Er staan twee heerlijke awaydays voor de deur! Morgen gaan we eerst op bezoek bij De Graafschap in Doetinchem en ruim een week later reizen we af naar Volendam voor het duel tegen de plaatselijke FC.
Vorig jaar ging de wedstrijd misschien niet helemaal zoals gehoopt (1-1), maar was de sfeer met 400 Cambuur-supporters eerst in het centrum van Volendam en later in het stadion wel grandioos. Daarom willen we dat dit seizoen nog eens dunnetjes overdoen en zijn we weer in gesprek gegaan met vertegenwoordigers van de club en de lokale driehoek.
Dit heeft er toe geleid dat meereizende supporters, in de auto- of buscombi, weer vanaf 12.30 uur welkom zijn om eerst een bezoek te brengen aan de wereldberoemde Dijk van Volendam. Auto's en bussen worden geparkeerd in de nabijheid van het KRAS Stadion. Vervolgens is het mogelijk om te voet een bezoek te brengen aan de Dijk.
Voor de supporters die geen bezoek aan de Dijk van Volendam willen brengen is het uitvak (eerder) geopend.
FC Volendam – SC Cambuur
Zondag 3 september, 14.30 uur
Kras Stadion
Vervoersregeling
Auto- of Buscombi (alleen voor uitkaarthouders)
Start kaartverkoop
Maandag 28 augustus vanaf 19.00 uur in Supportershome 't Hertje, daarna vanaf dinsdag 29 augustus 09.00 uur in de Fanshop.
Uitkaart
Vanaf dit seizoen heb je de nieuwe Uitkaart(pas) nodig om uitwedstrijden te bezoeken. Deze kun je gratis ophalen bij de administratie van het stadion.
Niet online, wel voorrang
De kaartverkoop is dit keer niet online, omdat er nog onvoldoende (loyalty)geschiedenis is opgebouwd en we de eerste kans om mee te gaan wel willen bieden aan de trouwste bezoekers van onze uitwedstrijden.
De kaartverkoop is in eerste instantie alleen voorbehouden aan supporters die in het afgelopen en huidige seizoen minimaal drie uitwedstrijden hebben bezocht. Vanaf dinsdag kan elke uitkaarthouder kaarten aanschaffen.
Het is toegestaan om voor maximaal één mede-supporter een kaart te halen (met uitkaart van de ander en uiteraard alleen indien die persoon ook drie uitwedstrijden heeft bezocht).
Autocombi
Toegestaan maximaal 40 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, geen meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen)
Omwisselen tussen 11.45-13.15 uur bij parkeerplaats De Horn (TinQ tankstation) aan de A7 ter hoogte van Abbekerk
Routebeschrijving naar het stadion wordt uitgedeeld tijdens het omwisselen
Prijs € 7,50
Buscombi
SC Cambuur biedt de buscombi aan voor € 20,00 leden Kern van Cambuur, € 25,00 niet-leden KvC
Vertrek vanaf 10.30 uur van het parkeerterrein gastenvak
Supporters dienen uiterlijk 10.15 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaart
Graag tot in Volendam!
Bertrams
Van wermeskerken schilder vd laan houtkoop(of nieuw)
Rosheuvel kip schils
Kallon Rossi Daniels
Dat begint er al wat meer op te lijken. Hopelijk zijn er steeds wat meer spelers inzetbaar.
Of:
Bertrams
Van Wermeskerken Steenvoorden Schilder vd Laan (El Baad) Houtkoop(of nieuw)
Rosheuvel
Kip Schils
Kallon Daniels (of nieuw)
Ik denk dat we gaan winnen.
Gezien de resultaten tot dusver moet Volendam te pakken zijn. Hopelijk een getergd Cambuur dat nu de kansen wel afmaakt en de drie punten mee naar Leeuwarden neemt.
Als straks iedereen fit is en we krijgen er nog 1 goeie bij dan hebben we een ploeg voor plek 4-7
Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2017, 10:53:50
Bertrams
Van wermeskerken schilder vd laan houtkoop(of nieuw)
Rosheuvel kip schils
Kallon Rossi Daniels
ik hoop echt op van Deelen.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2017, 13:55:04
ik hoop echt op van Deelen.
ik las ergens dat hij nog niet fit is voor Volendam
Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2017, 13:56:15
ik las ergens dat hij nog niet fit is voor Volendam
Gaat Volendam zeker niet halen
Hopelijk wordt het niet een gevalletje Narsingh die alleen meerwaarde heeft in de 20 wedstrijden dat 'ie fit is. Intern zijn ze er blijkbaar ook niet gerust op want ze hebben een goede 2e back gekocht.
Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2017, 13:56:15
ik las ergens dat hij nog niet fit is voor Volendam
dit meen je niet gaat het nog langer duren die heeft altijd wel wat.
Je moet blij zijn dat hij helft van de competitie speelt.
Kunnen we er nog wat geld aan verdienen dan direct doen.
Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2017, 16:45:19
Hopelijk wordt het niet een gevalletje Narsingh die alleen meerwaarde heeft in de 20 wedstrijden dat 'ie fit is. Intern zijn ze er blijkbaar ook niet gerust op want ze hebben een goede 2e back gekocht.
ja klopt ik hoop dat hij het beetje oppakt.
Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 11:34:18
Gezien de resultaten tot dusver moet Volendam te pakken zijn. Hopelijk een getergd Cambuur dat nu de kansen wel afmaakt en de drie punten mee naar Leeuwarden neemt.
we hevve zelf nog geen punt dus eerst maar eens zien
Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:00:39
we hevve zelf nog geen punt dus eerst maar eens zien
Jong Ajax en De Graafschap schat ik wel een stukje hoger in dan Oss en Helmond hoor. Ik zeg ook niet dat we gemakkelijk gaan winnen, maar ik acht ons niet kansloos. En dat gevoel had ik voor gisteren wel een beetje.
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.
Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:16:58
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.
klopt, het gebrek aan scorend vermogen is nog wel een puntje.
Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 21:09:42
Jong Ajax en De Graafschap schat ik wel een stukje hoger in dan Oss en Helmond hoor. Ik zeg ook niet dat we gemakkelijk gaan winnen, maar ik acht ons niet kansloos. En dat gevoel had ik voor gisteren wel een beetje.
Oss is koploper :proost
Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 21:16:58
klopt wel maar we zullen moeten scoren anders win je geen partij want achter in
staat het oek nog niet.
Achterin staat het idd niet, tegen De Graafschap stonden er 2 backs die daar absoluut niet horen. El Baad speelde op de back alsof hij centrale verdediger staat te spelen en Houtkoop weet niet goed wat hij moet doen, doordekken, opkomen blijven. Hij is ook geen back dus dat begrijp ik dan wel weer.
Een type Hoefdraad die de bal even wat langer kan vasthouden hebben we ook niet in het elftal, dit vind ik voor de aansluiting wel een gemis.
Tegen Volendam hoop ik dat onze nieuwe back het goed doet en misschien een ander op de linksback, maar wie daar moet staan? Of met 3 achterop spelen. Rossi mag van mij wel starten, niet dat hij veel beter is dan Barto maar er komt op de 1 of andere manier wel wat spirit in het spel.
In de samenvatting was inderdaad niet duidelijk of er nu met 4 of 3 achterin werd gespeeld... . Het stond in ieder geval helemaal verkeerd bij die goals.
(Ook niet handig als bij interviews van LEO wel gezegd wordt dat er met een ander systeem wordt gespeeld, maar dan niet welk systeem precies :P).
Het lijkt erop dat El Baad inderdaad rechts-centraal hoorde en Houtkoop diep op links (met Daniels diep op rechts) maar dan moet er wel heel goed gecoached worden. Anders vallen er gaten ondanks dat je eigenlijk een mannetje over hebt. Dus daar mag je Dijkhuizen en meer ervaren spelers als Schilder en Steenvoorden net zo goed op aankijken als El Baad en Houtkoop komen te zwemmen.
Live op Fox zondagmiddag.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.
Ik ga toch voor het :proost op de dijk
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.
Mooi! Kan ik tijdens het thuiswerken mooi Cambuur zien! |:)
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.
Goede timing, kan je na het uitvallen van Max gelijk dit naar Cambuur
Citaat van: 666 op augustus 27, 2017, 12:11:43
Achterin staat het idd niet, tegen De Graafschap stonden er 2 backs die daar absoluut niet horen. El Baad speelde op de back alsof hij centrale verdediger staat te spelen en Houtkoop weet niet goed wat hij moet doen, doordekken, opkomen blijven. Hij is ook geen back dus dat begrijp ik dan wel weer.
Een type Hoefdraad die de bal even wat langer kan vasthouden hebben we ook niet in het elftal, dit vind ik voor de aansluiting wel een gemis.
Tegen Volendam hoop ik dat onze nieuwe back het goed doet en misschien een ander op de linksback, maar wie daar moet staan? Of met 3 achterop spelen. Rossi mag van mij wel starten, niet dat hij veel beter is dan Barto maar er komt op de 1 of andere manier wel wat spirit in het spel.
ze maken het zo moeilijk dat de spelers het zelf niet eens weten.claver had gewoon moet
spelen ook al kan die het niveau misschoen niet aan dan heb je wel een speler daar staan
die in jong cambuur daar ook speelt.simpel houden is de boodschap
Citaat van: denistel op augustus 28, 2017, 12:53:22
ze maken het zo moeilijk dat de spelers het zelf niet eens weten.claver had gewoon moet
spelen ook al kan die het niveau misschoen niet aan dan heb je wel een speler daar staan
die in jong cambuur daar ook speelt.simpel houden is de boodschap
Vind ik ook, spelers op de juiste posities neerzetten.
250 kaarten verkocht vanavond knap werk
Citaat van: denistel op augustus 28, 2017, 21:25:15
250 kaarten verkocht vanavond knap werk
Dijkhuizen kwam ook nog even langs op het fietsje :thumbsup
Nu al 250, fantastisch |:)
Tekent onze club, 2 keer verloren maar toch met misschien 400 man naar Volendam.
Mooi visitekaartje voor als het zondag live op fox komt.
Hopelijk, en daar ga ik wel vanuit, volgende week wederom een 7000 + op de tribune.
Mooi clupke in goede en iets mindere tijden |:)
tegen jong ajax werd 7000 plus door gegeven maar of die er ook waren
mag je je afvragen maar ze tellen alle sk,s mee natuurlijk.
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Er kunnen nog wel mensen kaarten kopen voor de bussen hopelijk?
Citaat van: Tanjajeah op augustus 27, 2017, 23:25:51
Live op Fox zondagmiddag.
Op welke dan? Op Fox 1 staat RKC-Graafschap op het programma?
Citaat van: papier op augustus 31, 2017, 09:17:51
Op welke dan? Op Fox 1 staat RKC-Graafschap op het programma?
Om 10 uur sochtends ja ;) Wedstrijd is zaterdagavond al
Citaat van: justremco op augustus 31, 2017, 09:24:19
Om 10 uur sochtends ja ;) Wedstrijd is zaterdagavond al
Hehe genot. Bedankt.
Citaat van: Zuid1991 op augustus 30, 2017, 19:24:42
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Er kunnen nog wel mensen kaarten kopen voor de bussen hopelijk?
Twitter van Cambuur (2 uur geleden)
Inschrijven voor de awayday #VolCam kan nog steeds! Morgenmiddag om 12.00 uur sluit de inschrijving, dus kom snel langs in onze Fanshop!
Benieuwd naar de opstelling voor zondag, nu van Kippersluis er ook bij is.
Hoe ver zijn vd Laan en Smeets, heeft iemand daar zicht op? Ik ga er vanuit dat van Deelen nog niet speelt.
Ik ga hiervoor:
---------------------------- Bertrams --------------------------
- Van Wermeskerken - Steenvoorden - Schilder - Rosheuvel (Vd Laan)
---------- Schils ---------------------- Kip ---------------------
------------------- Van Kippersluis -----------------------------
------ Daniels --------- Rossi ------------- Kallon -------------
Cummings;
El Baad
Van der Laan;
Boerlage
Smeets;
Barto
Mathieu
Btw Cody Claver is linksback toch? Is hij een serieuze optie om linksback te zetten ? Aangezien hij tegen de Graafschap wel op de bank zat voor het eerst.
Citaat van: Hendrikscc op augustus 31, 2017, 14:48:00
Ik ga hiervoor:
---------------------------- Bertrams --------------------------
- Van Wermeskerken - Steenvoorden - Schilder - Rosheuvel (Vd Laan)
---------- Schils ---------------------- Kip ---------------------
------------------- Van Kippersluis -----------------------------
------ Daniels --------- Rossi ------------- Kallon -------------
Cummings;
El Baad
Van der Laan;
Boerlage
Smeets;
Barto
Mathieu
Alhoewel het voetballend bij SCC nog niet allemaal top is, ziet de opstelling zoals jij die maakt toch voor JL-begrippen er prima uit, zeker als je kijkt naar de opties die dan nog op de bank zitten.
Ongeveer 260 kaarten nu, valt me een klein beetje tegen.
De thuisblijvers weten niet wat ze missen... ;)
Wordt vast weer een memorabel middagje VLD! |:)
Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2017, 16:48:41
Ongeveer 260 kaarten nu, valt me een klein beetje tegen.
Waren maandag al 250 kaarten verkocht , denk je echt dat er in 3dagen slechts 10 kaarten zijn verkocht ?
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 31, 2017, 18:09:25
Waren maandag al 250 kaarten verkocht , denk je echt dat er in 3dagen slechts 10 kaarten zijn verkocht ?
Dat was idd de berichtgeving vanuit SCC zelf...
⚠️LET OP ⚠️
Op last van de gemeente is de aanvangstijd van de wedstrijd FC Volendam - SC Cambuur a.s. zondag vervroegd naar 12:30 uur ? https://t.co/Wk9krerMae
niet best als je dat 2 dagen van te voren nog doet,,lui zijn echt gek.
Cambuur weet officieel nog van niks..
Citaat van: Bernardo op september 01, 2017, 11:26:31
Cambuur weet officieel nog van niks..
ik las het op volendammer facebook pagina....
Citaat van: denistel op september 01, 2017, 11:15:49
niet best als je dat 2 dagen van te voren nog doet,,lui zijn echt gek.
Volgens mij regelt Fox Sports dit allemaal. Ut zal mij mijn reet roesten hoe laat het begint, zolang ik mijn biertje maar inne klauwen hef.
Net contact gehad met FC Volendam: De wedstrijd wordt inderdaad verplaatst naar 12.30
"Gemeentelijk besluit".
Nadere info moet volgen..
Wat een schande.
Wat in en in triest!
Dan massaal om 8.30 uur vertrekken en om 10 uur de Dijk maar op. Of anders na de wedstrijd. Ons lekker maken met een mooie dag en dan, 2 dagen voor de tijd, de tijd op 12.30 uur zetten? :zucht
Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 11:50:58
Wat in en in triest!
Dan massaal om 8.30 uur vertrekken en om 10 uur de Dijk maar op. Of anders na de wedstrijd. Ons lekker maken met een mooie dag en dan, 2 dagen voor de tijd, de tijd op 12.30 uur zetten? :zucht
Eerder uit bed en eerder aan het bier.
Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2017, 11:59:46
Eerder uit bed en eerder aan het bier.
Er stond hier al een bierontbijtje gepland, maar dat wordt nog eerder van bed... :zweep
Ik zou idd zeggen; 8.30 vertrek bus en zorgen voor horeca die open is vanaf 10.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/753133-wedstriid-volendam-cambuur-ferpleatst-om-feiligens
Met interview De Graaf.
@edwarddekkerrtv: Politie heeft recente info dat de openbare orde in het geding is, waarop de burgemeester besloten heeft #volcam te vervroegen naar 12.30 uur
De wijziging van het tijdstip is natuurlijk ook van invloed op de vertrektijden. De nieuwe tijden zijn hieronder te vinden. Het bezoek aan De Dijk voorafgaand aan de wedstrijd is op last van de betrokken partijen ook verboden.
https://t.co/SXHPmlwJXV
Wat een verschrikkelijk trieste pauperbende! Het is omdat ze er daar natuurlijk, maar je zou het bijna gaan boycotten...
9.45 vertrek van de bussen, dan ben je er rond 11.30 uur. Zelfde voor de autocombi...
Wie had dat gedacht; van een heel klein beetje internet-gezwam, naar een Cambuur-verbod op de Dijk in Volendam... :R :zucht l0l
Ik zou wel eens willen weten wat er is onderzocht, verstoring van de openbare orde is wel een heel ruim begrip. Is het een pukkelkopje van Volendam of Cambuur die iets geks op social media heeft gezet? Of is er een terroristische dreiging.
Citaat van: 666 op september 01, 2017, 14:55:00
Ik zou wel eens willen weten wat er is onderzocht, verstoring van de openbare orde is wel een heel ruim begrip. Is het een pukkelkopje van Volendam of Cambuur die iets geks op social media heeft gezet? Of is er een terroristische dreiging.
Het blijft een raar verschijnsel. Demonstraties moeten altijd door kunnen gaan, tenzij er een zwaarwegend belang is. Voetbalwedstrijden kunnen worden verplaatst of verboden zonder enige onderbouwing.
Terrorisme is het belangrijkste waar verantwoordelijken voor beveiliging hun tijd en geld aan zouden moeten besteden. Maar ik ben bang dat deze burgervader nog in de jaren '80/'90 is blijven steken toen hooliganism een maatschappelijk probleem was.
Wat ik er van gezien heb op de training spelen we zondag 5-3-2.
---------------------------------Bertrams------------------------------
Sai---Steenvoorden---Schilder---vdLaan---Houtkoop
----------------------Schils-----------Boerlage---------------------
----------------------------------Barto-----------------------------------
-----------------Daniels--------------Kallon-------------------------
Zo stond het. Wellicht dat er op sommige posities andere namen staan. Ik zou zelf Kippersluis op 10 zetten. Barto met Kallon in de punt en Kip naast Schils posteren. Vond overigens Martijn behoorlijk fit ogen. Hij zou zomaar eens in de basis kunnen beginnen. We gaan het zien zondag!
Citaat van: Lore op september 01, 2017, 16:09:04
Het blijft een raar verschijnsel. Demonstraties moeten altijd door kunnen gaan, tenzij er een zwaarwegend belang is. Voetbalwedstrijden kunnen worden verplaatst of verboden zonder enige onderbouwing.
Nu ook weer sprake van 'meerdere evenementen'. Dat is wel vaker zo, maar dan is het altijd de voetbalwedstrijd die verplaatst wordt. Nooit de braderie of de vogeltjesmarkt. Nog los van de vraag waarom men er nu pas achter komt dat er meerdere evenementen tegelijkertijd zijn dit weekend.
Een dergelijke onzin verdient een boycot.
Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.
Eigenlijk wel. Zij het niet dat de stumpertjes aldaar daarmee precies krijgen waarop ze hopen...
Wat ook triest genoeg is, is dat de sneue '2-blikjes-regel' wel van kracht blijft en de 'Bier-controle-troepen' wel weer extra zullen worden ingefluisterd.
Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.
Helemaal mee eens. Cambuur verhaalt alle extra kosten op de gemeente Edam-Volendam, dus als wij massaal boycotten, krijgen die lui in elk geval een flinke rekening gepresenteerd. l8l l8l Wat een idioot gedoe! Alsof we een stel criminelen zijn.
Zoals gezegd, en na het lezen van de prima berichtgeving vanuit Cambuur Culture, kan ik me een boycot ook zeker voorstellen. Maar om nou te denken dat ze daar wakker van de kosten die (eventueel) worden verhaald van pak m beet €1000,- tot €1500,-? (uitgaande van 40 tot 60 man die niet gaan).
Ik ga onder andere met mijn zoon en reis zondag wel af naar Volendam. Hij keek ook al dagen erg uit naar een dagje Volendam, en het blijft te triest voor woorden dat het zo loopt, maar wil alsnog graag onze trots live in actie zien! |:)
Ook zeker begrijpelijk dat mensen wél besluiten af te reizen. Jammer dat het zo moet, op deze manier kent het alleen maar verliezers.
Ik ga er ook "gewoon" heen met mijn zoon en 2 andere!.. Boycot snap ik ook zeker, maar wil zien hoe kippersluis ze oude club naar de nederlaag schiet |:)
Wij gaan ook gewoon, een boycot heeft totaal geen zin in mij ogen. Liggen ze echt niet wakker van, zelfs blij denk ik dat er een bus minder gaat rijden.
'' zien veel supporters die al in bezit waren van een kaart een mooi reisje naar Volendam met een bezoek aan De Dijk in het water vallen. Cambuur Culture kan zich in het besluit van de gemeente niet vinden en heeft besloten de CC-bus naar Volendam niet te laten rijden''
Je komt toch voor je club :? en niet voor Volendam an sich?
Traditie, gezelligheid en een biertje drinken prima maar je laat je club dus zonder je support voetballen
In mijn ogen een beetje Calimero, maar ik zal wel een bak stront krijgen nu
Ik zou altijd de pot op #1 zetten (niet de bierpot) en de rest is mooi mee-genomen
Respect voor ieders besluit verder maar ik vind het jammer dat jullie je dag laten afpakken om een dorp die je al 1000x hebt gezien
"Je komt toch voor je club :? en niet voor Volendam an sich?
Traditie, gezelligheid en een biertje drinken prima maar je laat je club dus zonder je support voetballen"
Voor ons is gezelligheid wel degelijk heel belangrijk voor het bezoeken van een uitwedstrijd. Anders zouden we immers elke uitwedstrijd moeten bezoeken lijkt mij...
Als de wedstrijd verplaatst wordt en het bezoek aan de dijk niet door gaat ja dan kiezen wij voor een leuke zaterdagnacht en de wedstrijd zondagmiddag in de kroeg te kijken. ipv bus heen, wedstrijdje, bus terug. Mag je zielig vinden, prima.
ieder zo zijn eigen beleving.
Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 19:32:06
Voor ons is gezelligheid wel degelijk heel belangrijk voor het bezoeken van een uitwedstrijd. Anders zouden we immers elke uitwedstrijd moeten bezoeken lijkt mij...
Als de wedstrijd verplaatst wordt en het bezoek aan de dijk niet door gaat ja dan kiezen wij voor een leuke zaterdagnacht en de wedstrijd zondagmiddag in de kroeg te kijken. ipv bus heen, wedstrijdje, bus terug. Mag je zielig vinden, prima.
ieder zo zijn eigen beleving.
Zo is dat. Ieder z'n eigen. Ik heb ook wel ff getwijfeld ivm dezelfde redenen. Die staan volkomen los van de passie voor je club. Het is een 'totaal-beleving' die nu grotendeels is verziekt door een zelfingenomen burgemeesteres waarbij de angst regeert...
Hoe dan ook; zondagochtend 8.15 bierontbijt, met ons groepje op richting VLD, 1-3 winnen, in de positieve vibe terechtkomen en n paar biertjes drinken in de bus...
Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 20:01:16
Zo is dat. Ieder z'n eigen. Ik heb ook wel ff getwijfeld ivm dezelfde redenen. Die staan volkomen los van de passie voor je club. Het is een 'totaal-beleving' die nu grotendeels is verziekt door een zelfingenomen burgemeesteres waarbij de angst regeert...
Hoe dan ook; zondagochtend 8.15 bierontbijt, met ons groepje op richting VLD, 1-3 winnen, in de positieve vibe terechtkomen en n paar biertjes drinken in de bus...
Oh maar dit ben ik volledig met jou en SCC-J eens hoor! Vind het alleen wat jammer dat er nu minder mensen aanwezig zijn door die fienen
En persoonlijk verkies ik een stadion boven een kroeg maar zoals jij ook al zegt, Ieder zijn eigen en dat is prima :proost
Niks geen dreiging vanuit Cambuur.
Er is Edammer kermis en er Dick Tol toernooi... :|
De organisatie is er ook goed ziek van aangezien het nu niet meer aansluit met de wedstrijd.
http://www.rkav-volendam.nl/resources/uploads/news/2017-18/toernooi/Dick_Tol_Toernooi_2017_(A4).pdf
Citaat van: Bolle op augustus 31, 2017, 16:50:06
De thuisblijvers weten niet wat ze missen... ;)
Wordt vast weer een memorabel middagje VLD! |:)
Ik heb wel een goed gevoel over deze wedstrijd, ik verwacht minstens gelijkspel. Nou stelt 1 punt niet zoveel voor, maar voor het zelfvertrouwen wel heel belangrijk.
Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 17:22:27
Eigenlijk wel. Zij het niet dat de stumpertjes aldaar daarmee precies krijgen waarop ze hopen...
Wat ook triest genoeg is, is dat de sneue '2-blikjes-regel' wel van kracht blijft en de 'Bier-controle-troepen' wel weer extra zullen worden ingefluisterd.
Doe wat wij vroeger deden, gooi brood naar hun keeper als Cambuur uitkomt en de zeemeeuwen op het dak hem omcirkelen en hem het zicht ontnemen.
Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:43:42
Doe wat wij vroeger deden, gooi brood naar hun keeper als Cambuur uitkomt en de zeemeeuwen op het dak hem omcirkelen en hem het zicht ontnemen.
:_schater
Overigens wordt het tijd voor punten gezien de huidige actuele stand.... :wall
Is er al een opstelling bekend?
Citaat van: speculeter op september 02, 2017, 10:54:48
Is er al een opstelling bekend?
Gister trainden ze zo (532):
Bertrams
Wermeskerken Steenvoorden Schilder vdLaan Houtkoop
Schils Barto Boerlage
Daniels Kallon
Barto op 10 zou nou niet mijn 1e keuze zijn
Kippersluis is al fit toch? Direct op 10 laten starten dan, Barto op 10 hou op met die experimenten! Barto kan alleen spits en dan het liefst als pinchhitter.
Ik zie Barto op '10' ook niet even die 2 snelle jongens wegsteken. Kippersluis, Schils of Mathieu zou dan logischer zijn.
De andere namen kan ik me wel in vinden zolang niet iedereen beschikbaar is.
Vandaag trainden ze met el Baad ipv vd Laan
Citaat van: justremco op september 02, 2017, 12:45:41
Vandaag trainden ze met el Baad ipv vd Laan
De rest wel hetzelfde?
kippersluis niet die is er nog maar 2 dagen zeggen su. man man de besten
mutte er in staan we hevve tig middenvelders en barto staat op 10 sorry
maar ken toch niet,
Weinig spannende zaken bij laatste training #Cambuur. Van Kippersluis begint op de bank, Van Wermeskerken mogelijk in basis. #OmropFryslan
Dijkhuizen wilde niets zeggen over de opstelling. Van Kippersluis heeft hem voorzien van 'inside information' over FC Volendam. #Cambuur
Nieuws vh blessurefront: Rosheuvel ligt er 6-8 weken uit met hamstringblessure. Van Deelen hoopt groepstraining komende week te hervatten.
Citaat van: denistel op september 02, 2017, 12:55:58
kippersluis niet die is er nog maar 2 dagen zeggen su. man man de besten
mutte er in staan we hevve tig middenvelders en barto staat op 10 sorry
maar ken toch niet,
Hij komt erin als we 2-0 achter staan juh. Fien ut oek onvoorstelbaar.
Waarom weer met Barto beginnen ipv rossi
Citaat van: zeewolde op september 02, 2017, 08:36:55
Overigens wordt het tijd voor punten gezien de huidige actuele stand.... :wall
Ze maken zich drukker om de pasta die ze om half 10 mutte eten.
Citaat van: Noordcambuur op september 02, 2017, 15:26:29
Waarom weer met Barto beginnen ipv rossi
Op papier gezien een betere spits, scoort 1x per 4 wedstrijden of 230 minuten tov. Rossi die 1x per 6 wedstrijden scoort of 307 minuten.
Barto staat geen spits, maar achter de 2 spitsen Daniels en Kallon. Dus de vraag is waarom geen middenvelder daar.
Citaat van: wiekie1969 op september 02, 2017, 15:28:19
Ze maken zich drukker om de pasta die ze om half 10 mutte eten.
:_schater Je had het ook gezien dus
Die beste man struikelde ook mooi over zijn eerste vraag, niveautje hoor bij OF
En hij mut gewoon juichen bij een goal :O Dat vind ik zo ontzettend apekool..
Ik denk dat we de nul houden 8P
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet! :X
Citaat van: ChantiSCC op september 02, 2017, 20:55:51
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet! :X
laat hem lekker. ...die jongen lust geen pasta morgenvroeg
Citaat van: Bankzitter op september 02, 2017, 16:15:58
Barto staat geen spits, maar achter de 2 spitsen Daniels en Kallon. Dus de vraag is waarom geen middenvelder daar.
gaat toch nergens over man
matchday aanpakku die lui en de 1e 3 punten halen. |:) :proost
Citaat van: ChantiSCC op september 02, 2017, 20:55:51
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet! :X
Goeie match dus met Kip! Prima toch.
Citaat van: ChantiSCC op september 02, 2017, 20:55:51
Issa Kallon die net even de KFC uitkomt met 2 dikke zakken kip, goeie voorbereiding niet! :X
Haalt hij die kip voor hem zelf? Waar maak jij je druk om....
Gaan we met deze opstelling spelen die op de vorige pagina staat dan wordt het niks wel weer mooi kut _O_
Behalve Barto staat iedereen wel op de juiste plek.
Je kunt ook 4-3-3 spelen, maar we geen linksback, we hebben geen echte fysiek sterke 6 en we hebben niet drie hele goede aanvallers.
Met deze opstelling speel je zonder pure linksback, heeft Boerlage nog Schils naast zich en zet je 2 rappe jongens voorin. Op dit moment de beste oplossing, denk ik.
Naast een goed resultaat hoop ik vooral dat een lijn zit in de speelwijze en er progressie zichtbaar is. Het zou helemaal mooi zijn Bertrams of Rossi puntenpakkers blijken te zijn .
Wat zijn de quotes voor vandaag DH Skolten?
Zo moet elke trainer hier blijkbaar weer ontdekken dat je met bepaalde hard trainende jongens in de praktijk geen punten pakt.
Citaat van: De Gast op september 03, 2017, 10:04:02
Wat zijn de quotes voor vandaag DH Skolten?
Zo moet elke trainer hier blijkbaar weer ontdekken dat je met bepaalde hard trainende jongens in de praktijk geen punten pakt.
100 euro inzetten op Volendam, krijg je 250 terug :fant
Lekkere opstelling Dijkhuizen ;( ;(
Citaat van: AL op september 03, 2017, 11:29:17
Lekkere opstelling Dijkhuizen ;( ;(
Maar wel een sterke bank.
Belachelijk dat Kippersluis niet speelt. Vind dit slecht hoor, boerlage wel en kippie niet
Citaat van: AL op september 03, 2017, 11:29:17
Lekkere opstelling Dijkhuizen ;( ;(
klopt helemaal deze man snapt er helemaal niks van.
Hoop dat de trainer gelijk krijgt maaar van deze bank zouden bij mij 4 spelen in de basis
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 11:38:22
Hoop dat de trainer gelijk krijgt maaar van deze bank zouden bij mij 4 spelen in de basis
bij mij ook :y
Krijg een heel slecht gevoel over de capaciteiten van Dijkhuizen.
Hoop dat hij zijn gelijk krijgt maar vrees kansloze wedstrijd met deze 11.
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 11:36:42
Belachelijk dat Kippersluis niet speelt. Vind dit slecht hoor, boerlage wel en kippie niet
Wel lekker dat we een 2 mans middenveld hebben, althans spelers die daar ook behoren te spelen. Of gaan ze Kippersluus langzaam brengen :D
En weer aanpassen aan de tegenstander hoe krijgen wij in vredesnaam een ingespeeld elftal.
He Dijkhuizen we staan onderaan weet je dat wel :_spank
Citaat van: 666 op september 03, 2017, 11:41:33
Wel lekker dat we een 2 mans middenveld hebben, althans spelers die daar ook behoren te spelen. Of gaan ze Kippersluus langzaam brengen :D
ik heb gehoord dat hij heeeeeel langzaam wordt gebracht.
Net het menu gezien geen KIP dat wordt niet smullen :R
Dit was toch de GROTE man die Cambuur weer zou brengen waar het hoort te staan.
3 Ploegen, 2 x ontslagen, zegt dat nog steeds niet genoeg.
Een trainer zonder Cambuur achtergrond is veel en veel verstandiger.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze om 14.15 3 punten hebben, maar heb er wel een zwaar hoofd in
Jack de Gier heeft ook nog maar 1 puntje, ook zo'n gewenste topper
Citaat van: 666 op september 03, 2017, 11:41:33
Wel lekker dat we een 2 mans middenveld hebben, althans spelers die daar ook behoren te spelen. Of gaan ze Kippersluus langzaam brengen :D
Een van de drie centrale verdedigers kan inschuiven bij de opbouw, afhankelijk van hoe Volendam druk gaat zetten.
Daarbij staan Sai en Houtkoop ook ter hoogte van de middenlijn.
Daarbij kan je binnen no-time omschakelen op 4-3-3, als dat nodig is.
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 12:03:25
Een van de drie centrale verdedigers kan inschuiven bij de opbouw, afhankelijk van hoe Volendam druk gaat zetten.
Daarbij staan Sai en Houtkoop ook ter hoogte van de middenlijn.
Daarbij kan je binnen no-time omschakelen op 4-3-3, als dat nodig is.
Het gaat er mij meer om dat ik liever echte middenvelders in de basis zie dan wat er nu staat. Systemen prima hoor maar boerlage en Schils als enige middenvelders in wat voor systeem dan ook vind ik veel te mager.
Wie moet de goal maken???
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 12:03:25
Een van de drie centrale verdedigers kan inschuiven bij de opbouw, afhankelijk van hoe Volendam druk gaat zetten.
Daarbij staan Sai en Houtkoop ook ter hoogte van de middenlijn.
Daarbij kan je binnen no-time omschakelen op 4-3-3, als dat nodig is.
Dat Kip niet meedoet kan ik nog wel wat inkomen, die heeft nog niet echt sterk gespeeld, maar ik had op zijn minst de andere Kip wel verwacht. Ik hoop dat het goed komt, maar ben iets minder optimistisch dan anders...
Citaat van: JeJe op september 03, 2017, 12:01:34
Dit was toch de GROTE man die Cambuur weer zou brengen waar het hoort te staan.
3 Ploegen, 2 x ontslagen, zegt dat nog steeds niet genoeg.
Een trainer zonder Cambuur achtergrond is veel en veel verstandiger.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze om 14.15 3 punten hebben, maar heb er wel een zwaar hoofd in
Jack de Gier heeft ook nog maar 1 puntje, ook zo'n gewenste topper
He alias Rob Maas. Stemmingmakerij?
Gewoon met 3 man voorop met Kallon, Barto/Rossi en Mathieu.
Kippersluis op 10 en Schils en Boerlage wat controlerend.
Maar wie weet........
Wedstrijd is nog niet eens begonnen of we hebben hem hier al verloren.
We gaan het meemaken!
Iemand nog een stream?
Hou es op met dat brave jongetjes voetbal , zoveel ruimte Gasgeve. En winne
Wat een slecht Volendam zeg
We geven niks weg...maar creëren ook bar weinig
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 12:53:45
We geven niks weg...maar creëren ook bar weinig
Ik zag toch een 100 procent kans van Houtkoop die had moeten hangen
Dit heeft niks met voetbal te maken.. Lange ballen op Kalon en Daniels.
Gewoon simpel verre hoek klaar
En Barto maar vliegen op het middenveld :zucht
Niet op aan te zien :_schater
Citaat van: 666 op september 03, 2017, 12:56:55
Dit heeft niks met voetbal te maken.. Lange ballen op Kalon en Daniels.
hier valt zoveel te halen......
Lange ballen op Kallon..jongens jongens zijn ze nou zo dom dan? Kippersluis voor Barto 2e helft en kappen met die lange ballen en lekker 4-3-3 met een 10 (kippersluis)!
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 13:00:35
hier valt zoveel te halen......
Idd, dit Volendam kan er echt niet zoveel van maar dan moet er bij ons wel wat veranderen.
Wat hewwe wij een dramatisch slecht elftal. Creativiteit nul komma nul. Hier kan je nuchter niet naar kijken.
Dijkhuizen moet zich kapot schamen met deze opstelling.
Zit geen enkele spirit in man. Vreselijk.
Jammer, maar goede steekpass van Schils en Kallon schoot prima in.
Id barto maar eens eruit...
Kippersluis erin.
Citaat van: Bernardo op september 03, 2017, 13:07:08
Dijkhuizen moet zich kapot schamen met deze opstelling.
doest dat dan
Ik begrijp nooit waarom je één van de betere spelers in de selectie (van Kippersluis) niet kunt laten starten in de basis 'omdat ie er nog maar net bij is' .
De naam Barto is werkelijk nog niet 1x genoemd door de commentator.
Snel naar de spits met die man of er uit halen. Dit gaat nergens over.
Gelukkig hebben we nog wat op de bank zitten met Kip, Kipp, Smeets en Mathieu, want met deze basiself kun je het wel shaken tot de wintertransferperiode.
Citaat van: papier op september 03, 2017, 13:10:18
Jammer, maar goede steekpass van Schils en Kallon schoot prima in.
skills kan goed voetballen
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 13:12:19
Id barto maar eens eruit...
Kippersluis erin.
Zou eerder Daniels eruit halen en Barto voorin beetje de lange bal terugkoppen/doorkoppen. En dan een Kip of Kippersluis maar op 10 om eens van afstand te schieten of steekpass te geven.
We hewwe de 3e begroting en 1,4 mln oppe bank. En dan zo voetballen. Dit kan toch niet???? Wie doet iets???
Drama scheidsrechter trouwens.
Mag helemaal niks....
Op laatst komen we goed weg met bal op lat en grote kans voor Volendam
Citaat van: Tanjajeah op september 03, 2017, 13:13:16
Ik begrijp nooit waarom je één van de betere spelers in de selectie (van Kippersluis) niet kunt laten starten in de basis 'omdat ie er nog maar net bij is' .
ik denk dat er afspraken zijn gemaakt afgelopen donderdag jullie krijgen hem maar mag niet opgesteld worden.
Steenvoorden zit niet echt in de competitie, El Baad kijkt altijd eerst naar achteren voordat hij een beslissing neemt nooit naar voren.
Driehoekjes om de voorhoede van de tegenstander het bos in te sturen zie je al helemaal niet.
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 13:18:06
Drama scheidsrechter trouwens.
Mag helemaal niks....
Op laatst komen we goed weg met bal op lat en grote kans voor Volendam
Klopt..
Maar cambuur is nog veul dramatischer..
Boerlage lekker in het 2e laten ballen en kap nou es met die Barto op het middenveld te prutsen.. ik snap echt niet dat zoiets keer op keer wordt uitgeprobeerd..
Er zit totaal niet een beetje voetbal in de ploeg..
Het voetbal zit op de bank. Vd Laan, Kip en Kippersluis.
Citaat van: legeips op september 03, 2017, 13:22:07
Klopt..
Maar cambuur is nog veul dramatischer..
Boerlage lekker in het 2e laten ballen en kap nou es met die Barto op het middenveld te prutsen.. ik snap echt niet dat zoiets keer op keer wordt uitgeprobeerd..
Er zit totaal niet een beetje voetbal in de ploeg..
Het zou mooi zijn als Vd Laan weer op niveau kan komen, en Schilder vervolgens kan doorschuiven naar het middenveld.
Kippersluis komt erin
Gezapige wedstrijd, gezapige sfeer cq support(ers) Het is werkelijk om te janken. Verliezen alles op het middenveld en lange ballen? Hou toch op man! Twintigste plaats is terecht
Ambiance heb ik nog nooit zo bedroevend gezien. Als het uitval stil is dan hoor je letterlijk de vogels fluiten. Diep en diep triest hier in Volendam.
0-0! Dit Volendam moet je oprollen maar onze juffertjes stellen er niks tegenover
Niet su negatief. Ik zie perspectief. 1e overwinning in maart 2018. Wat een angstige kut trainersstaf en wat een bagger selectie
Selectie valt echt wel mee.
Alleen Dijkhuizen is echt een verschrikking.
Eerst maar eens 1 van die overbodige verdedigers (El Baad of Sai) eruit.
Kippersluis erin op 10, terug naar 4-3-3, Barto naar de spits.
Citaat van: speculeter op september 03, 2017, 13:18:06
Drama scheidsrechter trouwens.
Mag helemaal niks....
Op laatst komen we goed weg met bal op lat en grote kans voor Volendam
Bal op de lat was buitenspel
spelers met actie en scorend vermogen zitten op de bank
hoe kunnen ze dat toch doen echt niet te geloven maar ja we
mogen niet te kritisch zijn.toch gewoon een dikke aanfluiting dit
Citaat van: denistel op september 03, 2017, 13:29:12
spelers met actie en scorend vermogen zitten op de bank
hoe kunnen ze dat toch doen echt niet te geloven maar ja we
mogen niet te kritisch zijn.toch gewoon een dikke aanfluiting dit
Is volledig Dijkhuizen aan te rekenen...
Citaat van: mugel op september 03, 2017, 13:27:37
Eerst maar eens 1 van die overbodige verdedigers (El Baad of Sai) eruit.
Kippersluis erin op 10, terug naar 4-3-3, Barto naar de spits.
beter Steenvoorden. Heeft al geel op zak en met deze scheids....
Rossi erin voor barto en laatste 20 minuten dan kip maar voor boerlage
Ze spelen precies hetzelfde als onder Sipke Hutkul vorig seizoen, alleen met kwalitatief veel mindere spelers. Ut is niet om aan te gluren. Vreselijk.
Citaat van: hobbes op september 03, 2017, 13:28:18
Bal op de lat was buitenspel
Ik snap niet hoe wij die vrije trap verdedigden, 10 op lijn op de 16, waarvan tenminste 3 lucht staan te dekken
Baad eruit
Kippersluis erin.
433 dus
Cambuur speelt nu naar het vak waar het meeste geluid wordt geproduceerd, komt goed jongens!
We trappen af met dom balverlies van Boerlage en vervolgens een goede aanval van Cambuur.
Het is een opbouw jaar wordt gesuggereerd dus ik ga er vanuit dat er dit seizoen niet voor prijzen wordt gespeeld.
Wat een beperke speler onze vriend Daniels.
Citaat van: wiekie1969 op september 03, 2017, 13:36:33
Wat een beperke speler onze vriend Daniels.
zo dom . 1 stap en korte hoek. Speelt ie um over
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 13:39:23
zo dom . 1 stap en korte hoek. Speelt ie um over
Ach, blij dat hij daar dan wel oog voor heeft. Had in Doetinchem twee keer af kunnen geven en ging toch kansloos voor eigen succes. Nu nog de juiste beslissingen op de juiste momenten.
Hoppaaaa
Mooie vrije trap
Affluiten, inpakken, strik eromheen en wegwezen nu
Schitterende vrije trap van Houtkoop! |:)
Houtkoop beste man bij cambuur.
Skitterend en nu doorgaan . Veldbezetting is veel beter
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 13:44:23
Skitterend en nu doorgaan . Veldbezetting is veel beter
433 lijkt inderdaad beter
Tsja....dat aanpassen aan tegenstander altijd.
Staat nu veel beter inderdaad
Gewoon rood natuurlijk. Sowieso express
Prima ingreep Bertrams hier net, Volendam wordt sterker. Ik houd m'n hart vast.
Veldspel is bedroevend. Kippersluis nog niet een bal gehad.
aanpassen het ons nog weinig bracht gewoon eigen spel spelen
Kappen met die 532 meuk. Het staat nu veel beter
Das dus Mathieu . Weer een assist
Tering man, mag op de goal Daniels
Vijf minuten extra......
mannes er oek weer in daar weten ze oek niet wat ze daar mee willen
Tsjonge jonge, Daniels geeft de bal gewoon weg bij de cornervlag.
3 punten :proost
Hopppppaaa
+2 punten tov vorig seizoen. TOPSEIZOEN
Citaat van: papier op september 03, 2017, 14:20:25
Tsjonge jonge, Daniels geeft de bal gewoon weg bij de cornervlag.
wat een domme speler is dat zeg. Zit zoveel meer in
Bovenaan in de periode :-)
Mooie bonus punten
mooie punten mensuh medekoploper in de periode :_schater
Gefeliciteerd allemaal :proost :proost
433 en niet meer aanpassen
Zwaarbevochten maar oh zo belangrijke overwinning. Het spel was met name in de eerste helft zeer matig, maar op basis van strijdlust toch gewonnen. Tweede helft bijna niets weggegeven en zelf zelfs verzuimd om de 0-2 te maken. Op dit moment maakt het me trouwens ook niet zo veel uit hoe we winnen.
5-3-2 hoeft van mij niet weer op deze manier. Lange ballen op Daniels en Kallon zijn tamelijk zinloos. De functie van Barto was me geheel onduidelijk. En op de zijkanten kwamen we amper door, wat wel de bedoeling is als je zo speelt. Slecht van de ts dat ze zo begonnen, goed dat ze het in de rust herstelden.
Verder vond ik Van Wermeskerken prima debuteren en Mathieu viel geweldig in. Gaan we ook nog wel plezier aan beleven. Schils is een heel goede aankoop. Daniels voorin zeer nuttig al had hij er natuurlijk minimaal één moeten maken. Bertrams prima gekeept. Ohja, en de vrije trap van Houtkoop _O_.
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 14:24:08
wat een domme speler is dat zeg. Zit zoveel meer in
Heeft sowieso al 3x 100% kansen gemist.. :_schater
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 14:24:08
wat een domme speler is dat zeg. Zit zoveel meer in
Ik zie het niet... Matige techniek, kan geen bal vasthouden. En een beetje dom
Eindelijk 3 puntjes!
Scorend vermogen wordt op deze manier een groot probleem :zucht
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 14:28:32
Zwaarbevochten maar oh zo belangrijke overwinning. Het spel was met name in de eerste helft zeer matig, maar op basis van strijdlust toch gewonnen. Tweede helft bijna niets weggegeven en zelf zelfs verzuimd om de 0-2 te maken. Op dit moment maakt het me trouwens ook niet zo veel uit hoe we winnen.
5-3-2 hoeft van mij niet weer op deze manier. Lange ballen op Daniels en Kallon zijn tamelijk zinloos. De functie van Barto was me geheel onduidelijk. En op de zijkanten kwamen we amper door, wat wel de bedoeling is als je zo speelt. Slecht van de ts dat ze zo begonnen, goed dat ze het in de rust herstelden.
Verder vond ik Van Wermeskerken prima debuteren en Mathieu viel geweldig in. Gaan we ook nog wel plezier aan beleven. Schils is een heel goede aankoop. Daniels voorin zeer nuttig al had hij er natuurlijk minimaal één moeten maken. Bertrams prima gekeept. Ohja, en de vrije trap van Houtkoop _O_.
Boerlage..............
Laat maar :zucht
Citaat van: wiekie1969 op september 03, 2017, 14:33:36
Boerlage..............
Laat maar :zucht
Huh, die noem ik toch niet? Is inderdaad veel te licht. Helaas op dit moment niet of nauwelijks alternatieven.
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 14:35:33
Huh, die noem ik toch niet? Is inderdaad veel te licht. Helaas op dit moment niet of nauwelijks alternatieven.
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 rechtspunten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..
Met pijn in het hart zou ik inderdaad nog eerder Mannes dan Boerlage opstellen op dit moment. Boerlage is aan de bal nog wel aardig, maar wordt (fysiek) overlopen bij balbezit tegenstander. Op termijn zou je Schils op 6 kunnen zetten en Smeets op Schils z'n huidige plek. Of Schilder doorschuiven en Van der Laan achterin. Jammer van Rosheuvel ook, dat lijkt me echt het type dat we daar goed kunnen gebruiken.
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..
Misschien is hij nu uitgedaagd om het tot een succes te maken. Ik vond in de voorbereiding Boerlage beter, maar Boerlage is te licht. Een type Bakker of Makrini is nodig op die positie. Ik vond dat er ook te weinig beweging zonder bal was, zo statisch dat opbouwen wordt bemoeilijkt.
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 14:28:32
Zwaarbevochten maar oh zo belangrijke overwinning. Het spel was met name in de eerste helft zeer matig, maar op basis van strijdlust toch gewonnen. Tweede helft bijna niets weggegeven en zelf zelfs verzuimd om de 0-2 te maken. Op dit moment maakt het me trouwens ook niet zo veel uit hoe we winnen.
5-3-2 hoeft van mij niet weer op deze manier. Lange ballen op Daniels en Kallon zijn tamelijk zinloos. De functie van Barto was me geheel onduidelijk. En op de zijkanten kwamen we amper door, wat wel de bedoeling is als je zo speelt. Slecht van de ts dat ze zo begonnen, goed dat ze het in de rust herstelden.
Verder vond ik Van Wermeskerken prima debuteren en Mathieu viel geweldig in. Gaan we ook nog wel plezier aan beleven. Schils is een heel goede aankoop. Daniels voorin zeer nuttig al had hij er natuurlijk minimaal één moeten maken. Bertrams prima gekeept. Ohja, en de vrije trap van Houtkoop _O_.
Prima analyse! Zo heb ik het ook ongeveer gezien.
Kippersluis durfde nog niet al te veel in de duels met zijn ex-teamgenoten, maar ik ben benieuwd naar zijn volgende optredens. Hij zal voor meer creativiteit moeten gaan zorgen.
Boerlage speelt op dit moment als een van de controlerende middenvelders, en daar zijn weinig alternatieven voor. Zeker nu Rosheuvel lang eruit ligt lijkt Mannes het enige alternatief. Of straks Smeets, of met de punt naar achter spelen met Kip erbij. En dat 5-3-2/3-5-2 moeten we niet meer doen inderdaad. Daar hebben we de spelers niet voor.
Het was geen goede wedstrijd, maar vind het wel overdreven om het zwaar dramatisch te noemen.
Bertrams wisselt goede moment af met soms een rare capriool. Afwachten wat het gaat worden.
Sai prima debuut, betrouwbare back. Aanvallend niet veel gezien maar speelde nog wat op zeker.
Schils, v Kippersluis, prima spelers, zowel fysiek als aanvallend.
Mathieu prima inval beurt, veel techniek en overzicht. Daniels is wel een handenbindertje, Kallon kreeg weinig goede ballen (hoog).
Steenvoorden, El Baad, Boerlage en Barto waren niet best, maar we krijgen we ook nog wel een kwaliteitsinjectie als vd Laan, Smeets , v Deelen en Kippersluis erbij komen.
Houtkoop verrassend goed, met name in balbezit. Dat is toch ook een meevaller.
Het was niet geweldig allemaal maar zit wel potentie in. Voorlopig weer wat aansluiting met drie punten en volgende week weer een stapje beter spelen.
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 14:52:38
Het was geen goede wedstrijd, maar vind het wel overdreven om het zwaar dramatisch te noemen.
Bertrams wisselt goede moment af met soms een rare capriool. Afwachten wat het gaat worden.
Sai prima debuut, betrouwbare back. Aanvallend niet veel gezien maar speelde nog wat op zeker.
Schils, v Kippersluis, prima spelers, zowel fysiek als aanvallend.
Mathieu prima inval beurt, veel techniek en overzicht. Daniels is wel een handenbindertje, Kallon kreeg weinig goede ballen (hoog).
Steenvoorden, El Baad, Boerlage en Barto waren niet best, maar we krijgen we ook nog wel een kwaliteitsinjectie als vd Laan, Smeets , v Deelen en Kippersluis erbij komen.
Houtkoop verrassend goed, met name in balbezit. Dat is toch ook een meevaller.
Het was niet geweldig allemaal maar zit wel potentie in. Voorlopig weer wat aansluiting met drie punten en volgende week weer een stapje beter spelen.
prima verwoord,niks tegen in te brengen.
:thumbsup
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 14:52:38
Het was geen goede wedstrijd, maar vind het wel overdreven om het zwaar dramatisch te noemen.
Bertrams wisselt goede moment af met soms een rare capriool. Afwachten wat het gaat worden.
Sai prima debuut, betrouwbare back. Aanvallend niet veel gezien maar speelde nog wat op zeker.
Schils, v Kippersluis, prima spelers, zowel fysiek als aanvallend.
Mathieu prima inval beurt, veel techniek en overzicht. Daniels is wel een handenbindertje, Kallon kreeg weinig goede ballen (hoog).
Steenvoorden, El Baad, Boerlage en Barto waren niet best, maar we krijgen we ook nog wel een kwaliteitsinjectie als vd Laan, Smeets , v Deelen en Kippersluis erbij komen.
Houtkoop verrassend goed, met name in balbezit. Dat is toch ook een meevaller.
Het was niet geweldig allemaal maar zit wel potentie in. Voorlopig weer wat aansluiting met drie punten en volgende week weer een stapje beter spelen.
Goed om dat ook nog even te benadrukken, ja. Want Volendam speelde gewoon met de 11 waar ze het de rest van het seizoen mee gaan moeten doen. Ik verwacht bij ons nog wel de nodige wijzigingen, waarvan ik aanneem dat het verbeteringen gaan zijn.
Dit is de ommekeer . Vanaf nu gaan we alleen maar beter worden . Paar jongens komen eraan en we gaan straks veel punten halen.Je moet wel proberen te voetballen . Dan hebben wij een veel betere selectie dan de meeste andere clubs .
3 punten geven hopelijk vertrouwen en vrijdag nog eens 3 pakken zou heel mooi
zijn voorlopig hier maar even een :proost op nemen.
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 15:04:32
Goed om dat ook nog even te benadrukken, ja. Want Volendam speelde gewoon met de 11 waar ze het de rest van het seizoen mee gaan moeten doen. Ik verwacht bij ons nog wel de nodige wijzigingen, waarvan ik aanneem dat het verbeteringen gaan zijn.
waar was stro
Als alles fit is:
Bertrams
v.Deelen Steenvoorden vd Laan Peersman
Schilder
Schils
v.Kippersluis
Mathieu Kallon
Rossi
Citaat van: sunderland op september 03, 2017, 15:09:12
waar was stro
Op de bank, Ten Den krijgt tot nu toe de voorkeur in de spits.
Citaat van: Collingwood op september 03, 2017, 15:13:22
Op de bank, Ten Den krijgt tot nu toe de voorkeur in de spits.
onbegrijpelijk. Die trainer is straks de eerste daar
gast scoorde behoorlijk toch afgelopen seizoen laatste wedstrijden
moeizaam Cambuur met plichtmatig en enigszins gemakzuchtig ogend duo Schilder/Steenvoorden gezien.
Uiteindelijk wel een knappe overwinning tegen een eveneens pover Volendam over de streep getrokken.
Verwacht(hoop) toch wel een stijgende lijn met deze selectie.
Mooi deze driepunter. Hoefdraad heeft weer een upgrade gemaakt wat mij betreft!
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..
Wat maakt het uit dat je dan 3 linkspoten hebt??
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..
Schilder! Hopelijk vd Laan snel fit.
Toch vond ik Schils weer positief opvallen. :thumbsup
Citaat van: justremco op september 03, 2017, 17:41:18
Wat maakt het uit dat je dan 3 linkspoten hebt??
3 linkspoten op 3 mans middenveld lijkt mij niet ideaal.
Zou volgens mij ook primeur zijn.
Citaat van: AL op september 03, 2017, 19:01:45
3 linkspoten op 3 mans middenveld lijkt mij niet ideaal.
Zou volgens mij ook primeur zijn.
Schils hoort wmb altijd te spelen en dat is gewoon een rechtspoot
Citaat van: Galdiano op september 03, 2017, 18:33:04
Toch vond ik Schils weer positief opvallen. :thumbsup
Samen met van Kippensluis de beste aankopen.
Volgende wedstrijd lekker Rossi de kans geven, die kan alleen nog maar beter worden, bij Barto is de rek er wel uit :P
Daniels valt me echt heel erg tegen, mist teveel kansen, Boerlage is het oogappeltje van de TS, waarom is mij een compleet raadsel, verder Steenvoorden erg ongelukkig.
Rest van het team heeft toch wel aardig gespeeld, je ziet dat het echt een team is met weinig zelfvertrouwen, na de goal op 2 gedachten hinken.
Nu vrijdag winnen van Utrecht en dan hopen dat we klaar zijn voor GAE en MVV.
Tegen MVV is bijna iedereen wel weer inzetbaar, dan zullen Boerlage, El Baad, Houtkoop, Barto en Daniëls niet allemaal meer in de basis staan.
GAE is ook niet lekker gestart, kan ook en leuk potje worden.
Daniels mist veel kansen. Maar veel erger was geweest als hij ze niet kreeg. Hij heeft een hele goede neus voor het juiste moment blijkbaar, maar mist het vertrouwen in de afronding. En hoe krijg je dat vertrouwen? Juist... laten staan. Ik heb hem op minimaal 15 doelpunten dit seizoen, als hij mag blijven staan. Ik maak me meer zorgen over de 0 kansen die Barto krijgt...
Nou nou nou 15..
Een stuk of 7 zou al heel wat zijn
Ik hoop snel dat Rossi en de gebroeders kip straks minuten gaan maken en later van Deelen,Smeets en van der laan.
Citaat van: AL op september 03, 2017, 14:38:50
De 6 positie wordt probleem.
Boerlage is nog te licht, Rosheuvel lange tijd uitgeschakeld en links(dan zou je 3 linkspoten hebben).
Smeets is controlerend niet best.
Blijft Mannes over. Zou hij het dan toch kunnen..
Schilder. Vd Laan is bijna fit.
Zou vd Laan niet op 6 kunnen?
Citaat van: Bankzitter op september 03, 2017, 21:59:26
Zou vd Laan niet op 6 kunnen?
Geen idee maar ik weet wel dat Schilder onze beste 6 is.
Citaat van: papier op september 03, 2017, 13:24:00
Het zou mooi zijn als Vd Laan weer op niveau kan komen, en Schilder vervolgens kan doorschuiven naar het middenveld.
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?
Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?
Blijkbaar nog heel vaak, want hij wilde niet op linksback spelen. Middenveld geen probleem.
"Schilder was ook in beeld bij FC Den Bosch en FC Utrecht. De middenvelder wilde echter niet naar de Domstad, omdat trainer Erik ten Hag hem als linksback wilde halen. Schilder voelt er weinig voor om nog langer op die positie te spelen. (FOX Sports)"
Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Schilder wil niet op het middenveld spelen, dat is de reden dat ie naar ons is gegaan omdat hem belooft was dat hij niet op het middenveld zou komen te spelen, anders was ie wel naar een eredivisie club gegaan. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?
Hij wilde niet op de linksback spelen (dat kon hij diverse ere divisie clubs), maar juist op het middenveld. Uit nood kwam hij centraal in de verdediging te staan, waar hij volgens mij tevreden mee was.
Citaat van: D.H.Skolten op september 04, 2017, 00:35:14
Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?
Citaat van: Collingwood op augustus 29, 2016, 18:51:59
Heeft aangegeven niet meer op linksback te willen spelen, dus verwacht hem op het middenveld naast Bakker als een soort spelmaker voor de defensie. Van de Streek blijft dan met de punt naar voren spelen.
Och nog een paar keer herhalen lijkt me voldoende
Pffff wat een belangrijke overwinning, geeft de burger weer moed! Maar ik heb vanaf het begin gezegd dat Dijkhuizen als trainer niet bij Cambuur past. ( ik hoop dat ik het fout heb) Hoe kun je bijvoorbeeld Kip op de bank zetten tegen Volendam? En waarom moet nou net Cambuur het hebben over een tussenjaar? Als Telstar of Emmen zo denken ok maar wij zijn verdomme Cambuur! Het lijkt wel of vele mensen genoegen nemen met deze onzin, ik denk dat wij 1 van de hoogste begrotingen hebben van de juup en dan ga je genoegen nemen met een ' tussenjaar'? Dat zou toch wel heel triest zijn.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 04, 2017, 00:47:42
Hij wilde niet op de linksback spelen (dat kon hij diverse ere divisie clubs), maar juist op het middenveld. Uit nood kwam hij centraal in de verdediging te staan, waar hij volgens mij tevreden mee was.
Dan heb ik het fout, heb altijd gedacht dat het om het middenveld ging. Maar dan heeft Cambuur tenminste weer een extra optie met v/d Laan als ie fit is. Ik vind Schilder de beste bij Cambuur. Zou Kip eventueel op 6 kunnen en v/d laan op links in de verdediging?
De 6 komt vaak in duels. Deze moet ook vaak de 2e bal veroveren als de tegenstander een lange bal speelt.
Het is ook de eerste schakel op het middenveld in de opbouw, zeker als er nooit een verdediger inschuift naar het middenveld. Boerlage is letterlijk en figuurlijk daarvoor nog te licht . Kip is ook te klein.
Schils is een prima voetballer maar die staat ook vaak te diep waardoor Boerlage komt te zwemmen. Ik zou dat omdraaien zodat Schils meer de duels uitvecht en in de opbouw betrokken wordt en Kip of Boerlage op 8 als lopende en creatieve middenvelder. Als vd Laan fit is, dan zou je Schilder kunnen doorschuiven. En anders Mannes maar weer een kans geven.
Laat Skils maar mooi rennen en vliegen ik denk dat hij heel goed kan worden.vd laan zou Vlgns mij prima op 6 kunnen met zijn ervaring. Schilder ook maar zij moeten beide niet continu in de duels komen omdat ze dan zomaar geblesseerd zijn dat is zeker .
Hmm, ik denk juist dat Van Der Laan het beste tot zijn recht komt op de reservebank. Hij heeft, na het vertrek bij ons, niets meer laten zien. Laat hem eerst maar eens in het tweede en met invalbeurten laten zien dat hij het niveau nog heeft.
Citaat van: Lore op september 04, 2017, 10:39:24
Hmm, ik denk juist dat Van Der Laan het beste tot zijn recht komt op de reservebank. Hij heeft, na het vertrek bij ons, niets meer laten zien. Laat hem eerst maar eens in het tweede en met invalbeurten laten zien dat hij het niveau nog heeft.
dom gelul!... Heeft tegen jong nac 80 min gemaakt en op training laat ie het al zien een van de beste te zijn
maar geeft zelf aan dat ie er nog niet klaar voor is. en vd laan vind ik zeker geen 6
hoor.zijn beste plek is waar schilder nu staat dus ja zal lastig worden een plekje
te vinden voor hem.maar ja schilder kan ook wat gebeuren he.
Citaat van: Jandehulk op september 04, 2017, 11:35:39
dom gelul!... Heeft tegen jong nac 80 min gemaakt en op training laat ie het al zien een van de beste te zijn
Heerlijke zo'n genuanceerde reactie!
Maar wat vind jij dan dat hij heeft laten zien sinds zijn eerste vertrek bij ons?
Citaat van: Lore op september 04, 2017, 11:45:52
Heerlijke zo'n genuanceerde reactie!
Maar wat vind jij dan dat hij heeft laten zien sinds zijn eerste vertrek bij ons?
Weinig. Al was hij dal jaar dat hij hier op huurbasis speelde, na de winterstop was ie gewoon weer goed. Ging weer richting zijn oude niveau.
Citaat van: Lore op september 04, 2017, 11:45:52
Heerlijke zo'n genuanceerde reactie!
Maar wat vind jij dan dat hij heeft laten zien sinds zijn eerste vertrek bij ons?
toen ie terug kwam was ie gewoon weer de beste juh.Wat een ge Eamel trouwens, Hest et gisteren Sien? Nou met 2 vingers in de neus kan hij straks mee
Citaat van: denistel op september 04, 2017, 11:43:18
maar geeft zelf aan dat ie er nog niet klaar voor is. en vd laan vind ik zeker geen 6
hoor.zijn beste plek is waar schilder nu staat dus ja zal lastig worden een plekje
te vinden voor hem.maar ja schilder kan ook wat gebeuren he.
Dan kan Schilder toch op 6..?? daar ligt nu toch wel een probleem vindt ik.
dat wou ie zelf niet meer toch en ik denk dat ie qua loopvermogen daar ook
problemen gaat krijgen maar das mijn mening.
Citaat van: Noordcambuur op september 03, 2017, 21:37:26
Ik hoop snel dat Rossi en de gebroeders kip straks minuten gaan maken en later van Deelen,Smeets en van der laan.
Kip mag nog wel even op de bank blijven....zit wat te vaak in de kroeg/club
Citaat van: denistel op september 04, 2017, 13:36:58
dat wou ie zelf niet meer toch en ik denk dat ie qua loopvermogen daar ook
problemen gaat krijgen maar das mijn mening.
Zo ver ik weet wilde hij niet meer op de linksback maar juist wel op het middenveld om zo van daaruit als verbindingsspeler het elftal te coachen. Als hij het niet kan belopen houdt het op maar volgens mij is hij daar uitermate geschikt voor.
Citaat van: Agy op september 04, 2017, 16:50:42
Zo ver ik weet wilde hij niet meer op de linksback maar juist wel op het middenveld om zo van daaruit als verbindingsspeler het elftal te coachen. Als hij het niet kan belopen houdt het op maar volgens mij is hij daar uitermate geschikt voor.
Ja dat denk ik ook dat hij met zijn ervaring daar prima uit de voeten kan om het elftal in balans te brengen.
Dit was in eerste instantie ook zijn wens, maar door personele omstandigheden als centrale verdediger komen te staan.
Citaat van: denistel op september 04, 2017, 13:36:58
dat wou ie zelf niet meer toch en ik denk dat ie qua loopvermogen daar ook
problemen gaat krijgen maar das mijn mening.
Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.
Gisteren is het wel duidelijk geworden vd Laan er achterin bij moet voor de opbouw. Zelfs met 3(!) man centraal lukte het de eerste helft niet om daar eentje van vrij te spelen die het middenveld in kon dribbelen. (El Baad durft niet en gaat steeds terug. Steenvoorden heeft een keer of 8 een kansloze lange bal naar voren gespeeld). vd Laan kan wel opbouwen, heeft een prima lang trap en is niet bang om het middenveld in te gaan.
hey D.H.Skolten.....
Hoeveel geld heb je verloren met Volendam - Cambuur :devil
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2017, 20:11:33
hey D.H.Skolten.....
Hoeveel geld heb je verloren met Volendam - Cambuur :devil
hij had 300 op cambuur ju
Citaat van: poelie-lwd op september 04, 2017, 18:19:52
Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.
mee eens hangt oek van de middenvelders van de tegenstander af toch.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2017, 20:11:33
hey D.H.Skolten.....
Hoeveel geld heb je verloren met Volendam - Cambuur :devil
doe ff normaal je 8P
Citaat van: poelie-lwd op september 04, 2017, 18:19:52
Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.
:proost
Citaat van: poelie-lwd op september 04, 2017, 18:19:52
Schilder loopt slim en Schilder loopt nooit dom. Ik snap niet waarmee hij dan problemen zou moeten krijgen op 6. Bij far de beste optie.
Vraag me alleen af of hij daar nog de snelheid voor heeft, 90 minuten lang.
Citaat van: Montana op september 04, 2017, 23:17:35
Vraag me alleen af of hij daar nog de snelheid voor heeft, 90 minuten lang.
Ik denk dat hij met zijn technische bagage en traptechniek en zijn goede spelinzicht echt niet constant hoeft te sprinten. Beter als Jan de Hulk is het niet te omschrijven.
Citaat van: Vlampiep op september 05, 2017, 08:15:57
Ik denk dat hij met zijn technische bagage en traptechniek en zijn goede spelinzicht echt niet constant hoeft te sprinten. Beter als Jan de Hulk is het niet te omschrijven.
Denk dat je achterin meer sprint dan op het middenveld,op het midden is het vooral uithoudingsvermogen en slimheid..
Citaat van: Grijskijkert op september 05, 2017, 08:54:46
Denk dat je achterin meer sprint dan op het middenveld,op het midden is het vooral uithoudingsvermogen en slimheid..
Ook dat is bij hem volop aanwezig.
Als ik dit zo allemaal terug lees bedenk ik mij dat we met Schilder over een speler beschikken van de buitencategorie en mag de TS zijn handen dichtknijpen dat hij hier nog speelt.
Ik heb een goed gevoel dat Schilder en vd Laan samen in 1 elftal heel veel voetbal in de opbouw gaan toevoegen.
Citaat van: Vlampiep op september 05, 2017, 09:15:47
Ook dat is bij hem volop aanwezig.
Als ik dit zo allemaal terug lees bedenk ik mij dat we met Schilder over een speler beschikken van de buitencategorie en mag de TS zijn handen dichtknijpen dat hij hier nog speelt.
:thumbsup
Allebei graag. Een fitte Smeets daarbij en Kippermans en je wordt nooit meer overlopen in de Juup
Citaat van: Montana op september 05, 2017, 09:31:57
Allebei graag. Een fitte Smeets daarbij en Kippermans en je wordt nooit meer overlopen in de Juup
En Schils dan? Die zou bij mij samen met Kippersluis en Schilder als eerste op papiertje staan.
Citaat van: DayDreamer op september 05, 2017, 12:04:18
En Schils dan? Die zou bij mij samen met Kippersluis en Schilder als eerste op papiertje staan.
Van Kippersluis mooi in de spits in de vd Streek rol en dan een middenveld met Smeets - Schilder - Schils
Citaat van: DayDreamer op september 05, 2017, 12:04:18
En Schils dan? Die zou bij mij samen met Kippersluis en Schilder als eerste op papiertje staan.
Zou Van Kippersluis in de spits kunnen spelen? Hij heeft er eigenlijk alle kwaliteiten voor: kracht, snelheid en een neusje voor de goal.
De beste 11 moeten er uiteindelijk in staan, en in dat kader zou het me niet verbazen als Van Kippersluis in de punt belandt als Van der Laan en Smeets hun oude niveau weer halen (Van der Laan dan achterin, Schilder op het middenveld met Schils en Smeets). Want je hebt gelijk, van wat ik heb gezien moet Schils altijd spelen.
Maar voorlopig is dit allemaal nog (verre) toekomstmuziek, misschien loopt het allemaal wel heel anders dan we nu verwachten. Bijvoorbeeld: misschien gaat Rossi het wel zo goed doen dat we die helemaal niet uit de spits weg willen hebben (jaja, ik geef er graag een positieve draai aan). Sowieso een luxeprobleem, dus alleen maar mooi.
Citaat van: Agy op september 05, 2017, 12:17:36
Van Kippersluis mooi in de spits in de vd Streek rol en dan een middenveld met Smeets - Schilder - Schils
:proost
--------Kallon--Rossi------
---------Kippersluis---------
Smeets----------------Schils
-----------Schilder----------
Waarom geen keeper?
en ferdediging
Na Jong PSV in dezelfde week naar Volendam. Ik ben heel benieuwd wat de voorwaarden zullen zijn. Als we een goed resultaat halen in Eindhoven kunnen we weleens heel wat man meenemen naar Volendam.
Citaat van: michello op september 14, 2019, 11:20:01
Na Jong PSV in dezelfde week naar Volendam. Ik ben heel benieuwd wat de voorwaarden zullen zijn. Als we een goed resultaat halen in Eindhoven kunnen we weleens heel wat man meenemen naar Volendam.
We willen net zo'n uitvak als NAC bij Volendam.. 1400 man vanuit Breda naar Volendam, bijna de hele tribune was geel zwart toen.
https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945 (https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945)
Ik ben alleen bang dat er vanuit ons niet zoveel animo is. Maar als de tickets snel gaan, wie weet kan het uitvak wel uitvergroot worden. Al weet ik niet of er dan nog genoeg tijd is om dit te regelen. Heeft iemand hier verstand van?
Citaat van: Cambuur LWD op september 14, 2019, 14:03:49
We willen net zo'n uitvak als NAC bij Volendam.. 1400 man vanuit Breda naar Volendam, bijna de hele tribune was geel zwart toen.
https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945 (https://twitter.com/ronaldbrabant/status/1167495541489618945)
Ik ben alleen bang dat er vanuit ons niet zoveel animo is. Maar als de tickets snel gaan, wie weet kan het uitvak wel uitvergroot worden. Al weet ik niet of er dan nog genoeg tijd is om dit te regelen. Heeft iemand hier verstand van?
1.400 man is wel echt heel veel. Zou al blij zijn als wij uberhaupt de 1.000 zouden halen.
Laten we eerst maar de 400 kaarten verkopen, kwamen vorig seizoen niet verder dan 300 man dacht ik.
Citaat van: Casuals-lwd op september 15, 2019, 21:48:43
1.400 man is wel echt heel veel. Zou al blij zijn als wij uberhaupt de 1.000 zouden halen.
Laten we eerst maar de 400 kaarten verkopen, kwamen vorig seizoen niet verder dan 300 man dacht ik.
Klopt.. Vorig jaar 270 supporters mee naar Volendam. We mogen blij zijn als we het uitvak uitverkopen.. Uitsupport bij Cambuur is gewoon erg ruk...
We mogen in ieder geval weer de dijk op!
Autocombi is uitverkocht. Als er iemand nog plek heeft in een auto of busje voor 2 personen hoor ik dat graag! :)
Uitvak al bijna uitverkocht?
Citaat van: Casuals-lwd op september 22, 2019, 20:21:32
Uitvak al bijna uitverkocht?
Gaat de goede kant op. Een grote bus van de club is al uitverkocht. Bus 2 is ook bijna uitverkocht. Er rijdt een (party)bus die is ook uitverkocht. En de autocombi is nagenoeg uitverkocht. Er kunnen nog een paar meerpersoonsbusjes ingeschreven worden (er mogen 10 i.p.v. van 5).
Goede zaak
Maar wat meer kaarten vragen daar?
Citaat van: Casuals-lwd op september 24, 2019, 00:24:50
Goede zaak
Maar wat meer kaarten vragen daar?
Nee niet aan beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaarten te kopen. Als het nu na 2 of 3 dagen uitverkocht was.. En laten we het eerst maar eens uitverkopen, want dat is het nog niet...
Citaat van: TM op september 24, 2019, 09:38:06
Nee niet aan beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaarten te kopen. Als het nu na 2 of 3 dagen uitverkocht was.. En laten we het eerst maar eens uitverkopen, want dat is het nog niet...
Lijkt mij idd ook het beste
Het is ook zonde dat er maar een beperkt aantal auto's die kant op mogen. Dan wordt het al lastig om het uitvak uit te verkopen.
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 10:54:17
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?
Er zijn erg weinig parkeerplekken rondom het stadion van Volendam, vandaar dat er weinig auto's die kant op mogen. Maar ja tegen Telstar o.i.d. vertikt ook het merendeel om te gaan, dus waarom nu in één keer zeuren om meer auto's/kaarten...
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 10:54:17
Kan Cambuur niet vragen dan of er meer auto's mogelijk zijn?
Vragen staat vrij natuurlijk, maar het zou mooi zijn als er een platform wordt geboden om auto's vol te laten rijden. 10 auto's kunnen 10 of 50 man zijn, aardig verschil nog wel.
Nog 25 kaarten beschikbaar.
Hoeveel kunnen in het uitvak?
400
Uitvak uitverkocht
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 19:35:44
Uitvak uitverkocht
Nee hoor, zijn nog paar plekken vrij voor autocombi
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 19:35:44
Uitvak uitverkocht
Cambuur front snapt er niks van. Schrijven ook dT het vledig buscombi is. Daar kun je echt niet van uitgaan.
Uitverkocht is bevestigd door Cambuur zelf.
400 man mee. |:) |:)
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 22:35:45
Uitverkocht is bevestigd door Cambuur zelf.
400 man mee. |:) |:)
Waar dan? er zijn nog steeds kaarten beschikbaar..
Citaat van: speculeter op september 24, 2019, 22:35:45
Uitverkocht is bevestigd door Cambuur zelf.
400 man mee. |:) |:)
Er zijn nog steeds kaarten voor mensen die een plek bij iemand anders in de auto vinden.
Citaat van: zeewolde op september 25, 2019, 08:16:01
Er zijn nog steeds kaarten voor mensen die een plek bij iemand anders in de auto vinden.
Zo krijg je die laatste kaarten nooit verkocht. Ik snap niet dat ze niet nog een bus laten rijden of een dubbeldekker van een huidige bus maken..
Citaat van: TM op september 25, 2019, 10:29:34
Zo krijg je die laatste kaarten nooit verkocht. Ik snap niet dat ze niet nog een bus laten rijden of een dubbeldekker van een huidige bus maken..
Ja echt he..
Misschien in de toekomst ook maar een minimum instellen voor het aantal inzittenden in de auto op 4/5.
Of zorgen voor een carpool platform...
Krijg je tenminste volle auto's.
Citaat van: TM op september 25, 2019, 10:29:34
Ik snap niet dat ze niet nog een bus laten rijden of een dubbeldekker van een huidige bus maken..
Dit verzoek is reeds gedaan
Volgens Andor Faber morgen Oratmangoen op het middenveld en Korte terug in de basis voorin.
Zou ik verrassend vinden
En enorme degradatie voor Paulissen
Er wordt in twee varianten getraind meldt de LC. De bovengenoemde, en met Akoy voor Maulun en Oratmangoen gewoon op rechts. Paulissen staat blijkbaar in ieder geval helemaal onderaan de pikorde.
Citaat van: speculeter op september 26, 2019, 11:18:59
Zou ik verrassend vinden
En enorme degradatie voor Paulissen
inderdaad ja, maar aan de andere kant: hij heeft ook nog maar weinig laten zien.. geen idee hoe hij het op de trainingen doet?
Citaat van: Collingwood op september 26, 2019, 11:36:34
Er wordt in twee varianten getraind meldt de LC. De bovengenoemde, en met Akoy voor Maulun en Oratmangoen gewoon op rechts. Paulissen staat blijkbaar in ieder geval helemaal onderaan de pikorde.
Paulissen is toch wel aangetrokken als één van de grote versterkingen.. Valt die jongen dan zo tegen? Ook op trainingen etc? Of zou het een andere reden hebben?
Citaat van: TM op september 26, 2019, 11:45:17
Paulissen is toch wel aangetrokken als één van de grote versterkingen.. Valt die jongen dan zo tegen? Ook op trainingen etc? Of zou het een andere reden hebben?
Zou ik ook graag willen weten. Ga er echt wel vanuit dat de ts de juiste keuze maakt, die werkt elke dag met de spelers. Maar het is jammer voor Paulissen, en vooral ook voor ons en de club dat het er blijkbaar bij een in potentie uitstekende speler (tot nu toe) totaal niet uit komt.
EDIT: Henk de Jong: ,,Ik heb
drie varianten in mijn hoofd voor wat het opvangen van de schorsing van Robin Maulun betreft. Ik wil me daar nog niet over uitlaten." https://huisaanhuisleeuwarden.nl/artikel/1048547/de-jong-hult-zich-in-nevelen-omtrent-basisformatie-cambuur-in-volendam.html
Misschien dan dus toch Paulissen? We gaan met morgen wel zien. :_schater 8P
Het uitvak is uitverkocht! _O_
Helaas afwezig dit jaar.... iemand live stream?
Met een Var tegen Jong PSV had Maulun nu gewoon tegen Volendam mee mogen doen :(
Citaat van: zeewolde op september 26, 2019, 20:47:23
Met een Var tegen Jong PSV had Maulun nu gewoon tegen Volendam mee mogen doen :(
echt niet hoor!
je vergelijkt dit met berghuis?
maulun was een duidelijke foute actie(in mijn ogen verkeerde timing en een blackout van een vriendelijke speler) waar geen twijfel mogelijk is maar ook bij berghuis is er geen twijfel mogelijk!
alleen zit makkelie met zn rotkop voor dat scherm en die naait waar hij maar kan,het is een belediging voor ons voetbalpubliek.
beelden zouden duidelijkheid geven maar we zijn nog altijd overgeleverd aan de persoonlijke voorkeur van zo`n droplul.
het word steeds minder leuk.
De mannen verdienen het om weer eens groots onthaalt te worden op het Cambuurplein.
Het uitvak is vol, dus er zijn al vele supporters op de been.
Een fantastische start, en bij winst mag deze start wel eens gevierd worden, en kunnen de spelers gelijk zien voor wat voor prachtige club ze spelen.
Diezelfde makkelie is zondag scheidsrechter bij Feijenoord
Een en een is twee toch.
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 11:23:10
Diezelfde makkelie is zondag scheidsrechter bij Feijenoord
Een en een is twee toch.
Kunnen we ook eens stoppen met dat gejank over Makkelie?
Vanavond spelen we tegen Volendam! Daar moet het gebeuren. |:) |:) |:)
Die makkelie is ook een lul
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 12:04:46
Die makkelie is ook een lul
Al zouden we kampioen worden, Makkelie blijft een oetlul. :_schater
Zometeen eerst maar een biertje pakken en dan op naar de Dijk! :proost
Wordt ongetwijfeld weer een memorabel middagje en avondje!
Akoy op de plek van Maulun dus.
Vind ik niet. Dit middenveld is te jong. We zullen zien, hoop dat ik niet gelijk heb
Gun het hem van harte, leuke jongen en echt een talent, hoop dat het goed uitpakt. Lijkt me wel een harde klap voor Paulissen. Ben benieuwd of iemand na de wedstrijd gaat vragen wat zijn status momenteel is.
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 18:53:48
Akoy op de plek van Maulun dus.
Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van de sfeer in de groep, ik kan me voorstellen dat Paulissen hier wanhopig van wordt, hij heeft nog niet eens de kans gehad om te laten zien waarom hij gehaald is.
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 19:00:16
Vind ik niet. Dit middenveld is te jong. We zullen zien, hoop dat ik niet gelijk heb
Maulun en Akoy schelen precies 6 dagen :P
Maar je zult ervaring bedoelen, want dat scheelt natuurlijk wel.
zou dit potje graag willen zien.... stom eigenlijk anno 2019 dat je je eigen club niet op tv kunt zien.
Iemand stream gevonden gooi het er op aub.
Ben zelf gruwelijk onhandig met die streams, krijg alleen maar klik klik en reclame
Dit middenveld is 6 dagen te jong :devil
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 19:40:55
zou dit potje graag willen zien.... stom eigenlijk anno 2019 dat je je eigen club niet op tv kunt zien. Treurig dat Fox dit niet faciliteert idd., stream zonder commentaar was wmb prima geweest. Het is niet alsof de samenvattingen nou zo uitgebreid zijn, dat houdt met de goals en de rode kaarten wel op
Iemand stream gevonden gooi het er op aub.
Ben zelf gruwelijk onhandig met die streams, krijg alleen maar klik klik en reclame
Wat enigszins wil helpen in de "strijd tegen de kruisjes" is het installeren van een adblocker (weet niet of dat mogelijk is op Chrome).
http://wiz1.net/channel31
deze was ik eerder tegengekomen, nog geen beeld.
Citaat van: moodygrunn op september 27, 2019, 19:44:11
Wat enigszins wil helpen in de "strijd tegen de kruisjes" is het installeren van een adblocker (weet niet of dat mogelijk is op Chrome).
http://wiz1.net/channel31
deze was ik eerder tegengekomen, nog geen beeld.
werkt nog niet bij mij, Firstrow laat me ook in de steek
http://www.rojadire.com/soccer/fc-volendam-cambuur-leeuwarden-rd1f437f?l=1435806089
YAYY!!!
Citaat van: MP4L op september 27, 2019, 20:11:13
http://www.rojadire.com/soccer/fc-volendam-cambuur-leeuwarden-rd1f437f?l=1435806089
YAYY!!!
Top, dank!
Yessss
Hoppppa.
0-1jacobs.
Aangever Akoy
Penal voor en rood voor Volendam
|:) |:) |:)
Muhren |:)
Gaat lekker.
Helaas kan ik niks zien. Zit in internationale trein en krijg geen beeld op fox.
Fox heeft toch altijd schakelprogramma op het open kanaal?
Al afkeurde goal en grote kans. Scc vooruit!
Citaat van: zeewolde op september 27, 2019, 20:25:34
Gaat lekker.
Helaas kan ik niks zien. Zit in internationale trein en krijg geen beeld op fox.
kom wat verder deze kant op.....
Citaat van: NRG op september 27, 2019, 20:27:13
Fox heeft toch altijd schakelprogramma op het open kanaal?
nee tegenwoordig op 421 en niet meer op open
Citaat van: NRG op september 27, 2019, 20:27:13
Fox heeft toch altijd schakelprogramma op het open kanaal?
ja maar zowel WiFi als 4g werkt niet goed genoeg
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2019, 20:27:47
kom wat verder deze kant op.....
Helaas, maar vooruitzicht Oktoberfest en deze voorsprong maken een hoop goed
We houden je wel op de hoogte. Oppermachtig op dit moment, moet eigenlijk even 1 bij
Dikke kans weer voor Jacobs, had al 0-3 of meer moeten zijn
En weer een penal :)
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:39:48
Dikke kans weer voor Jacobs, had al 0-3 of meer moeten zijn
:thumbsup
Mis
Slecht ingeschoten, klemvast.
Wat is dat Volendam slecht. :_schater
En wij zo goed! |:)
Zonde van de penal
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:41:09
Slecht ingeschoten, klemvast.
Hij ging er wat te nonchalant achter staan helaas..
Ik vreesde even, domme overtreding Calvin, geel
En waarom heeft Mac geel gekregen?
Citaat van: zeewolde op september 27, 2019, 20:44:27
En waarom heeft Mac geel gekregen?
ging met 2 benen op de tegenstander in, was niet echt nodig, zijlijn middenveld
Yessss Muhren
Citaat van: Galdiano op september 27, 2019, 20:41:35
Wat is dat Volendam slecht. :_schater
En wij zo goed! |:)
Zonde van de penal
jaaa kut dan kun je wat doen aan doelsaldo en wat een kansen Jacobs had er wel 3 kunnen maken.
Hoeveel wedstrijden zitten in deze periode
Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2019, 20:48:14
jaaa kut dan kun je wat doen aan doelsaldo en wat een kansen Jacobs had er wel 3 kunnen maken.
we moeten inderdaad 2e helft minder laconiek worden. Erop en erover en je kunt hier met 0-8 winnen. Als Graafschap en NAC dan gelijk spelen sta je er qua doelsaldo goed voor
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2019, 20:52:14
Hoeveel wedstrijden zitten in deze periode
Periode 1: Speelronde 1 t/m 9
Periode 2: Speelronde 10 t/m 19
Periode 3: Speelronde 20 t/m 28
Periode 4: Speelronde 29 t/m 38
Dus 9, 10, 9 en 10 wedstrijden
Periode heeft 9 wedstrijden
Volgende week laatste wedstrijd dus.
Graafschap staat er het best voor natuurlijk.
Muhren er nog even 1 bij en hij loopt 1 op 1 (zonder 3 afgekeurde goals:))
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 20:55:00
Periode heeft 9 wedstrijden
Volgende week laatste wedstrijd dus.
Graafschap staat er het best voor natuurlijk.
1 goaltje voor Roda en we staan bovenaan
We hebben van de 8 wedstrijden nog maar 3x thuis gespeeld he. We staan er goed voor.
Citaat van: D.H.Skolten op september 27, 2019, 20:57:14
We hebben van de 8 wedstrijden nog maar 3x thuis gespeeld he. We staan er goed voor.
zekers... en verloren van de huidige 1 en 2 die je nig thuis krijgt. Gaat erg goed zo.
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:56:33
1 goaltje voor Roda en we staan bovenaan
Gaat niet gebeuren lijkt me, wat is Roda slecht zeg.
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:58:25
zekers... en verloren van de huidige 1 en 2 die je nig thuis krijgt. Gaat erg goed zo.
|:)
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 20:56:08
Muhren er nog even 1 bij en hij loopt 1 op 1 (zonder 3 afgekeurde goals:))
4 inmiddels
Citaat van: D.H.Skolten op september 27, 2019, 20:58:36
Gaat niet gebeuren lijkt me, wat is Roda slecht zeg.
dit wordt ons jaar Skolten, daar hoort ook zo nu en dan een mazzeltje bij. Ik gok op een 1-1 bij Roda
Knap hoor. Het mooie is dat Volendam nu opeens zo slecht is. Neeee ! Wij zijn gewoon zo goed durf ik nu wel te stellen. Heb steeds gezegd in oktober moeten we pas echt zien hoe het gaat. Toppers
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:00:45
dit wordt ons jaar Skolten, daar hoort ook zo nu en dan een mazzeltje bij. Ik gok op een 1-1 bij Roda
Dan moet het daar wel anders.
Wat is dat Roda slecht zeg.
Bijna 0-4 door Akoy
Veel te laconiek de laatste minuten. Volendam teveel balbezit, nergens voor nodig
Met Maulun, Schmidt en Antonia nog achter de hand :proost
1-1 roda
Virtueel koploper |:) |:)
Vlgnd week uitverkocht
0-4 muhren
MUHREN!!!
Heerlijk
Wie staan bovenaan?!
WIJ STAAN BOVENAAN |:) |:)
Slim gewisseld ook weer, spelers minuten laten maken als dat kan.
wat een metarmofose die cambuur |:)
Keurig hoor, nu al weer zin in vrijdag
ik zie nu dat de supporters van Roda de investeerder in de rust van de tribune hebben gejaagd :_schater
Citaat van: denistel op september 27, 2019, 21:33:48
wat een metarmofose die cambuur |:)
wat een trots! We staan bovenaan!
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 21:53:07
wat een trots! We staan bovenaan!
helaas , nac toch nog 0-1
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 21:53:07
wat een trots! We staan bovenaan!
Helaas. NAC wint weer vlak voor tijd
Als ik het één club niet gun is dat dat schijt NAC wel. :(
Citaat van: Galdiano op september 27, 2019, 21:55:35
Als ik het één club niet gun is dat dat schijt NAC wel. :(
laten we blij zijn dat we inmiddels meer naar uitslagen op andere velden kijken dan bij onszelf. We staan er gewoon hartstikke goed voor. NAC en Graafschap moeten volgens mij nog tegen elkaar? Gewoon ons ding blijven doen, dan staan we in mei onder de Oldehove
ik kijk naar ons zelf en de club leeft weer en daar gaat het om geniet er maar van :proost
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:55:12
zonde...
jammer. Maar t seizoen is nog lang. En er is weer goed aan t doelsaldo gewerkt sowieso. T komt wel goed |:)
Citaat van: Cambuur Groningen op september 27, 2019, 21:58:24
laten we blij zijn dat we inmiddels meer naar uitslagen op andere velden kijken dan bij onszelf. We staan er gewoon hartstikke goed voor. NAC en Graafschap moeten volgens mij nog tegen elkaar? Gewoon ons ding blijven doen, dan staan we in mei onder de Oldehove
precies. Tot nu toe verloopt t super goed. T kan een heel mooi seizoen worden. Ik loop niet op de dingen vooruit al. Maar wat zou t mooi zijn als we in mei weer een feestje hebben bij de Oldehove. Ik teken ervoor hoor |:)
Volgende week NAC tegen NEC.
Word spannend slot vd periode in ieder geval.
Citaat van: Galdiano op september 27, 2019, 21:55:35
Als ik het één club niet gun is dat dat schijt NAC wel. :(
Als je in de kkd dik 16000 man op de tribunes hebt dan verdien je het toch wel om te promoveren vind ik.
Op dit moment hebben we de sterkste en leukste ploeg, dus een kwestie van tijd tot we vast in de top 2 staan.
Hoe deden Paullisen en Nieuwpoort het?
We hoeven alleen de laatste wedstrijd maar bovenaan te staan. Daar weten wij alles van |:) |:)
Citaat van: Bankzitter op september 27, 2019, 22:07:35
Op dit moment hebben we de sterkste en leukste ploeg, dus een kwestie van tijd tot we vast in de top 2 staan.
Hoe deden Paullisen en Nieuwpoort het?
nieuwpoort leek mij rustig aan de bal, niet op een foutje kunnen betrappen. Paulissen niet echt op gelet
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2019, 22:08:25
We hoeven alleen de laatste wedstrijd maar bovenaan te staan. Daar weten wij alles van |:) |:)
Zelfs dat hoeft niet
|:)
Dik verdiend gewonnen maar we hadden zeker met 0-8 moeten winnen.
We moeten de kansen beter benutten en zeker volgende week tegen Excelsior.
Dat wordt een lastig potje....
Eén ding is nu wel duidelijk! Wij gaan vanaf nu voor het kampioenschap! |:)
Citaat van: CamLeeuw op september 27, 2019, 22:28:12
Eén ding is nu wel duidelijk! Wij gaan vanaf nu voor het kampioenschap! |:)
Ik bewaar m nog even voor na Ecxelsior, kijken hoe we ons daartegen staande houden (of hoe zij de storm doorstaan)
Heerlijke overwinning. De keuze van Akoy lijkt me duidelijk _O_ Als ie volgende week weer zo speelt wordt het nog een lastige keuze tussen hem en Maulun.
Citaat van: denistel op september 27, 2019, 21:58:57
ik kijk naar ons zelf en de club leeft weer en daar gaat het om geniet er maar van :proost
doe ik jonguh. Ook weer trots. Niemand kan er om heen dat dit door Henk komt. Spelopvatting en spelvreugde zijn zo belangerijk. Dan haal je eindelijk een topper in de spits en haal je verder jongens die kunnen voetballen. Dan geef je nog een speler veel vertrouwen die dat terugbetaald. |:)
Citaat van: moodygrunn op september 27, 2019, 22:31:56
Ik bewaar m nog even voor na Ecxelsior, kijken hoe we ons daartegen staande houden (of hoe zij de storm doorstaan)
knap hoor. Ze zeggen je bent zo goed als je bank. Als je ziet wat wij voor bank hebben over 2 weken dat is niet normaal. Je hebt dan gewoon 5 op de bank die ook moeiteloos in de basis kunnen
Hoe houdbaar is/zijn een Muhren, Jacobs, Mac-Intosch, Maulun, Ragnar, Akoy enz. na zo'n seizoen?
Wordt het bibberen? Of gaan ze evt, mee naar de ED?
We hebben een mooie ploeg staan, bijna alles kan moeiteloos mee en dat is super!
Ik kon er helaas niet bij zijn ivm financiën maar iedereen van harte met deze 3 punten na een mooie pot!
Op naar volgende week! Vol huus en straks ook een vol plein? |:)
Heb het vanwege andere verplichtingen wat zijdelings moeten volgen, heerlijk thuis komen dit! |:)
NAC leeft boven zijn stand. Periode naar Leeuwarden volgende week.
Citaat van: poelie-lwd op september 28, 2019, 08:26:55
NAC leeft boven zijn stand. Periode naar Leeuwarden volgende week.
Die hebben op dit moment te veel geluk, dat stopt vanzelf.
De Graafschap kakt ook wel in, met Snoei met zijn praatjes en arrogantie.
Excelsior dat lijkt de te kloppen ploeg.
Vokgende week gaan we het meemaken.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2019, 02:55:39
|:)
Mooie beelden Kuzma. Ik zag veel meer kansen dan op fox. Die keeper terecht MotM aan Volendam zijde. Ik heb wel wat gemist zo te zien
Citaat van: Galdiano op september 28, 2019, 08:43:56
Die hebben op dit moment te veel geluk, dat stopt vanzelf.
De Graafschap kakt ook wel in, met Snoei met zijn praatjes en arrogantie.
Excelsior dat lijkt de te kloppen ploeg.
Vokgende week gaan we het meemaken.
Excelsior moet ik ook nog maar zien, krijgen veel goals tegen.
Citaat van: sunderland op september 27, 2019, 23:06:10
knap hoor. Ze zeggen je bent zo goed als je bank. Als je ziet wat wij voor bank hebben over 2 weken dat is niet normaal. Je hebt dan gewoon 5 op de bank die ook moeiteloos in de basis kunnen
dat is dan ook meteen een van de grootste risico's. Onvrede kan zomaar ontstaan in zo'n gelijkwaardige groep...
Citaat van: roepieh op september 28, 2019, 09:56:35
dat is dan ook meteen een van de grootste risico's. Onvrede kan zomaar ontstaan in zo'n gelijkwaardige groep...
Zolang je blijft winnen zal dat nog wel meevallen.
Citaat van: Tukker op september 28, 2019, 08:45:11
Mooie beelden Kuzma. Ik zag veel meer kansen dan op fox. Die keeper terecht MotM aan Volendam zijde. Ik heb wel wat gemist zo te zien
Die lui van Fox moeten zich sowieso schamen voor de matige exposure die ze geven aan de KKD. Om te beginnen zouden ze alle potjes gewoon online beschikbaar moeten maken, daarnaast een samenvatting van +/- 10 minuten ipv de 3 minuten die ze nu maken.
Citaat van: roepieh op september 28, 2019, 09:56:35
dat is dan ook meteen een van de grootste risico's. Onvrede kan zomaar ontstaan in zo'n gelijkwaardige groep...
ja dat kan maar heb je het liever anders dan? We zijn geen amateurclub he. En in de meeste gevallen lost het zich vanzelf op, bedoel ziektes blesures schorsingen.
Volgens de commentator op tv waren Kallon Akoy en Muhren de uitblinkers
Klopt dat een beetje?
Citaat van: Drumfather SCC op september 27, 2019, 23:35:43
Hoe houdbaar is/zijn een Muhren, Jacobs, Mac-Intosch, Maulun, Ragnar, Akoy enz. na zo'n seizoen?
Muhren is gehuurd en Kallon, Maulun alleen dit seizoen nog een contract. De rest ligt lang vast. We zijn vrijwel uit de schulden en we hebben nog wat centjes voor in de winterstop overgehouden van het investeerdersfonds ... dus als er eentje weggaat dan alleen voor de hoofdprijs en kunnen we weer een goede terughalen of een ander contract verlengen. Ik maak me nog niet zo veel zorgen.
Citaat van: speculeter op september 28, 2019, 10:51:00
Volgens de commentator op tv waren Kallon Akoy en Muhren de uitblinkers
Klopt dat een beetje?
:y
Citaat van: Bernardo op september 28, 2019, 09:38:49
Excelsior moet ik ook nog maar zien, krijgen veel goals tegen.
Maar ze gingen er gisteren aan de andere kant wel heel gemakkelijk in. Met name bij corners heel gevaarlijk. Maar die keeper van jong psv was ook wel heel slecht. Die gaat het eerste niet halen.
Dat we goed bezig zijn is ook terug te zien in de statistieken. We geven tot nu toe de minste kansen weg en op Jong Ajax na creëren we zelf de meeste mogelijkheden volgens de data van WyScout.