:28
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 15:13:22
Op de bank, Ten Den krijgt tot nu toe de voorkeur in de spits.
onbegrijpelijk. Die trainer is straks de eerste daar
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 03, 2017, 16:27:52
gast scoorde behoorlijk toch afgelopen seizoen laatste wedstrijden
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: carlo de leeuw op september 03, 2017, 17:25:39
moeizaam Cambuur met plichtmatig en enigszins gemakzuchtig ogend duo Schilder/Steenvoorden gezien.
Uiteindelijk wel een knappe overwinning tegen een eveneens pover Volendam over de streep getrokken.
Verwacht(hoop) toch wel een stijgende lijn met deze selectie.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: V-man op september 03, 2017, 17:30:04
Mooi deze driepunter. Hoefdraad heeft weer een upgrade gemaakt wat mij betreft!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op september 03, 2017, 17:41:18
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..

Wat maakt het uit dat je dan 3 linkspoten hebt??
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 03, 2017, 18:12:35
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..

Schilder! Hopelijk vd Laan snel fit.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 03, 2017, 18:33:04
Toch vond ik Schils weer positief opvallen.  :thumbsup
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 03, 2017, 19:01:45
Citaat van: justremco op september 03, 2017, 17:41:18
Wat maakt het uit dat je dan 3 linkspoten hebt??

3 linkspoten op 3 mans middenveld lijkt mij niet ideaal.
Zou volgens mij ook primeur zijn.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: justremco op september 03, 2017, 20:00:45
Citaat van: AL op september 03, 2017, 19:01:45
3 linkspoten op 3 mans middenveld lijkt mij niet ideaal.
Zou volgens mij ook primeur zijn.

Schils hoort wmb altijd te spelen en dat is gewoon een rechtspoot
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: DayDreamer op september 03, 2017, 20:28:22
Citaat van: Galdiano op september 03, 2017, 18:33:04
Toch vond ik Schils weer positief opvallen.  :thumbsup

Samen met van Kippensluis de beste aankopen.

Volgende wedstrijd lekker Rossi de kans geven, die kan alleen nog maar beter worden, bij Barto is de rek er wel uit  :P
Daniels valt me echt heel erg tegen, mist teveel kansen, Boerlage is het oogappeltje van de TS, waarom is mij een compleet raadsel, verder Steenvoorden erg ongelukkig.
Rest van het team heeft toch wel aardig gespeeld, je ziet dat het echt een team is met weinig zelfvertrouwen, na de goal op 2 gedachten hinken.
Nu vrijdag winnen van Utrecht en dan hopen dat we klaar zijn voor GAE en MVV.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 03, 2017, 20:43:18
Tegen MVV is bijna iedereen wel weer inzetbaar, dan zullen Boerlage, El Baad, Houtkoop, Barto en Daniëls niet allemaal meer in de basis staan.

GAE is ook niet lekker gestart, kan ook en leuk potje worden.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Josli op september 03, 2017, 20:54:51
Daniels mist veel kansen. Maar veel erger was geweest als hij ze niet kreeg. Hij heeft een hele goede neus voor het juiste moment blijkbaar, maar mist het vertrouwen in de afronding. En hoe krijg je dat vertrouwen? Juist... laten staan. Ik heb hem op minimaal 15 doelpunten dit seizoen, als hij mag blijven staan. Ik maak me meer zorgen over de 0 kansen die Barto krijgt...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: De Gast op september 03, 2017, 21:22:34
Nou nou nou 15..

Een stuk of 7 zou al heel wat zijn
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2017, 21:37:26
Ik hoop snel dat Rossi en de gebroeders kip straks minuten gaan maken en later van Deelen,Smeets en van der laan.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: poelie-lwd op september 03, 2017, 21:52:43
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..

Schilder. Vd Laan is bijna fit.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 03, 2017, 21:59:26
Zou vd Laan niet op 6 kunnen?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: poelie-lwd op september 03, 2017, 22:03:50
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 21:59:26
Zou vd Laan niet op 6 kunnen?

Geen idee maar ik weet wel dat Schilder onze beste 6 is.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Citaat van: papier op september 03, 2017, 13:24:00
Het zou mooi zijn als Vd Laan weer op niveau kan komen, en Schilder vervolgens kan doorschuiven naar het middenveld.
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 04, 2017, 00:45:41
Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?

Blijkbaar nog heel vaak, want hij wilde niet op linksback spelen. Middenveld geen probleem.


"Schilder was ook in beeld bij FC Den Bosch en FC Utrecht. De middenvelder wilde echter niet naar de Domstad, omdat trainer Erik ten Hag hem als linksback wilde halen. Schilder voelt er weinig voor om nog  langer op die positie te spelen. (FOX Sports)"
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 04, 2017, 00:47:42
Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?

Hij wilde niet op de linksback spelen (dat kon hij diverse ere divisie clubs), maar juist op het middenveld. Uit nood kwam hij centraal in de verdediging te staan, waar hij volgens mij tevreden mee was.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 04, 2017, 00:52:22
Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?

Citaat van: Collingwood op augustus 29, 2016, 18:51:59
Heeft aangegeven niet meer op linksback te willen spelen, dus verwacht hem op het middenveld naast Bakker als een soort spelmaker voor de defensie. Van de Streek blijft dan met de punt naar voren spelen.

Och nog een paar keer herhalen lijkt me voldoende
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 04, 2017, 01:03:38
Pffff wat een belangrijke overwinning, geeft de burger weer moed! Maar ik heb vanaf het begin gezegd dat Dijkhuizen als trainer niet bij Cambuur past. ( ik hoop dat ik het fout heb) Hoe kun je bijvoorbeeld Kip op de bank zetten tegen Volendam? En waarom moet nou net Cambuur het hebben over een tussenjaar? Als Telstar of Emmen zo denken ok maar wij zijn verdomme Cambuur! Het lijkt wel of vele mensen genoegen nemen met deze onzin, ik denk dat wij 1 van de hoogste begrotingen hebben van de juup en dan ga je genoegen nemen met een ' tussenjaar'? Dat zou toch wel heel triest zijn.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 04, 2017, 01:08:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 04, 2017, 00:47:42
Hij wilde niet op de linksback spelen (dat kon hij diverse ere divisie clubs), maar juist op het middenveld. Uit nood kwam hij centraal in de verdediging te staan, waar hij volgens mij tevreden mee was.
Dan heb ik het fout, heb altijd gedacht dat het om het middenveld ging. Maar dan heeft Cambuur tenminste weer een extra optie met v/d Laan als ie fit is. Ik vind Schilder de beste bij Cambuur. Zou Kip eventueel op 6 kunnen en v/d laan op links in de verdediging?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 04, 2017, 07:00:32
De 6 komt vaak in duels. Deze moet ook vaak de 2e bal veroveren als de tegenstander een lange bal speelt.
Het is ook de eerste schakel op het middenveld in de opbouw, zeker als er nooit een verdediger inschuift naar het middenveld. Boerlage is letterlijk en figuurlijk daarvoor nog te licht . Kip is ook te klein.

Schils is een prima voetballer maar die staat ook vaak te diep waardoor Boerlage komt te zwemmen. Ik zou dat omdraaien zodat Schils meer de duels uitvecht en in de opbouw betrokken wordt en Kip of Boerlage op 8 als lopende en creatieve middenvelder. Als vd Laan fit is, dan zou je Schilder kunnen doorschuiven. En anders Mannes maar weer een kans geven.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 04, 2017, 09:27:59
Laat Skils maar mooi rennen en vliegen ik denk dat hij heel goed kan worden.vd laan zou Vlgns mij prima op 6 kunnen met zijn ervaring. Schilder ook maar zij moeten beide niet continu in de duels komen omdat ze dan zomaar geblesseerd zijn dat is zeker .
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Lore op september 04, 2017, 10:39:24
Hmm, ik denk juist dat Van Der Laan het beste tot zijn recht komt op de reservebank. Hij heeft, na het vertrek bij ons, niets meer laten zien. Laat hem eerst maar eens in het tweede en met invalbeurten laten zien dat hij het niveau nog heeft.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Jandehulk op september 04, 2017, 11:35:39
Citaat van: Lore op september 04, 2017, 10:39:24
Hmm, ik denk juist dat Van Der Laan het beste tot zijn recht komt op de reservebank. Hij heeft, na het vertrek bij ons, niets meer laten zien. Laat hem eerst maar eens in het tweede en met invalbeurten laten zien dat hij het niveau nog heeft.
dom gelul!... Heeft tegen jong nac 80 min gemaakt en op training laat ie het al zien een van de beste te zijn
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 04, 2017, 11:43:18
maar geeft zelf aan dat ie er nog niet klaar voor is. en vd laan vind ik zeker geen 6
hoor.zijn beste plek is waar schilder nu staat dus ja zal lastig worden een plekje
te vinden voor hem.maar ja schilder kan ook wat gebeuren he.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Lore op september 04, 2017, 11:45:52
Citaat van: Jandehulk op september 04, 2017, 11:35:39
dom gelul!... Heeft tegen jong nac 80 min gemaakt en op training laat ie het al zien een van de beste te zijn


Heerlijke zo'n genuanceerde reactie!

Maar wat vind jij dan dat hij heeft laten zien sinds zijn eerste vertrek bij ons?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 04, 2017, 12:13:52
Citaat van: Lore op september 04, 2017, 11:45:52

Heerlijke zo'n genuanceerde reactie!

Maar wat vind jij dan dat hij heeft laten zien sinds zijn eerste vertrek bij ons?

Weinig. Al was hij dal jaar dat hij hier op huurbasis speelde, na de winterstop was ie gewoon weer goed. Ging weer richting zijn oude niveau.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 04, 2017, 12:29:01
Citaat van: Lore op september 04, 2017, 11:45:52

Heerlijke zo'n genuanceerde reactie!

Maar wat vind jij dan dat hij heeft laten zien sinds zijn eerste vertrek bij ons?
toen ie terug kwam was ie gewoon weer de beste juh.Wat een ge Eamel trouwens, Hest et gisteren Sien? Nou met 2 vingers in de neus kan hij straks mee
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Agy op september 04, 2017, 12:37:09
Citaat van: denistel op september 04, 2017, 11:43:18
maar geeft zelf aan dat ie er nog niet klaar voor is. en vd laan vind ik zeker geen 6
hoor.zijn beste plek is waar schilder nu staat dus ja zal lastig worden een plekje
te vinden voor hem.maar ja schilder kan ook wat gebeuren he.

Dan kan Schilder toch op 6..?? daar ligt nu toch wel een probleem vindt ik.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 04, 2017, 13:36:58
dat wou ie zelf niet meer toch en ik denk dat ie qua loopvermogen daar ook
problemen gaat krijgen maar das mijn mening.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casual14 op september 04, 2017, 14:21:11
Citaat van: Noordcambuur op september 03, 2017, 21:37:26
Ik hoop snel dat Rossi en de gebroeders kip straks minuten gaan maken en later van Deelen,Smeets en van der laan.

Kip mag nog wel even op de bank blijven....zit wat te vaak in de kroeg/club
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Agy op september 04, 2017, 16:50:42
Citaat van: denistel op september 04, 2017, 13:36:58
dat wou ie zelf niet meer toch en ik denk dat ie qua loopvermogen daar ook
problemen gaat krijgen maar das mijn mening.

Zo ver ik weet wilde hij niet meer op de linksback maar juist wel op het middenveld om zo van daaruit als verbindingsspeler het elftal te coachen. Als hij het niet kan belopen houdt het op maar volgens mij is hij daar uitermate geschikt voor.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Vlampiep op september 04, 2017, 17:16:18
Citaat van: Agy op september 04, 2017, 16:50:42
Zo ver ik weet wilde hij niet meer op de linksback maar juist wel op het middenveld om zo van daaruit als verbindingsspeler het elftal te coachen. Als hij het niet kan belopen houdt het op maar volgens mij is hij daar uitermate geschikt voor.
Ja dat denk ik ook dat hij met zijn ervaring daar prima uit de voeten kan om het elftal in balans te brengen.
Dit was in eerste instantie ook zijn wens, maar door personele omstandigheden als centrale verdediger komen te staan.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: poelie-lwd op september 04, 2017, 18:19:52
Citaat van: denistel op september 04, 2017, 13:36:58
dat wou ie zelf niet meer toch en ik denk dat ie qua loopvermogen daar ook
problemen gaat krijgen maar das mijn mening.

Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 04, 2017, 18:31:50
Gisteren is het wel duidelijk geworden vd Laan er achterin bij moet voor de opbouw. Zelfs met 3(!) man centraal lukte het de eerste helft niet om daar eentje van vrij te spelen die het middenveld in kon dribbelen. (El Baad durft niet en gaat steeds terug. Steenvoorden heeft een keer of 8 een kansloze lange bal naar voren gespeeld). vd Laan kan wel opbouwen, heeft een prima lang trap en is niet bang om het middenveld in te gaan.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2017, 20:11:33
hey D.H.Skolten.....

Hoeveel geld heb je verloren met Volendam  - Cambuur  :devil
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 04, 2017, 20:59:40
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2017, 20:11:33
hey D.H.Skolten.....

Hoeveel geld heb je verloren met Volendam  - Cambuur  :devil

hij had 300 op cambuur ju
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 04, 2017, 21:01:06
Citaat van: poelie-lwd op september 04, 2017, 18:19:52
Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.

mee eens hangt oek van de middenvelders van de tegenstander af toch.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 04, 2017, 21:22:49
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2017, 20:11:33
hey D.H.Skolten.....

Hoeveel geld heb je verloren met Volendam  - Cambuur  :devil
doe ff normaal je 8P
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Agy op september 04, 2017, 21:43:39
Citaat van: poelie-lwd op september 04, 2017, 18:19:52
Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.

:proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Montana op september 04, 2017, 23:17:35
Citaat van: poelie-lwd op september 04, 2017, 18:19:52
Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.

Vraag me alleen af of hij daar nog de snelheid voor heeft, 90 minuten lang.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Vlampiep op september 05, 2017, 08:15:57
Citaat van: Montana op september 04, 2017, 23:17:35
Vraag me alleen af of hij daar nog de snelheid voor heeft, 90 minuten lang.
Ik denk dat hij met zijn technische bagage en traptechniek en zijn goede spelinzicht echt niet constant hoeft te sprinten. Beter als Jan de Hulk is het niet te omschrijven.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Grijskijkert op september 05, 2017, 08:54:46
Citaat van: Vlampiep op september 05, 2017, 08:15:57
Ik denk dat hij met zijn technische bagage en traptechniek en zijn goede spelinzicht echt niet constant hoeft te sprinten. Beter als Jan de Hulk is het niet te omschrijven.
Denk dat je achterin meer sprint dan op het middenveld,op het midden is het vooral uithoudingsvermogen en slimheid..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Vlampiep op september 05, 2017, 09:15:47
Citaat van: Grijskijkert op september 05, 2017, 08:54:46
Denk dat je achterin meer sprint dan op het middenveld,op het midden is het vooral uithoudingsvermogen en slimheid..
Ook dat is bij hem volop aanwezig.
Als ik dit zo allemaal terug lees bedenk ik mij dat we met Schilder over een speler beschikken van de buitencategorie en mag de TS zijn handen dichtknijpen dat hij hier nog speelt.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 05, 2017, 09:23:09
Ik heb een goed gevoel dat Schilder en vd Laan samen in 1 elftal heel veel voetbal in de opbouw gaan toevoegen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Grijskijkert op september 05, 2017, 09:31:49
Citaat van: Vlampiep op september 05, 2017, 09:15:47
Ook dat is bij hem volop aanwezig.
Als ik dit zo allemaal terug lees bedenk ik mij dat we met Schilder over een speler beschikken van de buitencategorie en mag de TS zijn handen dichtknijpen dat hij hier nog speelt.
:thumbsup
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Montana op september 05, 2017, 09:31:57
Allebei graag. Een fitte Smeets daarbij en Kippermans en je wordt nooit meer overlopen in de Juup
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: DayDreamer op september 05, 2017, 12:04:18
Citaat van: Montana op september 05, 2017, 09:31:57
Allebei graag. Een fitte Smeets daarbij en Kippermans en je wordt nooit meer overlopen in de Juup

En Schils dan? Die zou bij mij samen met Kippersluis en Schilder als eerste op papiertje staan.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Agy op september 05, 2017, 12:17:36
Citaat van: DayDreamer op september 05, 2017, 12:04:18
En Schils dan? Die zou bij mij samen met Kippersluis en Schilder als eerste op papiertje staan.

Van Kippersluis mooi in de spits in de vd Streek rol en dan een middenveld met Smeets - Schilder - Schils
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 05, 2017, 12:19:52
Citaat van: DayDreamer op september 05, 2017, 12:04:18
En Schils dan? Die zou bij mij samen met Kippersluis en Schilder als eerste op papiertje staan.

Zou Van Kippersluis in de spits kunnen spelen? Hij heeft er eigenlijk alle kwaliteiten voor: kracht, snelheid en een neusje voor de goal.

De beste 11 moeten er uiteindelijk in staan, en in dat kader zou het me niet verbazen als Van Kippersluis in de punt belandt als Van der Laan en Smeets hun oude niveau weer halen (Van der Laan dan achterin, Schilder op het middenveld met Schils en Smeets). Want je hebt gelijk, van wat ik heb gezien moet Schils altijd spelen.

Maar voorlopig is dit allemaal nog (verre) toekomstmuziek, misschien loopt het allemaal wel heel anders dan we nu verwachten. Bijvoorbeeld: misschien gaat Rossi het wel zo goed doen dat we die helemaal niet uit de spits weg willen hebben (jaja, ik geef er graag een positieve draai aan). Sowieso een luxeprobleem, dus alleen maar mooi.

Citaat van: Agy op september 05, 2017, 12:17:36
Van Kippersluis mooi in de spits in de vd Streek rol en dan een middenveld met Smeets - Schilder - Schils

:proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: poelie-lwd op september 05, 2017, 14:15:08

--------Kallon--Rossi------

---------Kippersluis---------

Smeets----------------Schils

-----------Schilder----------
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 05, 2017, 15:03:37
Waarom geen keeper?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: piene hassus op september 06, 2017, 08:49:25
en ferdediging
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur
Bericht door: michello op september 14, 2019, 11:20:01
Na Jong PSV in dezelfde week naar Volendam. Ik ben heel benieuwd wat de voorwaarden zullen zijn. Als we een goed resultaat halen in Eindhoven kunnen we weleens heel wat man meenemen naar Volendam.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur
Bericht door: Cambuur LWD op september 14, 2019, 14:03:49
Citaat van: michello op september 14, 2019, 11:20:01
Na Jong PSV in dezelfde week naar Volendam. Ik ben heel benieuwd wat de voorwaarden zullen zijn. Als we een goed resultaat halen in Eindhoven kunnen we weleens heel wat man meenemen naar Volendam.

We willen net zo'n uitvak als NAC bij Volendam.. 1400 man vanuit Breda naar Volendam, bijna de hele tribune was geel zwart toen.
https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945 (https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945)

Ik ben alleen bang dat er vanuit ons niet zoveel animo is. Maar als de tickets snel gaan, wie weet kan het uitvak wel uitvergroot worden. Al weet ik niet of er dan nog genoeg tijd is om dit te regelen. Heeft iemand hier verstand van?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op september 15, 2019, 21:48:43
Citaat van: Cambuur LWD op september 14, 2019, 14:03:49
We willen net zo'n uitvak als NAC bij Volendam.. 1400 man vanuit Breda naar Volendam, bijna de hele tribune was geel zwart toen.
https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945 (https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945)

Ik ben alleen bang dat er vanuit ons niet zoveel animo is. Maar als de tickets snel gaan, wie weet kan het uitvak wel uitvergroot worden. Al weet ik niet of er dan nog genoeg tijd is om dit te regelen. Heeft iemand hier verstand van?
1.400 man is wel echt heel veel. Zou al blij zijn als wij uberhaupt de 1.000 zouden halen.
Laten we eerst maar de 400 kaarten verkopen, kwamen vorig seizoen niet verder dan 300 man dacht ik. 
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 16, 2019, 08:26:58
Citaat van: Casuals-lwd op september 15, 2019, 21:48:43
1.400 man is wel echt heel veel. Zou al blij zijn als wij uberhaupt de 1.000 zouden halen.
Laten we eerst maar de 400 kaarten verkopen, kwamen vorig seizoen niet verder dan 300 man dacht ik.

Klopt.. Vorig jaar 270 supporters mee naar Volendam. We mogen blij zijn als we het uitvak uitverkopen.. Uitsupport bij Cambuur is gewoon erg ruk...

We mogen in ieder geval weer de dijk op!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Treb op september 19, 2019, 16:45:58
Autocombi is uitverkocht. Als er iemand nog plek heeft in een auto of busje voor 2 personen hoor ik dat graag! :)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op september 22, 2019, 20:21:32
Uitvak al bijna uitverkocht?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 23, 2019, 07:46:31
Citaat van: Casuals-lwd op september 22, 2019, 20:21:32
Uitvak al bijna uitverkocht?

Gaat de goede kant op. Een grote bus van de club is al uitverkocht. Bus 2 is ook bijna uitverkocht. Er rijdt een (party)bus die is ook uitverkocht. En de autocombi is nagenoeg uitverkocht. Er kunnen nog een paar meerpersoonsbusjes ingeschreven worden (er mogen 10 i.p.v. van 5).
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op september 24, 2019, 00:24:50
Goede zaak
Maar wat meer kaarten vragen daar?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 24, 2019, 09:38:06
Citaat van: Casuals-lwd op september 24, 2019, 00:24:50
Goede zaak
Maar wat meer kaarten vragen daar?

Nee niet aan beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaarten te kopen. Als het nu na 2 of 3 dagen uitverkocht was.. En laten we het eerst maar eens uitverkopen, want dat is het nog niet...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op september 24, 2019, 10:41:31
Citaat van: TM op september 24, 2019, 09:38:06
Nee niet aan beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaarten te kopen. Als het nu na 2 of 3 dagen uitverkocht was.. En laten we het eerst maar eens uitverkopen, want dat is het nog niet...
Lijkt mij idd ook het beste
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: michello op september 24, 2019, 10:48:13
Het is ook zonde dat er maar een beperkt aantal auto's die kant op mogen. Dan wordt het al lastig om het uitvak uit te verkopen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 24, 2019, 10:54:17
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 24, 2019, 11:04:07
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 10:54:17
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?

Er zijn erg weinig parkeerplekken rondom het stadion van Volendam, vandaar dat er weinig auto's die kant op mogen. Maar ja tegen Telstar o.i.d. vertikt ook het merendeel om te gaan, dus waarom nu in één keer zeuren om meer auto's/kaarten...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: papier op september 24, 2019, 11:04:47
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 10:54:17
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?

Vragen staat vrij natuurlijk, maar het zou mooi zijn als er een platform wordt geboden om auto's vol te laten rijden. 10 auto's kunnen 10 of 50 man zijn, aardig verschil nog wel.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 24, 2019, 15:13:39
Nog 25 kaarten beschikbaar.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Treb op september 24, 2019, 15:33:52
Hoeveel kunnen in het uitvak?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 24, 2019, 15:39:25
400
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 24, 2019, 19:35:44
Uitvak uitverkocht
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 24, 2019, 19:38:11
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 19:35:44
Uitvak uitverkocht

Nee hoor, zijn nog paar plekken vrij voor autocombi
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 24, 2019, 21:20:45
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 19:35:44
Uitvak uitverkocht
Cambuur front snapt er niks van. Schrijven ook dT het vledig buscombi is. Daar kun je echt niet van uitgaan.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 24, 2019, 22:35:45
Uitverkocht is bevestigd door Cambuur zelf.
400 man mee. |:) |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op september 24, 2019, 23:19:50
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 22:35:45
Uitverkocht is bevestigd door Cambuur zelf.
400 man mee. |:) |:)
Waar dan? er zijn nog steeds kaarten beschikbaar..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 25, 2019, 08:16:01
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 22:35:45
Uitverkocht is bevestigd door Cambuur zelf.
400 man mee. |:) |:)
Er zijn nog steeds kaarten voor mensen die een plek bij iemand anders in de auto vinden.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 25, 2019, 10:29:34
Citaat van: zeewolde op september 25, 2019, 08:16:01
Er zijn nog steeds kaarten voor mensen die een plek bij iemand anders in de auto vinden.

Zo krijg je die laatste kaarten nooit verkocht. Ik snap niet dat ze niet nog een bus laten rijden of een dubbeldekker van een huidige bus maken..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op september 25, 2019, 12:23:16
Citaat van: TM op september 25, 2019, 10:29:34
Zo krijg je die laatste kaarten nooit verkocht. Ik snap niet dat ze niet nog een bus laten rijden of een dubbeldekker van een huidige bus maken..

Ja echt he..
Misschien in de toekomst ook maar een minimum instellen voor het aantal inzittenden in de auto op 4/5.
Of zorgen voor een carpool platform...
Krijg je tenminste volle auto's.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: KernvanCambuur op september 25, 2019, 13:45:18
Citaat van: TM op september 25, 2019, 10:29:34
Ik snap niet dat ze niet nog een bus laten rijden of een dubbeldekker van een huidige bus maken..

Dit verzoek is reeds gedaan
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 26, 2019, 11:17:28
Volgens Andor Faber morgen Oratmangoen op het middenveld en Korte terug in de basis voorin.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 26, 2019, 11:18:59
Zou ik verrassend vinden
En enorme degradatie voor Paulissen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 26, 2019, 11:36:34
Er wordt in twee varianten getraind meldt de LC. De bovengenoemde, en met Akoy voor Maulun en Oratmangoen gewoon op rechts. Paulissen staat blijkbaar in ieder geval helemaal onderaan de pikorde.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: DK op september 26, 2019, 11:43:51
Citaat van: speculeter op september 26, 2019, 11:18:59
Zou ik verrassend vinden
En enorme degradatie voor Paulissen

inderdaad ja, maar aan de andere kant: hij heeft ook nog maar weinig laten zien.. geen idee hoe hij het op de trainingen doet?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 26, 2019, 11:45:17
Citaat van: Collingwood op september 26, 2019, 11:36:34
Er wordt in twee varianten getraind meldt de LC. De bovengenoemde, en met Akoy voor Maulun en Oratmangoen gewoon op rechts. Paulissen staat blijkbaar in ieder geval helemaal onderaan de pikorde.

Paulissen is toch wel aangetrokken als één van de grote versterkingen.. Valt die jongen dan zo tegen? Ook op trainingen etc? Of zou het een andere reden hebben?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 26, 2019, 11:49:31
Citaat van: TM op september 26, 2019, 11:45:17
Paulissen is toch wel aangetrokken als één van de grote versterkingen.. Valt die jongen dan zo tegen? Ook op trainingen etc? Of zou het een andere reden hebben?

Zou ik ook graag willen weten. Ga er echt wel vanuit dat de ts de juiste keuze maakt, die werkt elke dag met de spelers. Maar het is jammer voor Paulissen, en vooral ook voor ons en de club dat het er blijkbaar bij een in potentie uitstekende speler (tot nu toe) totaal niet uit komt.

EDIT: Henk de Jong: ,,Ik heb drie varianten in mijn hoofd voor wat het opvangen van de schorsing van Robin Maulun betreft. Ik wil me daar nog niet over uitlaten." https://huisaanhuisleeuwarden.nl/artikel/1048547/de-jong-hult-zich-in-nevelen-omtrent-basisformatie-cambuur-in-volendam.html

Misschien dan dus toch Paulissen? We gaan met morgen wel zien.  :_schater 8P
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: TM op september 26, 2019, 13:58:31
Het uitvak is uitverkocht! _O_
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 26, 2019, 14:10:25
Citaat van: TM op september 26, 2019, 13:58:31
Het uitvak is uitverkocht! _O_
goh....
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Casuals-lwd op september 26, 2019, 14:16:09
Citaat van: speculeter op september 26, 2019, 14:10:25
goh....
Vandaag pas ja.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: thankyou op september 26, 2019, 20:41:32
Helaas afwezig dit jaar.... iemand live stream?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 26, 2019, 20:47:23
Met een Var tegen Jong PSV had Maulun nu gewoon tegen Volendam mee mogen doen :(
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: okkele op september 27, 2019, 11:09:48
Citaat van: zeewolde op september 26, 2019, 20:47:23
Met een Var tegen Jong PSV had Maulun nu gewoon tegen Volendam mee mogen doen :(
echt niet hoor!
je vergelijkt dit met berghuis?
maulun was een duidelijke foute actie(in mijn ogen verkeerde timing en een blackout van een vriendelijke speler) waar geen twijfel mogelijk is maar ook bij berghuis is er geen twijfel mogelijk!
alleen zit makkelie met zn rotkop voor dat scherm en die naait waar hij maar kan,het is een belediging voor ons voetbalpubliek.
beelden zouden duidelijkheid geven maar we zijn nog altijd overgeleverd aan de persoonlijke voorkeur van zo`n droplul.
het word steeds minder leuk.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 27, 2019, 11:22:10
De mannen verdienen het om weer eens groots onthaalt te worden op het Cambuurplein.
Het uitvak is vol, dus er zijn al vele supporters op de been.

Een fantastische start, en bij winst mag deze start wel eens gevierd worden, en kunnen de spelers gelijk zien voor wat voor prachtige club ze spelen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 11:23:10
Diezelfde makkelie is zondag scheidsrechter bij Feijenoord
Een en een is twee toch.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 27, 2019, 11:25:30
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 11:23:10
Diezelfde makkelie is zondag scheidsrechter bij Feijenoord
Een en een is twee toch.

Kunnen we ook eens stoppen met dat gejank over Makkelie?
Vanavond spelen we tegen Volendam!  Daar moet het gebeuren. |:) |:) |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 12:04:46
Die makkelie is ook een lul
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Vlampiep op september 27, 2019, 12:19:55
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 12:04:46
Die makkelie is ook een lul
Al zouden we kampioen worden, Makkelie blijft een oetlul. :_schater
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bolle op september 27, 2019, 12:25:42
Zometeen eerst maar een biertje pakken en dan op naar de Dijk!  :proost

Wordt ongetwijfeld weer een memorabel middagje en avondje!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 18:53:48
Akoy op de plek van Maulun dus.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: AL op september 27, 2019, 18:59:05
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 18:53:48
Akoy op de plek van Maulun dus.

Logische keuze!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 19:00:16
Vind ik niet. Dit middenveld is te jong. We zullen zien, hoop dat ik niet gelijk heb
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 27, 2019, 19:01:42
Gun het hem van harte, leuke jongen en echt een talent, hoop dat het goed uitpakt. Lijkt me wel een harde klap voor Paulissen. Ben benieuwd of iemand na de wedstrijd gaat vragen wat zijn status momenteel is.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 27, 2019, 19:36:05
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 18:53:48
Akoy op de plek van Maulun dus.
Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van de sfeer in de groep, ik kan me voorstellen dat Paulissen hier wanhopig van wordt, hij heeft nog niet eens de kans gehad om te laten zien waarom hij gehaald is.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2019, 19:39:43
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 19:00:16
Vind ik niet. Dit middenveld is te jong. We zullen zien, hoop dat ik niet gelijk heb

Maulun en Akoy schelen precies 6 dagen :P

Maar je zult ervaring bedoelen, want dat scheelt natuurlijk wel.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 19:40:55
zou dit potje graag willen zien.... stom eigenlijk anno 2019 dat je je eigen club niet op tv kunt zien.
Iemand stream gevonden gooi het er op aub.
Ben zelf gruwelijk onhandig met die streams, krijg alleen maar klik klik en reclame
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 19:41:42
Dit middenveld is 6 dagen te jong :devil
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: moodygrunn op september 27, 2019, 19:44:11
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 19:40:55
zou dit potje graag willen zien.... stom eigenlijk anno 2019 dat je je eigen club niet op tv kunt zien. Treurig dat Fox dit niet faciliteert idd., stream zonder commentaar was wmb prima geweest. Het is niet alsof de samenvattingen nou zo uitgebreid zijn, dat houdt met de goals en de rode kaarten wel op
Iemand stream gevonden gooi het er op aub.
Ben zelf gruwelijk onhandig met die streams, krijg alleen maar klik klik en reclame

Wat enigszins wil helpen in de "strijd tegen de kruisjes" is het installeren van een adblocker (weet niet of dat mogelijk is op Chrome).

http://wiz1.net/channel31

deze was ik eerder tegengekomen, nog geen beeld.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:08:55
Citaat van: moodygrunn op september 27, 2019, 19:44:11
Wat enigszins wil helpen in de "strijd tegen de kruisjes" is het installeren van een adblocker (weet niet of dat mogelijk is op Chrome).

http://wiz1.net/channel31

deze was ik eerder tegengekomen, nog geen beeld.
werkt nog niet bij mij, Firstrow laat me ook in de steek
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: MP4L op september 27, 2019, 20:11:13
http://www.rojadire.com/soccer/fc-volendam-cambuur-leeuwarden-rd1f437f?l=1435806089

YAYY!!!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:12:22
Citaat van: MP4L op september 27, 2019, 20:11:13
http://www.rojadire.com/soccer/fc-volendam-cambuur-leeuwarden-rd1f437f?l=1435806089

YAYY!!!
Top, dank!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:15:23
Yessss
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 20:17:15
Hoppppa.
0-1jacobs.
Aangever Akoy
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:19:50
Penal voor en rood voor Volendam
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2019, 20:22:22
 |:) |:) |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 20:24:11
Muhren |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 27, 2019, 20:25:34
Gaat lekker.

Helaas kan ik niks zien. Zit in internationale trein en krijg geen beeld op fox.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: NRG op september 27, 2019, 20:27:13
Fox heeft toch altijd schakelprogramma op het open kanaal?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 20:27:40
Al afkeurde goal en grote kans. Scc vooruit!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 20:27:47
Citaat van: zeewolde op september 27, 2019, 20:25:34
Gaat lekker.

Helaas kan ik niks zien. Zit in internationale trein en krijg geen beeld op fox.

kom wat verder deze kant op.....
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 20:28:36
Citaat van: NRG op september 27, 2019, 20:27:13
Fox heeft toch altijd schakelprogramma op het open kanaal?

nee tegenwoordig op 421 en niet meer op open
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 27, 2019, 20:29:58
Citaat van: NRG op september 27, 2019, 20:27:13
Fox heeft toch altijd schakelprogramma op het open kanaal?
ja maar zowel WiFi als 4g werkt niet goed genoeg
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 27, 2019, 20:30:43
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 20:27:47
kom wat verder deze kant op.....
Helaas, maar vooruitzicht Oktoberfest en deze voorsprong maken een hoop goed
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:32:08
We houden je wel op de hoogte. Oppermachtig op dit moment, moet eigenlijk even 1 bij
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:39:48
Dikke kans weer voor Jacobs, had al 0-3 of meer moeten zijn
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:40:05
En weer een penal :)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 27, 2019, 20:40:21
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:39:48
Dikke kans weer voor Jacobs, had al 0-3 of meer moeten zijn
:thumbsup
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:40:29
Mis
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:41:09
Slecht ingeschoten, klemvast.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 27, 2019, 20:41:35
Wat is dat Volendam slecht.  :_schater
En wij zo goed!  |:)

Zonde van de penal
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 27, 2019, 20:42:20
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:41:09
Slecht ingeschoten, klemvast.

Hij ging er wat te nonchalant achter staan helaas..
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:43:54
Ik vreesde even, domme overtreding Calvin, geel
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 27, 2019, 20:44:27
En waarom heeft Mac geel gekregen?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:46:13
Citaat van: zeewolde op september 27, 2019, 20:44:27
En waarom heeft Mac geel gekregen?
ging met 2 benen op de tegenstander in, was niet echt nodig, zijlijn middenveld
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:47:17
Yessss Muhren
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 27, 2019, 20:48:14
Citaat van: Galdiano op september 27, 2019, 20:41:35
Wat is dat Volendam slecht.  :_schater
En wij zo goed!  |:)

Zonde van de penal
jaaa kut dan kun je wat doen aan doelsaldo en wat een kansen Jacobs had er wel 3 kunnen maken.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2019, 20:52:14
Hoeveel wedstrijden zitten in deze periode
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:52:17
Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2019, 20:48:14
jaaa kut dan kun je wat doen aan doelsaldo en wat een kansen Jacobs had er wel 3 kunnen maken.
we moeten inderdaad 2e helft minder laconiek worden. Erop en erover en je kunt hier met 0-8 winnen. Als Graafschap en NAC dan gelijk spelen sta je er qua doelsaldo goed voor
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:52:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2019, 20:52:14
Hoeveel wedstrijden zitten in deze periode
9?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 27, 2019, 20:54:23
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:52:30
9?

Correct, volgende week de beslissing
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Yellow Army op september 27, 2019, 20:54:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2019, 20:52:14
Hoeveel wedstrijden zitten in deze periode

Periode 1: Speelronde 1 t/m 9
Periode 2: Speelronde 10 t/m 19
Periode 3: Speelronde 20 t/m 28
Periode 4: Speelronde 29 t/m 38

Dus 9, 10, 9 en 10 wedstrijden
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 20:55:00
Periode heeft 9 wedstrijden
Volgende week laatste wedstrijd dus.
Graafschap staat er het best voor natuurlijk.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:56:08
Muhren er nog even 1 bij en hij loopt 1 op 1 (zonder 3 afgekeurde goals:))
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:56:33
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 20:55:00
Periode heeft 9 wedstrijden
Volgende week laatste wedstrijd dus.
Graafschap staat er het best voor natuurlijk.
1 goaltje voor Roda en we staan bovenaan
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 27, 2019, 20:57:14
We hebben van de 8 wedstrijden nog maar 3x thuis gespeeld he. We staan er goed voor.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:58:25
Citaat van: D.H.Skolten op september 27, 2019, 20:57:14
We hebben van de 8 wedstrijden nog maar 3x thuis gespeeld he. We staan er goed voor.
zekers... en verloren van de huidige 1 en 2 die je nig thuis krijgt. Gaat erg goed zo.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 27, 2019, 20:58:36
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:56:33
1 goaltje voor Roda en we staan bovenaan
Gaat niet gebeuren lijkt me, wat is Roda slecht zeg.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 27, 2019, 20:59:09
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:58:25
zekers... en verloren van de huidige 1 en 2 die je nig thuis krijgt. Gaat erg goed zo.
|:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2019, 21:00:35
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:56:08
Muhren er nog even 1 bij en hij loopt 1 op 1 (zonder 3 afgekeurde goals:))
4 inmiddels
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:00:45
Citaat van: D.H.Skolten op september 27, 2019, 20:58:36
Gaat niet gebeuren lijkt me, wat is Roda slecht zeg.
dit wordt ons jaar Skolten, daar hoort ook zo nu en dan een mazzeltje bij. Ik gok op een 1-1 bij Roda
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:01:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2019, 21:00:35
4 inmiddels
haha je hebt gelijk... en ook nog een penal missen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 21:02:33
Knap hoor. Het mooie is dat Volendam nu opeens zo slecht is. Neeee ! Wij zijn gewoon zo goed durf ik nu wel te stellen. Heb steeds gezegd in oktober moeten we pas echt zien hoe het gaat. Toppers
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 21:03:11
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:00:45
dit wordt ons jaar Skolten, daar hoort ook zo nu en dan een mazzeltje bij. Ik gok op een 1-1 bij Roda
Dan moet het daar wel anders.
Wat is dat Roda slecht zeg.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:04:40
Bijna 0-4 door Akoy
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:10:57
Veel te laconiek de laatste minuten. Volendam teveel balbezit, nergens voor nodig
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Mp op september 27, 2019, 21:12:46
Met Maulun, Schmidt en Antonia nog achter de hand  :proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Sakas op september 27, 2019, 21:25:24
1-1 roda
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 21:25:51
Virtueel koploper |:) |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 21:28:37
Vlgnd week uitverkocht
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 21:28:59
0-4 muhren
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:29:06
MUHREN!!!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 21:29:14
Heerlijk
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: el haj op september 27, 2019, 21:29:30
Wie staan bovenaan?!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 21:31:13
WIJ STAAN BOVENAAN  |:) |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 27, 2019, 21:31:23
Slim gewisseld ook weer, spelers minuten laten maken als dat kan.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 27, 2019, 21:33:48
wat een metarmofose die cambuur |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:50:09
Keurig hoor, nu al weer zin in vrijdag
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:52:24
ik zie nu dat de supporters van Roda de investeerder in de rust van de tribune hebben gejaagd :_schater
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 21:53:07
Citaat van: denistel op september 27, 2019, 21:33:48
wat een metarmofose die cambuur |:)
wat een trots! We staan bovenaan!
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: zeewolde op september 27, 2019, 21:54:20
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 21:53:07
wat een trots! We staan bovenaan!
helaas , nac toch nog 0-1
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 27, 2019, 21:54:40
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 21:53:07
wat een trots! We staan bovenaan!

Helaas. NAC wint weer vlak voor tijd
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: okkele op september 27, 2019, 21:55:04
Citaat van: Bernardo op september 27, 2019, 21:54:40
vlak voor tijd

95ste minuut
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:55:12
Citaat van: zeewolde op september 27, 2019, 21:54:20
helaas , nac toch nog 0-1
zonde...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 27, 2019, 21:55:35
Als ik het één club niet gun is dat dat schijt NAC wel.  :(
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:58:24
Citaat van: Galdiano op september 27, 2019, 21:55:35
Als ik het één club niet gun is dat dat schijt NAC wel.  :(
laten we blij zijn dat we inmiddels meer naar uitslagen op andere velden kijken dan bij onszelf. We staan er gewoon hartstikke goed voor. NAC en Graafschap moeten volgens mij nog tegen elkaar? Gewoon ons ding blijven doen, dan staan we in mei onder de Oldehove
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: denistel op september 27, 2019, 21:58:57
ik kijk naar ons zelf en de club leeft weer en daar gaat het om geniet er maar van :proost
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Scc4-ever op september 27, 2019, 22:00:28
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:55:12
zonde...
jammer. Maar t seizoen is nog lang. En er is weer goed aan t doelsaldo gewerkt sowieso.  T komt wel goed |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Scc4-ever op september 27, 2019, 22:03:07
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:58:24
laten we blij zijn dat we inmiddels meer naar uitslagen op andere velden kijken dan bij onszelf. We staan er gewoon hartstikke goed voor. NAC en Graafschap moeten volgens mij nog tegen elkaar? Gewoon ons ding blijven doen, dan staan we in mei onder de Oldehove
precies. Tot nu toe verloopt t super goed. T kan een heel mooi seizoen worden. Ik loop niet op de dingen vooruit al. Maar wat zou t mooi zijn als we in mei weer een feestje hebben bij de Oldehove. Ik teken ervoor hoor  |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 27, 2019, 22:04:10
Volgende week NAC tegen NEC.
Word spannend slot vd periode in ieder geval.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: D.H.Skolten op september 27, 2019, 22:05:55
Citaat van: Galdiano op september 27, 2019, 21:55:35
Als ik het één club niet gun is dat dat schijt NAC wel.  :(
Als je in de kkd dik 16000 man op de tribunes hebt dan verdien je het toch wel om te promoveren vind ik.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 27, 2019, 22:07:35
Op dit moment hebben we de sterkste en leukste ploeg, dus een kwestie van tijd tot we vast in de top 2 staan.

Hoe deden Paullisen en Nieuwpoort het?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2019, 22:08:25
We hoeven alleen de laatste wedstrijd maar bovenaan te staan. Daar weten wij alles van |:) |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 22:09:00
Citaat van: Bankzitter op september 27, 2019, 22:07:35
Op dit moment hebben we de sterkste en leukste ploeg, dus een kwestie van tijd tot we vast in de top 2 staan.

Hoe deden Paullisen en Nieuwpoort het?
nieuwpoort leek mij rustig aan de bal, niet op een foutje kunnen betrappen. Paulissen niet echt op gelet
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 27, 2019, 22:09:46
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2019, 22:08:25
We hoeven alleen de laatste wedstrijd maar bovenaan te staan. Daar weten wij alles van |:) |:)

Zelfs dat hoeft niet
|:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Noordcambuur op september 27, 2019, 22:11:12
Dik verdiend gewonnen maar we hadden zeker met 0-8 moeten winnen.
We moeten de kansen beter benutten en zeker volgende week tegen Excelsior.
Dat wordt een lastig potje....
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: CamLeeuw op september 27, 2019, 22:28:12
Eén ding is nu wel duidelijk! Wij gaan vanaf nu voor het kampioenschap! |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: moodygrunn op september 27, 2019, 22:31:56
Citaat van: CamLeeuw op september 27, 2019, 22:28:12
Eén ding is nu wel duidelijk! Wij gaan vanaf nu voor het kampioenschap! |:)

Ik bewaar m nog even voor na Ecxelsior, kijken hoe we ons daartegen staande houden (of hoe zij de storm doorstaan)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: michello op september 27, 2019, 23:02:35
Heerlijke overwinning. De keuze van Akoy lijkt me duidelijk  _O_  Als ie volgende week weer zo speelt wordt het nog een lastige keuze tussen hem en Maulun.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 23:02:56
Citaat van: denistel op september 27, 2019, 21:58:57
ik kijk naar ons zelf en de club leeft weer en daar gaat het om geniet er maar van :proost
doe ik jonguh. Ook weer trots. Niemand kan er om heen dat dit door Henk komt. Spelopvatting en spelvreugde zijn zo belangerijk. Dan haal je eindelijk een topper in de spits en haal je verder jongens die kunnen voetballen. Dan geef je nog een speler veel vertrouwen die dat terugbetaald.  |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 27, 2019, 23:06:10
Citaat van: moodygrunn op september 27, 2019, 22:31:56
Ik bewaar m nog even voor na Ecxelsior, kijken hoe we ons daartegen staande houden (of hoe zij de storm doorstaan)
knap hoor. Ze zeggen je bent zo goed als je bank. Als je ziet wat wij voor bank hebben over 2 weken dat is niet normaal. Je hebt dan gewoon 5 op de bank die ook moeiteloos in de basis kunnen
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Drumfather SCC op september 27, 2019, 23:35:43
Hoe houdbaar is/zijn een Muhren, Jacobs, Mac-Intosch, Maulun, Ragnar, Akoy enz. na zo'n seizoen?
Wordt het bibberen? Of gaan ze evt, mee naar de ED?

We hebben een mooie ploeg staan, bijna alles kan moeiteloos mee en dat is super!
Ik kon er helaas niet bij zijn ivm financiën maar iedereen van harte met deze 3 punten na een mooie pot!

Op naar volgende week! Vol huus en straks ook een vol plein?   |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 27, 2019, 23:39:07
Heb het vanwege andere verplichtingen wat zijdelings moeten volgen, heerlijk thuis komen dit!  |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2019, 02:55:39
 |:)
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Ruppppert op september 28, 2019, 07:43:19
samenvatting:

Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: poelie-lwd op september 28, 2019, 08:26:55
NAC leeft boven zijn stand. Periode naar Leeuwarden volgende week.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Galdiano op september 28, 2019, 08:43:56
Citaat van: poelie-lwd op september 28, 2019, 08:26:55
NAC leeft boven zijn stand. Periode naar Leeuwarden volgende week.

Die hebben op dit moment te veel geluk, dat stopt vanzelf.
De Graafschap kakt ook wel in, met Snoei met zijn praatjes en arrogantie.
Excelsior dat lijkt de te kloppen ploeg.

Vokgende week gaan we het meemaken.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Tukker op september 28, 2019, 08:45:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2019, 02:55:39
|:)

Mooie beelden Kuzma. Ik zag veel meer kansen dan op fox. Die keeper terecht MotM aan Volendam zijde. Ik heb wel wat gemist zo te zien
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 28, 2019, 09:38:49
Citaat van: Galdiano op september 28, 2019, 08:43:56
Die hebben op dit moment te veel geluk, dat stopt vanzelf.
De Graafschap kakt ook wel in, met Snoei met zijn praatjes en arrogantie.
Excelsior dat lijkt de te kloppen ploeg.

Vokgende week gaan we het meemaken.

Excelsior moet ik ook nog maar zien, krijgen veel goals tegen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: roepieh op september 28, 2019, 09:56:35
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 23:06:10
knap hoor. Ze zeggen je bent zo goed als je bank. Als je ziet wat wij voor bank hebben over 2 weken dat is niet normaal. Je hebt dan gewoon 5 op de bank die ook moeiteloos in de basis kunnen

dat is dan ook meteen een van de grootste risico's. Onvrede kan zomaar ontstaan in zo'n gelijkwaardige groep...
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bernardo op september 28, 2019, 10:00:32
Citaat van: roepieh op september 28, 2019, 09:56:35
dat is dan ook meteen een van de grootste risico's. Onvrede kan zomaar ontstaan in zo'n gelijkwaardige groep...

Zolang je blijft winnen zal dat nog wel meevallen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: moodygrunn op september 28, 2019, 10:18:16
Citaat van: Tukker op september 28, 2019, 08:45:11

Mooie beelden Kuzma. Ik zag veel meer kansen dan op fox. Die keeper terecht MotM aan Volendam zijde. Ik heb wel wat gemist zo te zien

Die lui van Fox moeten zich sowieso schamen voor de matige exposure die ze geven aan de KKD. Om te beginnen zouden ze alle potjes gewoon online beschikbaar moeten maken, daarnaast een samenvatting van +/- 10 minuten ipv de 3 minuten die ze nu maken.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: sunderland op september 28, 2019, 10:25:25
Citaat van: roepieh op september 28, 2019, 09:56:35
dat is dan ook meteen een van de grootste risico's. Onvrede kan zomaar ontstaan in zo'n gelijkwaardige groep...
ja dat kan maar heb je het liever anders dan? We zijn geen amateurclub he. En in de meeste gevallen lost het zich vanzelf op, bedoel ziektes blesures schorsingen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: speculeter op september 28, 2019, 10:51:00
Volgens de commentator op tv waren Kallon Akoy en Muhren de uitblinkers
Klopt dat een beetje?
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Bankzitter op september 28, 2019, 11:27:56
Citaat van: Drumfather SCC op september 27, 2019, 23:35:43
Hoe houdbaar is/zijn een Muhren, Jacobs, Mac-Intosch, Maulun, Ragnar, Akoy enz. na zo'n seizoen?


Muhren is gehuurd en Kallon, Maulun alleen dit seizoen nog een contract. De rest ligt lang vast. We zijn vrijwel uit de schulden en we hebben nog wat centjes voor in de winterstop overgehouden van het investeerdersfonds ... dus als er eentje weggaat dan alleen voor de hoofdprijs en kunnen we weer een goede terughalen of een ander contract verlengen. Ik maak me nog niet zo veel zorgen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: michello op september 28, 2019, 11:35:37
Citaat van: speculeter op september 28, 2019, 10:51:00
Volgens de commentator op tv waren Kallon Akoy en Muhren de uitblinkers
Klopt dat een beetje?

:y
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Tukker op september 28, 2019, 16:28:29
Citaat van: Bernardo op september 28, 2019, 09:38:49
Excelsior moet ik ook nog maar zien, krijgen veel goals tegen.
Maar ze gingen er gisteren aan de andere kant wel heel gemakkelijk in. Met name bij corners heel gevaarlijk. Maar die keeper van jong psv was ook wel heel slecht. Die gaat het eerste niet halen.
Titel: Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
Bericht door: Collingwood op september 29, 2019, 13:39:53
Dat we goed bezig zijn is ook terug te zien in de statistieken. We geven tot nu toe de minste kansen weg en op Jong Ajax na creëren we zelf de meeste mogelijkheden volgens de data van WyScout.