Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9

Gestart door oldehove, augustus 24, 2017, 14:43:15

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: denistel op september 01, 2017, 11:15:49
niet best als je dat 2 dagen van te voren nog doet,,lui zijn echt gek.

Volgens mij regelt Fox Sports dit allemaal. Ut zal mij mijn reet roesten hoe laat het begint, zolang ik mijn biertje maar inne klauwen hef.

Montana

Net contact gehad met FC Volendam: De wedstrijd wordt inderdaad verplaatst naar 12.30
"Gemeentelijk besluit".
Nadere info moet volgen..

DayDreamer


Bolle

Wat in en in triest!

Dan massaal om 8.30 uur vertrekken en om 10 uur de Dijk maar op. Of anders na de wedstrijd. Ons lekker maken met een mooie dag en dan, 2 dagen voor de tijd, de tijd op 12.30 uur zetten?  :zucht

wiekie1969

Citaat van: Bolle op september 01, 2017, 11:50:58
Wat in en in triest!

Dan massaal om 8.30 uur vertrekken en om 10 uur de Dijk maar op. Of anders na de wedstrijd. Ons lekker maken met een mooie dag en dan, 2 dagen voor de tijd, de tijd op 12.30 uur zetten?  :zucht

Eerder uit bed en eerder aan het bier.

Bolle

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2017, 11:59:46
Eerder uit bed en eerder aan het bier.

Er stond hier al een bierontbijtje gepland, maar dat wordt nog eerder van bed... :zweep

Ik zou idd zeggen; 8.30 vertrek bus en zorgen voor horeca die open is vanaf 10.


Bernardo

@edwarddekkerrtv: Politie heeft recente info dat de openbare orde in het geding is, waarop de burgemeester besloten heeft #volcam te vervroegen naar 12.30 uur

justremco

De wijziging van het tijdstip is natuurlijk ook van invloed op de vertrektijden. De nieuwe tijden zijn hieronder te vinden. Het bezoek aan De Dijk voorafgaand aan de wedstrijd is op last van de betrokken partijen ook verboden.

https://t.co/SXHPmlwJXV

Bolle

#54
Wat een verschrikkelijk trieste pauperbende! Het is omdat ze er daar natuurlijk, maar je zou het bijna gaan boycotten...

9.45 vertrek van de bussen, dan ben je er rond 11.30 uur. Zelfde voor de autocombi...

Wie had dat gedacht; van een heel klein beetje internet-gezwam, naar een Cambuur-verbod op de Dijk in Volendam... :R :zucht l0l

666

Ik zou wel eens willen weten wat er is onderzocht, verstoring van de openbare orde is wel een heel ruim begrip. Is het een pukkelkopje van Volendam of Cambuur die iets geks op social media heeft gezet? Of is er een terroristische dreiging.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op september 01, 2017, 14:55:00
Ik zou wel eens willen weten wat er is onderzocht, verstoring van de openbare orde is wel een heel ruim begrip. Is het een pukkelkopje van Volendam of Cambuur die iets geks op social media heeft gezet? Of is er een terroristische dreiging.

Het blijft een raar verschijnsel. Demonstraties moeten altijd door kunnen gaan, tenzij er een zwaarwegend belang is. Voetbalwedstrijden kunnen worden verplaatst of verboden zonder enige onderbouwing.

Bankzitter

Terrorisme is het belangrijkste waar verantwoordelijken voor beveiliging hun tijd en geld aan zouden moeten besteden. Maar ik ben bang dat deze burgervader nog in de jaren '80/'90 is blijven steken toen hooliganism een maatschappelijk probleem was.

poelie-lwd

Wat ik er van gezien heb op de training spelen we zondag 5-3-2.

---------------------------------Bertrams------------------------------

Sai---Steenvoorden---Schilder---vdLaan---Houtkoop

----------------------Schils-----------Boerlage---------------------

----------------------------------Barto-----------------------------------

-----------------Daniels--------------Kallon-------------------------

Zo stond het. Wellicht dat er op sommige posities andere namen staan. Ik zou zelf Kippersluis op 10 zetten. Barto met Kallon in de  punt en Kip naast Schils posteren. Vond overigens Martijn behoorlijk fit ogen. Hij zou zomaar eens in de basis kunnen beginnen. We gaan het zien zondag!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Lore op september 01, 2017, 16:09:04
Het blijft een raar verschijnsel. Demonstraties moeten altijd door kunnen gaan, tenzij er een zwaarwegend belang is. Voetbalwedstrijden kunnen worden verplaatst of verboden zonder enige onderbouwing.
Nu ook weer sprake van 'meerdere evenementen'. Dat is wel vaker zo, maar dan is het altijd de voetbalwedstrijd die verplaatst wordt. Nooit de braderie of de vogeltjesmarkt. Nog los van de vraag waarom men er nu pas achter komt dat er meerdere evenementen tegelijkertijd zijn dit weekend.