Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: weestwel op februari 25, 2017, 10:06:54

Titel: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: weestwel op februari 25, 2017, 10:06:54
Fijn op een zondagmiddagje naar Volendam. Ik reken op een uitverkocht uitvak bij deze belangrijke wedstrijd tegen een directe concurent om de play-off plaatsen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: nikjeuh op maart 04, 2017, 23:17:54
Zal komende week toch wel eens wat info verschijnen... Nog 2 weken dan is t al zover. Ik ga uit van een auto-combi...
Kunnen 400 man in, dat moet lukken.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 05, 2017, 00:25:40
Citaat van: nikjeuh op maart 04, 2017, 23:17:54
Zal komende week toch wel eens wat info verschijnen... Nog 2 weken dan is t al zover. Ik ga uit van een auto-combi...
Kunnen 400 man in, dat moet lukken.
Gwn met de boot over het ijsselmeer nog mooier
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bolle op maart 05, 2017, 01:21:49
Komen binnenkort mooie plannen voor naar buiten... Sommige interne mede-supporters proberen er het maximale uit te halen voor ons!

ZIN IN!!  :hein |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Dokkumer op maart 05, 2017, 19:04:15
Cola combi voor Bolle  :_schater
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2017, 11:02:04
Wanneer word er meer bekent? Leuke uitwedstrijd en op zondagmiddag.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: oldehove op maart 08, 2017, 17:05:22
Zondag 19 maart (14.30 uur) staat het duel tussen FC Volendam en SC Cambuur op het programma. Een heuse topper in de Jupiler League en bovendien van oudsher een populaire uitwedstrijd onder onze supporters.

Op voorhand dus al meer dan genoeg redenen om van de partij te zijn, maar dankzij de gastvrijheid van Volendam wordt het een nog mooiere awayday. Meereizende supporters, in de auto- of buscombi, zijn namelijk vanaf 12.30 uur welkom om eerst een bezoek te brengen aan de wereldberoemde Dijk van Volendam. Dit is het resultaat van constructieve gesprekken tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de lokale driehoek.

Auto's en bussen worden geparkeerd in de nabijheid van het KRAS Stadion. Vervolgens is het mogelijk om te voet een bezoek te brengen aan de Dijk. Voor de supporters die geen bezoek aan de Dijk van Volendam willen brengen is het uitvak (eerder) geopend.

De verkoop start morgenochtend direct in onze Fanshop. Wacht dus niet te lang, want deze awayday wil je niet missen!


FC Volendam – SC Cambuur
Zondag 19 maart, 14.30 uur
KRAS Stadion

Vervoersregeling: Auto- of Buscombi (alleen voor uitkaarthouders)
Start kaartverkoop: Donderdag 9 maart vanaf 09.00 uur in de Fanshop

Autocombi

Toegestaan maximaal 40 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, geen meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen)
Omwisselen tussen 11.45-13.15 uur bij parkeerplaats De Horn (TinQ tankstation) aan de A7 ter hoogte van Abbekerk
Routebeschrijving naar het stadion wordt uitgedeeld tijdens het omwisselen
Prijs € 7,50
Buscombi

SC Cambuur biedt de buscombi aan voor € 20,00 leden KvC, € 25,00 niet-leden KvC
Vertrek vanaf 10.30 uur van het parkeerterrein gastenvak
Supporters dienen uiterlijk 10.15 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaar
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Yellow Army op maart 08, 2017, 20:38:43
Prima geregeld! Weer een stap in de goede richting vwb normalisatie  :thumbsup
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 08, 2017, 21:46:47
Hoeveel kaarten krijgen we?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: zeewolde op maart 08, 2017, 21:49:16
Citaat van: Casuals-lwd op maart 08, 2017, 21:46:47
Hoeveel kaarten krijgen we?
max 200 met de auto.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: nannenijpscc op maart 09, 2017, 09:37:00
40 auto's wel wat weinig, maar een prima initiatief van Cambuur en Volendam! Op naar de Dijk! |:) :proost
+5
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: nannenijpscc op maart 09, 2017, 10:10:51
Staan nu 30 auto's op papier! snel er bij zijn dus. :zweep
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Lore op maart 09, 2017, 10:18:08
Citaat van: nannenijpscc op maart 09, 2017, 09:37:00
40 auto's wel wat weinig, maar een prima initiatief van Cambuur en Volendam! Op naar de Dijk! |:) :proost
+5

Ja, maar zoals ik het lees mogen ook de supporters met de buscombi gewoon nog Volendam in!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bernardo op maart 09, 2017, 10:20:47
Citaat van: Lore op maart 09, 2017, 10:18:08
Ja, maar zoals ik het lees mogen ook de supporters met de buscombi gewoon nog Volendam in!

Jup. Kijk maar naar de vertrektijd. Die zijn er ook rond half 1.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: jeff op maart 09, 2017, 10:56:42
Citaat van: nannenijpscc op maart 09, 2017, 10:10:51
Staan nu 30 auto's op papier! snel er bij zijn dus. :zweep
Autocombi zit al vol kwa aantal auto's.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bernardo op maart 09, 2017, 11:04:13
Pfffff dat is snel.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: oldehove op maart 09, 2017, 11:18:24
Hoeveel verkocht voor de bus?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 11:21:16
Zijn ook veel te weinig plekken , 40 plekken.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Yellow Army op maart 09, 2017, 11:28:44
Kut
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: oldehove op maart 09, 2017, 11:34:58
Zal vandaag wel uitverkocht raken, Optie voor extra kaarten niet mogelijk? zit daar nooit vol..
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: de Kale op maart 09, 2017, 13:19:54
Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 11:34:58
Zal vandaag wel uitverkocht raken, Optie voor extra kaarten niet mogelijk? zit daar nooit vol..

Kunnen 400 in het uitvak. NAC kreeg september/oktober dit seizoen 600 kaarten. Zou eerst 1400 zijn maar werd uiteindelijk 600. 200 man in de hoek op de lange zijde, vanuit het uitvak gezien rechts.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: de Kale op maart 09, 2017, 13:21:01
Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 11:18:24
Hoeveel verkocht voor de bus?

Sowieso al 2 bussen vol.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: TopperM op maart 09, 2017, 15:22:31
Iemand enig idee hoe je kaarten voor het thuisvak kan regelen? zijn nogal streng 1 kaart p.p.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casual14 op maart 09, 2017, 16:18:35
Citaat van: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest

Zelfs voor Volendam uit voorrang? Beetje overdreven, al kan ik mij er wel in vinden.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: ChantiSCC op maart 09, 2017, 17:17:00
Net een van de laatste buskaartjes gehaald, zijn nog maar een paar! 5 bussen rijden er naar Volendam.  |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: siepelsjeu op maart 09, 2017, 17:20:01
Citaat van: ChantiSCC op maart 09, 2017, 17:17:00
Net een van de laatste buskaartjes gehaald, zijn nog maar een paar! 5 bussen rijden er naar Volendam.  |:)
Weet je dat zeker? Een half uur geleden had ik kaarten voor bus 2.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: oldehove op maart 09, 2017, 18:17:32
Citaat van: siepelsjeu op maart 09, 2017, 17:20:01
Weet je dat zeker? Een half uur geleden had ik kaarten voor bus 2.
Cambuur kennende gooien ze alle kaarten gewoon door elkaar :P
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: ChantiSCC op maart 09, 2017, 18:40:55
Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 18:17:32
Cambuur kennende gooien ze alle kaarten gewoon door elkaar :P

Haha, mut su weze of ze zegge t alleen maar om zo snel mogelijk alles te verkopen  ;)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 09, 2017, 18:59:13
Citaat van: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest
Anders nog iets?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Lore op maart 09, 2017, 19:15:37
Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 10:20:47
Jup. Kijk maar naar de vertrektijd. Die zijn er ook rond half 1.

Briljant!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: ChantiSCC op maart 09, 2017, 20:34:04
Citaat van: Lore op maart 09, 2017, 19:15:37
Briljant!

Heerlijke awayday! Met 400 man (misschien meer die plaatsnemen op thuisvakken) op de Dijk!  :scc
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cor op maart 09, 2017, 20:36:25
Citaat van: Geelblauwstiens op maart 09, 2017, 18:59:13
Anders nog iets?

Jij hebt een kaart zeker  :devil
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 09, 2017, 21:55:03
Citaat van: Cor op maart 09, 2017, 20:36:25
Jij hebt een kaart zeker  :devil
Anders ging ik wel met de bus natuurlijk
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Yellow Army op maart 10, 2017, 10:17:04
Gewoon vrije verkoop in Vdam...
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: papier op maart 10, 2017, 10:30:55
Citaat van: Yellow Army op maart 10, 2017, 10:17:04
Gewoon vrije verkoop in Vdam...

Online iig niet
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Yellow Army op maart 10, 2017, 11:11:48
Citaat van: papier op maart 10, 2017, 10:30:55
Online iig niet

Klopt, maar op de wedstrijddag wel
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cor op maart 10, 2017, 15:52:16
Citaat van: Geelblauwstiens op maart 09, 2017, 21:55:03
Anders ging ik wel met de bus natuurlijk

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bolle op maart 11, 2017, 11:03:37
We gaan er gewoon weer een lekker middagje VLD van maken!

Zet die kibbeling maar klaar en het bier maar koud!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bernardo op maart 13, 2017, 22:18:03
Lilipaly in de basis en vd Streek in de spits aub!!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 13, 2017, 22:21:28
Citaat van: Bolle op maart 11, 2017, 11:03:37
We gaan er gewoon weer een lekker middagje VLD van maken!

Zet die kibbeling maar klaar en het bier maar koud!

Zin in????
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2017, 22:33:30
De komende drie wedstrijden (Volendam, Emmen, N.A.C.) zijn cruciaal. Als we die goed doorkomen is het daarna rustig toewerken naar de nacomeptitie.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 13, 2017, 22:44:57
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: speculeter op maart 13, 2017, 22:45:23
Maar in de opstelling van de tweede helft beginnen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: DayDreamer op maart 14, 2017, 09:42:29
Citaat van: Casuals-lwd op maart 13, 2017, 22:44:57
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.

Ik denk dat de compromis is, 400 kaarten en je mag in centrum struinen voor de wedstrijd, of meer kaarten en iedereen in de buscombi.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Noordcambuur op maart 14, 2017, 09:53:14
We zitten met een mannetje of 8 in thuisvak
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: oldehove op maart 14, 2017, 10:49:22
Citaat van: Casuals-lwd op maart 13, 2017, 22:44:57
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.
Hebben ze ook gedaan, Is helaas alleen niet mogelijk..
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 14, 2017, 17:32:34
Citaat van: oldehove op maart 14, 2017, 10:49:22
Hebben ze ook gedaan, Is helaas alleen niet mogelijk..
En wel bij NAC blijkbaar...
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Zuid1991 op maart 15, 2017, 19:38:27
Is het uitvak al uitverkocht?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Marc S op maart 15, 2017, 19:56:18
Citaat van: Zuid1991 op maart 15, 2017, 19:38:27
Is het uitvak al uitverkocht?

Al een aantal dagen, ja
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Zuid1991 op maart 15, 2017, 20:02:19
Citaat van: Marc S op maart 15, 2017, 19:56:18
Al een aantal dagen, ja
Oké las daar niks over namelijk
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Jopie op maart 16, 2017, 13:15:55
Met dit weer wordt het een mooi dagje zo!  8) |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: speculeter op maart 16, 2017, 13:36:04
Citaat van: Jopie op maart 16, 2017, 13:15:55
Met dit weer wordt het een mooi dagje zo!  8) |:)
Vooruitzichten niet gelezen zeker :_schater :_schater
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: zeewolde op maart 16, 2017, 13:42:31
Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2017, 17:32:34
En wel bij NAC blijkbaar...
Dat was een fout van Volendam richting eigen fans. Dat willen ze ws niet nog een keer. NAC zou nog veel meer kaarten krijgen, maar na klachten van Volendam fans is dat teruggedraaid. NAC had toen echter al meer dan de 400 kaarten verkocht en kwam er een compromis tot iets meer dan 600 kaarten.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Nightmarelwd op maart 16, 2017, 15:11:35
Citaat van: zeewolde op maart 16, 2017, 13:42:31
Dat was een fout van Volendam richting eigen fans. Dat willen ze ws niet nog een keer. NAC zou nog veel meer kaarten krijgen, maar na klachten van Volendam fans is dat teruggedraaid. NAC had toen echter al meer dan de 400 kaarten verkocht en kwam er een compromis tot iets meer dan 600 kaarten.

Zit bijna nooit een hond in dat stadion.  Meer inkomsten meer verkoop in het stadion. 
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: thankyou op maart 16, 2017, 15:49:01
misschien een leuk idee om op de dijk een groepsfoto te maken  |:) |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: 666 op maart 16, 2017, 15:58:54
Citaat van: thankyou op maart 16, 2017, 15:49:01
misschien een leuk idee om op de dijk een groepsfoto te maken  |:) |:)

Van een paar Japanners  :devil
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Zuid1991 op maart 16, 2017, 20:43:25
Er zullen vele supporters uit Leeuwarden naar Volendam afreizen vermoed ik  |:)
Mooie reclame voor onze club.
Prachrig gebaar ook van Volendam en Cambuur dat er op de dijk een biertje genuttigd kan worden.
Groot compliment aan alle mensen die dit geregeld hebben.
Stapje dichterbij normalisatie.
Laten we er een mooie dag van maken, met passie bij de supporters door gezang.
Zet scc nog meer op de kaart, en hopelijk 3 punten! |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 16, 2017, 21:10:33
Citaat van: Zuid1991 op maart 16, 2017, 20:43:25
Er zullen vele supporters uit Leeuwarden naar Volendam afreizen vermoed ik  |:)
Mooie reclame voor onze club.
Prachrig gebaar ook van Volendam en Cambuur dat er op de dijk een biertje genuttigd kan worden.
Groot compliment aan alle mensen die dit geregeld hebben.
Stapje dichterbij normalisatie.
Laten we er een mooie dag van maken, met passie bij de supporters door gezang.
Zet scc nog meer op de kaart, en hopelijk 3 punten! |:)

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar hoop dat het een geweldig feest wordt en blijft. _O_
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 17, 2017, 12:32:28
De opstelling, volgens Henk aan Huis:

Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Lilipaly, Barto, Houtkoop

Geblesseerd: Hoefdraad, Anderson, Gyasi, D. Bakker en Kip. Noor is met Afghanistan op pad.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: speculeter op maart 17, 2017, 12:40:01
Lijkt me een prima opstelling!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 17, 2017, 14:01:44
Citaat van: Collingwood op maart 17, 2017, 12:32:28
De opstelling, volgens Henk aan Huis:

Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Lilipaly, Barto, Houtkoop

Geblesseerd: Hoefdraad, Anderson, Gyasi, D. Bakker en Kip. Noor is met Afghanistan op pad.

een verkapte 4-4-2 neem ik aan met barto en streek in de midden en houtkoop en
Lilipaly als opkomende spelers.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: sunderland op maart 17, 2017, 19:55:03
Gelukkig wel . Als ze er al staan ist ook niet goed
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: LWD vak 7 op maart 17, 2017, 21:16:50
Gyasi ook weer geblesseerd?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: hobbes op maart 17, 2017, 21:19:40
Citaat van: LWD vak 7 op maart 17, 2017, 21:16:50
Gyasi ook weer geblesseerd?

Ja, aan zijn hamstring
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: V-man op maart 18, 2017, 00:04:23
Ik wil nu wel eens weten wat er met Hemmen is! (jaja geblesseerd maar hoe en wat?) De man lijkt wel van de aardbodem verdwenen :?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bernardo op maart 18, 2017, 07:50:24
Is niet geblesseerd, deed van de week nog mee bij Jong Cambuur.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: gewoon een fan op maart 18, 2017, 07:53:27
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2017, 07:50:24
Is niet geblesseerd, deed van de week nog mee bij Jong Cambuur.

Hoho dat weet je niet zeker, er is na die wedstrijd nog voetbal op de TV geweest dus het kan maar zo zijn dat hij hierbij geblesseerd is geraakt  :X
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bernardo op maart 18, 2017, 08:39:56
Hemmen staat nog niet bij de geblesseerde spelers? TS heeft hem gewoon niet nodig
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 18, 2017, 10:58:39
heeft de hele week verder niet meer getraind hoorde ik gister dus ik denk
dat we die niet meer bij de 1e selectie zien dit seizoen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: sunderland op maart 18, 2017, 11:12:05
Citaat van: denistel op maart 18, 2017, 10:58:39
heeft de hele week verder niet meer getraind hoorde ik gister dus ik denk
dat we die niet meer bij de 1e selectie zien dit seizoen.
goh jammer
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Hendrikscc op maart 18, 2017, 11:28:33
Bij winst stijgen we Door naar plek 2 (excl. Jongpsv&jongajx)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bankzitter op maart 18, 2017, 11:42:03
De komende drie wedstrijden (Volendam, Emmen, N.A.C.) worden bepalend voor een goede eindklassering.
We kunnen "best-of-the-rest" worden maar tot nu toe te vaak een rare off day gehad waardoor alles bij elkaar blijft staan.

Daarna nog 5 wedstrijden om onze jokers Tissoudali en Kip nog in vorm en fit te krijgen.

Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 18, 2017, 11:52:20
daarom kun je ook beter van wedstrijd tot wedstrijd kijken.gisteravond
ook weer tig verassende uitslagen dus het kan alle kanten uit.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 18, 2017, 12:08:03
Jammer dat we het vaak tegen 'mindere' ploegen zoals Fortuna en Den Bosch laten liggen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2017, 12:43:49
Citaat van: Collingwood op maart 18, 2017, 12:08:03
Jammer dat we het vaak tegen 'mindere' ploegen zoals Fortuna en Den Bosch laten liggen.

4 wedstrijden 1 punt.....
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: oldehove op maart 18, 2017, 13:45:19
Bericht op de facebook pagina van de "Pe Side"

CAFÉ'S IN VOLENDAM WEREN CAMBUUR-SUPPORTERS

Wegens vernielzuchtige ervaringen met diverse supportersgroepen in het verleden houden o.a. Cafe 't Motje, en 't Gat van Nederland de deuren zondag gesloten voor Cambuur-fans. De "Oude Brug" is ook geen optie voor de club uit Friesland, aangezien de Volendam-supporters daar vooraf gaan zitten.


Apart aangezien cambuur heeft afgesproken dat Cafe Motje de verzamelkroeg zou zijn.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Lore op maart 18, 2017, 13:57:02
Citaat van: oldehove op maart 18, 2017, 13:45:19
Bericht op de facebook pagina van de "Pe Side"

CAFÉ'S IN VOLENDAM WEREN CAMBUUR-SUPPORTERS

Wegens vernielzuchtige ervaringen met diverse supportersgroepen in het verleden houden o.a. Cafe 't Motje, en 't Gat van Nederland de deuren zondag gesloten voor Cambuur-fans. De "Oude Brug" is ook geen optie voor de club uit Friesland, aangezien de Volendam-supporters daar vooraf gaan zitten.


Apart aangezien cambuur heeft afgesproken dat Cafe Motje de verzamelkroeg zou zijn.

En nu?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 18, 2017, 14:29:33
lekker communicatie dan zou ik zo zeggen :proost
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: 666 op maart 18, 2017, 14:48:09
Facebook... tsja :O
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Marc S op maart 18, 2017, 14:49:08
Citaat van: Collingwood op maart 18, 2017, 12:08:03
Jammer dat we het vaak tegen 'mindere' ploegen zoals Fortuna en Den Bosch laten liggen.

Klopt, had je gedaan tegen De Graafschap, Den Bosch en Fortuna wat er werd verwacht van ons konden we het zondag nog spannend maken..
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: ChantiSCC op maart 18, 2017, 15:40:32
Dan mogen we ook wel wat later vertrekken met de bussen, maar Cambuur communiceert niks?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: 666 op maart 18, 2017, 16:33:55
FAKE NEWS
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: okkele op maart 18, 2017, 16:43:28
Citaat van: Hendrikscc op maart 18, 2017, 11:28:33
Bij winst stijgen we Door naar plek 2 (excl. Jongpsv&jongajx)

bij verlies staan we maar 3 punten voor op rkc....nummer 9
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: dizzhead op maart 18, 2017, 16:46:08
Citaat van: Hendrikscc op maart 18, 2017, 11:28:33
Bij winst stijgen we Door naar plek 2 (excl. Jongpsv&jongajx)

Citaat van: okkele op maart 18, 2017, 16:43:28
bij verlies staan we maar 3 punten voor op rkc....nummer 9


Bij gelijkspel zijn beide opmerkingen niet relevant.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2017, 17:31:53
Citaat van: dizzhead op maart 18, 2017, 16:46:08

Bij gelijkspel zijn beide opmerkingen niet relevant.
_O_
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 18, 2017, 18:05:15
Citaat van: okkele op maart 18, 2017, 16:43:28
bij verlies staan we maar 3 punten voor op rkc....nummer 9

maakt het uit po spelen we toch wel
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: ChantiSCC op maart 18, 2017, 18:17:54
Citaat van: denistel op maart 18, 2017, 18:05:15
maakt het uit po spelen we toch wel

Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde  :_schater
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bernardo op maart 18, 2017, 18:20:57
Citaat van: ChantiSCC op maart 18, 2017, 18:17:54
Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde  :_schater

Kan in de 2e ronde toch net zo goed.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 18, 2017, 18:36:40
Citaat van: ChantiSCC op maart 18, 2017, 18:17:54
Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde  :_schater

ja wel maar dat moeten we dan zelf afdwingen he.wel een rondje meer poen als je het goed doet
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 18, 2017, 18:50:03
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2017, 18:20:57
Kan in de 2e ronde toch net zo goed.
Wat sitte we dur weer lekker positief in.
Geloof in ut klupke is weer an un paar abseluut niet besteed.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: sunderland op maart 18, 2017, 23:55:43
Citaat van: ChantiSCC op maart 18, 2017, 18:17:54
Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde  :_schater
lekker extra wedstrijden . Ik denk dat wij in een soort flow moeten raken. We hewwe een apparte ploeg
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 09:45:36
vol gas vandaag tegen die palingboeren 3 punten dan staan we er mooi bij. |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2017, 10:36:51
Is het nog ergens live op TV te vinden?
Fox 8 of zo?
Of moeten we een stream hebben?
Ik krijg altijd streams waar ik me moet aanmelden?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: speculeter op maart 19, 2017, 11:09:41
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2017, 10:36:51
Is het nog ergens live op TV te vinden?
Fox 8 of zo?
Of moeten we een stream hebben?
Ik krijg altijd streams waar ik me moet aanmelden?
bij die streams moet je even een tijdje wachten ....
Staan advertenties op die vaak na 30 seconden verdwijnen.
Dan paar kruisjes klikken en klaar.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Yellow Army op maart 19, 2017, 12:09:35
Politiefuik rondom V'dam? Iemand bekend? Graag even een PM dan, alvast dank.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Gloryhunter op maart 19, 2017, 12:16:09
http://www.groot-waterland.nl/2017/03/19/verscherpte-politie-controles-om-raddraaiers-weg-te-houden-uit-volendam/
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Zuid1991 op maart 19, 2017, 12:34:49
Al in volendam een uur.
Aardig wat politie.
Steun de club en houdt het leuk  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2017, 12:41:51
Citaat van: Zuid1991 op maart 19, 2017, 12:34:49
Al in volendam een uur.
Aardig wat politie.
Steun de club en houdt het leuk  |:) |:) |:) |:)
Inderdaad maak er een mooie middag van en houd ons positieve en geprezen imago als 12e man hoog.
Laat je niet provoceren zodat het blauw gele ook positief uitstraalt over Volendam.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 13:34:07
Opstelling zoals verwacht. Bank: Nienhuis, Bos, El Baad, Blackson, Boerlage, Mannes, Akhamrane en Tissoudali.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 14:18:44
ziet er gezellig uit daar op de dijk |:) :proost
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cambuur058 op maart 19, 2017, 14:25:19
stream??
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: speculeter op maart 19, 2017, 14:25:36
Iemand een stream?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Gloryhunter op maart 19, 2017, 14:28:24
http://www.vipbox.nu/football/465572/3/volendam-vs-cambuur-live-stream-online.html !!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 14:35:04
Eerste helft flink tegenwind zo te zien.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2017, 14:35:55
Citaat van: Collingwood op maart 19, 2017, 14:35:04
Eerste helft flink tegenwind zo te zien.

welke stream gebruik jij Colling
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 14:38:14
http://firstrowne.eu/watch/522975/1/watch-fc-volendam-vs-cambuur-leeuwarden-.html
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 19, 2017, 14:41:01
Yesss
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 14:43:50
Van de Streek op aangeven van Lilipaly, komt me bekend voor!  |:)

Jammer dat net nu mijn stream ermee op is gehouden.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2017, 14:49:28
Kut streams dit is toch niet meer van 2017 man..... waarom is dit niet ergens in fox sports te bekijken.
Dat is klote van 1e divisie.
In ere kun je gewoon alles volgen, hier baal ik iedere keer weer van.
Kan soms met heel veel moeite een stream vinden, maar meestal mn pc vol virussen en andere schijt maar beeld ho maar.
Is toch niet meer van deze tijd.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2017, 14:50:28
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2017, 14:49:28
Kut streams dit is toch niet meer van 2017 man..... waarom is dit niet ergens in fox sports te bekijken.
Dat is klote van 1e divisie.
In ere kun je gewoon alles volgen, hier baal ik iedere keer weer van.
Kan soms met heel veel moeite een stream vinden, maar meestal mn pc vol virussen en andere schijt maar beeld ho maar.
Is toch niet meer van deze tijd.
bij mij hetzelfde. Kom niet door die kut pop ups heen. En bij Fox geen uitzending van de nummer 3 tegen 4.....
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2017, 15:01:52
Citaat van: Collingwood op maart 19, 2017, 14:38:14
http://firstrowne.eu/watch/522975/1/watch-fc-volendam-vs-cambuur-leeuwarden-.html

Alweer beeld Collie W ?????         :?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: justremco op maart 19, 2017, 15:03:19
Wiz1.net/channel110
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 15:04:52
veel meer gebruik maken van de ruimtes die die lui geven,monteiro mut
veel sneller spelen ipv steeds die actie te willen maken.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 19, 2017, 15:05:55
Kutgoal
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 15:06:53
Wat klote man. Van wat ik er van gezien heb (door haperende stream niet alles) zijn we veel beter.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 19, 2017, 15:07:00
Niets aan de hand en toch sta je weer gelijk.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 15:11:31
Kwakman al gewisseld. Niet ongunstig voor ons.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2017, 15:11:42
Citaat van: justremco op maart 19, 2017, 15:03:19
Wiz1.net/channel110

hehe gelukkig kan ik ook kijken dank je wel
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bankzitter op maart 19, 2017, 15:13:50
Alles was onder controle, dom goaltje tegen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2017, 15:14:27
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2017, 14:50:28
bij mij hetzelfde. Kom niet door die kut pop ups heen. En bij Fox geen uitzending van de nummer 3 tegen 4.....

anti virus prog eerst uitgeschakeld... nu eindelijk beeld.... sccs...
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 15:21:31
goed begin en een goeie goal daar na weer wat in slaap laten sussen.
hoeft helemaal niet maar je moet wel bij de les blijven en volle bak
door gaan.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bankzitter op maart 19, 2017, 15:23:22
Zo zag ik het ook, Volendam kwam een hele tijd niet eens aan opbouwen toe, het ging soms haast te makkelijk.. .
Laatste minuten voor rust toch weer goed voetbal van onze kant, dus heb er wel vertrouwen in de overwinning.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 15:25:14
moet zeker kunnen maar Volendam is een ploeg die soms gevaarlijk
door kan komen met gevaarlijke spelers voor in
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 19, 2017, 15:50:42
Tijd voor een wissel, komt niet een bal meer fatsoenlijk aan. Tissoudali er maar in voor Houtkoop en hopen dat er wat schwung in komt
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 15:53:19
Mannes voor Barto, Streek in de spits.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 19, 2017, 16:11:53
Ai, Monteiro jongen, die had moeten hangen
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2017, 16:23:14
Jammer, er had meer in gezeten. Lilipaly op de lat, en Monteiro had eigenlijk moeten scoren. Wel goed gespeeld over grote delen van de wedstrijd, en 1-1 is in principe natuurlijk een aardig resultaat bij Volendam.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: V-man op maart 19, 2017, 16:33:26
Toch lekker een plaatsje opgeschoven |:). Jammer maar niet verloren van die palingboeren. Over een kleine 2 weken wellicht toch 2e!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: V-man op maart 19, 2017, 16:39:12
Volendam houdt Cambuur onder zich na gelijkspel. Dit is dan weer de kop van nieuws nu. Wel weer erg subjectief bah!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 16:39:22
een punt bij Volendam is leuk maar die ploeg was toch oek niet best net als wij.

maandag 2e helft draaide als een trein waarom dan toch weer een andere opstelling
dat neem ik de ts gewoon kwalijk.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: dizzhead op maart 19, 2017, 16:57:30
Citaat van: V-man op maart 19, 2017, 16:39:12
Volendam houdt Cambuur onder zich na gelijkspel. Dit is dan weer de kop van nieuws nu. Wel weer erg subjectief bah!

Wat is daar nu subjectief aan? Volgens mij is het puur feitelijk.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2017, 17:07:31
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 16:39:22
een punt bij Volendam is leuk maar die ploeg was toch oek niet best net als wij.

maandag 2e helft draaide als een trein waarom dan toch weer een andere opstelling
dat neem ik de ts gewoon kwalijk.
Volendam is toch echt een maatje groter dan Oss.
Het is logisch dat een iets andere tactiek er op na houdt.
Soms zit er niet meer in en dan moet je tevreden zijn met een gelijk spel.
En het steeds weer terugkomende gezever over de TS is ook hier weer volledig misplaatst.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 17:17:41
tuurlijk is Volendam beter maar dan moet je een team wat goed draait weer
omgooien?.moet je anders spelen omdat je een sterkere tegenstander hebt?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2017, 17:55:25
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 17:17:41
tuurlijk is Volendam beter maar dan moet je een team wat goed draait weer
omgooien?.moet je anders spelen omdat je een sterkere tegenstander hebt?
Tegen Oss had te TS een aantal spelers buiten de basis gelaten vanwege de veel gespeelde wedstrijden in relatief korte periode.
Daarbij is er nu niets omgegooid, maar zijn de spelers waarvan de TS denkt het beste tegen Volendam te kunnen presenteren opgesteld, waarbij de as ongewijzigd is gebleven.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 17:58:56
as ongewijzigd? barto stond toch in de spits en vd streek er achter? buiten de goal
om vd streek amper gezien en ja hulshof zei gister we stellen barto op omdat
ie er in zulke wedstrijden altijd staat. nou vandaag helaas niet. barto kan daar
verder niets aan doen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2017, 18:32:43
Gewoon van de Streek in de spits en Barto op de bank.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2017, 18:32:43
Gewoon van de Streek in de spits en Barto op de bank.
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: sunderland op maart 19, 2017, 20:15:28
Ik ben ook van mening dat je een ploeg met een 2-7 overwinning moet laten staan . Op papier is een 1-1 leuk maar de echte overwinningsmentaliteit ontbreekt. Als je bijv Feyenoord de 2 e helft en Ajax tegen kopenhagen ziet knokken dat is willen winnen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: sunderland op maart 19, 2017, 20:16:56
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
had jij iemand die 3 maakt uit zijn positie gehaald?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 20:47:02
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?


zoals het maandag de 2e helft stond dus vd streek spits.en vuil werk
opknappen en lastig zijn ik heb er weinig van gezien en er waren meer
die nou niet echt lekker draaiden.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Zuid1991 op maart 19, 2017, 20:48:31
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
Niet verkeerd bedoeld maar jij hebt op dit punt geen voetbal inzicht
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2017, 20:59:35
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
nou ik geef het antwoord al van de streek spits en barto op de bank zo goed.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2017, 21:00:37
Nou spelers hebben nu 2 weken rust en dan vol er tegen aan tegen Emmen
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Lore op maart 19, 2017, 21:07:39
Citaat van: sunderland op maart 19, 2017, 20:15:28
Ik ben ook van mening dat je een ploeg met een 2-7 overwinning moet laten staan . Op papier is een 1-1 leuk maar de echte overwinningsmentaliteit ontbreekt. Als je bijv Feyenoord de 2 e helft en Ajax tegen kopenhagen ziet knokken dat is willen winnen.

Je bedoelt toch zoals wij tegen Utrecht en AZ? Vandaag was dat inderdaad niet super aanwezig, maar dat kan gewoon niet elke wedstrijd. Maar ik ben echt van mening dat Cambuur juist dat knokken kan!
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 21:27:07
dat kunnen ze zeker wel maar toch denk ik dat wij het meer van het voetbal moeten
hebben. begin was wel goed maar de 1-1 viel uit het niets en daarna werd de wedstrijd
er niet beter op helaas.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2017, 21:28:49
Citaat van: Zuid1991 op maart 19, 2017, 20:48:31
Niet verkeerd bedoeld maar jij hebt op dit punt geen voetbal inzicht
Voetbal inzicht is mij inderdaad vreemd, maar ben niet zo hypocriet door de ene week Barto de hemel in te prijzen en de andere week hem weer bij zijn enkels af te zagen.
Als hij niet geeft wat de TS van hem verlangt zal hij ook inderdaad op de bank komen te zitten.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: sunderland op maart 19, 2017, 21:31:10
Citaat van: Lore op maart 19, 2017, 21:07:39
Je bedoelt toch zoals wij tegen Utrecht en AZ? Vandaag was dat inderdaad niet super aanwezig, maar dat kan gewoon niet elke wedstrijd. Maar ik ben echt van mening dat Cambuur juist dat knokken kan!
is ook zo. Stoor mij er een beetje aan dat ik hier en daar lees dat ze tevreden zijn met 1-1.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: De Gast op maart 19, 2017, 21:59:07
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 16:39:22
een punt bij Volendam is leuk maar die ploeg was toch oek niet best net als wij.

maandag 2e helft draaide als een trein waarom dan toch weer een andere opstelling
dat neem ik de ts gewoon kwalijk.

Eens.

Richting de play offs zul je toch echt moeten leren te voetballen zonder die jongen in de spits.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: denistel op maart 19, 2017, 22:06:05
Citaat van: sunderland op maart 19, 2017, 21:31:10
is ook zo. Stoor mij er een beetje aan dat ik hier en daar lees dat ze tevreden zijn met 1-1.

nou ja su bekijk ik het oek maar ja dat harde zit er denk ik niet in. de trainer zegt
het 1e half uur was grandioos? overdreven vind ik toen want we waren toen wel
de betere maar ging ook nog veel mis hoor, daarna geef je weer een domme goal
weg en ben je er even goed af en dat gebeurd te vaak. dat zal er uit moeten voor
de play offs anders redt je het niet.
2e helft op het einde nog wat kansen gehad maar toen was het voetbal toch een
stuk minder.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: nikjeuh op maart 19, 2017, 22:06:52
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan?  :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas!  _O_ |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2017, 22:22:39
Citaat van: nikjeuh op maart 19, 2017, 22:06:52
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan?  :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas!  _O_ |:)

Waar kan filmpjes of foto's hiervan vinden?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bolle op maart 19, 2017, 22:57:15
Was n fantastisch dagje VLD!

Voetbal was teleurstellend...
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 19, 2017, 23:21:56
Citaat van: nikjeuh op maart 19, 2017, 22:06:52
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan?  :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas!  _O_ |:)
Vond het uitvak 2e helft zeer tegenvallen. Voor de rest wel prima
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Bankzitter op maart 20, 2017, 06:50:14
Dit is een beetje het niveau dit jaar. Als er op 1 wedstrijd word gefocussed, dan stijgt het team boven zich zelf uit. Maar week in, week uit domineren lukt niet met deze selectie.

De invalbeurt van Tissoudali was weer aardig,Kip ook bijna terug bij de selectie. Dus dan weer genoeg concurrentie voor Barto en Hoefddraad.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Yellow Army op maart 20, 2017, 06:57:43
Heerlijke awayday beleefd met een uiterst gemoedelijke sfeer. Hopen dat dit de opmaat is naar normalisatie. Voetbal zoals voetbal beleefd hoort te worden  :thumbsup
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Zuid1991 op maart 20, 2017, 07:44:59
Inderdaad, prima sfeertje! Dik compliment aan de organisatie en de supporters! |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:12:46
Citaat van: Yellow Army op maart 20, 2017, 06:57:43
Heerlijke awayday beleefd met een uiterst gemoedelijke sfeer. Hopen dat dit de opmaat is naar normalisatie. Voetbal zoals voetbal beleefd hoort te worden  :thumbsup
Helemaal mee eens. :thumbsup
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:27:53
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 22:06:05
nou ja su bekijk ik het oek maar ja dat harde zit er denk ik niet in. de trainer zegt
het 1e half uur was grandioos? overdreven vind ik toen want we waren toen wel
de betere maar ging ook nog veel mis hoor, daarna geef je weer een domme goal
weg en ben je er even goed af en dat gebeurd te vaak. dat zal er uit moeten voor
de play offs anders redt je het niet.
2e helft op het einde nog wat kansen gehad maar toen was het voetbal toch een
stuk minder.
Cambuur heeft direct na de aftrap geprobeerd Volendam op alle fronten af te troeven door zeer aanvallend en in hoog tempo te spelen.
Dit resulteerde in een snel doelpunt, maar de tweede bleef uit.
Je kunt niet een hele wedstrijd druk blijven uitoefenen en daardoor kwam Volendam weer in de wedstrijd en scoorde de gelijkmaker.
Daarna hadden Vd Streek, Lilipaly en Monteiro nog een prima kans om te kunnen scoren.
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.
Soms moet je even relativeren en constateren dat het geluk wat achterwege is gebleven om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Tactisch lijkt mij de TS niets te kunnen verwijten en inzet van de spelers idem.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: hobbes op maart 20, 2017, 11:50:12
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:27:53
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.

Daardoor zijn in het begin van het seizoen de meeste uit punten verspeeld.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''

Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Agy op maart 20, 2017, 12:15:10
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:27:53
Cambuur heeft direct na de aftrap geprobeerd Volendam op alle fronten af te troeven door zeer aanvallend en in hoog tempo te spelen.
Dit resulteerde in een snel doelpunt, maar de tweede bleef uit.
Je kunt niet een hele wedstrijd druk blijven uitoefenen en daardoor kwam Volendam weer in de wedstrijd en scoorde de gelijkmaker.
Daarna hadden Vd Streek, Lilipaly en Monteiro nog een prima kans om te kunnen scoren.
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.
Soms moet je even relativeren en constateren dat het geluk wat achterwege is gebleven om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Tactisch lijkt mij de TS niets te kunnen verwijten en inzet van de spelers idem.

Wij zijn het volgens mij niet zo vaak eens maar hier kan ik me wel in vinden. Door de harde wind die over het veld joeg was het voor beide partijen ook lastig voetballen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: LWD vak 7 op maart 20, 2017, 12:24:16
Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''

Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?
was ook aardig misplaatst inderdaad zeker als je bedenkt dat er mensen bij waren die wel een geldig toegangsbewijs hadden. Was selectief controle op id kaart bij de ingang
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Vlampiep op maart 20, 2017, 13:04:07
Citaat van: Agy op maart 20, 2017, 12:15:10
Wij zijn het volgens mij niet zo vaak eens maar hier kan ik me wel in vinden. Door de harde wind die over het veld joeg was het voor beide partijen ook lastig voetballen.
Ja de harde wind was voor beide ploegen een extra tegenstander.
En we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar daarom zijn we niet minder begaan en trots op ons klupke. |:)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: michello op maart 20, 2017, 14:46:14
Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''

Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?

Ohja? Wij zaten ook niet in het uitvak maar achter de goal naast het uitvak. Gewoon op de Dijk gezeten nog vooraf.  Alleen met kaartcontrole werd ons gevraagd waar we vandaan kwamen.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 20, 2017, 15:21:46
Citaat van: michello op maart 20, 2017, 14:46:14
Ohja? Wij zaten ook niet in het uitvak maar achter de goal naast het uitvak. Gewoon op de Dijk gezeten nog vooraf.  Alleen met kaartcontrole werd ons gevraagd waar we vandaan kwamen.

En waar kwam je vandaan, Edam of Purmerend?
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: inie minie op maart 20, 2017, 16:05:02
vond persoonlijk de wedstrijd ook niet echt je van het ,alleen dat kan hem ook aan mij liggen.
Verder mooie dag gehad  half elf in volendam auto in parkeerkelder en richting de dijk, strune tussen de chinezen met mondkapkes op.
bierkes drinke aapkes kieke dat mut je vaker hewwe  :proost  die kroegbaas van cafe motje het een jaaromzet draait volgens mij.
bij binnenkomst stadion voor vak bc naast uitvak kregen wij t verzoek om maar vooral afstand te houden van t gastevak want de buffer was niet zo groot.......
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: siepelsjeu op maart 20, 2017, 19:01:37
Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''

Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?

Ging om mensen met een stadionverbod.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Casuals-lwd op maart 20, 2017, 22:58:12
Volgend seizoen maar vrij vervoer en meer kaarten (hopelijk komt er geen volendam uit volgend seizoen natuurlijk)
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Marc S op maart 20, 2017, 23:00:35
Citaat van: Casuals-lwd op maart 20, 2017, 22:58:12
Volgend seizoen maar vrij vervoer en meer kaarten (hopelijk komt er geen volendam uit volgend seizoen natuurlijk)

Mag wel, maar dan in de Eredivisie
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Ronnie tng op maart 21, 2017, 03:31:52
Citaat van: siepelsjeu op maart 20, 2017, 19:01:37
Ging om mensen met een stadionverbod.

Nee hoor, wij werden met geldige kaarten geweigerd voor het thuisvak. Stewards van Cambuur die rond het hele stadion staan te spotten, om te kotsen. Terwijl kassa's gewoon open waren.

Mij hoor je niet zeiken, ben blij dat de eerste stap weer gezet is, en goed is gegaan
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: michello op maart 21, 2017, 11:50:36
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 20, 2017, 15:21:46
En waar kwam je vandaan, Edam of Purmerend?

Haha, nee. Ik ga niet lopen zwetsen omdat een steward dat vraagt.  We werden gewoon keurig binnengelaten, met de mededeling ons te gedragen. Kinderlijk, dit soort situaties. Belachelijk. Maar goed, de wedstrijd dus wel kunnen zien.
Titel: Re: Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 21, 2017, 12:22:04
Citaat van: michello op maart 21, 2017, 11:50:36
Haha, nee. Ik ga niet lopen zwetsen omdat een steward dat vraagt.  We werden gewoon keurig binnengelaten, met de mededeling ons te gedragen. Kinderlijk, dit soort situaties. Belachelijk. Maar goed, de wedstrijd dus wel kunnen zien.

:thumbsup Bij de promotiewedstrijd tegen Excelsior vroegen ze ook aan ons voor welke club we waren (thuisvak). Ik ben voor goed voetbal zei ik glimlachend en we kwamen zonder problemen binnen.