Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9

Gestart door oldehove, augustus 24, 2017, 14:43:15

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Een dergelijke onzin verdient een boycot.

Bolle

Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.

Eigenlijk wel. Zij het niet dat de stumpertjes aldaar daarmee precies krijgen waarop ze hopen...

Wat ook triest genoeg is, is dat de sneue '2-blikjes-regel' wel van kracht blijft en de 'Bier-controle-troepen' wel weer extra zullen worden ingefluisterd.

nikjeuh

Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 17:15:16
Een dergelijke onzin verdient een boycot.
Helemaal mee eens. Cambuur verhaalt alle extra kosten op de gemeente Edam-Volendam, dus als wij massaal boycotten, krijgen die lui in elk geval een flinke rekening gepresenteerd. l8l l8l Wat een idioot gedoe! Alsof we een stel criminelen zijn.


Bolle

Zoals gezegd, en na het lezen van de prima berichtgeving vanuit Cambuur Culture, kan ik me een boycot ook zeker voorstellen. Maar om nou te denken dat ze daar wakker van de kosten die (eventueel) worden verhaald van pak m beet €1000,- tot €1500,-? (uitgaande van 40 tot 60 man die niet gaan).

Ik ga onder andere met mijn zoon en reis zondag wel af naar Volendam. Hij keek ook al dagen erg uit naar een dagje Volendam, en het blijft te triest voor woorden dat het zo loopt, maar wil alsnog graag onze trots live in actie zien! |:)

nikjeuh

Ook zeker begrijpelijk dat mensen wél besluiten af te reizen. Jammer dat het zo moet, op deze manier kent het alleen maar verliezers.

Jandehulk

     Ik ga er ook "gewoon"  heen met mijn zoon en 2 andere!.. Boycot snap ik ook zeker, maar wil zien hoe kippersluis ze oude club naar de nederlaag schiet  |:)

DayDreamer

Wij gaan ook gewoon, een boycot heeft totaal geen zin in mij ogen. Liggen ze echt niet wakker van, zelfs blij denk ik dat er een bus minder gaat rijden.

Drumfather SCC

'' zien veel supporters die al in bezit waren van een kaart een mooi reisje naar Volendam met een bezoek aan De Dijk in het water vallen. Cambuur Culture kan zich in het besluit van de gemeente niet vinden en heeft besloten de CC-bus naar Volendam niet te laten rijden''

Je komt toch voor je club  :? en niet voor Volendam an sich?
Traditie, gezelligheid en een biertje drinken prima maar je laat je club dus zonder je support voetballen
In mijn ogen een beetje Calimero, maar ik zal wel een bak stront krijgen nu
Ik zou altijd de pot op #1 zetten (niet de bierpot) en de rest is mooi mee-genomen

Respect voor ieders besluit verder maar ik vind het jammer dat jullie je dag laten afpakken om een dorp die je al 1000x hebt gezien

SCC-J

"Je komt toch voor je club  :? en niet voor Volendam an sich?
Traditie, gezelligheid en een biertje drinken prima maar je laat je club dus zonder je support voetballen"

Voor ons is gezelligheid wel degelijk heel belangrijk voor het bezoeken van een uitwedstrijd. Anders zouden we immers elke uitwedstrijd moeten bezoeken lijkt mij...

Als de wedstrijd verplaatst wordt en het bezoek aan de dijk niet door gaat ja dan kiezen wij voor een leuke zaterdagnacht en de wedstrijd zondagmiddag in de kroeg te kijken. ipv bus heen, wedstrijdje, bus terug. Mag je zielig vinden, prima.

ieder zo zijn eigen beleving.

Bolle

Citaat van: SCC-J op september 01, 2017, 19:32:06
Voor ons is gezelligheid wel degelijk heel belangrijk voor het bezoeken van een uitwedstrijd. Anders zouden we immers elke uitwedstrijd moeten bezoeken lijkt mij...

Als de wedstrijd verplaatst wordt en het bezoek aan de dijk niet door gaat ja dan kiezen wij voor een leuke zaterdagnacht en de wedstrijd zondagmiddag in de kroeg te kijken. ipv bus heen, wedstrijdje, bus terug. Mag je zielig vinden, prima.

ieder zo zijn eigen beleving.

Zo is dat. Ieder z'n eigen. Ik heb ook wel ff getwijfeld ivm dezelfde redenen. Die staan volkomen los van de passie voor je club. Het is een 'totaal-beleving' die nu grotendeels is verziekt door een zelfingenomen burgemeesteres waarbij de angst regeert...

Hoe dan ook; zondagochtend 8.15 bierontbijt, met ons groepje op richting VLD, 1-3 winnen, in de positieve vibe terechtkomen en n paar biertjes drinken in de bus...

Drumfather SCC

Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 20:01:16
Zo is dat. Ieder z'n eigen. Ik heb ook wel ff getwijfeld ivm dezelfde redenen. Die staan volkomen los van de passie voor je club. Het is een 'totaal-beleving' die nu grotendeels is verziekt door een zelfingenomen burgemeesteres waarbij de angst regeert...

Hoe dan ook; zondagochtend 8.15 bierontbijt, met ons groepje op richting VLD, 1-3 winnen, in de positieve vibe terechtkomen en n paar biertjes drinken in de bus...

Oh maar dit ben ik volledig met jou en SCC-J eens hoor! Vind het alleen wat jammer dat er nu minder mensen aanwezig zijn door die fienen
En persoonlijk verkies ik een stadion boven een kroeg maar zoals jij ook al zegt, Ieder zijn eigen en dat is prima  :proost

Galdiano

#71
Niks geen dreiging vanuit Cambuur.

Er is Edammer kermis en er Dick Tol toernooi...  :|
De organisatie is er ook goed ziek van aangezien het nu niet meer aansluit met de wedstrijd.
http://www.rkav-volendam.nl/resources/uploads/news/2017-18/toernooi/Dick_Tol_Toernooi_2017_(A4).pdf
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

D.H.Skolten

Citaat van: Bolle op augustus 31, 2017, 16:50:06
De thuisblijvers weten niet wat ze missen... ;)

Wordt vast weer een memorabel middagje VLD!  |:)
Ik heb wel een goed gevoel over deze wedstrijd, ik verwacht minstens gelijkspel. Nou stelt 1 punt niet zoveel voor, maar voor het zelfvertrouwen wel heel belangrijk.

D.H.Skolten

#73
Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 17:22:27
Eigenlijk wel. Zij het niet dat de stumpertjes aldaar daarmee precies krijgen waarop ze hopen...

Wat ook triest genoeg is, is dat de sneue '2-blikjes-regel' wel van kracht blijft en de 'Bier-controle-troepen' wel weer extra zullen worden ingefluisterd.
Doe wat wij vroeger deden, gooi brood naar hun keeper als Cambuur uitkomt en de zeemeeuwen op het dak hem omcirkelen en hem het zicht ontnemen.

dizzhead

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:43:42
Doe wat wij vroeger deden, gooi brood naar hun keeper als Cambuur uitkomt en de zeemeeuwen op het dak hem omcirkelen en hem het zicht ontnemen.
:_schater