Fijn op een zondagmiddagje naar Volendam. Ik reken op een uitverkocht uitvak bij deze belangrijke wedstrijd tegen een directe concurent om de play-off plaatsen.
Zal komende week toch wel eens wat info verschijnen... Nog 2 weken dan is t al zover. Ik ga uit van een auto-combi...
Kunnen 400 man in, dat moet lukken.
Citaat van: nikjeuh op maart 04, 2017, 23:17:54
Zal komende week toch wel eens wat info verschijnen... Nog 2 weken dan is t al zover. Ik ga uit van een auto-combi...
Kunnen 400 man in, dat moet lukken.
Gwn met de boot over het ijsselmeer nog mooier
Komen binnenkort mooie plannen voor naar buiten... Sommige interne mede-supporters proberen er het maximale uit te halen voor ons!
ZIN IN!! :hein |:)
Cola combi voor Bolle :_schater
Wanneer word er meer bekent? Leuke uitwedstrijd en op zondagmiddag.
Zondag 19 maart (14.30 uur) staat het duel tussen FC Volendam en SC Cambuur op het programma. Een heuse topper in de Jupiler League en bovendien van oudsher een populaire uitwedstrijd onder onze supporters.
Op voorhand dus al meer dan genoeg redenen om van de partij te zijn, maar dankzij de gastvrijheid van Volendam wordt het een nog mooiere awayday. Meereizende supporters, in de auto- of buscombi, zijn namelijk vanaf 12.30 uur welkom om eerst een bezoek te brengen aan de wereldberoemde Dijk van Volendam. Dit is het resultaat van constructieve gesprekken tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de lokale driehoek.
Auto's en bussen worden geparkeerd in de nabijheid van het KRAS Stadion. Vervolgens is het mogelijk om te voet een bezoek te brengen aan de Dijk. Voor de supporters die geen bezoek aan de Dijk van Volendam willen brengen is het uitvak (eerder) geopend.
De verkoop start morgenochtend direct in onze Fanshop. Wacht dus niet te lang, want deze awayday wil je niet missen!
FC Volendam – SC Cambuur
Zondag 19 maart, 14.30 uur
KRAS Stadion
Vervoersregeling: Auto- of Buscombi (alleen voor uitkaarthouders)
Start kaartverkoop: Donderdag 9 maart vanaf 09.00 uur in de Fanshop
Autocombi
Toegestaan maximaal 40 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, geen meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen)
Omwisselen tussen 11.45-13.15 uur bij parkeerplaats De Horn (TinQ tankstation) aan de A7 ter hoogte van Abbekerk
Routebeschrijving naar het stadion wordt uitgedeeld tijdens het omwisselen
Prijs € 7,50
Buscombi
SC Cambuur biedt de buscombi aan voor € 20,00 leden KvC, € 25,00 niet-leden KvC
Vertrek vanaf 10.30 uur van het parkeerterrein gastenvak
Supporters dienen uiterlijk 10.15 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaar
Prima geregeld! Weer een stap in de goede richting vwb normalisatie :thumbsup
Hoeveel kaarten krijgen we?
40 auto's wel wat weinig, maar een prima initiatief van Cambuur en Volendam! Op naar de Dijk! |:) :proost
+5
Staan nu 30 auto's op papier! snel er bij zijn dus. :zweep
Citaat van: nannenijpscc op maart 09, 2017, 09:37:00
40 auto's wel wat weinig, maar een prima initiatief van Cambuur en Volendam! Op naar de Dijk! |:) :proost
+5
Ja, maar zoals ik het lees mogen ook de supporters met de buscombi gewoon nog Volendam in!
Citaat van: Lore op maart 09, 2017, 10:18:08
Ja, maar zoals ik het lees mogen ook de supporters met de buscombi gewoon nog Volendam in!
Jup. Kijk maar naar de vertrektijd. Die zijn er ook rond half 1.
Citaat van: nannenijpscc op maart 09, 2017, 10:10:51
Staan nu 30 auto's op papier! snel er bij zijn dus. :zweep
Autocombi zit al vol kwa aantal auto's.
Pfffff dat is snel.
Hoeveel verkocht voor de bus?
Zijn ook veel te weinig plekken , 40 plekken.
Kut
Zal vandaag wel uitverkocht raken, Optie voor extra kaarten niet mogelijk? zit daar nooit vol..
Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 11:34:58
Zal vandaag wel uitverkocht raken, Optie voor extra kaarten niet mogelijk? zit daar nooit vol..
Kunnen 400 in het uitvak. NAC kreeg september/oktober dit seizoen 600 kaarten. Zou eerst 1400 zijn maar werd uiteindelijk 600. 200 man in de hoek op de lange zijde, vanuit het uitvak gezien rechts.
Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 11:18:24
Hoeveel verkocht voor de bus?
Sowieso al 2 bussen vol.
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest
Iemand enig idee hoe je kaarten voor het thuisvak kan regelen? zijn nogal streng 1 kaart p.p.
Citaat van: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest
Zelfs voor Volendam uit voorrang? Beetje overdreven, al kan ik mij er wel in vinden.
Net een van de laatste buskaartjes gehaald, zijn nog maar een paar! 5 bussen rijden er naar Volendam. |:)
Citaat van: ChantiSCC op maart 09, 2017, 17:17:00
Net een van de laatste buskaartjes gehaald, zijn nog maar een paar! 5 bussen rijden er naar Volendam. |:)
Weet je dat zeker? Een half uur geleden had ik kaarten voor bus 2.
Citaat van: siepelsjeu op maart 09, 2017, 17:20:01
Weet je dat zeker? Een half uur geleden had ik kaarten voor bus 2.
Cambuur kennende gooien ze alle kaarten gewoon door elkaar :P
Citaat van: oldehove op maart 09, 2017, 18:17:32
Cambuur kennende gooien ze alle kaarten gewoon door elkaar :P
Haha, mut su weze of ze zegge t alleen maar om zo snel mogelijk alles te verkopen ;)
Citaat van: Casuals-lwd op maart 09, 2017, 13:33:05
Daar hebben ze weer uitstekend over nagedacht bij de bvo, klasse zo kennen we jullie weer. Voorrangregeling was hier op zn plaats geweest
Anders nog iets?
Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 10:20:47
Jup. Kijk maar naar de vertrektijd. Die zijn er ook rond half 1.
Briljant!
Citaat van: Lore op maart 09, 2017, 19:15:37
Briljant!
Heerlijke awayday! Met 400 man (misschien meer die plaatsnemen op thuisvakken) op de Dijk! :scc
Citaat van: Cor op maart 09, 2017, 20:36:25
Jij hebt een kaart zeker :devil
Anders ging ik wel met de bus natuurlijk
Gewoon vrije verkoop in Vdam...
Citaat van: papier op maart 10, 2017, 10:30:55
Online iig niet
Klopt, maar op de wedstrijddag wel
Citaat van: Geelblauwstiens op maart 09, 2017, 21:55:03
Anders ging ik wel met de bus natuurlijk
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
We gaan er gewoon weer een lekker middagje VLD van maken!
Zet die kibbeling maar klaar en het bier maar koud!
Lilipaly in de basis en vd Streek in de spits aub!!
Citaat van: Bolle op maart 11, 2017, 11:03:37
We gaan er gewoon weer een lekker middagje VLD van maken!
Zet die kibbeling maar klaar en het bier maar koud!
Zin in????
De komende drie wedstrijden (Volendam, Emmen, N.A.C.) zijn cruciaal. Als we die goed doorkomen is het daarna rustig toewerken naar de nacomeptitie.
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.
Maar in de opstelling van de tweede helft beginnen.
Citaat van: Casuals-lwd op maart 13, 2017, 22:44:57
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.
Ik denk dat de compromis is, 400 kaarten en je mag in centrum struinen voor de wedstrijd, of meer kaarten en iedereen in de buscombi.
We zitten met een mannetje of 8 in thuisvak
Citaat van: Casuals-lwd op maart 13, 2017, 22:44:57
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.
Hebben ze ook gedaan, Is helaas alleen niet mogelijk..
Citaat van: oldehove op maart 14, 2017, 10:49:22
Hebben ze ook gedaan, Is helaas alleen niet mogelijk..
En wel bij NAC blijkbaar...
Is het uitvak al uitverkocht?
Citaat van: Zuid1991 op maart 15, 2017, 19:38:27
Is het uitvak al uitverkocht?
Al een aantal dagen, ja
Citaat van: Marc S op maart 15, 2017, 19:56:18
Al een aantal dagen, ja
Oké las daar niks over namelijk
Met dit weer wordt het een mooi dagje zo! 8) |:)
Citaat van: Jopie op maart 16, 2017, 13:15:55
Met dit weer wordt het een mooi dagje zo! 8) |:)
Vooruitzichten niet gelezen zeker :_schater :_schater
Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2017, 17:32:34
En wel bij NAC blijkbaar...
Dat was een fout van Volendam richting eigen fans. Dat willen ze ws niet nog een keer. NAC zou nog veel meer kaarten krijgen, maar na klachten van Volendam fans is dat teruggedraaid. NAC had toen echter al meer dan de 400 kaarten verkocht en kwam er een compromis tot iets meer dan 600 kaarten.
Citaat van: zeewolde op maart 16, 2017, 13:42:31
Dat was een fout van Volendam richting eigen fans. Dat willen ze ws niet nog een keer. NAC zou nog veel meer kaarten krijgen, maar na klachten van Volendam fans is dat teruggedraaid. NAC had toen echter al meer dan de 400 kaarten verkocht en kwam er een compromis tot iets meer dan 600 kaarten.
Zit bijna nooit een hond in dat stadion. Meer inkomsten meer verkoop in het stadion.
misschien een leuk idee om op de dijk een groepsfoto te maken |:) |:)
Citaat van: thankyou op maart 16, 2017, 15:49:01
misschien een leuk idee om op de dijk een groepsfoto te maken |:) |:)
Van een paar Japanners :devil
Er zullen vele supporters uit Leeuwarden naar Volendam afreizen vermoed ik |:)
Mooie reclame voor onze club.
Prachrig gebaar ook van Volendam en Cambuur dat er op de dijk een biertje genuttigd kan worden.
Groot compliment aan alle mensen die dit geregeld hebben.
Stapje dichterbij normalisatie.
Laten we er een mooie dag van maken, met passie bij de supporters door gezang.
Zet scc nog meer op de kaart, en hopelijk 3 punten! |:)
Citaat van: Zuid1991 op maart 16, 2017, 20:43:25
Er zullen vele supporters uit Leeuwarden naar Volendam afreizen vermoed ik |:)
Mooie reclame voor onze club.
Prachrig gebaar ook van Volendam en Cambuur dat er op de dijk een biertje genuttigd kan worden.
Groot compliment aan alle mensen die dit geregeld hebben.
Stapje dichterbij normalisatie.
Laten we er een mooie dag van maken, met passie bij de supporters door gezang.
Zet scc nog meer op de kaart, en hopelijk 3 punten! |:)
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar hoop dat het een geweldig feest wordt en blijft. _O_
De opstelling, volgens Henk aan Huis:
Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Lilipaly, Barto, Houtkoop
Geblesseerd: Hoefdraad, Anderson, Gyasi, D. Bakker en Kip. Noor is met Afghanistan op pad.
Lijkt me een prima opstelling!
Citaat van: Collingwood op maart 17, 2017, 12:32:28
De opstelling, volgens Henk aan Huis:
Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Lilipaly, Barto, Houtkoop
Geblesseerd: Hoefdraad, Anderson, Gyasi, D. Bakker en Kip. Noor is met Afghanistan op pad.
een verkapte 4-4-2 neem ik aan met barto en streek in de midden en houtkoop en
Lilipaly als opkomende spelers.
Gelukkig wel . Als ze er al staan ist ook niet goed
Gyasi ook weer geblesseerd?
Citaat van: LWD vak 7 op maart 17, 2017, 21:16:50
Gyasi ook weer geblesseerd?
Ja, aan zijn hamstring
Ik wil nu wel eens weten wat er met Hemmen is! (jaja geblesseerd maar hoe en wat?) De man lijkt wel van de aardbodem verdwenen :?
Is niet geblesseerd, deed van de week nog mee bij Jong Cambuur.
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2017, 07:50:24
Is niet geblesseerd, deed van de week nog mee bij Jong Cambuur.
Hoho dat weet je niet zeker, er is na die wedstrijd nog voetbal op de TV geweest dus het kan maar zo zijn dat hij hierbij geblesseerd is geraakt :X
Hemmen staat nog niet bij de geblesseerde spelers? TS heeft hem gewoon niet nodig
heeft de hele week verder niet meer getraind hoorde ik gister dus ik denk
dat we die niet meer bij de 1e selectie zien dit seizoen.
Citaat van: denistel op maart 18, 2017, 10:58:39
heeft de hele week verder niet meer getraind hoorde ik gister dus ik denk
dat we die niet meer bij de 1e selectie zien dit seizoen.
goh jammer
Bij winst stijgen we Door naar plek 2 (excl. Jongpsv&jongajx)
De komende drie wedstrijden (Volendam, Emmen, N.A.C.) worden bepalend voor een goede eindklassering.
We kunnen "best-of-the-rest" worden maar tot nu toe te vaak een rare off day gehad waardoor alles bij elkaar blijft staan.
Daarna nog 5 wedstrijden om onze jokers Tissoudali en Kip nog in vorm en fit te krijgen.
daarom kun je ook beter van wedstrijd tot wedstrijd kijken.gisteravond
ook weer tig verassende uitslagen dus het kan alle kanten uit.
Jammer dat we het vaak tegen 'mindere' ploegen zoals Fortuna en Den Bosch laten liggen.
Citaat van: Collingwood op maart 18, 2017, 12:08:03
Jammer dat we het vaak tegen 'mindere' ploegen zoals Fortuna en Den Bosch laten liggen.
4 wedstrijden 1 punt.....
Bericht op de facebook pagina van de "Pe Side"
CAFÉ'S IN VOLENDAM WEREN CAMBUUR-SUPPORTERS
Wegens vernielzuchtige ervaringen met diverse supportersgroepen in het verleden houden o.a. Cafe 't Motje, en 't Gat van Nederland de deuren zondag gesloten voor Cambuur-fans. De "Oude Brug" is ook geen optie voor de club uit Friesland, aangezien de Volendam-supporters daar vooraf gaan zitten.
Apart aangezien cambuur heeft afgesproken dat Cafe Motje de verzamelkroeg zou zijn.
Citaat van: oldehove op maart 18, 2017, 13:45:19
Bericht op de facebook pagina van de "Pe Side"
CAFÉ'S IN VOLENDAM WEREN CAMBUUR-SUPPORTERS
Wegens vernielzuchtige ervaringen met diverse supportersgroepen in het verleden houden o.a. Cafe 't Motje, en 't Gat van Nederland de deuren zondag gesloten voor Cambuur-fans. De "Oude Brug" is ook geen optie voor de club uit Friesland, aangezien de Volendam-supporters daar vooraf gaan zitten.
Apart aangezien cambuur heeft afgesproken dat Cafe Motje de verzamelkroeg zou zijn.
En nu?
lekker communicatie dan zou ik zo zeggen :proost
Facebook... tsja :O
Citaat van: Collingwood op maart 18, 2017, 12:08:03
Jammer dat we het vaak tegen 'mindere' ploegen zoals Fortuna en Den Bosch laten liggen.
Klopt, had je gedaan tegen De Graafschap, Den Bosch en Fortuna wat er werd verwacht van ons konden we het zondag nog spannend maken..
Dan mogen we ook wel wat later vertrekken met de bussen, maar Cambuur communiceert niks?
FAKE NEWS
Citaat van: Hendrikscc op maart 18, 2017, 11:28:33
Bij winst stijgen we Door naar plek 2 (excl. Jongpsv&jongajx)
bij verlies staan we maar 3 punten voor op rkc....nummer 9
Citaat van: Hendrikscc op maart 18, 2017, 11:28:33
Bij winst stijgen we Door naar plek 2 (excl. Jongpsv&jongajx)
Citaat van: okkele op maart 18, 2017, 16:43:28
bij verlies staan we maar 3 punten voor op rkc....nummer 9
Bij gelijkspel zijn beide opmerkingen niet relevant.
Citaat van: dizzhead op maart 18, 2017, 16:46:08
Bij gelijkspel zijn beide opmerkingen niet relevant.
_O_
Citaat van: okkele op maart 18, 2017, 16:43:28
bij verlies staan we maar 3 punten voor op rkc....nummer 9
maakt het uit po spelen we toch wel
Citaat van: denistel op maart 18, 2017, 18:05:15
maakt het uit po spelen we toch wel
Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde :_schater
Citaat van: ChantiSCC op maart 18, 2017, 18:17:54
Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde :_schater
Kan in de 2e ronde toch net zo goed.
Citaat van: ChantiSCC op maart 18, 2017, 18:17:54
Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde :_schater
ja wel maar dat moeten we dan zelf afdwingen he.wel een rondje meer poen als je het goed doet
Citaat van: Bernardo op maart 18, 2017, 18:20:57
Kan in de 2e ronde toch net zo goed.
Wat sitte we dur weer lekker positief in.
Geloof in ut klupke is weer an un paar abseluut niet besteed.
Citaat van: ChantiSCC op maart 18, 2017, 18:17:54
Sla je die eerste ronde liever niet over? Je zou maar weer zo'n rare off-day hebben er uit liggen in de eerste ronde :_schater
lekker extra wedstrijden . Ik denk dat wij in een soort flow moeten raken. We hewwe een apparte ploeg
vol gas vandaag tegen die palingboeren 3 punten dan staan we er mooi bij. |:)
Is het nog ergens live op TV te vinden?
Fox 8 of zo?
Of moeten we een stream hebben?
Ik krijg altijd streams waar ik me moet aanmelden?
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2017, 10:36:51
Is het nog ergens live op TV te vinden?
Fox 8 of zo?
Of moeten we een stream hebben?
Ik krijg altijd streams waar ik me moet aanmelden?
bij die streams moet je even een tijdje wachten ....
Staan advertenties op die vaak na 30 seconden verdwijnen.
Dan paar kruisjes klikken en klaar.
Politiefuik rondom V'dam? Iemand bekend? Graag even een PM dan, alvast dank.
http://www.groot-waterland.nl/2017/03/19/verscherpte-politie-controles-om-raddraaiers-weg-te-houden-uit-volendam/
Al in volendam een uur.
Aardig wat politie.
Steun de club en houdt het leuk |:) |:) |:) |:)
Citaat van: Zuid1991 op maart 19, 2017, 12:34:49
Al in volendam een uur.
Aardig wat politie.
Steun de club en houdt het leuk |:) |:) |:) |:)
Inderdaad maak er een mooie middag van en houd ons positieve en geprezen imago als 12e man hoog.
Laat je niet provoceren zodat het blauw gele ook positief uitstraalt over Volendam.
Opstelling zoals verwacht. Bank: Nienhuis, Bos, El Baad, Blackson, Boerlage, Mannes, Akhamrane en Tissoudali.
ziet er gezellig uit daar op de dijk |:) :proost
stream??
Iemand een stream?
http://www.vipbox.nu/football/465572/3/volendam-vs-cambuur-live-stream-online.html !!
Eerste helft flink tegenwind zo te zien.
Citaat van: Collingwood op maart 19, 2017, 14:35:04
Eerste helft flink tegenwind zo te zien.
welke stream gebruik jij Colling
http://firstrowne.eu/watch/522975/1/watch-fc-volendam-vs-cambuur-leeuwarden-.html
Yesss
Van de Streek op aangeven van Lilipaly, komt me bekend voor! |:)
Jammer dat net nu mijn stream ermee op is gehouden.
Kut streams dit is toch niet meer van 2017 man..... waarom is dit niet ergens in fox sports te bekijken.
Dat is klote van 1e divisie.
In ere kun je gewoon alles volgen, hier baal ik iedere keer weer van.
Kan soms met heel veel moeite een stream vinden, maar meestal mn pc vol virussen en andere schijt maar beeld ho maar.
Is toch niet meer van deze tijd.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2017, 14:49:28
Kut streams dit is toch niet meer van 2017 man..... waarom is dit niet ergens in fox sports te bekijken.
Dat is klote van 1e divisie.
In ere kun je gewoon alles volgen, hier baal ik iedere keer weer van.
Kan soms met heel veel moeite een stream vinden, maar meestal mn pc vol virussen en andere schijt maar beeld ho maar.
Is toch niet meer van deze tijd.
bij mij hetzelfde. Kom niet door die kut pop ups heen. En bij Fox geen uitzending van de nummer 3 tegen 4.....
Citaat van: Collingwood op maart 19, 2017, 14:38:14
http://firstrowne.eu/watch/522975/1/watch-fc-volendam-vs-cambuur-leeuwarden-.html
Alweer beeld Collie W ????? :?
Wiz1.net/channel110
veel meer gebruik maken van de ruimtes die die lui geven,monteiro mut
veel sneller spelen ipv steeds die actie te willen maken.
Kutgoal
Wat klote man. Van wat ik er van gezien heb (door haperende stream niet alles) zijn we veel beter.
Niets aan de hand en toch sta je weer gelijk.
Kwakman al gewisseld. Niet ongunstig voor ons.
Citaat van: justremco op maart 19, 2017, 15:03:19
Wiz1.net/channel110
hehe gelukkig kan ik ook kijken dank je wel
Alles was onder controle, dom goaltje tegen.
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2017, 14:50:28
bij mij hetzelfde. Kom niet door die kut pop ups heen. En bij Fox geen uitzending van de nummer 3 tegen 4.....
anti virus prog eerst uitgeschakeld... nu eindelijk beeld.... sccs...
goed begin en een goeie goal daar na weer wat in slaap laten sussen.
hoeft helemaal niet maar je moet wel bij de les blijven en volle bak
door gaan.
Zo zag ik het ook, Volendam kwam een hele tijd niet eens aan opbouwen toe, het ging soms haast te makkelijk.. .
Laatste minuten voor rust toch weer goed voetbal van onze kant, dus heb er wel vertrouwen in de overwinning.
moet zeker kunnen maar Volendam is een ploeg die soms gevaarlijk
door kan komen met gevaarlijke spelers voor in
Tijd voor een wissel, komt niet een bal meer fatsoenlijk aan. Tissoudali er maar in voor Houtkoop en hopen dat er wat schwung in komt
Mannes voor Barto, Streek in de spits.
Ai, Monteiro jongen, die had moeten hangen
Jammer, er had meer in gezeten. Lilipaly op de lat, en Monteiro had eigenlijk moeten scoren. Wel goed gespeeld over grote delen van de wedstrijd, en 1-1 is in principe natuurlijk een aardig resultaat bij Volendam.
Toch lekker een plaatsje opgeschoven |:). Jammer maar niet verloren van die palingboeren. Over een kleine 2 weken wellicht toch 2e!
Volendam houdt Cambuur onder zich na gelijkspel. Dit is dan weer de kop van nieuws nu. Wel weer erg subjectief bah!
een punt bij Volendam is leuk maar die ploeg was toch oek niet best net als wij.
maandag 2e helft draaide als een trein waarom dan toch weer een andere opstelling
dat neem ik de ts gewoon kwalijk.
Citaat van: V-man op maart 19, 2017, 16:39:12
Volendam houdt Cambuur onder zich na gelijkspel. Dit is dan weer de kop van nieuws nu. Wel weer erg subjectief bah!
Wat is daar nu subjectief aan? Volgens mij is het puur feitelijk.
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 16:39:22
een punt bij Volendam is leuk maar die ploeg was toch oek niet best net als wij.
maandag 2e helft draaide als een trein waarom dan toch weer een andere opstelling
dat neem ik de ts gewoon kwalijk.
Volendam is toch echt een maatje groter dan Oss.
Het is logisch dat een iets andere tactiek er op na houdt.
Soms zit er niet meer in en dan moet je tevreden zijn met een gelijk spel.
En het steeds weer terugkomende gezever over de TS is ook hier weer volledig misplaatst.
tuurlijk is Volendam beter maar dan moet je een team wat goed draait weer
omgooien?.moet je anders spelen omdat je een sterkere tegenstander hebt?
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 17:17:41
tuurlijk is Volendam beter maar dan moet je een team wat goed draait weer
omgooien?.moet je anders spelen omdat je een sterkere tegenstander hebt?
Tegen Oss had te TS een aantal spelers buiten de basis gelaten vanwege de veel gespeelde wedstrijden in relatief korte periode.
Daarbij is er nu niets omgegooid, maar zijn de spelers waarvan de TS denkt het beste tegen Volendam te kunnen presenteren opgesteld, waarbij de as ongewijzigd is gebleven.
as ongewijzigd? barto stond toch in de spits en vd streek er achter? buiten de goal
om vd streek amper gezien en ja hulshof zei gister we stellen barto op omdat
ie er in zulke wedstrijden altijd staat. nou vandaag helaas niet. barto kan daar
verder niets aan doen.
Gewoon van de Streek in de spits en Barto op de bank.
Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2017, 18:32:43
Gewoon van de Streek in de spits en Barto op de bank.
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
Ik ben ook van mening dat je een ploeg met een 2-7 overwinning moet laten staan . Op papier is een 1-1 leuk maar de echte overwinningsmentaliteit ontbreekt. Als je bijv Feyenoord de 2 e helft en Ajax tegen kopenhagen ziet knokken dat is willen winnen.
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
had jij iemand die 3 maakt uit zijn positie gehaald?
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
zoals het maandag de 2e helft stond dus vd streek spits.en vuil werk
opknappen en lastig zijn ik heb er weinig van gezien en er waren meer
die nou niet echt lekker draaiden.
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
Niet verkeerd bedoeld maar jij hebt op dit punt geen voetbal inzicht
Citaat van: Vlampiep op maart 19, 2017, 20:11:29
Barto heeft veel vuil werk opgeknapt en is ook voor in lastig.
Wie had jij dan voor hem willen laten spelen?
nou ik geef het antwoord al van de streek spits en barto op de bank zo goed.
Nou spelers hebben nu 2 weken rust en dan vol er tegen aan tegen Emmen
Citaat van: sunderland op maart 19, 2017, 20:15:28
Ik ben ook van mening dat je een ploeg met een 2-7 overwinning moet laten staan . Op papier is een 1-1 leuk maar de echte overwinningsmentaliteit ontbreekt. Als je bijv Feyenoord de 2 e helft en Ajax tegen kopenhagen ziet knokken dat is willen winnen.
Je bedoelt toch zoals wij tegen Utrecht en AZ? Vandaag was dat inderdaad niet super aanwezig, maar dat kan gewoon niet elke wedstrijd. Maar ik ben echt van mening dat Cambuur juist dat knokken kan!
dat kunnen ze zeker wel maar toch denk ik dat wij het meer van het voetbal moeten
hebben. begin was wel goed maar de 1-1 viel uit het niets en daarna werd de wedstrijd
er niet beter op helaas.
Citaat van: Zuid1991 op maart 19, 2017, 20:48:31
Niet verkeerd bedoeld maar jij hebt op dit punt geen voetbal inzicht
Voetbal inzicht is mij inderdaad vreemd, maar ben niet zo hypocriet door de ene week Barto de hemel in te prijzen en de andere week hem weer bij zijn enkels af te zagen.
Als hij niet geeft wat de TS van hem verlangt zal hij ook inderdaad op de bank komen te zitten.
Citaat van: Lore op maart 19, 2017, 21:07:39
Je bedoelt toch zoals wij tegen Utrecht en AZ? Vandaag was dat inderdaad niet super aanwezig, maar dat kan gewoon niet elke wedstrijd. Maar ik ben echt van mening dat Cambuur juist dat knokken kan!
is ook zo. Stoor mij er een beetje aan dat ik hier en daar lees dat ze tevreden zijn met 1-1.
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 16:39:22
een punt bij Volendam is leuk maar die ploeg was toch oek niet best net als wij.
maandag 2e helft draaide als een trein waarom dan toch weer een andere opstelling
dat neem ik de ts gewoon kwalijk.
Eens.
Richting de play offs zul je toch echt moeten leren te voetballen zonder die jongen in de spits.
Citaat van: sunderland op maart 19, 2017, 21:31:10
is ook zo. Stoor mij er een beetje aan dat ik hier en daar lees dat ze tevreden zijn met 1-1.
nou ja su bekijk ik het oek maar ja dat harde zit er denk ik niet in. de trainer zegt
het 1e half uur was grandioos? overdreven vind ik toen want we waren toen wel
de betere maar ging ook nog veel mis hoor, daarna geef je weer een domme goal
weg en ben je er even goed af en dat gebeurd te vaak. dat zal er uit moeten voor
de play offs anders redt je het niet.
2e helft op het einde nog wat kansen gehad maar toen was het voetbal toch een
stuk minder.
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan? :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas! _O_ |:)
Citaat van: nikjeuh op maart 19, 2017, 22:06:52
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan? :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas! _O_ |:)
Waar kan filmpjes of foto's hiervan vinden?
Was n fantastisch dagje VLD!
Voetbal was teleurstellend...
Citaat van: nikjeuh op maart 19, 2017, 22:06:52
Even los van de behoorlijk tegenvallende wedstrijd (van beide kanten véél meer verwacht qua voetbal) een hele mooie dag gehad. Prachtig dat het zo kan, de relaxte sfeer in het dorp, op de Dijk. Super genoten, ondanks de 1-1. Las later dat er ruim 5.200 man aanwezig waren... Waar zaten ze dan? :_schater :_schater Dooie bende qua sfeer. Uitvakkie weer de baas! _O_ |:)
Vond het uitvak 2e helft zeer tegenvallen. Voor de rest wel prima
Dit is een beetje het niveau dit jaar. Als er op 1 wedstrijd word gefocussed, dan stijgt het team boven zich zelf uit. Maar week in, week uit domineren lukt niet met deze selectie.
De invalbeurt van Tissoudali was weer aardig,Kip ook bijna terug bij de selectie. Dus dan weer genoeg concurrentie voor Barto en Hoefddraad.
Heerlijke awayday beleefd met een uiterst gemoedelijke sfeer. Hopen dat dit de opmaat is naar normalisatie. Voetbal zoals voetbal beleefd hoort te worden :thumbsup
Inderdaad, prima sfeertje! Dik compliment aan de organisatie en de supporters! |:)
Citaat van: Yellow Army op maart 20, 2017, 06:57:43
Heerlijke awayday beleefd met een uiterst gemoedelijke sfeer. Hopen dat dit de opmaat is naar normalisatie. Voetbal zoals voetbal beleefd hoort te worden :thumbsup
Helemaal mee eens. :thumbsup
Citaat van: denistel op maart 19, 2017, 22:06:05
nou ja su bekijk ik het oek maar ja dat harde zit er denk ik niet in. de trainer zegt
het 1e half uur was grandioos? overdreven vind ik toen want we waren toen wel
de betere maar ging ook nog veel mis hoor, daarna geef je weer een domme goal
weg en ben je er even goed af en dat gebeurd te vaak. dat zal er uit moeten voor
de play offs anders redt je het niet.
2e helft op het einde nog wat kansen gehad maar toen was het voetbal toch een
stuk minder.
Cambuur heeft direct na de aftrap geprobeerd Volendam op alle fronten af te troeven door zeer aanvallend en in hoog tempo te spelen.
Dit resulteerde in een snel doelpunt, maar de tweede bleef uit.
Je kunt niet een hele wedstrijd druk blijven uitoefenen en daardoor kwam Volendam weer in de wedstrijd en scoorde de gelijkmaker.
Daarna hadden Vd Streek, Lilipaly en Monteiro nog een prima kans om te kunnen scoren.
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.
Soms moet je even relativeren en constateren dat het geluk wat achterwege is gebleven om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Tactisch lijkt mij de TS niets te kunnen verwijten en inzet van de spelers idem.
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:27:53
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.
Daardoor zijn in het begin van het seizoen de meeste uit punten verspeeld.
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''
Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2017, 11:27:53
Cambuur heeft direct na de aftrap geprobeerd Volendam op alle fronten af te troeven door zeer aanvallend en in hoog tempo te spelen.
Dit resulteerde in een snel doelpunt, maar de tweede bleef uit.
Je kunt niet een hele wedstrijd druk blijven uitoefenen en daardoor kwam Volendam weer in de wedstrijd en scoorde de gelijkmaker.
Daarna hadden Vd Streek, Lilipaly en Monteiro nog een prima kans om te kunnen scoren.
Maar als er niet meer in zit kun je wel gaan forceren, maar heb je grote kans het deksel op de neus te krijgen.
Soms moet je even relativeren en constateren dat het geluk wat achterwege is gebleven om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Tactisch lijkt mij de TS niets te kunnen verwijten en inzet van de spelers idem.
Wij zijn het volgens mij niet zo vaak eens maar hier kan ik me wel in vinden. Door de harde wind die over het veld joeg was het voor beide partijen ook lastig voetballen.
Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''
Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?
was ook aardig misplaatst inderdaad zeker als je bedenkt dat er mensen bij waren die wel een geldig toegangsbewijs hadden. Was selectief controle op id kaart bij de ingang
Citaat van: Agy op maart 20, 2017, 12:15:10
Wij zijn het volgens mij niet zo vaak eens maar hier kan ik me wel in vinden. Door de harde wind die over het veld joeg was het voor beide partijen ook lastig voetballen.
Ja de harde wind was voor beide ploegen een extra tegenstander.
En we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar daarom zijn we niet minder begaan en trots op ons klupke. |:)
Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''
Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?
Ohja? Wij zaten ook niet in het uitvak maar achter de goal naast het uitvak. Gewoon op de Dijk gezeten nog vooraf. Alleen met kaartcontrole werd ons gevraagd waar we vandaan kwamen.
Citaat van: michello op maart 20, 2017, 14:46:14
Ohja? Wij zaten ook niet in het uitvak maar achter de goal naast het uitvak. Gewoon op de Dijk gezeten nog vooraf. Alleen met kaartcontrole werd ons gevraagd waar we vandaan kwamen.
En waar kwam je vandaan, Edam of Purmerend?
vond persoonlijk de wedstrijd ook niet echt je van het ,alleen dat kan hem ook aan mij liggen.
Verder mooie dag gehad half elf in volendam auto in parkeerkelder en richting de dijk, strune tussen de chinezen met mondkapkes op.
bierkes drinke aapkes kieke dat mut je vaker hewwe :proost die kroegbaas van cafe motje het een jaaromzet draait volgens mij.
bij binnenkomst stadion voor vak bc naast uitvak kregen wij t verzoek om maar vooral afstand te houden van t gastevak want de buffer was niet zo groot.......
Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''
Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?
Ging om mensen met een stadionverbod.
Volgend seizoen maar vrij vervoer en meer kaarten (hopelijk komt er geen volendam uit volgend seizoen natuurlijk)
Citaat van: Casuals-lwd op maart 20, 2017, 22:58:12
Volgend seizoen maar vrij vervoer en meer kaarten (hopelijk komt er geen volendam uit volgend seizoen natuurlijk)
Mag wel, maar dan in de Eredivisie
Citaat van: siepelsjeu op maart 20, 2017, 19:01:37
Ging om mensen met een stadionverbod.
Nee hoor, wij werden met geldige kaarten geweigerd voor het thuisvak. Stewards van Cambuur die rond het hele stadion staan te spotten, om te kotsen. Terwijl kassa's gewoon open waren.
Mij hoor je niet zeiken, ben blij dat de eerste stap weer gezet is, en goed is gegaan
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 20, 2017, 15:21:46
En waar kwam je vandaan, Edam of Purmerend?
Haha, nee. Ik ga niet lopen zwetsen omdat een steward dat vraagt. We werden gewoon keurig binnengelaten, met de mededeling ons te gedragen. Kinderlijk, dit soort situaties. Belachelijk. Maar goed, de wedstrijd dus wel kunnen zien.
Citaat van: michello op maart 21, 2017, 11:50:36
Haha, nee. Ik ga niet lopen zwetsen omdat een steward dat vraagt. We werden gewoon keurig binnengelaten, met de mededeling ons te gedragen. Kinderlijk, dit soort situaties. Belachelijk. Maar goed, de wedstrijd dus wel kunnen zien.
:thumbsup Bij de promotiewedstrijd tegen Excelsior vroegen ze ook aan ons voor welke club we waren (thuisvak). Ik ben voor goed voetbal zei ik glimlachend en we kwamen zonder problemen binnen.