Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: weestwel op juni 14, 2016, 08:56:15

Titel: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: weestwel op juni 14, 2016, 08:56:15
Gelijk de eerste pot een lastige tegenstander.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op juni 14, 2016, 09:06:49
Deze kon je aan zie komen, Sparta - Ajax en VVV - Cambuur.

Beetje jammer dat de eerste thuiswedstrijd gelijk tegen beloften zijn  :zucht
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 14, 2016, 09:11:00
Als Twente daadwerkelijk failliet gaat, hebben we pas in speelronde 6 de eerste thuiswedstrijd tegen een echte club.

Voordeel: 9 december hebben we alle beloftenteams al thuis gehad.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bernardo op juni 14, 2016, 09:19:05
Tegen Jong PSV nog op vakantie, mis niks dus. Mooi zo laten KNVB.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op juni 15, 2016, 20:57:58
Citaat van: weestwel op juni 14, 2016, 08:56:15
Gelijk de eerste pot een lastige tegenstander.

mutte oek weer opnieuw beginnen dus ja dan ist obvoorspelbaar.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op juni 15, 2016, 21:42:08
Citaat van: weestwel op juni 14, 2016, 08:56:15
Gelijk de eerste pot een lastige tegenstander.

Eerst maart zien hoe de selecties er uit zien als de competitie gaat starten.
Maar voor mij is VVV (op dit moment) kampioenskandidaat nummer 1.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op juni 16, 2016, 10:01:41
Nu al zin in. Wat duurt een zomerstop toch lang. Daarnaast een geschikte trainer halen door HvdV duurt ook lang :rodekaart
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Casuals-lwd op juni 16, 2016, 16:04:58
Zou de veiligheidsmanager nog strenger worden na het oh zo strakke beleid in Frankrijk.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: weestwel op juni 17, 2016, 07:48:18
Citaat van: Casuals-lwd op juni 16, 2016, 16:04:58
Zou de veiligheidsmanager nog strenger worden na het oh zo strakke beleid in Frankrijk.

Ga daar maar wel vanuit. Iedere speler die er komend seizoen met de pet naar gooit kan een sv verwachten.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bolle op juni 18, 2016, 00:51:32
VVV-uit; altijd mooi!

Wij zijn, vrijwel zeker, van de partij!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: dizzhead op juni 18, 2016, 02:51:53
Citaat van: Bernardo op juni 14, 2016, 09:19:05
Tegen Jong PSV nog op vakantie, mis niks dus. Mooi zo laten KNVB.

Het is volgens mij wel zo dat jong psv meer A spelers kan gebruiken in het begin. Later wordt dat lastiger omdat spelers dan al X maal zijn uitgekomen voor psv 1. Of zijn die regels alweer achterhaald?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 18, 2016, 12:41:48
Citaat van: dizzhead op juni 18, 2016, 02:51:53
Het is volgens mij wel zo dat jong psv meer A spelers kan gebruiken in het begin. Later wordt dat lastiger omdat spelers dan al X maal zijn uitgekomen voor psv 1. Of zijn die regels alweer achterhaald?
Na 15 wedstrijden in het eerste mag je niet meer voor Jong PSV uitkomen. Pas in de tweede seizoenshelft zal dit het geval zijn.
Aan de andere kant zullen er nog geen A-spelers zijn die wedstrijdritme op moeten doen. Volgens mij werken ze bij PSV wel redelijk met gescheiden selecties, bij Ajax loopt het vooral uit de hand met spelers uit het eerste. Alleen Maher heeft vorig jaar een paar keer meegedaan met Jong PSV.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC-J op juni 18, 2016, 20:36:11
Citaat van: Bolle op juni 18, 2016, 00:51:32
VVV-uit; altijd mooi!

Wij zijn, vrijwel zeker, van de partij!
Mogen ze bij de Bvo wel eens het uitreisreglement gaan aanpassen want dat schiet ook niet op! De volksclub moet op dit gebied eens wat ballen tonen!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: de Kale op juli 05, 2016, 16:47:53
Eigen vervoer??
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Dokkumer op juli 05, 2016, 17:30:49
Citaat van: de Kale op juli 05, 2016, 16:47:53
Eigen vervoer??
Dat zal door de driehoek hier in Leeuwarden anders ten strengste afgeraden worden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op juli 05, 2016, 17:32:11
Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2016, 17:30:49
Dat zal door de driehoek hier in Leeuwarden anders ten strengste afgeraden worden.

Verplichte buscombi, met alcoholverbod op de heenweg.. Zoiets zal het wel gaan worden ben ik bang.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Dokkumer op juli 05, 2016, 17:34:13
Citaat van: maikcambuur op juli 05, 2016, 17:32:11
Verplichte buscombi, met alcoholverbod op de heenweg.. Zoiets zal het wel gaan worden ben ik bang.
Liefst ook nog op de terugweg :R
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op juli 06, 2016, 09:43:45
Verwacht hier eigenlijk wel een autocombi.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bolle op juli 18, 2016, 20:53:02
Autocombi it is!  :y
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: jeff op juli 18, 2016, 21:02:41
Website Cambuur :
Citeer
VVV  Venlo – SC Cambuur

Deze wedstrijd is een auto / buscombi
De verkoop start op dinsdag 26 juli om 9 uur aan de administratie van het Cambuurstadion.

Meer info volgt spoedig via onze media kanalen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Len Cantello op juli 19, 2016, 09:52:17
Citaat van: Bolle op juli 18, 2016, 20:53:02
Autocombi it is!  :y
Venlo uit met de Bierbus...... Ik zal het nooit weer vergeten.  :fant :grolsch :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op juli 19, 2016, 12:46:22
Citaat van: Len Cantello op juli 19, 2016, 09:52:17
Venlo uit met de Bierbus...... Ik zal het nooit weer vergeten.  :fant :grolsch :_schater

bin oek een keer mee weest toen wat een lamme bende :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: michello op juli 19, 2016, 13:27:42
Mochten een keer nog niet naar binnen met de BierBusgangers omdat er gedoe was met de kaarten. Er waren een aantal in alle staten en wilden het dak opklimmen om de match alsnog te bekijken  :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op juli 19, 2016, 13:51:27
In deze weds kunnen we gelijk zien waar we staan. Met een goed resultaat kunnen we ons zelf lanceren
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Spine op juli 19, 2016, 16:30:51
Al een update van het aantal kaarten? Opstelling al bekend? Van der Streek al fit?
Kut administratie bij SCC, duurt weer veel te lang.

Ik heb weer zin in het nieuwe seizoen en het gezeur hier!
_O_ _O_
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: HilversumOnTour op juli 19, 2016, 23:28:45
Mooie pot gelijk, wie gaan er allemaal?  |:) |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: siepelsjeu op juli 20, 2016, 14:41:08
Geen uitkaart meer?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Jandehulk op juli 20, 2016, 15:25:57
Citaat van: michello op juli 19, 2016, 13:27:42
Mochten een keer nog niet naar binnen met de BierBusgangers omdat er gedoe was met de kaarten. Er waren een aantal in alle staten en wilden het dak opklimmen om de match alsnog te bekijken  :_schater
was een top uitje toen... Bolle gek...Ik gek...smoor met sien allen daar hahaha... Goeie ouwe tijd
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bolle op juli 20, 2016, 20:19:23
Citaat van: Len Cantello op juli 19, 2016, 09:52:17
Venlo uit met de Bierbus...... Ik zal het nooit weer vergeten.  :fant :grolsch :_schater

Dat was me een reis idd!  :_schater

Bijna tijd voor n mini-reünie!  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bolle op juli 20, 2016, 20:20:27
Citaat van: michello op juli 19, 2016, 13:27:42
Mochten een keer nog niet naar binnen met de BierBusgangers omdat er gedoe was met de kaarten. Er waren een aantal in alle staten en wilden het dak opklimmen om de match alsnog te bekijken  :_schater

En toch zijn we toen binnen geweest, hahaha!  :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bolle op juli 20, 2016, 20:21:12
Citaat van: Jandehulk op juli 20, 2016, 15:25:57
was een top uitje toen... Bolle gek...Ik gek...smoor met sien allen daar hahaha... Goeie ouwe tijd

Toen gold de spelregel; 'Hoe verder de reis, hoe mooier!'  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 25, 2016, 14:42:09
Deze wedstrijd is een auto / buscombi
De verkoop start op dinsdag 26 juli om 9 uur aan de administratie van het Cambuurstadion
en loopt tot uiterlijk donderdag 4 augustus 12 uur.

Prijs autocombi: € 9,-
Maximaal 80 auto's toegestaan.
Omwisselen omwisselbiljet op parkeerplaats de Wuust op de A-73 nabij Venray tussen 18.30 uur en 19 uur

Prijs buscombi: € 35,- voor niet leden KVC, leden betalen € 30,- op vertoon van de KVC ledenpas
Vertrektijden bussen zal hier later en via onze mediakanalen bekend worden gemaakt






Genoeg plek voor de auto's, mooi prijsje. Buscombi prijzen zijn gigantisch hoog.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op juli 25, 2016, 15:17:44
Citaat van: Casuals-lwd op juli 25, 2016, 14:42:09
Deze wedstrijd is een auto / buscombi
De verkoop start op dinsdag 26 juli om 9 uur aan de administratie van het Cambuurstadion
en loopt tot uiterlijk donderdag 4 augustus 12 uur.

Prijs autocombi: € 9,-
Maximaal 80 auto's toegestaan.
Omwisselen omwisselbiljet op parkeerplaats de Wuust op de A-73 nabij Venray tussen 18.30 uur en 19 uur

Prijs buscombi: € 35,- voor niet leden KVC, leden betalen € 30,- op vertoon van de KVC ledenpas
Vertrektijden bussen zal hier later en via onze mediakanalen bekend worden gemaakt






Genoeg plek voor de auto's, mooi prijsje. Buscombi prijzen zijn gigantisch hoog.

Tja, er wil toch ook geen hond helemaal naar Venlo in de bus.. Vind eigenlijk dat dit vrij vervoer moet zijn maar ja..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Galdiano op juli 25, 2016, 15:31:18
Geen verbod op busjes  |:)
Het gaat nog we eens wat worden  :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op juli 25, 2016, 15:44:49
Wel wat vroeg omwisselen als je het mij vraagt. Als je daar 18.30 uur gaat wisselen ben je 19.00 in stadion volgens mij.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: 1992SCC op juli 25, 2016, 16:14:47
Hopen op een goed gevuld uitvak! Forza Cambuur!  :proost :fant
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Ronnie tng op juli 25, 2016, 16:42:34
Citaat van: 1992SCC op juli 25, 2016, 16:14:47
Hopen op een goed gevuld uitvak! Forza Cambuur!  :proost :fant

Aanwezig met een ploegje!  |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Galdiano op juli 25, 2016, 17:46:13
Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2016, 15:44:49
Wel wat vroeg omwisselen als je het mij vraagt. Als je daar 18.30 uur gaat wisselen ben je 19.00 in stadion volgens mij.

Ach sommigen willen voortijdig nog even balletje scoren in stadion, van de spanning naar de WC en de warmingup zien.

Als ik er om 20:00 uur ben, is dat prima.

Zullen wel van 18:30 tot 19:00/19:30 omwisselen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op juli 25, 2016, 18:30:32
Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2016, 15:44:49
Wel wat vroeg omwisselen als je het mij vraagt. Als je daar 18.30 uur gaat wisselen ben je 19.00 in stadion volgens mij.

al die 500 man mutte wel de tijd hebben he :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op juli 26, 2016, 09:09:08
Citaat van: Galdiano op juli 25, 2016, 17:46:13


Zullen wel van 18:30 tot 19:00/19:30 omwisselen.

19.00 uur is 19.00 bij die lui. Ken ook mensen die wat laat waren op een omwisselpunt en stewards waren al weg. Zou er niet op gokken.  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op juli 26, 2016, 12:49:22
Citaat van: Bolle op juli 20, 2016, 20:21:12
Toen gold de spelregel; 'Hoe verder de reis, hoe mooier!'  :proost

eerst even met het buske naar de mitra op het plein prachtig.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Galdiano op juli 26, 2016, 13:51:39
Citaat van: DayDreamer op juli 26, 2016, 09:09:08
19.00 uur is 19.00 bij die lui. Ken ook mensen die wat laat waren op een omwisselpunt en stewards waren al weg. Zou er niet op gokken.  :proost

Website bericht is aangepast. 18:30 - 19:00 uur.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: oldehove op juli 26, 2016, 14:10:54
+9 |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: zandokan op juli 26, 2016, 15:38:24
+5
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: siepelsjeu op juli 27, 2016, 08:20:24
Hoe werkt het met de uitkaart nu? Want de
uitkaarten zijn verlopen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Tukker op juli 27, 2016, 09:26:18
Citaat van: siepelsjeu op juli 27, 2016, 08:20:24
Hoe werkt het met de uitkaart nu? Want de
uitkaarten zijn verlopen
Je oude uitkaart blijft gewoon geldig. Heeft wel ergens op de Cambuur site gestaan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 27, 2016, 21:38:50
50 supporters voor vvv uit tot nu toe.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: mugel op juli 29, 2016, 23:07:20
Ik zeg aanvallen en 3-4-3 op basis van wat ik nu gezien heb..

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2016%2F07%2F1481854_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=56ee9105d354f68b7c1ec4f21f630d624f1c5548)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: hydoscc op juli 31, 2016, 00:32:36
Mooie opstelling!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: dizzhead op juli 31, 2016, 09:23:51
Citaat van: hydoscc op juli 31, 2016, 00:32:36
Mooie opstelling!

Jij komt uit Venlo? Veel te aanvallend. Een counterploeg met snelheid voorin gaat zo met een  3-0 voorsprong  de rust in.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op juli 31, 2016, 10:06:23
Afgaande op de voorbereiding staat de speelwijze en posities wel helder vast.
Buiten een experimentje met Hoefddraad en testen van JC spelers is er eigenlijk weinig rondgeschoven met spelers.

1. Nienhuis (Zeinstra)
2. v Deelen (Anderson)
3 N'Toko (Steenvoorden)
4 Bosz (Steenvoorden)
5 Peersman (Blackson)
6 Bakker (Monteiro)
7 Gyasis (Gouriye/Constancia)
8 Monteiro (Boutzamar/Masek)
9 Hemmen (Barto)
10 v Streek (Masek/Hoefddraad/Gouriye)
11 Gouriye (Houtkoop)

Als er geen blessuregolf of andere gekke dingen gebeuren, dan zal hier nog wel een tijdje aan worden vastgehouden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op juli 31, 2016, 10:31:39
Citaat van: Bankzitter op juli 31, 2016, 10:06:23
Afgaande op de voorbereiding staat de speelwijze en posities wel helder vast.
Buiten een experimentje met Hoefddraad en testen van JC spelers is er eigenlijk weinig rondgeschoven met spelers.

1. Nienhuis (Zeinstra)
2. v Deelen (Anderson)
3 N'Toko (Steenvoorden)
4 Bosz (Steenvoorden)
5 Peersman (Blackson)
6 Bakker (Monteiro)
7 Gyasis (Gouriye/Constancia)
8 Monteiro (Boutzamar/Masek)
9 Hemmen (Barto)
10 v Streek (Masek/Hoefddraad/Gouriye)
11 Gouriye (Houtkoop)

Als er geen blessuregolf of andere gekke dingen gebeuren, dan zal hier nog wel een tijdje aan worden vastgehouden.

Klopt.
Ben benieuwd of we VVV kunnen bijbenen.
Met Opoku,  Seuntjens en Van Crooy zeer gevaarlijke spelers en met Hunte en eventueel Resida pijl snelle spelers.

Het flink druk zetten zou ik daar absoluut niet doen want dan sta je in de rust met 3-0 achter.

Overigens zou ik tekenen voor een gelijkspel.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op juli 31, 2016, 10:36:51
Vervelend voor Steenvoorden. Word hierheen gehaald met mooie praatjes door die lul van een Keizer. Twee weken later gaat Keizer weg en komen er twee nieuwe centrale verdedigers. Pijnlijk, maar zo is voetbal.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2016, 10:39:05
Kijkende naar de selecties is VVV op dit moment zeker de beste of op één na beste ploeg van de JL. Jammer dat we meteen de eerste speelronde bij hun op bezoek moeten. Een gelijkspel zou inderdaad een uitstekend resultaat zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC op juli 31, 2016, 10:54:21
(https://cambuuronline.nl/smf/webkit-fake-url://24805dbc-8984-4b66-a03f-47b0e915c273/imagejpeg)(//)


Wellicht tegen VVV niet ideaal, maar er vanuit gaande dat we veelal op de helft van de tegenstander spelen, zou ik persoonlijk deze formatie toepassen. Belangrijk is dan wel dat er hoge pressie wordt gespeeld en met name achteronder concentratie 90 minuten wordt vastgehouden.
Gouriye in de rol van hangende spits en vd Streek moet in het centrum penetreren. De vleugelspelers ondersteunen het middenveld in de zin van opjagen backs tegenstander en de backs ook hoog, om tegenstander terug te dringen. Bakker voor de balans en met opdracht direct de zijkant te benutten.

Normaliter zou je zeggen, slag wordt verloren op het iddenveldop deze manier. Maar doordat je maar op een helft speelt, verwacht ik op deze manier geen directe duels daar. Daar hoort een van de beide cv's te ondersteunen.

Edit: oploaden afbeelding footballuser werkt niet. Iemand die kan vertellen hoe dit wel moet?

Om bovenstaand toch te schetsen, opstelling is:

                     Nienhuis
             

                 Bosz - N Toko

Vd Deelen                     Peersman

                     Bakker

Gyasi            Vd Streek.        Houtkoop

              Gouriye
                             Hemmen





Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op juli 31, 2016, 11:07:57
Die lui zijn in mijn ogen veruit de favoriet voor de titel. Vorig jaar al een uitstekend seizoen gedraaid en hun elftal is redelijk intact gebleven met nog een paar nieuwe aanwinsten.
Verder scoren die lui ook heel makkelijk, een punt zou ik echt voor tekenen, maar verwacht eigenlijk dat we er met een 3 - 0  afgaan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: poelie-lwd op juli 31, 2016, 11:34:27
Ik vrees dat we weinig in de melk te brokkelen hebben in Venlo. Vooraf tevreden met een punt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 31, 2016, 13:06:21
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2016, 11:34:27
Ik vrees dat we weinig in de melk te brokkelen hebben in Venlo. Vooraf tevreden met een punt.
Grapje zeker? Ik vind die selectie niet indrukwekkend..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op juli 31, 2016, 13:14:18
nou wordt zeker lastig hoor een punt zou gewoon knap zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2016, 13:28:20
Citaat van: denistel op juli 31, 2016, 13:14:18
nou wordt zeker lastig hoor een punt zou gewoon knap zijn.
dat we nu al tevreden zijn met een punt,dit gaat mij te ver.
Wij hebben spelers van net niet en daar komen we dit seizoen achter let op mijn woorden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Gasgeve op juli 31, 2016, 13:56:40
Zeer benieuwd wie onze vleugels worden. Ik gok toch op Houtkoop en Gyasi.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: mindra op juli 31, 2016, 14:12:12
Vrijdag stonden er 90 man op papier.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 31, 2016, 14:35:43
Citaat van: mindra op juli 31, 2016, 14:12:12
Vrijdag stonden er 90 man op papier.
Dat is al best veel voor JL begrippen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op juli 31, 2016, 16:33:25
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2016, 13:28:20
dat we nu al tevreden zijn met een punt,dit gaat mij te ver.
Wij hebben spelers van net niet en daar komen we dit seizoen achter let op mijn woorden.

van net niet?? wat moet ik daar onder verstaan dan
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2016, 16:55:35
Citaat van: denistel op juli 31, 2016, 16:33:25
van net niet?? wat moet ik daar onder verstaan dan
Masek,Hoefdraad,Houtkoop,Barto,Peersman en Anderson komen tekort.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op juli 31, 2016, 17:10:57
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2016, 16:55:35
Masek,Hoefdraad,Houtkoop,Barto,Peersman en Anderson komen tekort.

Tekort voor wat? Eredivisie ja, maar JL?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2016, 17:43:08
Bijna allemaal wisselspelers ook nog.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2016, 17:55:26
Citaat van: Yellow Army op juli 31, 2016, 17:10:57
Tekort voor wat? Eredivisie ja, maar JL?
top jl ook tekort
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: justremco op juli 31, 2016, 17:58:11
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2016, 16:55:35
Masek,Hoefdraad,Houtkoop,Barto,Peersman en Anderson komen tekort.

Ben het wel met je eens dat deze spelers (nog) tekort komen, maar onze concurrentie heeft toch ook niet 20+ goede voetballers?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2016, 17:58:55
Citaat van: Collingwood op juli 31, 2016, 17:43:08
Bijna allemaal wisselspelers ook nog.
ja en denk je dat we elke wedstrijd met de zelfde basisspelers gaan spelen,nee blessures en schorsingen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2016, 18:06:36
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2016, 17:58:55
ja en denk je dat we elke wedstrijd met de zelfde basisspelers gaan spelen,nee blessures en schorsingen.

Jij denkt dat het voor een club als Cambuur haalbaar is om een stuk of 22 basiselftalwaardige spelers vast te leggen?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op juli 31, 2016, 18:16:04
Met de sterkste elf maken we tegen iedereen kans en als we er één of twee missen maak ik me ook nog niet zoveel zorgen.
We hebben ook spelers met extra kwaliteit: N'Toko, Bakker, vd Streek, Hemmen, Gouriye. En wellicht ook nog Bosz, Monteiro of Gyasi.
Houtkoop, Barto, Peersman zijn voetballend minder maar zijn wel lekker fanatiek. Spelers als Boutzamar, Masek en Backson kunnen zich nog ontwikkelen en wie weet komt dit jaar weer eentje uit JC boven drijven.

Als we echt met veel blessures/schorsingen/vormverlies ect. te maken hebben dan komen we in de breedte wel in de problemen.Je moet dan hopen dat je er eentje uit de staart treft en niet een concurrent. Maar ik denk ook dat dit dat bij de andere teams niet heel veel anders zal zijn.

Vaste speelwijze en hiërarchie dan weet iedereen waar hij aan toe is en hebben spelers houvast als er eens een ander speelt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Utekleitrokken op juli 31, 2016, 18:58:54
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2016, 17:55:26
top jl ook tekort

Kost het je veel moeite om 8 van de 10 berichten die je plaatst een negatieve lading te geven, of gaat dat je gemakkelijk af?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2016, 19:09:18
Citaat van: Collingwood op juli 31, 2016, 18:06:36
Jij denkt dat het voor een club als Cambuur haalbaar is om een stuk of 22 basiselftalwaardige spelers vast te leggen?nee dat zeg ik ook niet,na de basiself staat er weinig.

Hemmen - Barto
Bakker - Masek
Peersman - Blakson

Enz enz
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2016, 19:11:14
Citaat van: Utekleitrokken op juli 31, 2016, 18:58:54
Kost het je veel moeite om 8 van de 10 berichten die je plaatst een negatieve lading te geven, of gaat dat je gemakkelijk af?
we zullen zien oké
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op juli 31, 2016, 22:48:55
je moet de selecties eens langs gaan in de jl.komt goed hoor

maar je zegt dat we met een punt tevreden zijn gaat me te ver en dan
vervolgens zeg je dat er nog een x aantal spelers te kort zullen komen
maar dan zouden we dus blij moeten zijn met een punt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 01, 2016, 00:11:50
Het is gewoon gigantisch moeilijk in te schatten hoe je er voor staat.
Dit kan je alleen pas weten na vrijdag, als het weer begonnen is. Feyenoord speelt fantastische voorbereiding en laat barweinig zien tegen PSV vandaag. Cambuur verliest laatste paar oefenduels en kan juist gaan schitteren in hun eerste officiele wedstrijd. Vooral omdat je van Eredivsie na JL gaat, weet je echt niet hoe het er voor staat. Feit is dat je tegen VVV speelt en die kan wel eens hoge ogen gooien dit jaar.
Maar het lijkt me niet dat je nu al kan zeggen dat je blij kan wezen met een punt of niet.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: zeewolde op augustus 01, 2016, 08:58:44
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 01, 2016, 00:11:50
Het is gewoon gigantisch moeilijk in te schatten hoe je er voor staat.
Dit kan je alleen pas weten na vrijdag, als het weer begonnen is. Feyenoord speelt fantastische voorbereiding en laat barweinig zien tegen PSV vandaag. Cambuur verliest laatste paar oefenduels en kan juist gaan schitteren in hun eerste officiele wedstrijd. Vooral omdat je van Eredivsie na JL gaat, weet je echt niet hoe het er voor staat. Feit is dat je tegen VVV speelt en die kan wel eens hoge ogen gooien dit jaar.
Maar het lijkt me niet dat je nu al kan zeggen dat je blij kan wezen met een punt of niet.
laatste paar wedstrijden?

0-0 tegen die Turken toch?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 01, 2016, 09:10:16
Heel verhaal maar daar val je over :_schater..

Dat was tegen 10 man toch :zweep
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 01, 2016, 09:24:01
Als VVV vrijdag met 10 man komt en het eindigt in 0-0 dan hebben we niet verloren en krijgen we gewoon een punt hoor ;)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 01, 2016, 09:31:26
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 01, 2016, 09:24:01
Als VVV vrijdag met 10 man komt en het eindigt in 0-0 dan hebben we niet verloren en krijgen we gewoon een punt hoor ;)

Ik zat mis, maar voelde vast als verlies  l8l
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: zeewolde op augustus 01, 2016, 09:42:27
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 01, 2016, 09:10:16
Heel verhaal maar daar val je over :_schater..

Dat was tegen 10 man toch :zweep
ik val er niet over maar de sfeer op het forum is zo negatief, overigens valt dat met jouw post wel mee.

Maar het lijkt soms wel of we een hele zwakke selectie en slechte voorbereiding gehad hebben.

Ik wacht bv nog steeds erop dat iemand een vergelijk maakt met selecties in de Jupiler en een keer laat zien waar al die veel betere selecties zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 01, 2016, 10:20:40
wat ik zeg de meeste selecties houden niet over hoor.

de beloften teams zullen zeker redelijk sterk zijn

graafschap-bannink-diemers-driver-koolhof-paryzeck-eljebli en achterban
dus dat zal zeker een concurrent worden

nac-v diermen-heamhouts-nijholt-stans-korte-verbeek-en achterban dus ook een
1 van de kandidaten

Volendam-verhulst-schilder-schouten-kwakman-tuyp-v velzen altijd een linke
ploeg vind ik.

vvv-opoku-resida-seuntjes-v crooy-hunte-leemans-post. vrij goed ingespeeld team
goede trainer dus ook een lastige tegenstander.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 01, 2016, 10:30:45
Dat is allemaal niet beter dan onze spelers. Gewoon team van maken, in de goede flow komen en GASGEVE!  |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op augustus 01, 2016, 10:39:54
VVV heeft in mijn ogen duidelijk de beste selectie.
Nac heeft geen spits, maar wel een goed middenveld.
Graafschap gaat het moeilijk krijgen.
Volendam blijft altijd een outsider.
Verwacht veel van Almere en Eindhoven.

Dan heb je de bovenste  7 ploegen denk ik.

Je moet ook mazzel hebben met blessures.
Als bij VVV Seuntjens en/of Opoku geblesseerd zijn is het meteen 3 klassen minder.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: justremco op augustus 01, 2016, 10:47:33
NAC geen spits? Denk dat die Dessers 1 van de topscorers gaat worden, hopelijk samen met Hemmen :jupiler
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Gasgeve op augustus 01, 2016, 10:55:13
Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 10:47:33
NAC geen spits? Denk dat die Dessers 1 van de topscorers gaat worden, hopelijk samen met Hemmen :jupiler
Op basis van?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: justremco op augustus 01, 2016, 11:13:28
Een paar beelden en prestaties in de voorbereiding. Heeft maar een halve kans nodig
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2016, 11:22:41
NAC heeft juist geen verdediging. Op dit moment is Van Diermen de enige 'normale' verdediger die ze hebben.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 01, 2016, 19:42:05
Hmm, ik zie net op de website van Fox dat de wedstrijd De Graafschap - Eindhoven de livewedstrijd is. De thuisblijvers moeten het dus doen met flarden die voorbij komen in het Voetbal op Vrijdag gedeelte of een livestream die aangeboden wordt door een buitenlandse zender... De wedstrijd wordt nog wel in z'n geheel uitgezonden om 01.30......
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: justremco op augustus 01, 2016, 20:03:20
Citaat van: moodygrunn op augustus 01, 2016, 19:42:05
Hmm, ik zie net op de website van Fox dat de wedstrijd De Graafschap - Eindhoven de livewedstrijd is. De thuisblijvers moeten het dus doen met flarden die voorbij komen in het Voetbal op Vrijdag gedeelte of een livestream die aangeboden wordt door een buitenlandse zender... De wedstrijd wordt nog wel in z'n geheel uitgezonden om 01.30......

Wedstrijd is op kanaal 7. Dit is op een laptop, tablet, mobiel of smart tv te zien via fox sports go
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: mugel op augustus 01, 2016, 20:42:28
Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 20:03:20
Wedstrijd is op kanaal 7. Dit is op een laptop, tablet, mobiel of smart tv te zien via fox sports go

Is dat live op kanaal 7 van fox sports, en waar zie je dat programma? Ik kan het niet vinden, of zijn de online kanalen 7,8,9 niet beschikbaar met Ziggo?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2016, 21:10:33
Als het op Fox Sports 7 is zal er vermoedelijk ook wel een stream ergens te vinden zijn. Overigens heel apart dat onze wedstrijd niet de live wedstrijd is. Op papier één van de mooisten van het seizoen, en zeker mooier dan De Graafschap - Eindhoven...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: dizzhead op augustus 01, 2016, 23:15:40
Citaat van: Collingwood op augustus 01, 2016, 21:10:33
Als het op Fox Sports 7 is zal er vermoedelijk ook wel een stream ergens te vinden zijn. Overigens heel apart dat onze wedstrijd niet de live wedstrijd is. Op papier één van de mooisten van het seizoen, en zeker mooier dan De Graafschap - Eindhoven...

Strikt genomen is de graafschap de eerste ploeg waar naar gekeken wordt. Hoogst geëindigde degradant. Eindhoven was vorig jaar vierde. Ik vind 't op basis van ranglijst wel te verantwoorden. Maar goed, kanaal zeven dus.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2016, 23:18:32
Citaat van: dizzhead op augustus 01, 2016, 23:15:40
Strikt genomen is de graafschap de eerste ploeg waar naar gekeken wordt. Hoogst geëindigde degradant. Eindhoven was vorig jaar vierde. Ik vind 't op basis van ranglijst wel te verantwoorden. Maar goed, kanaal zeven dus.

Ik ben misschien niet helemaal objectief!  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 02, 2016, 09:01:54
Citaat van: Grijskijkert op juli 31, 2016, 13:06:21
Grapje zeker? Ik vind die selectie niet indrukwekkend..

Goeie ploeg hoor. Zijn veel verder dan ons. Anderzijds laat ik me graag verrassen en hoop ik dat we ze helemaal dronken tikken  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 02, 2016, 09:04:07
Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 20:03:20
Wedstrijd is op kanaal 7. Dit is op een laptop, tablet, mobiel of smart tv te zien via fox sports go

Dat ik dit ooit nog zou vragen  ;(

Doet Dorhout oek live verslag vanuit Venlo?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Jelke op augustus 02, 2016, 09:17:48
Ik heb even gevraagd aan FOX . Ze zenden zoals hier al eerder vermeld is alleen De Graafschap vrijdag uit. Bij Voetbal op vrijdag op FOX 1 kun je de wedstrijd wel zien alleen dan de hoogtepunten. Helaas..

Dit stuurt FOX mij net;

We zenden niet elke wedstrijd van de Jupiler League live uit. Op vrijdag en maandag zenden we een duel rechtstreeks uit. Welke wedstrijd we uitzenden heeft onder meer te maken met het affiche en de stand op de ranglijst. Het is dus niet elke keer deze club.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: richard op augustus 02, 2016, 10:44:47
Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2016, 09:04:07
Dat ik dit ooit nog zou vragen  ;(

Doet Dorhout oek live verslag vanuit Venlo?

Nee wiebe woudstra en Fred van dijk...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Ronnie tng op augustus 02, 2016, 11:20:39
Gewoon gas geven, programma is al lang bekend. Paar uur snipperen en op naar Venlo!

Fuck Fox   :insane
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op augustus 02, 2016, 22:12:17
Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2016, 09:01:54
Goeie ploeg hoor. Zijn veel verder dan ons. Anderzijds laat ik me graag verrassen en hoop ik dat we ze helemaal dronken tikken  :proost
ze zullen keurig netjes ons de bal gunnen en bij balbezit via 2 passes voor ons goal staan. Dat is wat ik verwacht
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 02, 2016, 22:27:06
Onze verdediging is nieuw dus moeilijk in te schatten. Maar daar heeft Maas wel extra aandacht aan besteed.
Middenveld Bakker, Montiero, vd Streek is nog hetzelfde, dus in ieder geval aan elkaar gewent.
Gyasi of Gouriye lekker op intuitie laten spelen en Hemmen als targetman. Mischien een getergde Houtkoop voor Gouriye, die verdedigt wat meer mee.

Mooie pot om scherp te beginnen in ieder geval.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 03, 2016, 17:56:36
Ik zag gisteren nog op de site van fox dat de wedstrijd live uitgezonden zal worden op fox 7 (het online kanaal). Alleen nu kijk ik weer en loopt de tv gids maar tot fox 6 en is kanaal 7 volledig verdwenen??? Weet iemand hoe dit kan?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 03, 2016, 19:27:46
Citaat van: maikcambuur op augustus 03, 2016, 17:56:36
Ik zag gisteren nog op de site van fox dat de wedstrijd live uitgezonden zal worden op fox 7 (het online kanaal). Alleen nu kijk ik weer en loopt de tv gids maar tot fox 6 en is kanaal 7 volledig verdwenen??? Weet iemand hoe dit kan?

FOX Sports 7 is te bekijken via de FOX Sports Go app.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 03, 2016, 20:08:23
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 03, 2016, 19:27:46
FOX Sports 7 is te bekijken via de FOX Sports Go app.

Alleen via de app? Niet online op foxsports.nl.. raar zeg.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: hobbes op augustus 03, 2016, 22:31:57
Ik kan Fox 7 in de app vinden, bestaat het wel?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 03, 2016, 23:14:52
Citaat van: hobbes op augustus 03, 2016, 22:31:57
Ik kan Fox 7 in de app vinden, bestaat het wel?

Tot gisteren wel. Vandaar mijn vraag. Ik zag gisteren online op foxsports.nl in de tv gids dat VVV-Cambuur live op kanaal 7 werd uitgezonden. Nu is echter het hele kanaal niet meer te vinden...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: dizzhead op augustus 04, 2016, 07:50:58
Citaat van: Jelke op augustus 02, 2016, 09:17:48
Ik heb even gevraagd aan FOX . Ze zenden zoals hier al eerder vermeld is alleen De Graafschap vrijdag uit. Bij Voetbal op vrijdag op FOX 1 kun je de wedstrijd wel zien alleen dan de hoogtepunten. Helaas..

Dit stuurt FOX mij net;

We zenden niet elke wedstrijd van de Jupiler League live uit. Op vrijdag en maandag zenden we een duel rechtstreeks uit. Welke wedstrijd we uitzenden heeft onder meer te maken met het affiche en de stand op de ranglijst. Het is dus niet elke keer deze club.

:clint
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 04, 2016, 08:57:57
Voor 9 euro en wat brandstof zit je in de Koel
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: hobbes op augustus 04, 2016, 09:09:41
Citaat van: Cor op augustus 04, 2016, 08:57:57
Voor 9 euro en wat brandstof zit je in de Koel

En een halve vrije dag, andere is het niet te doen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Dokkumer op augustus 04, 2016, 09:51:14
Citaat van: hobbes op augustus 04, 2016, 09:09:41
En een halve vrije dag, andere is het niet te doen
Voor de "normaal"werkenden onder ons is het nu bouwvak ;)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 04, 2016, 10:14:43
Citaat van: hobbes op augustus 04, 2016, 09:09:41
En een halve vrije dag, andere is het niet te doen

16.30 weg, kost maar een paar uurtjes  8)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: hobbes op augustus 04, 2016, 10:45:30
Citaat van: Cor op augustus 04, 2016, 10:14:43
16.30 weg, kost maar een paar uurtjes  8)

Klopt, maar Duitsland klinkt altijd zover weg ;)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 04, 2016, 11:37:12
Citaat van: hobbes op augustus 04, 2016, 10:45:30
Klopt, maar Duitsland klinkt altijd zover weg ;)

2,5 moet lukken in deze vakantietijd  :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Keira op augustus 04, 2016, 12:08:54
Citaat van: Cor op augustus 04, 2016, 11:37:12
2,5 moet lukken in deze vakantietijd  :thumbsup

Jij hebt zeker een blauwe lamp op je auto?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 04, 2016, 12:16:32
Opstelling al bekend? Bin benieuwd.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 12:24:48
Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2016, 12:16:32
Opstelling al bekend? Bin benieuwd.

Laatste training om 15.00. Zal dan hopelijk wel wat bekend worden.

Op basis van de voorbereiding hoop ik op:

Nienhuis; Van Deelen, N'Toko, Bosz/Steenvoorden, Peersman; Bakker, Monteiro, Van de Streek; Gyasi, Hemmen, Gouriye/Houtkoop.

Bosz of Steenvoorden maakt me niet veel uit. Heb wel een voorkeur voor Gouriye ten opzichte van Houtkoop, maar hij lijkt me nog niet helemaal fit/scherp.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Sakas op augustus 04, 2016, 12:48:12
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 12:24:48
Heb wel een voorkeur voor Gouriye ten opzichte van Houtkoop, maar hij lijkt me nog niet helemaal fit/scherp.

Houtkoop ook niet sinds hij bij Cambuur zit :X ! Wat mij betreft Gouriye!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 04, 2016, 13:01:46
Citaat van: Keira op augustus 04, 2016, 12:08:54
Jij hebt zeker een blauwe lamp op je auto?

Blauwe auto  :devil Met een topdriver  8)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 13:45:11
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd
We hebben er zin in! Bijna 200 #Cambuur-supporters zijn morgen van de partij bij #VVVCAM!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Keira op augustus 04, 2016, 14:02:24
Citaat van: Cor op augustus 04, 2016, 13:01:46
Blauwe auto  :devil Met een topdriver  8)

|:) :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 04, 2016, 14:03:00
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 12:24:48
Laatste training om 15.00. Zal dan hopelijk wel wat bekend worden.

Op basis van de voorbereiding hoop ik op:

Nienhuis; Van Deelen, N'Toko, Bosz/Steenvoorden, Peersman; Bakker, Monteiro, Van de Streek; Gyasi, Hemmen, Gouriye/Houtkoop.

Bosz of Steenvoorden maakt me niet veel uit. Heb wel een voorkeur voor Gouriye ten opzichte van Houtkoop, maar hij lijkt me nog niet helemaal fit/scherp.


Ik mis net als vorig seizoen wederom een leider in dit elftal. Bakker aanvoerder, dat zegt ook alweer genoeg. Met een punt dik tevreden!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 04, 2016, 14:06:14
Citaat van: Sakas op augustus 04, 2016, 12:48:12
Houtkoop ook niet sinds hij bij Cambuur zit :X ! Wat mij betreft Gouriye!


Houtkoop. Die man ken toch helemaal niks.  :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Keira op augustus 04, 2016, 14:46:40
Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2016, 14:06:14

Houtkoop. Die man ken toch helemaal niks.  :_schater

Als we jou moeten geloven kan heel Cambuur niks!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 04, 2016, 14:50:10
Citaat van: maikcambuur op augustus 03, 2016, 23:14:52
Tot gisteren wel. Vandaar mijn vraag. Ik zag gisteren online op foxsports.nl in de tv gids dat VVV-Cambuur live op kanaal 7 werd uitgezonden. Nu is echter het hele kanaal niet meer te vinden...

Volgens het commentaar wat ik op twitter lees dus geen Cambuur. Overigens zijn die paupers van FoxSports nog niet eens in staat om voor het begin van de Nederlandse competities online accounts te verkopen. Dat wordt radio Mercurius
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 15:36:26
Vermoedelijke opstelling VVV: De Fockert; Rutten, Promes, Röseler, Janssen; Post, Leemans, Opoku; Van Crooij, Seuntjens, Hunte.

EDIT: Vermoedelijke opstelling Cambuur volgens aanwezigen bij de training:

Nienhuis; Anderson, N'Toko, Steenvoorden, Peersman; Bakker, Monteiro, Van de Streek; Gyasi, Hemmen, Gouriye.

Van Deelen zal nog wel geblesseerd zijn, Steenvoorden krijgt dus in eerste instantie de voorkeur boven Bosz.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2016, 15:54:35
Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2016, 14:03:00

Ik mis net als vorig seizoen wederom een leider in dit elftal. Bakker aanvoerder, dat zegt ook alweer genoeg. Met een punt dik tevreden!!!!!!!!!!!!!

Hest de negetieveling weer!
En wie staat er in april/mei vooraan als we promoveren?
Meneertje Wiekie  :O
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2016, 18:40:12
Anderson pfffffffff.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2016, 18:41:59
Citaat van: wiekie1969 op augustus 04, 2016, 14:06:14

Houtkoop. Die man ken toch helemaal niks.  :_schater
houtkoop zou de ideale man zijn om Hemmen te bedienen vanaf de vleugel
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 18:47:19
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 15:36:26
Vermoedelijke opstelling VVV: De Fockert; Rutten, Promes, Röseler, Janssen; Post, Leemans, Opoku; Van Crooij, Seuntjens, Hunte.

EDIT: Vermoedelijke opstelling Cambuur volgens aanwezigen bij de training:

Nienhuis; Anderson, N'Toko, Steenvoorden, Peersman; Bakker, Monteiro, Van de Streek; Gyasi, Hemmen, Gouriye.

Van Deelen zal nog wel geblesseerd zijn, Steenvoorden krijgt dus in eerste instantie de voorkeur boven Bosz.

Mijn god, als we beginnen met Anderson kunnen we wel 3 ptn voor VVV noteren....
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: legeips op augustus 04, 2016, 19:24:24
Heeft Barto niet hard genoeg gewerkt?? Of is Maas in tegenstelling tot zijn 2 voorgangers daar niet vatbaar voor.. :_schater

Hemmen maakt morgen de winnende |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 04, 2016, 19:25:58
Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 18:47:19
Mijn god, als we beginnen met Anderson kunnen we wel 3 ptn voor VVV noteren....

Wie moet er dan staan?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2016, 19:32:57
Citaat van: legeips op augustus 04, 2016, 19:24:24
Heeft Barto niet hard genoeg gewerkt?? Of is Maas in tegenstelling tot zijn 2 voorgangers daar niet vatbaar voor.. :_schater

Hemmen maakt morgen de winnende |:)
Zou jij niet wegblijven?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 19:49:26
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 19:25:58
Wie moet er dan staan?

Evt Steenvoorden. Dan Bosz in het centrum. Spoeling is dun qua backs. Anderson is niks en het niveau van van Deelen kan ik nog niet beoordelen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: legeips op augustus 04, 2016, 19:51:12
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2016, 19:32:57
Zou jij niet wegblijven?

:O
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 19:51:37
De wedstrijden die ik in de voorbereiding heb gezien deed Anderson het helemaal niet slecht. Tegen Emmen bijvoorbeeld Danso in z'n broekzak. Logisch dat hij er in staat als Van Deelen afwezig is. We hebben vorig jaar gezien dat spelers op vreemde posities laten spelen niet bevorderend werkt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 04, 2016, 19:52:03
Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 19:49:26
Evt Steenvoorden. Dan Bosz in het centrum. Spoeling is dun qua backs. Anderson is niks en het niveau van van Deelen kan ik nog niet beoordelen.

Van Deelen niet fit genoeg om te beginnen. Steenvoorden en Bosz hebben in de voorbereiding helemaal niet op die posities gespeeld. Om dan in zo'n moeilijke wedstrijd te gaan schuiven en spelers op posities te zetten die niet heel bekend zijn vind ik een risico. Daarom vind ik het opstellen van Anderson ook goed te verdedigen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 04, 2016, 19:58:01
Citaat van: legeips op augustus 04, 2016, 19:51:12
:O

Zeewolde heeft wel een punt
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op augustus 04, 2016, 19:59:48
Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 19:49:26
Evt Steenvoorden. Dan Bosz in het centrum. Spoeling is dun qua backs. Anderson is niks en het niveau van van Deelen kan ik nog niet beoordelen.

Steenvoorden op de snelle Hunte?
Anderson deed het ook prima tegen Danso.
Meest logische man toch als van Deelen er niet bij is.

Ben allang blij dat Maas spelers opstelt op posities waar ze normaal ook spelen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: E.F. op augustus 04, 2016, 20:06:42
Citaat van: Cor op augustus 04, 2016, 13:01:46
Blauwe auto  :devil Met een topdriver  8)
[/Blauwe auto gaat niet harder dan 100 kmquote]
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2016, 20:12:03
Keuze Anderson mee eens. Misschien is later in het seizoen daar Steenvoorden beter als backup ,maar laat die zich nu eerst maar de rol in het centrum eigen maken.
Het passeren van Bosz na een mindere (oefen)wedstrijd is wel heel drastisch. Hopelijk geen voorbode van veel rouleren in de achterhoede. Spelers moeten wel vertrouwen krijgen.
Voorin heb ik wel een lichte voorkeur voor Houtkoop, levert meer arbeid. Met een getergde Gouriye als invaller als er iets geforceerd moet worden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 20:53:48
Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2016, 20:12:03
Keuze Anderson mee eens. Misschien is later in het seizoen daar Steenvoorden beter als backup ,maar laat die zich nu eerst maar de rol in het centrum eigen maken.
Het passeren van Bosz na een mindere (oefen)wedstrijd is wel heel drastisch. Hopelijk geen voorbode van veel rouleren in de achterhoede. Spelers moeten wel vertrouwen krijgen.
Voorin heb ik wel een lichte voorkeur voor Houtkoop, levert meer arbeid. Met een getergde Gouriye als invaller als er iets geforceerd moet worden.

Is het wel passeren? Volgens mij lag de strijd tussen Steenvoorden en Bosz behoorlijk open.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 20:58:56
ik snap gewoon niet dat ze Perreira zo hebben laten lopen. Twee zo niet drie klassen beter dan Anderson. Met dat soort spelers in de basis 11 gaan we er niet komen helaas. Dat is niet zeuren en zeiken, maar realistisch.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 21:02:24
Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 20:58:56
ik snap gewoon niet dat ze Perreira zo hebben laten lopen. Twee zo niet drie klassen beter dan Anderson. Met dat soort spelers in de basis 11 gaan we er niet komen helaas. Dat is niet zeuren en zeiken, maar realistisch.

Ze zitten aan Anderson vast hè, heeft gewoon een contract. Als ze Pereira hadden gehouden was Van Deelen gewoon niet gekomen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 04, 2016, 21:46:11
Even concreet. De wedstrijd is morgen in zijn geheel te bekijken op FS 7?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: michello op augustus 04, 2016, 21:48:03
Helaas geschrapt... Alleen via het schakelkanaal de hoogtepunten. Ze kiezen bij FOX liever voor DG-Eindhoven... :zucht
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 04, 2016, 21:51:13
Citaat van: michello op augustus 04, 2016, 21:48:03
Helaas geschrapt... Alleen via het schakelkanaal de hoogtepunten. Ze kiezen bij FOX liever voor DG-Eindhoven... :zucht

Dan moeten ze het ook zelf maar weten, ik schakel wel naar een internationale stream.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 04, 2016, 22:01:13
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 21:51:13
Dan moeten ze het ook zelf maar weten, ik schakel wel naar een internationale stream.

Als je wat vind zou je de link hier willen posten, ik wil heeel graag kijken |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 22:04:36
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 21:02:24
Ze zitten aan Anderson vast hè, heeft gewoon een contract. Als ze Pereira hadden gehouden was Van Deelen gewoon niet gekomen.

True. Had nooit een tweejarig contract moeten krijgen natuurlijk. Vind het gewoon jammer, want iedereen ziet dat je Anderson tegen zichzelf in bescherming moet nemen. Vorig jaar tegen DKV uit kan ik me nog heel goed herinneren....
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:04:48
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 04, 2016, 22:01:13
Als je wat vind zou je de link hier willen posten, ik wil heeel graag kijken |:)

De link hier posten is geloof ik niet de bedoeling, maar een pb kan altijd natuurlijk
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 22:06:00
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:04:48
De link hier posten is geloof ik niet de bedoeling, maar een pb kan altijd natuurlijk

Maar als fox niet uitzendt is er toch nergens deze wedstrijd live te kijken?? Ook niet internationaal neem ik aan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 04, 2016, 22:15:08
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:04:48
De link hier posten is geloof ik niet de bedoeling, maar een pb kan altijd natuurlijk

Doe mij ook ff dan  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 22:19:48
Als t hem lukt, mij ook graag :y
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 04, 2016, 22:22:23
En welke omroep doet verslag? Alleen OA?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:24:16
Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 22:06:00
Maar als fox niet uitzendt is er toch nergens deze wedstrijd live te kijken?? Ook niet internationaal neem ik aan.

wedkantoren etc willen ook nog wel eens een livestream uitzenden. Daar vestig ik mijn hoop wat op. Heb in het verleden (jupiler league seizoenen) regelmatig een engelsman verslag horen doen van ons clubke.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 22:24:27
Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2016, 22:22:23
En welke omroep doet verslag? Alleen OA?

http://omroepleo.nl/cambuur/
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: 058-4life op augustus 04, 2016, 22:24:50
Voor een ieder op zoek naar linkjes, ik heb wat beters ontdekt. Investering van €185,- en dan heb je niet alleen voetbal ;) had het veel eerder moeten doen. PB maar voor info.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 22:25:16
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:24:16
wedkantoren etc willen ook nog wel eens een livestream uitzenden. Daar vestig ik mijn hoop wat op. Heb in het verleden (jupiler league seizoenen) regelmatig een engelsman verslag horen doen van ons clubke.

Klopt ik oek. Alleen verkrijgen zij dan een hoofdsignaal van Fox. Nu is dat er niet, ben bang dat er geen streams te vinden zullen zijn. Maar let's hope so.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2016, 22:27:03
Er zal geen stream zijn.

Het is één grote bende bij fox, het is maar de vraag of het blijft bestaan.
Alles veel te duur ingekocht, en zijn ook nog eens de Premier League verloren aan Sport1.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2016, 22:46:07
Tja, welkom in de Juup... wel aankondigen maar niet uitzenden.

Juup en Fox zijn beide zwakke organisaties.
Ik begrijp de keuze nog wel voor een thuiswedstrijd op De Vijverberg vs. De Koel, maar het lukt dus nog niet eens om een 2e (top)wedstrijd via internet aan te laten bieden.
En inderdaad de strijd Vodafone/Ziggo(Ziggo Sport=Sport1) en KPN wordt ook over de rug van Fox uitgevochten.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: 058-4life op augustus 04, 2016, 22:52:43
Ach weet je, het is sowieso belachelijk dat overal voor betaald moet worden, of in ieder geval, dergelijke bedragen. Voetbal moet voor iedereen altijd te zien zijn vind ik. Dat losse wedstrijden gedoe is ook pure geldklopperij. Iemand die dat doet is dief van zijn eigen portemonnee. Natuurlijk moet alles betaald worden maar goed, volgens mij brengen die ellenlange reclames ook meer dan genoeg op.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 23:12:44
Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2016, 22:46:07
Tja, welkom in de Juup... wel aankondigen maar niet uitzenden.

Juup en Fox zijn beide zwakke organisaties.
Ik begrijp de keuze nog wel voor een thuiswedstrijd op De Vijverberg vs. De Koel, maar het lukt dus nog niet eens om een 2e (top)wedstrijd via internet aan te laten bieden.
En inderdaad de strijd Vodafone/Ziggo(Ziggo Sport=Sport1) en KPN wordt ook over de rug van Fox uitgevochten.

Ja triest. Eigenlijk zouden de 'grotere' ploegen altijd live moeten zijn, zoals NAC, de Graafschap, Cambuur en evt nog 1.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2016, 23:15:58
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:04:48
De link hier posten is geloof ik niet de bedoeling, maar een pb kan altijd natuurlijk

Stuur je mij ook even?  :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2016, 23:19:50
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:04:48
De link hier posten is geloof ik niet de bedoeling, maar een pb kan altijd natuurlijk

Me2
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 04, 2016, 23:20:43
 :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 04, 2016, 23:22:38
Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2016, 22:46:07
Tja, welkom in de Juup... wel aankondigen maar niet uitzenden.

Juup en Fox zijn beide zwakke organisaties.
Ik begrijp de keuze nog wel voor een thuiswedstrijd op De Vijverberg vs. De Koel, maar het lukt dus nog niet eens om een 2e (top)wedstrijd via internet aan te laten bieden.
En inderdaad de strijd Vodafone/Ziggo(Ziggo Sport=Sport1) en KPN wordt ook over de rug van Fox uitgevochten.

Ik denk dat Fox gewoon het bezoeken van uitwedstrijden wil promoten  :)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: legeips op augustus 04, 2016, 23:48:32
Citaat van: Cor op augustus 04, 2016, 19:58:01
Zeewolde heeft wel een punt

Klopt..

Waar jij maar wat al te graag aan wil zuigen...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 00:14:43
Mutte we oek even normaal doen bij de club?

Citeer
Sander de Vries
‏@sander_dvries

Nieuw persbeleid bij #Cambuur. Een dag voor de wedstrijd staan alleen trainer Rob Maas en aanvoerder Erik Bakker de media te woord

Pers hoor je met alle egards te ontvangen. Zij kunnen van te voren even aangeven wie ze willen spreken, gebakje erbij, lekker end weg keuvelen. Communicatie naar de achterban is, zeker bij een club als Cambuur, van groot belang.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 05, 2016, 00:46:07
 :0= MATCHDAY!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 01:24:27
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 21:02:24
Ze zitten aan Anderson vast hè, heeft gewoon een contract. Als ze Pereira hadden gehouden was Van Deelen gewoon niet gekomen.
Is die " van Deelen " zo goed dan? Ik vond Perreira juist goed,die hadden we beter kunnen houden als ie niet te duur was.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 06:27:57
Heerlijk! Vanavond gaat het gebeuren
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 05, 2016, 06:52:49
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 01:24:27
Is die " van Deelen " zo goed dan? Ik vond Perreira juist goed,die hadden we beter kunnen houden als ie niet te duur was.
Ik denk dat dat laatste juist het punt was.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 06:57:57
Zou 3rde niveau België (Beerschot) echt meer betalen dan top Jupiler League?
Daarbij blijf ik twijfelen of je Anderson niet beter op een andere positie kan laten spelen of zelfs verhuren.

Als Perreira vanavond had gespeeld dan wist je gewoon dat 'ie een degelijke pot zou spelen. Van de huidige verdedigers heb ik dat vertrouwen alleen bij N'Toko.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC op augustus 05, 2016, 08:56:01
Citaat van: Yellow Army op augustus 04, 2016, 23:19:50
Me2
Kun je mij de link ook sturen? Bvd
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: gewoon een fan op augustus 05, 2016, 09:18:42
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:04:48
De link hier posten is geloof ik niet de bedoeling, maar een pb kan altijd natuurlijk

Als je toch bezig bent  :koffie

Alvast bedankt in ieder geval  _O_
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 09:25:49
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 20:53:48
Is het wel passeren? Volgens mij lag de strijd tussen Steenvoorden en Bosz behoorlijk open.

Is die Steenvoorden wel linksbenig? Of net als Bosz rechts?

Een DM met een (inter)nationaal linkje mag ook naar mij, als het al uitgezonden zou worden op Fox Sports Go was het nog niet eens mogelijk daar een abonnement af te sluiten :')
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: dizzhead op augustus 05, 2016, 09:33:04
Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:24:16
wedkantoren etc willen ook nog wel eens een livestream uitzenden. Daar vestig ik mijn hoop wat op. Heb in het verleden (jupiler league seizoenen) regelmatig een engelsman verslag horen doen van ons clubke.

Verwacht maar geen livestream vanuit de wedkantoren.. Zelfs de Graafschap wordt niet uitgezonden bij de bookmakers, voor zover ik kan zien.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 05, 2016, 09:54:35
Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2016, 15:54:35
Hest de negetieveling weer!
En wie staat er in april/mei vooraan als we promoveren?
Meneertje Wiekie  :O


Realistisch is wat anders dan negatief meneer Galdiano.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: zandokan op augustus 05, 2016, 10:27:49
Voor de thuisblijvers ik weet niet of het wat is maar kwam deze link tegen.

www.youtube.com/watch?v=z74yxNKf7z4
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 11:17:49
Citaat van: zandokan op augustus 05, 2016, 10:27:49
Voor de thuisblijvers ik weet niet of het wat is maar kwam deze link tegen.

www.youtube.com/watch?v=z74yxNKf7z4

Fake!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 11:39:49
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 01:24:27
Is die " van Deelen " zo goed dan? Ik vond Perreira juist goed,die hadden we beter kunnen houden als ie niet te duur was.

Heb eigenlijk maar 1 wedstrijd kunnen bekijken , die tegen tien Turken. Nou dan maak ik me grote zorgen over de backs. Steenvoorden vond ik ook zwakz hoop dat het een moment opname was.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 05, 2016, 11:54:52
Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 11:39:49
Heb eigenlijk maar 1 wedstrijd kunnen bekijken , die tegen tien Turken. Nou dan maak ik me grote zorgen over de backs. Steenvoorden vond ik ook zwakz hoop dat het een moment opname was.

Steenvoorden staat in de basis ten koste van Gino Bosz. Bosz lijkt mij beter, maar goed ik bin geen trainer.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 05, 2016, 11:59:07
Opstelling?
|:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 12:00:48
Vermoedelijke opstelling Cambuur: Nienhuis; Anderson, N'Toko, Steenvoorden, Peersman; Bakker, Van de Streek, Monteiro; Gyasi, Hemmen, Gouriye.

Hoeveel goalen krijgen we tegen? Hoe weinig gaan we zelf creëren?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 05, 2016, 12:23:01
Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 12:00:48
Vermoedelijke opstelling Cambuur: Nienhuis; Anderson, N'Toko, Steenvoorden, Peersman; Bakker, Van de Streek, Monteiro; Gyasi, Hemmen, Gouriye.

Hoeveel goalen krijgen we tegen? Hoe weinig gaan we zelf creëren?

Krijgen 2 goals tegen, creeeren 12 kansen en scoren er 3,
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: justremco op augustus 05, 2016, 12:23:37
Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 12:00:48
goalen

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 12:34:04
Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 09:25:49
Is die Steenvoorden wel linksbenig? Of net als Bosz rechts?

Een DM met een (inter)nationaal linkje mag ook naar mij, als het al uitgezonden zou worden op Fox Sports Go was het nog niet eens mogelijk daar een abonnement af te sluiten :')

Ook rechts.

Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 11:39:49
Heb eigenlijk maar 1 wedstrijd kunnen bekijken , die tegen tien Turken. Nou dan maak ik me grote zorgen over de backs. Steenvoorden vond ik ook zwakz hoop dat het een moment opname was.

Bosz was tegen die Grieken niet veel beter, zeker de eerste helft niet. Denk dat Bosz en Steenvoorden weinig voor elkaar onder doen. Steenvoorden lijkt me wel wat sneller.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 12:38:26
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 12:34:04

Bosz was tegen die Grieken niet veel beter, zeker de eerste helft niet. Denk dat Bosz en Steenvoorden weinig voor elkaar onder doen. Steenvoorden lijkt me wel wat sneller.

Ik heb gehoord dat Bosz opbouwend wel wat beter is dan Steenvoorden. Dat geloof ik ook gelijk, want Steenvoorden wist niet wat hij moest met de bal leek het soms wel. We gaan het zien vanavond, het gaat weer ergens om!!

Tot vanavond in Venlo
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 12:41:12
Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 12:38:26
Ik heb gehoord dat Bosz opbouwend wel wat beter is dan Steenvoorden. Dat geloof ik ook gelijk, want Steenvoorden wist niet wat hij moest met de bal leek het soms wel. We gaan het zien vanavond, het gaat weer ergens om!!

Tot vanavond in Venlo

Als die Steenvoorden verdedigend beter is laat hem dan maar spelen om vervolgens de bal in te leveren bij iemand die wél kan voetballen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 12:43:19
Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 12:38:26
Ik heb gehoord dat Bosz opbouwend wel wat beter is dan Steenvoorden. Dat geloof ik ook gelijk, want Steenvoorden wist niet wat hij moest met de bal leek het soms wel. We gaan het zien vanavond, het gaat weer ergens om!!

Tot vanavond in Venlo

Tegen de Grieken weinig van gezien, leverde bijna iedere bal in. Kwam ook ernstig in de problemen tegen snelle spelers, kwam ook de 0-1 uit.  Moet wel gezegd worden dat hij later verhuisde naar rechtscentraal (N'Toko naar linkscentraal) en toen was het meteen een stuk beter.

Het zou ook nog kunnen dat Maas per wedstrijd bekijkt wie hij nodig heeft. Tegen zwakkere tegenstanders heb je misschien meer aan Bosz als die inderdaad beter in de opbouw is, tegen ploegen als VVV (zeker in uitwedstrijden) misschien meer aan Steenvoorden. Al met al denk ik dat het niet heel veel uitmaakt.

Inderdaad blij dat het weer begint, nu al gespannen voor vanavond!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ChantiSCC op augustus 05, 2016, 12:54:00
Weet iemand een goeie streaming site? Moet het natuurlijk wel zien vanuit Roemenië 

:scc
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Johan058... op augustus 05, 2016, 13:27:21
Wat heb ik er weer zin in |:). zo snel mogelijk weer promoveren :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Galdiano op augustus 05, 2016, 13:52:50
Citaat van: ChantiSCC op augustus 05, 2016, 12:54:00
Weet iemand een goeie streaming site? Moet het natuurlijk wel zien vanuit Roemenië 

:scc

Is er niet, denk dat het omroep abe radio gaat worden!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ChantiSCC op augustus 05, 2016, 14:06:49
Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2016, 13:52:50
Is er niet, denk dat het omroep abe radio gaat worden!

  ;( Jammer daar luister ik nooit van me leven naar
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 05, 2016, 14:44:52
Schakelkanaal van Fox er maar bij vanavond, en dan maar hopen dat ze alsnog veel blijven hangen bij VVV-Cambuur. Vaak is dat wel het geval.
De Graafschap rechtstreeks op FOX 5, Zwolle op FOX 3
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 15:07:38
Citaat van: ChantiSCC op augustus 05, 2016, 14:06:49
  ;( Jammer daar luister ik nooit van me leven naar

Waarom niet? Geert van Tuinen doet dat geweldig, is groot Cambuur-fan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 15:12:28
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 15:07:38
Waarom niet? Geert van Tuinen doet dat geweldig, is groot Cambuur-fan.

Precies, is dan wel in het fries maar deze man doet dat verslag echt goed. Heel wat anders dan die andere kwijlebal, hoe heet ie ook alweer??
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 15:16:29
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 15:12:28
Precies, is dan wel in het fries maar deze man doet dat verslag echt goed. Heel wat anders dan die andere kwijlebal, hoe heet ie ook alweer??

Je doelt vast op Roelof de V.? Daar word je inderdaad niet vrolijk van. GvT moet eerst enkele minuten aan het zuurstof als Cambuur heeft gescoord.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Vlampiep op augustus 05, 2016, 15:19:17
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 15:12:28
Precies, is dan wel in het fries maar deze man doet dat verslag echt goed. Heel wat anders dan die andere kwijlebal, hoe heet ie ook alweer??
Marten de Moes. :X
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 15:20:35
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 15:16:29
Je doelt vast op Roelof de V.? Daar word je inderdaad niet vrolijk van. GvT moet eerst enkele minuten aan het zuurstof als Cambuur heeft gescoord.

Ja die gast, wat een knakker.. Idd Van tunen wurd helemaal gek als cambuur scoort het.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 15:36:50
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 15:20:35
Ja die gast, wat een knakker.. Idd Van tunen wurd helemaal gek als cambuur scoort het.
http://omropfryslanvod.download.kpnstreaming.nl/audio/reportage/130506_repo_ut_live_excelsior_cambuur.mp3
luister vanaf 41:25 maar even...das toch prachtig verslag doen?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 15:40:31
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 15:36:50
http://omropfryslanvod.download.kpnstreaming.nl/audio/reportage/130506_repo_ut_live_excelsior_cambuur.mp3
luister vanaf 41:25 maar even...das toch prachtig verslag doen?

Was dat oek roelof  :_schater :_schater.. Deze uitzending van het kampioenschap kan ik me nog goed herinneren. Dat hij het veld op gaat  |:) |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 15:47:18
Geert van Tuinen, dat is een prachtige kerel. Machtig mooi commentaar altijd.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Destroyer op augustus 05, 2016, 15:55:00
Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 15:47:18
Geert van Tuinen, dat is een prachtige kerel. Machtig mooi commentaar altijd.

Pfffff weer kippenvel. Dat moment dat je achter de goal staat en Adje de tweede er in schiet.  Die emotie. Ken wel janken zo mooi. Maar helaas is de waarheid dat we weer opnieuw moeten beginnen. Op naar promotie. ...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2016, 15:57:44
Livestream bij unibet en laat ik daar nou net nog een account hebben  |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 15:58:49
Citaat van: Destroyer op augustus 05, 2016, 15:55:00
Pfffff weer kippenvel. Dat moment dat je achter de goal staat en Adje de tweede er in schiet.  Die emotie. Ken wel janken zo mooi. Maar helaas is de waarheid dat we weer opnieuw moeten beginnen. Op naar promotie. ...

Promotie is zo´n groot feest, die paar keer ervoor dat we er enorm dichtbij waren... prachtig (tot het slot dan). Ik heb van die momenten echt enorm genoten, net als twee jaar terug toen we 4-3 wonnen van Vitesse en veilig waren. Genot. Promotie en ook degradatievoetbal.... prachtig. Hoge pieken. Diepe dalen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 16:24:43
Citaat van: Yellow Army op augustus 05, 2016, 15:57:44
Livestream bij unibet en laat ik daar nou net nog een account hebben  |:)

Dan moet je nog wel wat op je account hebben toch? Een minimum van 1 euro?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Viper op augustus 05, 2016, 17:00:59
Citaat van: Yellow Army op augustus 05, 2016, 15:57:44
Livestream bij unibet en laat ik daar nou net nog een account hebben  |:)

Zeker weten? Ik zie alleen 'Live' bij de wedstrijd staan. Bij NAC-Jong Utrecht staat 'UTV'.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2016, 17:10:13
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 16:24:43
Dan moet je nog wel wat op je account hebben toch? Een minimum van 1 euro?

Laat maar zitten, staat nu weer dat er geen stream zal zijn. Moet idd nog iets op je account hebben staan om streams te kijken.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2016, 17:10:58
Citaat van: Viper op augustus 05, 2016, 17:00:59
Zeker weten? Ik zie alleen 'Live' bij de wedstrijd staan. Bij NAC-Jong Utrecht staat 'UTV'.

Klopt...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 17:21:11
Is er niet een aanwezige die het ff live via youtube kan streamen  :y :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Sunshine op augustus 05, 2016, 17:46:44
Eerlijk gezegd heb ik dit geouwehoer niet gemist.
Het is belachelijk dat je een dit niet op een normale manier kunt kijken
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: poelie-lwd op augustus 05, 2016, 17:49:33
Volstrekt belachelijk.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 17:56:48
Citaat van: Sunshine op augustus 05, 2016, 17:46:44
Eerlijk gezegd heb ik dit geouwehoer niet gemist.
Het is belachelijk dat je een dit niet op een normale manier kunt kijken

Heel belachelijk. In Oostenrijk wordt de erste liga zelfs alles van uitgezonden op openbare netten. Hier is dat blijkbaar niet mogelijk terwijl de clubs groter zijn. Ongelofelijk.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 18:50:35
Citaat van: Sunshine op augustus 05, 2016, 17:46:44
Eerlijk gezegd heb ik dit geouwehoer niet gemist.
Het is belachelijk dat je een dit niet op een normale manier kunt kijken

Dat FoxSports kan er ook werkelijk waar helemaal niks van, hebben 1.5 jaar met KPN zitten onderhandelen met als gevolg dat ze geen accoord hebben bereikt en mensen met kpn geen toegang meer hebben tot Fox. Een Fox Sports Go abonnement afsluiten is ook geen mogelijkheid voor ze want men heeft 'problemen met de servers' net op het moment dat de competitie begint.

Kunnen er werkelijk waar geen klote van die gasten, opdoeken en nooit meer over hebben. Die gestreamde wedstrijden vanuit Epe waren van betere kwaliteit.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 18:53:48
Er speelt mogelijk veel meer... . Fox gaat bij KPN gaat helemaal op zwart vanaf zaterdag.

Maar het blijft waardeloos dat de Jupiler League niet kan afdwingen dat er meer uitgezonden wordt. Hoe kun je nu serieus genomen worden als competitie als je belangrijkste wedstrijden niet live te zien zijn. Je talenten , je sponsoren, de sfeer in je stadion... kortom alles waarmee je een club promoot.

Maar rap weer promoveren met vandaag de eerste stap.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 19:20:08
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2016, 18:53:48
Er speelt mogelijk veel meer... . Fox gaat bij KPN gaat helemaal op zwart vanaf zaterdag.

Maar het blijft waardeloos dat de Jupiler League niet kan afdwingen dat er meer uitgezonden wordt. Hoe kun je nu serieus genomen worden als competitie als je belangrijkste wedstrijden niet live te zien zijn. Je talenten , je sponsoren, de sfeer in je stadion... kortom alles waarmee je een club promoot.

Maar rap weer promoveren met vandaag de eerste stap.

Zeker met de huidige technische middelen, dat het niet allemaal op de 'vaste' kanalen kan soit. Maar online is het zo eenvoudig te realiseren en het gros van de mensen heeft tegenwoordig beschikking van een smart tv of internet en een chromecast dus kan via de digitale kanalen een wedstrijd kijken.

Opdoeken dat Fox en nooit meer over hebben
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: 058-4life op augustus 05, 2016, 19:20:35
Misschien komt dat wel door dat er te weinig betalende mensen de stadions bezoeken? De bezettingsgraad is natuurlijk niet zo hoog als eredivisie net als de aantallen toeschouwers. Een handvol clubs trekken echt veel publiek en dat is misschien gewoonweg te weinig voor ze.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 05, 2016, 19:20:38
Check facebook pagina van Marvin Peersman, die geeft een link van een stream. Hopelijk is dat niet zijn enige goeie actie vandaag
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 19:31:19
De wedstrijd wordt gefloten door de 24-jarige Joey Kooij. Beetje apart om een topwedstrijd (in de JL) in handen te geven van zo'n onervaren scheidsrechter. Zie zoiets in de eredivisie nog niet zo snel gebeuren. (Hoeft natuurlijk niks over zijn kwaliteiten te zeggen.)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: JurjenS7 op augustus 05, 2016, 19:36:01
Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 18:50:35
Dat FoxSports kan er ook werkelijk waar helemaal niks van, hebben 1.5 jaar met KPN zitten onderhandelen met als gevolg dat ze geen accoord hebben bereikt en mensen met kpn geen toegang meer hebben tot Fox. Een Fox Sports Go abonnement afsluiten is ook geen mogelijkheid voor ze want men heeft 'problemen met de servers' net op het moment dat de competitie begint.

Kunnen er werkelijk waar geen klote van die gasten, opdoeken en nooit meer over hebben. Die gestreamde wedstrijden vanuit Epe waren van betere kwaliteit.
Ik gebruik al 3 jaren zonder problemen foxsport via kpn (glasvezel)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 19:36:08
Ik heb nog geen links kunnen vinden, iemand met meer resultaat?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: hobbes op augustus 05, 2016, 19:36:27
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 19:31:19
De wedstrijd wordt gefloten door de 24-jarige Joey Kooij. Beetje apart om een topwedstrijd (in de JL) in handen te geven van zo'n onervaren scheidsrechter. Zie zoiets in de eredivisie nog niet zo snel gebeuren. (Hoeft natuurlijk niks over zijn kwaliteiten te zeggen.)

Het kan niet slechter dan Blom zou ik zeggen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 19:41:21
Citaat van: JurjenS7 op augustus 05, 2016, 19:36:01
Ik gebruik al 3 jaren zonder problemen foxsport via kpn (glasvezel)

Contract tussen KPN en Fox is dus sinds 1 augustus jl. afgelopen, men is 1.5 jaar bezig geweest met praten en er nog steeds niet uit. Uit coulance naar de klant van Fox toe is hij vooralsnog online via KPN (die hoeft er kennelijk niet voor te betalen nu) maar de vraag is natuurlijk of deze op zwart komt en wat dit dat betekent voor jou bijvoorbeeld.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 19:41:50
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 19:36:08
Ik heb nog geen links kunnen vinden, iemand met meer resultaat?

http://omroepleo.nl/cambuur/
Genot

https://www.youtube.com/watch?v=U3PP4tYuBiE die is van onze linksback
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 19:49:47
Gelukkig heeft Fox nog wel een kanaal over om de 2. Bundesliga uit te zenden.... triest.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 20:01:23
Dan heb je DGS - Eindhoven al live op 5 en NEC-PEC op 1, begin je er ook nog mee op kanaal 1..... :|   onbegrijpelijk....Dan begin je toch met Nac of Cambuur op voetbal op vrijdag?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ForzaCambuur1 op augustus 05, 2016, 20:06:52
Leuk zo zonder stream  :X
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:07:04
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 20:01:23
Dan heb je DGS - Eindhoven al live op 5 en NEC-PEC op 1, begin je er ook nog mee op kanaal 1..... :|   onbegrijpelijk....Dan begin je toch met Nac of Cambuur op voetbal op vrijdag?
Inderdaad Belachelijk. :rodekaart
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: JurjenS7 op augustus 05, 2016, 20:08:06
godverdomme man, uitwedstrijden gaan is ook gewoon niet mogelijk.. helft van de wedstrijden is in brabant
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:09:12
Heel vervelend dit  ;(
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:09:57
ze blijven maar schakelen tussen de graafschap en NEC :_spank
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 20:14:17
En dat terwijl Peersman alweer geel heeft
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2016, 20:15:54
2-1 voor graafschap na 10 min. Goede keus van Fox  :zweep
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 20:16:10
Citaat van: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:09:57
ze blijven maar schakelen tussen de graafschap en NEC :_spank
Man man man, wat een gatenkazen daar achterin bij DGS-EIN
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:16:23
Omroep Leo ligt eruit. Server is dood  :?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: weestwel op augustus 05, 2016, 20:16:30
Citaat van: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:09:57
ze blijven maar schakelen tussen de graafschap en NEC :_spank

Wel spektakel bij de Superboeren.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: JurjenS7 op augustus 05, 2016, 20:17:13
Citaat van: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:16:23
Omroep Leo ligt eruit. Server is dood  :?
Inderdaad, en omroep abe is ook 10x niks
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Baksteen op augustus 05, 2016, 20:17:54
http://tunein.com/radio/LEO-FM-1061-s212696/
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: zeewolde op augustus 05, 2016, 20:19:49
Iemand wat te melden over het voetbal? 8)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC op augustus 05, 2016, 20:21:51
Volgens GvT is VVV gevaarlijker en zowel qua balbezit als kansen de bovenliggende partij. Aanvallend is Cambuur tot op heden ongevaarlijk.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 20:23:12
Cambuur kan er geen klote van en VVV is veel beter. De stream van Omroep Leo verloop probleemloos hier
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:26:06
jaaa!!!!!!!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 20:26:13
Van de Streek!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 20:26:28
0-1!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ForzaCambuur1 op augustus 05, 2016, 20:26:34
Hoppa  :thumbsup
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:26:39
Lekker dit, Sander vd Streek!!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Viper op augustus 05, 2016, 20:26:45
|:) |:) |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: okkele op augustus 05, 2016, 20:27:29
Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 20:23:12
Cambuur kan er geen klote van en VVV is veel beter.

|:) |:) |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: JurjenS7 op augustus 05, 2016, 20:28:11
mooi doelpunt
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: hobbes op augustus 05, 2016, 20:28:22
Schitterend doelpunt
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2016, 20:28:35
Hoppa!!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:28:54
lekkerrrrr :D
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 20:29:01
Heerlijke goal vd Streek. De eerste van nog vele dit seizoen, denk ik.
Uit een ingestudeerde corner.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 20:29:06
Citaat van: okkele op augustus 05, 2016, 20:27:29
|:) |:) |:)

Heerlijk een kans een goal van ons GENOT
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: okkele op augustus 05, 2016, 20:29:10
Citaat van: JurjenS7 op augustus 05, 2016, 20:28:11
mooi doelpunt

is er een stream ?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC op augustus 05, 2016, 20:29:52
Eindelijk ook eens een (ingestudeerde) standaardsituatie
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: el haj op augustus 05, 2016, 20:30:09
Gaan we met Maas eindelijk eens wat doen met set-pieces bij Cambuur?! Goede zaak!
Hopelijk hebben we met vrije trappen af en toe ook wat leuks ipv continu maar wat kansloos op goal rammen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: punkman op augustus 05, 2016, 20:30:28
Kut 1-1.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 20:30:31
1-1...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 20:30:34
1-1  :zucht
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2016, 20:30:37
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2016, 20:29:01
Heerlijke goal vd Streek. De eerste van nog vele dit seizoen, denk ik.
Uit een ingestudeerde corner.

Werd gister op getraind. Mooi om te zien dat het nu succes heeft.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:30:39
1-1
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: mugel op augustus 05, 2016, 20:31:58
0-1  Streek |:) |:) |:)
Kut 1-1  :( :( :(

Ook belachelijk dat FOX Sports..
Topwedstrijd in JL eerst wel, later niet live uitzenden..
Een dan Dordrecht-Oss, NAC-JongUtrecht, Helmond-MVV wel voor streams vrijgeven aan de goksyndicaten..  :rodekaart
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 20:32:14
Als vanouds
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: punkman op augustus 05, 2016, 20:34:12
Moest nog opzoeken ook wie de samenvattingen van de JL deed.
Veronica dus, 22.55 uur.

Man, wat is dit weer wennen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:34:17
nienhuis weer een maatje te klein  8)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 20:35:54
Citaat van: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:34:17
nienhuis weer een maatje te klein  8)
Nee.. verdediging weer maatje te klein! Als vanouds.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2016, 20:36:36
Citaat van: Johan058... op augustus 05, 2016, 20:34:17
nienhuis weer een maatje te klein  8)
gaat ons weer punten kosten dit seizoen?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 20:39:21
Het is allemaal veel te soft bij Cambuur, we hebben een paar echte kerels nodig die zeggen tot hier en niet verder.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:42:23
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 20:39:21
Het is allemaal veel te soft bij Cambuur, we hebben een paar echte kerels nodig die zeggen tot hier en niet verder.
Dat zie je snel na 35 min
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 20:47:38
Citaat van: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:42:23
Dat zie je snel na 35 min

Als hij al wat ziet
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Whoestemen op augustus 05, 2016, 20:48:48
Voor de liefhebbers, de goal van Sander van der Streek: 0- 1.

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/761631363812454400
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 20:49:14
Citaat van: scc-aaron op augustus 05, 2016, 20:42:23
Dat zie je snel na 35 min
Zeg maar 1 seizoen en 35 minuten
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Spine op augustus 05, 2016, 20:49:28
Het is werkelijk niet om aan te gluren. We gaan gewoon door met waar we vorig seizoen mee geeindigd zijn.
Triest.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 05, 2016, 20:52:08
Citaat van: Spine op augustus 05, 2016, 20:49:28
Het is werkelijk niet om aan te gluren. We gaan gewoon door met waar we vorig seizoen mee geeindigd zijn.
Triest.
met azijnzeiken bedoel je, tjezus het lijkt wel of er hier een paar gewoon zitten te hopen op een mislukking om lekker te kunnen zeiken en zaniken. VVV was vorig jaar 2e, we spelen met een nieuwe achterhoede, nieuwe voorhoede, ik teken voor een punt. Maar jullie hebben neem ik aan allemaal recht van spreken, zitten neem ik aan allemaal in het stadion of achter de livestream???
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 05, 2016, 20:53:19
Citaat van: Whoestemen op augustus 05, 2016, 20:48:48
Voor de liefhebbers, de goal van Sander van der Streek: 0- 1.

https://twitter.com/FOXSportsnl/status/761631363812454400
Hele mooie goal, netjes een blok gezet, het lijkt wel basketball :-)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Whoestemen op augustus 05, 2016, 20:54:29
Een puntje pakken in Venlo is prima. Wel jammer dat die 1 - 1 zo snel valt. En dat zeiken dat hoort er gewoon bij, als je je club ook maar positief steunt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 20:55:20
VVV is een heel lastige tegenstander; vorig jaar tweede en ze hebben hun team zo'n beetje intact gehouden. 1-1 zou een prima uitslag zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Spine op augustus 05, 2016, 20:58:11
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 05, 2016, 20:52:08
met azijnzeiken bedoel je, tjezus het lijkt wel of er hier een paar gewoon zitten te hopen op een mislukking om lekker te kunnen zeiken en zaniken. VVV was vorig jaar 2e, we spelen met een nieuwe achterhoede, nieuwe voorhoede, ik teken voor een punt. Maar jullie hebben neem ik aan allemaal recht van spreken, zitten neem ik aan allemaal in het stadion of achter de livestream???
Ik zeik en zanik niet. Ik zie het gewoon mis gaan. Allemaal statisch, totaal geen beweging en totaal geen beleving. Het leek nergens op de eerste helft.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: okkele op augustus 05, 2016, 20:58:36
Citaat van: Whoestemen op augustus 05, 2016, 20:54:29
dat zeiken dat hoort er gewoon bij
spreek voor jezelf.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 05, 2016, 21:01:59
Citaat van: Spine op augustus 05, 2016, 20:58:11
Ik zeik en zanik niet. Ik zie het gewoon mis gaan. Allemaal statisch, totaal geen beweging en totaal geen beleving. Het leek nergens op de eerste helft.
Ik zag een bijzonder mooie goal waarop overduidelijk geoefend was en ik zie je in 3 zinnen alleen maar negativiteit neerpennen ("niet om aan te gluren, triest"). Maar ach, laten we er maar over ophouden, we worden het vast niet eens :-)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Spine op augustus 05, 2016, 21:04:20
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 05, 2016, 21:01:59
Ik zag een bijzonder mooie goal waarop overduidelijk geoefend was en ik zie je in 3 zinnen alleen maar negativiteit neerpennen ("niet om aan te gluren, triest"). Maar ach, laten we er maar over ophouden, we worden het vast niet eens :-)
Die goal was prachtig inderdaad!
De rest was gewoon kut.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Whoestemen op augustus 05, 2016, 21:05:23
Citaat van: okkele op augustus 05, 2016, 20:58:36
spreek voor jezelf.

Bij Cambuur en Leeuwarden, laat ik het zo zeggen. En daar hoor jij ook bij  :zweep :P
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 21:20:46
Volgens de statistieken meer schoten, meer corners en meer balbezit... is het echt zo slecht?
En nog geen buitenspel, zelfs Hemmen niet... .
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 21:22:11
VVV wel de betere kansen aldus de commentators
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 21:26:16
Krijg niet het idee dat we goed staan te voetballen, luisterend naar het verslag van GvT.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:27:22
Volgens mij ging het tot minuut 60 gelijk op in de tweede helft, daarna is VVV sterker geworden. Misschien straks wisselen?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 21:28:03
Pff grote kansen voor VVV Venlo
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:28:15
Met de rug tegen de muur zo te horen...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:28:57
Houtkoop en Barto erin
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: dennisw8 op augustus 05, 2016, 21:29:25
Ach het zal me niks verbazen als we in de laatste minuut de 2-1 om de oren krijgen, maar laten we het hopen van niet!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:29:28
Gouriye en Hemmen eruit
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:31:05
Overigens niet verrassend natuurlijk dat je het moeilijk hebt uit bij VVV. Zeker als het de eerste wedstrijd van het seizoen is.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 05, 2016, 21:31:24
Citaat van: dennisw8 op augustus 05, 2016, 21:29:25
Ach het zal me niks verbazen als we in de laatste minuut de 2-1 om de oren krijgen, maar laten we het hopen van niet!
Barto maakt de winnende in de 83e minuut :-)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 21:32:32
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:31:05
Overigens niet verrassend natuurlijk dat je het moeilijk hebt uit bij VVV. Zeker als het de eerste wedstrijd van het seizoen is.

VVV vorig jaar bezocht in de thuiswedstrijd tegen NAC, werd geloof ik 4-1 maar (en dat lag deels aan de verdediging van NAC) VV had toen wel 8 a 9 keer kunnens coren. Aanvallend zeer gevaarlijk. En compleet gebleven, daar wordt het niet minder op.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 21:33:29
GvT doet het wel leuk op Omrop Abe
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:33:52
Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 21:32:32
VVV vorig jaar bezocht in de thuiswedstrijd tegen NAC, werd geloof ik 4-1 maar (en dat lag deels aan de verdediging van NAC) VV had toen wel 8 a 9 keer kunnens coren. Aanvallend zeer gevaarlijk. En compleet gebleven, daar wordt het niet minder op.

Klopt wel, alleen als dit een pot was in de eredivisie moest je hem winnen. En met onze ambities moet je deze willen/kunnen winnen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: papier op augustus 05, 2016, 21:36:44
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:33:52
Klopt wel, alleen als dit een pot was in de eredivisie moest je hem winnen. En met onze ambities moet je deze willen/kunnen winnen.

Dat moet uiteraard de intentie zijn, maar VVV heeft natuurlijk een prima selectie voor in de JL die al langer samenspelen. Die basis hadden wij eerder ook met El Makrini, Vd Laan, Bakker, Droste en die vaste basis hield ons met gemak een jaar in de eredivisie. Dit seizoen zover mogelijk proberen te komen en daarbij een hele goede basis leggen voor volgend seizoen waarbij we in de as, naar mijn mening, zoveel mogelijk gelijk moeten blijven. N'Toko, Bakker, Streek, Monteiro die jongens heb ik het dan over.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2016, 21:39:38
Meer als tevreden met een punt.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:39:51
VErdommme
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 21:40:01
2-1
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:40:43
Klote.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:40:54
Klote dit... lekker begin zeg. Ik vind dat je deze pot moet winnen hoor.. Slechte generale
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 21:41:46
Vol op de aanval dan nu.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: YellowBlue op augustus 05, 2016, 21:42:09
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:40:54
Klote dit... lekker begin zeg. Ik vind dat je deze pot moet winnen hoor.. Slechte generale

Uit tegen de nr 2 van vorig jaar en jij vind dat we deze pot even moeten winnen....
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 05, 2016, 21:42:36
Zonde, een punt was niet verkeerd geweest, maar misschien verrassen ze nog, Veendam uit scenario van jaren geleden hoop ik op
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:42:49
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:40:54
Klote dit... lekker begin zeg. Ik vind dat je deze pot moet winnen hoor.. Slechte generale

Ik denk dat je VVV onderschat of Cambuur overschat.
Lekkere goal ook weer...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DK op augustus 05, 2016, 21:42:54
pffff.. wordt een lastig seizoen weer... 2e helft weinig in te brengen..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: legeips op augustus 05, 2016, 21:43:35
Zucht...

De eerste verlies partij is aanstaande..
Heb niet de indruk dat we het VVV lastig kunnen maken..

Gelijk spel is met heel veel geluk het maximale..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:44:10
Citaat van: YellowBlue op augustus 05, 2016, 21:42:09
Uit tegen de nr 2 van vorig jaar en jij vind dat we deze pot even moeten winnen....

Ja, als je kampioen wilt worden en ook kijkend naar beide budgetten moet je winnen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Destroyer op augustus 05, 2016, 21:44:18
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:40:54
Klote dit... lekker begin zeg. Ik vind dat je deze pot moet winnen hoor.. Slechte generale

:_schater slechte generale?  Wanneer is de finale!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:44:40
Hoefdraad voor Steenvoorden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 21:44:48
Vroeg druk zetten :_schater
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 21:44:50
Kom op! 1op1
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:44:52
Citaat van: Destroyer op augustus 05, 2016, 21:44:18
:_schater slechte generale?  Wanneer is de finale!

Generale op het seizoen...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Destroyer op augustus 05, 2016, 21:45:14
Kan er niet wakker van liggen. Seizoen is nog lang.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:45:22
Barto bijna met de 2-2.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 21:45:28
We komen voorin stootkracht tekort
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Destroyer op augustus 05, 2016, 21:46:35
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:44:52
Generale op het seizoen...

:O daarvoor heb je de voorbereidingen. Als je vijf keer op rij verliest mag je klagen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Len Cantello op augustus 05, 2016, 21:47:14
Verzameling kneuzen, de beuk er in gvd  :(
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:50:39
Erg balen dit...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:52:30
Als je realistisch bent weet je dat dit kan gebeuren. Toch de smoor in dat we de 1-1 niet hebben weten vast te houden. Jammer dat we meteen tegen VVV moesten.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: scc-aaron op augustus 05, 2016, 21:52:39
Shit..  ;(
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 21:55:55
We zijn wel hard toe aan een keertje een overwinning.Altijd frustrerend als je voorkomt en het niet kan vasthouden.

Verder te vroeg voor conclusies: nieuw team, nieuwe trainer en met name de aanval is nog niet lang bij elkaar en topfit.

En wie weet zijn we ook nog niet uitgewinkeld.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cambuur058 op augustus 05, 2016, 21:56:26
jong psv thuis zie ik ons ook niet winnen
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DK op augustus 05, 2016, 21:56:36
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 21:52:30
Als je realistisch bent weet je dat dit kan gebeuren. Toch de smoor in dat we de 1-1 niet hebben weten vast te houden. Jammer dat we meteen tegen VVV moesten.

toch een zware tegenvaller.. als degradant met een aardig hogere begroting moet je hier een resultaat kunnen behalen.. dan kun je inderdaad verliezen, maar dat je dan in de 2e helft zo weinig in te brengen hebt vind ik redelijk zorgelijk..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 21:57:19
Citaat van: maikcambuur op augustus 05, 2016, 21:50:39
Erg balen dit...

Van wat ik heb begrepen uit het verslag van GvT is het een wonder dat we geen 4 of 5 doelpunten om de oren gekregen hebben.

Almere, de Turken en die Grieken hebben al genoeg waarschuwingen afgegeven. Als je dan nog steeds het idee hebt dat je idee over voetbal goed is en dat het alleen aan de uitvoering ligt....

Positief is dat er nagedacht wordt over hoe we corners etc willen nemen en dat dat wel lijkt te werken.

Afijn, wat mij betreft verder geen investeringen doen in middenvelders etc., mooi in 'e buse houden voor als we dit seizoen nog een (of meerdere) vertrekpremies willen betalen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 05, 2016, 21:57:24
Tot zover de hoop op een titel  :rodekaart

Titelkandidaad  :_schater

Top 5 gaat al lastig worden. Dat middenveld wat hier zo geroemd wordt is absoluut niet goed genoeg. Vleugels op papier aardig, praktijk helemaal niks.

Graafschap trouwens 4-1 tegen Eindhoven, die zijn veel sterker dan ik dacht.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ruubmac op augustus 05, 2016, 21:59:52
Tegenvaller dit..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:02:58
gelukkig waren we wel gefocussed...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AliBombali op augustus 05, 2016, 22:06:16
Man, man, man.. Geef het even de tijd.. Volgende week thuis gewoon drie punten en doesaldo van +2.. Niet zo zeiken meteen..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DK op augustus 05, 2016, 22:07:06
Citaat van: AliBombali op augustus 05, 2016, 22:06:16
Man, man, man.. Geef het even de tijd.. Volgende week thuis gewoon drie punten en doesaldo van +2.. Niet zo zeiken meteen..

dat riepen we vorig seizoen na de moeizame 2-1 tegen DTD ook...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:08:37
Citaat van: AliBombali op augustus 05, 2016, 22:06:16
Man, man, man.. Geef het even de tijd.. Volgende week thuis gewoon drie punten en doesaldo van +2.. Niet zo zeiken meteen..

Heb je het verslag gehoord van GvT? Welk deel daarvan geeft jou vertrouwen voor de komende wedstrijd(en)?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Destroyer op augustus 05, 2016, 22:09:04
Blijven janken kinderen.  Welterusten alvast. Tot de volgende ronde! 
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DMS78 op augustus 05, 2016, 22:10:01
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 21:44:48
Vroeg druk zetten :_schater

Vroeg druk zetten in uitwedstrijd tegen VVV...  :zucht
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 05, 2016, 22:10:26
Verliezen is 1 ding, maar dat je zo'n zaadpot speelt, slecht speelt, amper kansen creeert, spits niet weet te vinden, verdedigend veel steken laat vallen en een clown op goal hebt staan, dan moet je concluderen dat je niet goed genoeg bent dit seizoen. VVV is dus al ( veel ) beter, Graafschap wint lastige thuiswedstrijd tegen Eindhoven even met 4-1, NAC valt nog weinig over te zeggen tegen jong utrecht. Dan heb je altijd nog een paar clubs die verrassen, tsja en dan moet je al blij wezen dat je top 8 speelt. Leuk vooruitzicht man  :_schater Proost  :proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op augustus 05, 2016, 22:14:16
Niets in te brengen tegen de titelkandidaat.
Op zich geen schande. Hoop dat iedereen nu wat realistischer gaat worden.

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 22:15:21
Lekker drastische conclusies weer na één uitwedstrijd tegen de favoriet voor de titel. Als we volgende week met 3-0 winnen van Jong PSV worden we weer gemakkelijk kampioen zeker?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:16:17
Citaat van: AL op augustus 05, 2016, 22:14:16
Niets in te brengen tegen de titelkandidaat.
Op zich geen schande. Hoop dat iedereen nu wat realistischer gaat worden.
Eh...Hallo? Wij zijn ook titelkandidaat. Of pretenderen dat in ieder geval te zijn. Dan zo kansarm/kansloos de boot in te gaan vind ik wel wat ontluisterend.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:18:28
Citaat van: DMS78 op augustus 05, 2016, 22:10:01
Vroeg druk zetten in uitwedstrijd tegen VVV...  :zucht
Maas vertelde dat Cambuur vroeg druk wilde zetten,heb ik iets verkeerd gezegd
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op augustus 05, 2016, 22:20:09
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:16:17
Eh...Hallo? Wij zijn ook titelkandidaat. Of pretenderen dat in ieder geval te zijn. Dan zo kansarm/kansloos de boot in te gaan vind ik wel wat ontluisterend.

Wij zijn geen titelkandidaat!!
Veels te statisch en dam met name voorin.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: zeewolde op augustus 05, 2016, 22:20:33
Kom er maar in legeips. Het was vast de schuld van Barto....
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:22:43
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 22:15:21
Lekker drastische conclusies weer na één uitwedstrijd tegen de favoriet voor de titel. Als we volgende week met 3-0 winnen van Jong PSV worden we weer gemakkelijk kampioen zeker?

Het gaat toch om de manier waarop. Als wij hier kans op kans hadden gecreëerd en het was een kwestie van tijd/geluk geweest dat we hier hadden gewonnen had ik inderdaad hetzelfde gedacht. Wij komen tegen de verhoudingen in op voorsprong uit een standaardsituatie en van wat ik van GvT heb begrepen, zijn we amper uit voetballende situaties gevaarlijk geweest, terwijl VVV wel degelijk kansen heeft gecreëerd. Ik heb geen moment het idee gehad dat we beter waren, jij wel? Terwijl een wedstrijd tussen twee titelkandidaten toch gelijkwaardig/gelijk opgaand  zou moeten zijn....
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: punkman op augustus 05, 2016, 22:24:22
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 22:15:21
Lekker drastische conclusies weer na één uitwedstrijd tegen de favoriet voor de titel. Als we volgende week met 3-0 winnen van Jong PSV worden we weer gemakkelijk kampioen zeker?

Moeten we wel kansen creëren, en tot nu toe lukt dat nog steeds niet.
Net als vorig jaar.
Maar we wachten af.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:24:57
Citaat van: AL op augustus 05, 2016, 22:20:09
Wij zijn geen titelkandidaat!!
Veels te statisch en dam met name voorin.

Dan moeten ze dat ook niet roepen vanuit de club. Dan moet je gewoon zeggen dat we ons financieel en/of sportief moeten herstellen en dat dit een tussenjaar wordt waarin we voor plek 6-9 gaan. Gezien ons budget zijn wij gewoon titelkandidaat.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:26:34
We hebben geluk gehad het had zo 4-1 of 5-1 kunnen worden ik heb al eerder aangegeven met deze selectie kom je niet bij top 5.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 22:27:36
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:22:43
Het gaat toch om de manier waarop. Als wij hier kans op kans hadden gecreëerd en het was een kwestie van tijd/geluk geweest dat we hier hadden gewonnen had ik inderdaad hetzelfde gedacht. Wij komen tegen de verhoudingen in op voorsprong uit een standaardsituatie en van wat ik van GvT heb begrepen, zijn we amper uit voetballende situaties gevaarlijk geweest, terwijl VVV wel degelijk kansen heeft gecreëerd. Ik heb geen moment het idee gehad dat we beter waren, jij wel? Terwijl een wedstrijd tussen twee titelkandidaten toch gelijkwaardig/gelijk opgaand  zou moeten zijn....

Ho ho. Ik zeg niet dat deze wedstrijd goed/hoopgevend was.

Maar vind jij dat wij op basis van deze wedstrijd kunnen zeggen:
- Dat we blij moeten zijn met top 6-9 (DayDreamer/Noordcambuur/jijzelf blijkbaar)
- Geen titelkandidaat meer zijn (wederom DayDreamer en anderen)
- Volgende week niet gaan winnen van Jong PSV (Cambuur058)?

Ik vind het daar nog wat te vroeg voor op basis van deze ene wedstrijd uit tegen VVV (vorig jaar nummer 2, hele ploeg bijna bij elkaar gehouden). Daarmee zeg ik dus niet dat we vandaag goed hebben gepresteerd.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: legeips op augustus 05, 2016, 22:28:02
Citaat van: zeewolde op augustus 05, 2016, 22:20:33
Kom er maar in legeips. Het was vast de schuld van Barto....

Nee... Die jonge heeft zijn rol prima ingevuld, helaas geen trek en sleur werk met een lucky goal..

We creëren weinig tot niks.. Dat is toch wel zorgelijk als we mee willen doen voor de bovenste 5 plaatsen..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 05, 2016, 22:28:35
helaas gaan we verder met wat we vorig seizoen vaak hebben gedaan nl. verliezen.
Keepertje leek ook (weer) niet helemaal foutloos.
Zegt natuurlijk allemaal nog niks zo'n 1e wedstrijd tegen een goeie tegenstander, maar na vorig seizoen word je hier niet vrolijk van.
Zorgelijk is wel dat we ook in de juup weinig kansen krijgen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Keira op augustus 05, 2016, 22:35:03
Citaat van: legeips op augustus 05, 2016, 22:28:02
Nee... Die jonge heeft zijn rol prima ingevuld, helaas geen trek en sleur werk met een lucky goal..

We creëren weinig tot niks.. Dat is toch wel zorgelijk als we mee willen doen voor de bovenste 5 plaatsen..

Helemaal gelijk volgende keer maar starten met Barto was vandaag beter dan Hemmen!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 05, 2016, 22:37:47
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:26:34
We hebben geluk gehad het had zo 4-1 of 5-1 kunnen worden ik heb al eerder aangegeven met deze selectie kom je niet bij top 5.

Was je erbij?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:38:37
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 22:27:36
Ho ho. Ik zeg niet dat deze wedstrijd goed/hoopgevend was.

Maar vind jij dat wij op basis van deze wedstrijd kunnen zeggen:
- Dat we blij moeten zijn met top 6-9 (DayDreamer/Noordcambuur/jijzelf blijkbaar)
- Geen titelkandidaat meer zijn (wederom DayDreamer en anderen)
- Volgende week niet gaan winnen van Jong PSV (Cambuur058)?

Ik vind het daar nog wat te vroeg voor op basis van deze ene wedstrijd uit tegen VVV (vorig jaar nummer 2, hele ploeg bijna bij elkaar gehouden). Daarmee zeg ik dus niet dat we vandaag goed hebben gepresteerd.

Hoho   :), ik vind dat
- wij titelkandidaat zijn met het spelersmateriaal dat we hebben
- maar met deze manier van spelen mag je m.i. blij zijn met p6-9 (al denk ik dat een top 3 er wel in moet zitten).
- en of wij gaan winnen van Jong PSV? Mischien, maar er zitten een paar bij Jong PSV die ik hier ook wel had willen zien. Als een Maher en Jozefzoon het op de heupen hebben en Pasveer op doel....ga er maar aan staan

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2016, 22:39:58
We hebben een nieuwe trainer, een vrijwel nieuwe ploeg en spelen in andere competititie.
Dan kun je dit team toch niet met vorig seizoen vergelijken?

Het is echt nog niet mogelijk om te zeggen om op basis van 1 resultaat te zeggen of we te kort komen of mee gaan doen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:40:55
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 05, 2016, 22:28:35
helaas gaan we verder met wat we vorig seizoen vaak hebben gedaan nl. verliezen.
Keepertje leek ook (weer) niet helemaal foutloos.
Zegt natuurlijk allemaal nog niks zo'n 1e wedstrijd tegen een goeie tegenstander, maar na vorig seizoen word je hier niet vrolijk van.
Zorgelijk is wel dat we ook in de juup weinig kansen krijgen.
klopt Carlo geen kansen geen doelpunten we gaan gewoon weer verder waar we vorig seizoen mee zijn geëindigd.Er zit geen totaal geen creativiteit in dit elftal maar we wachten af wat er volgende week gaat gebeuren.
Verlies tegen jong PSV dat pikken de supporters niet nu al druk. :D
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2016, 22:41:07
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:38:37
Hoho   :), ik vind dat
- wij titelkandidaat zijn met het spelersmateriaal dat we hebben
- maar met deze manier van spelen mag je m.i. blij zijn met p6-9 (al denk ik dat een top 3 er wel in moet zitten).
- en of wij gaan winnen van Jong PSV? Mischien, maar er zitten een paar bij Jong PSV die ik hier ook wel had willen zien. Als een Maher en Jozefzoon het op de heupen hebben en Pasveer op doel....ga er maar aan staan

Dan zijn we het behoorlijk eens.  :proost
Hoop niet dat de door jou genoemde namen meedoen volgende week bij Jong PSV. Zou weer een sterk staaltje competitievervalsing zijn (bedankt KNVB).
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 05, 2016, 22:41:48
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 22:27:36
Ho ho. Ik zeg niet dat deze wedstrijd goed/hoopgevend was.

Maar vind jij dat wij op basis van deze wedstrijd kunnen zeggen:
- Dat we blij moeten zijn met top 6-9 (DayDreamer/Noordcambuur/jijzelf blijkbaar)
- Geen titelkandidaat meer zijn (wederom DayDreamer en anderen)
- Volgende week niet gaan winnen van Jong PSV (Cambuur058)?

Ik vind het daar nog wat te vroeg voor op basis van deze ene wedstrijd uit tegen VVV (vorig jaar nummer 2, hele ploeg bijna bij elkaar gehouden). Daarmee zeg ik dus niet dat we vandaag goed hebben gepresteerd.

Nogmaals, het gaat niet om het verliezen, dat kan, het is de manier waarop. Top 3 is een doelstelling, nou ik kan je verzekeren met dit elftal absoluut onhaalbaar ( misschien met een hele goede 10 / spelverdeler ) Op basis van verslag GvT / Twitter / etc, kun je opmaken dat VVV veel beter was en veel betere kansen heeft gecreeerd. Als je dan ook nog de Graafschap ziet voetballen....

We waren zo blij dat "het geraamte" bleef, achteraf was het misschien beter dat dat ook vernieuwd werd. Middenveld met Bakker-Monteiro-Streek zit veel te weinig dynamiek/beweging/creativiteit in, spits ( Hemmen ) werd niet gevonden, buitenspelers ook niet. Kun je zeggen we spelen wel tegen VVV, dat klopt, maar nu weten we ook waar we ongeveer staan.

Beurs trekken voor een echte spelverdeler, Zeinstra zien kwijt te raken / verhuren, en een nieuwe keeper aantrekken, dan is er nog wat mogelijk.
Als je Nienhuis ook weer ziet bij die tegengoals, man man man, die eerste ook, ik weet het slecht zicht, maar weer met een boogje duiken, dan ben je simpelweg te laat.

Jong PSV gaan we echt wel van winnen, maar daar koop ik niks voor. Ik wil bovenin meedraaien.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:42:34
Citaat van: Cor op augustus 05, 2016, 22:37:47
Was je erbij?
nee Cor maar wel van iemand gehoord die er was.Heb je GvT ook gehoord op de radio.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op augustus 05, 2016, 22:44:16
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:42:34
nee Cor maar wel van iemand gehoord die er was.Heb je GvT ook gehoord op de radio.
In de voorbereiding is wel duidelijk geworden dat er bijna niets gecreëerd wordt.
Ook nu voetballend bijna niets gecreëerd.
Hoop op versterking op middenveld maar zeker ook voorin.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 05, 2016, 22:44:55
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:42:34
nee Cor maar wel van iemand gehoord die er was.Heb je GvT ook gehoord op de radio.

Nee. Lukte niet in het stadion. Nu nog een stukje terugrijden. Maar die top 5 komt wel goed.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 05, 2016, 22:45:14
JL heeft nog een nadeel, bij verlies is je hele weekend direct naar de kloten, ik heb echt een pesthumeur, had echt veel meer verwacht, dat we ons minimaal konden meten met VVV.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:45:45
Citaat van: AL op augustus 05, 2016, 22:44:16
In de voorbereiding is wel duidelijk geworden dat er bijna niets gecreëerd wordt.
Ook nu voetballend bijna niets gecreëerd.
Hoop op versterking op middenveld maar zeker ook voorin.
jij snapt het maar Cor  :O
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 05, 2016, 22:51:32
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 22:45:45
jij snapt het maar Cor  :O

Zoek ne weer een vriendje? Wil de Gast niet meer? Omdat ik een top 5 wel zie zitten en in Venlo was? Vrij zielig   :proost:proost
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:54:11
Citaat van: Cor op augustus 05, 2016, 22:44:55
Nee. Lukte niet in het stadion. Nu nog een stukje terugrijden. Maar die top 5 komt wel goed.

Volgens het verslag van GvT zat de kansenverhouding dichter bij 5-1 dan 2-2, heb jij dat anders gezien? Waarop is jouw vertrouwen gebaseerd?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: punkman op augustus 05, 2016, 22:54:38
Citaat van: Cor op augustus 05, 2016, 22:51:32
Zoek ne weer een vriendje? Wil de Gast niet meer? Omdat ik een top 5 wel zie zitten en in Venlo was? Vrij zielig   :proost :proost

Maar wat is jou in positieve zin opgevallen aan Cambuur dan?
Dingen die ik niet gezien heb, want ik was er niet bij.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: mugel op augustus 05, 2016, 23:04:28
Oh man, wat wordt dit een zwaar seizoen om uitwedstrijden te volgen als je niet in staat bent om mee af te reizen..
In de vele jaren eerste divisie, zelfs als we onderin bungelden, was het vanzelfsprekend om veel uitwedstrijden live te beleven bij de radio. Met Wiebe Woudstra en Fred van Dijk was dat nog goed te doen, en ergerde ik me niet aan de gratis muziekjes tussendoor. Maar die dooie vogels die nu het commentaar geven bij Leo FM, tussen de Spice Girls en Britney Spears door.. En dat in 2016 waarin bijna alles live is te volgen, zoals het 2e van FC Utrecht in dezelfde competitie, en alle wedstrijden in de 16e league van Oostenrijk, Frankrijk en Bulgarije. Man man man... Als we hadden gewonnen had ik hier misschien niet direct aan gedacht, maar wat een dieptepunt na die mooie jaren is dit. Nu op naar de mooie eerste thuiswedstrijd tegen PSV (eeuhh 2) pffffffff

Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 05, 2016, 23:21:31
Het was bij vlagen niet onaardig. Er werd te weinig gecreëerd dat is absoluut een feit. Verdedigend stond het niet slecht. Je speelt uit bij VVV wat altijd een lastige opgaaf is. Er moet wat meer lef getoond worden en het tempo moet omhoog. En wat creativiteit op het middenveld zou ook helpen. Ik denk dat Maas voor een punt ging daarom Boutzamar niet? Maar om nu al te gaan roepen dat het niks wordt? Trouwens, wat een spuuglelijk stadion.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 05, 2016, 23:36:04
Citaat van: mugel op augustus 05, 2016, 23:04:28
Oh man, wat wordt dit een zwaar seizoen om uitwedstrijden te volgen als je niet in staat bent om mee af te reizen..
In de vele jaren eerste divisie, zelfs als we onderin bungelden, was het vanzelfsprekend om veel uitwedstrijden live te beleven bij de radio. Met Wiebe Woudstra en Fred van Dijk was dat nog goed te doen, en ergerde ik me niet aan de gratis muziekjes tussendoor. Maar die dooie vogels die nu het commentaar geven bij Leo FM, tussen de Spice Girls en Britney Spears door.. En dat in 2016 waarin bijna alles live is te volgen, zoals het 2e van FC Utrecht in dezelfde competitie, en alle wedstrijden in de 16e league van Oostenrijk, Frankrijk en Bulgarije. Man man man... Als we hadden gewonnen had ik hier misschien niet direct aan gedacht, maar wat een dieptepunt na die mooie jaren is dit. Nu op naar de mooie eerste thuiswedstrijd tegen PSV (eeuhh 2) pffffffff

gewoon geert er op zette ju
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 05, 2016, 23:38:10
niks veranderd in 3 jaar,,,eerst voor komen en dan wachten tot we in de slotfase onder uit gaan
zal zeker niet de laatste keer zijn geweest deze competitie zo gaat dat in de jl.nu alweer te doen
met de supporters die mee waren.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op augustus 05, 2016, 23:57:27
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 21:45:28
We komen voorin stootkracht tekort
niet als je voorin met Hemmen en Barto gaat spelen in het laatste kwartier. Gvd slappe hap. Ik had het liefst met 11 nieuwe spelers begonnen. Ben zo klaar met dit degelijke sootje
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op augustus 06, 2016, 00:00:12
Ik was hier al zo bang voor. En als ik dan zonet de samenvattingen wat zie denk ik dat bijna iedere tegenstander wel wat spelers heeft om ons te nekken. En wij allemaal brave jongens
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op augustus 06, 2016, 00:06:43
En ik heb idd weer een keeper zien prutsen. Maar ja ons beste keeper heeft nog geen krediet. Dat is gewoon ons derde keeper. Bos
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: sunderland op augustus 06, 2016, 00:16:22
Kan ook iemand mij vertellen waarom bosz niet speelt. Dat is de enige speler met een strakke inspeel pass. Ik had al gehoopt dat vd laan naast toko in het centrum kwam. En dan Bosz op het middenveld met zijn goede trap en ook flair. Nu heb je 3 lopers zonder creativiteit
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 06, 2016, 00:20:20
Citaat van: sunderland op augustus 06, 2016, 00:16:22
Kan ook iemand mij vertellen waarom bosz niet speelt. Dat is de enige speler met een strakke inspeel pass. Ik had al gehoopt dat vd laan naast toko in het centrum kwam. En dan Bosz op het middenveld met zijn goede trap en ook flair. Nu heb je 3 lopers zonder creativiteit

Tja blijkbaar ziet men niet in dat de urgentie van een linksbenige LCV heel belangrijk is. Vd Laan is echt een must voor dit team vind ik. Komt er veel meer balans in de verdediging. Bij de goals staan we weer te schutteren zeg. Bij de goal van Seuntjens valt vooral op dat nota bene Houtkoop hem dekt. Hoe is dat mogelijk dat onze linksbuiten de spits dekt die er vorig jaar 28 in heeft geknald??? N'toko moet gewoon aan die Seuntjens vast geplakt zitten man, zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 06, 2016, 01:12:13
Ik heb in ieder geval 320 euro gewonnen door in de rust 25 euro in te zetten op dat vvv in de laatste 10  :proostminuten de winnende goal zou scoren! Wat ken ik Cambuur ook goed he! Zo voorspelbaar! Als ze toch zo voorspelbaar zijn dan cash ik er gewoon op in,net als vorig jaar. Helemaal in uitwedstrijden, dan zijn het net kleine kinderen. (zeg ik wel met pijn in mijn hart!!!)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 06, 2016, 01:17:12
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2016, 21:45:28
We komen voorin stootkracht tekort
Hahahahaha kom je daar nu pas achter!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: E.F. op augustus 06, 2016, 01:20:01
Wat een hoop onzin hier weer. om na 1 wedstrijd al te roepen dat het niets wordt.  Ben in Venlo geweest, en waar het in mijn ogen met name aan ontbreekt is een creatieve middenvelder die de spitsen met een steekpass weet te bereiken. Nu teveel gebrei en de bal teveel willen brengen. Heb Boutzamar in de voorbereiding leuke dingen zien doen. Die moet dat kunnen. Wij gaan echt wel meedoen om de bovenste 5 plaatsen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 06, 2016, 01:24:42
Citaat van: moodygrunn op augustus 05, 2016, 22:16:17
Eh...Hallo? Wij zijn ook titelkandidaat. Of pretenderen dat in ieder geval te zijn. Dan zo kansarm/kansloos de boot in te gaan vind ik wel wat ontluisterend.
Wij titelkandidaat?? Op basis waarvan ?? Ik snap niet dat mensen die Cambuur volgen het uit hun strot kunnen krijgen dat wij titelkandidaat zijn! Open your f#cking eyes mate!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 06, 2016, 01:30:05
Jezus Crist, wat zijn vele van jullie kutsupporters zeg.... zeiken en zeuren en janken.
VVV is echt een top 5 club en om daar uit te verliezen is geen schande hoor.
Ik had een gelijkspel gekoesterd, maar het mocht net niet zo zijn.
1 wedstrijd en ons mooie club wordt weer afgebrand tot de grond.
Snappen jullie nu echt niet dat we maar een beperkt elftal hebben en echt niet mee gaan doen om de bovenste plaatsen.
Die keepers blijven modderen en een top spits hebben we ook niet, wees toch eens een beetje realistisch.
JL is niet een appeltje eitje, het is knokken voor elke 3 punten.
Soms denk ik ook wel dat Cambuur ons Cambuur de club is van de veel te hoog gespannen verwachtingen.
En als we dan eens lekker draaien met een goed elftal wordt alles boven de middelmaat weer opgekocht en zijn we weer middel Jupiler.
1 voordeel de succes supporters zijn ook weer weg. Wat een kutlui zijn dat zeg.
Thuiswedstrijden winnen, uit tegen de echt minderen 3 punten en anders is een punt meegenomen.
Dan komen we in de playoffs.
Realistisch doel lijk me.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 06, 2016, 01:31:44
Citaat van: mugel op augustus 05, 2016, 23:04:28
Oh man, wat wordt dit een zwaar seizoen om uitwedstrijden te volgen als je niet in staat bent om mee af te reizen..
In de vele jaren eerste divisie, zelfs als we onderin bungelden, was het vanzelfsprekend om veel uitwedstrijden live te beleven bij de radio. Met Wiebe Woudstra en Fred van Dijk was dat nog goed te doen, en ergerde ik me niet aan de gratis muziekjes tussendoor. Maar die dooie vogels die nu het commentaar geven bij Leo FM, tussen de Spice Girls en Britney Spears door.. En dat in 2016 waarin bijna alles live is te volgen, zoals het 2e van FC Utrecht in dezelfde competitie, en alle wedstrijden in de 16e league van Oostenrijk, Frankrijk en Bulgarije. Man man man... Als we hadden gewonnen had ik hier misschien niet direct aan gedacht, maar wat een dieptepunt na die mooie jaren is dit. Nu op naar de mooie eerste thuiswedstrijd tegen PSV (eeuhh 2) pffffffff
Wees blij dat de beelden van uitwedstrijden je bespaart worden.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 06, 2016, 01:52:27
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 06, 2016, 01:30:05
Jezus Crist, wat zijn vele van jullie kutsupporters zeg.... zeiken en zeuren en janken.
VVV is echt een top 5 club en om daar uit te verliezen is geen schande hoor.
Ik had een gelijkspel gekoesterd, maar het mocht net niet zo zijn.
1 wedstrijd en ons mooie club wordt weer afgebrand tot de grond.
Snappen jullie nu echt niet dat we maar een beperkt elftal hebben en echt niet mee gaan doen om de bovenste plaatsen.
Die keepers blijven modderen en een top spits hebben we ook niet, wees toch eens een beetje realistisch.
JL is niet een appeltje eitje, het is knokken voor elke 3 punten.
Soms denk ik ook wel dat Cambuur ons Cambuur de club is van de veel te hoog gespannen verwachtingen.
En als we dan eens lekker draaien met een goed elftal wordt alles boven de middelmaat weer opgekocht en zijn we weer middel Jupiler.
1 voordeel de succes supporters zijn ook weer weg. Wat een kutlui zijn dat zeg.
Thuiswedstrijden winnen, uit tegen de echt minderen 3 punten en anders is een punt meegenomen.
Dan komen we in de playoffs.
Realistisch doel lijk me.
Jezus Christus, dat jij genoegen neemt met dat wij een middelmatig clubje zijn in de f#cking Jupilair league ( wel realistisch),ons Cambuur hoort daar geen genoegen mee te nemen met de potentie en achterban die wij hebben! Het is toch triest dat supporters als jij en ik moeten erkennen dat ons Cambuur afglijd en er geen visie is bij de club om het tij te keren! Thuis wedstrijden horen we gewoon te winnen en als we uit spelen dan moeten tegenstanders bang voor ons zijn. Ik weet nog wel dat we uit bij Haarlem gelijk speelden en dat de Haarlem supporters feest vierden alsof ze de champions league hadden gewonnen. Maar ik ben bang dat we met dit beleid allen maar verder afglijden en dat we maar moeten hopen op een wonder. CAMBUUR ONWAARDIG !!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: maikcambuur op augustus 06, 2016, 04:16:02
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 06, 2016, 01:52:27
Jezus Christus, dat jij genoegen neemt met dat wij een middelmatig clubje zijn in de f#cking Jupilair league ( wel realistisch),ons Cambuur hoort daar geen genoegen mee te nemen met de potentie en achterban die wij hebben! Het is toch triest dat supporters als jij en ik moeten erkennen dat ons Cambuur afglijd en er geen visie is bij de club om het tij te keren! Thuis wedstrijden horen we gewoon te winnen en als we uit spelen dan moeten tegenstanders bang voor ons zijn. Ik weet nog wel dat we uit bij Haarlem gelijk speelden en dat de Haarlem supporters feest vierden alsof ze de champions league hadden gewonnen. Maar ik ben bang dat we met dit beleid allen maar verder afglijden en dat we maar moeten hopen op een wonder. CAMBUUR ONWAARDIG !!!

Precies!! We zijn gvd de club uit de grootste stad van de provincie!! De verwachtingen moeten gewoon hoog zijn, dat past bij de club en voornamelijk de achterban van de club. Dan kunnen we gewoon geen genoegen nemen met verlies of een punt bij VVV..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 07:57:35
Bosz en Boutzamar moeten spelen maar ja dat zullen ze wel niet durven.

dit middenveld ken in ieder geval niet.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Destroyer op augustus 06, 2016, 08:21:42
Citaat van: maikcambuur op augustus 06, 2016, 04:16:02
Precies!! We zijn gvd de club uit de grootste stad van de provincie!! De verwachtingen moeten gewoon hoog zijn, dat past bij de club en voornamelijk de achterban van de club. Dan kunnen we gewoon geen genoegen nemen met verlies of een punt bij VVV..

:_schater :_schater :_schater

Wat zullen al die andere clubs uit de grootste steden van de provincie ook grote verwachtingen hebben.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op augustus 06, 2016, 08:26:03
De huidige aanval is domweg niet goed genoeg.
Alleen bij Gyasi komt gevaar vandaan.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 06, 2016, 08:26:40
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 06, 2016, 01:12:13
Ik heb in ieder geval 320 euro gewonnen door in de rust 25 euro in te zetten op dat vvv in de laatste 10  :proostminuten de winnende goal zou scoren! Wat ken ik Cambuur ook goed he! Zo voorspelbaar! Als ze toch zo voorspelbaar zijn dan cash ik er gewoon op in,net als vorig jaar. Helemaal in uitwedstrijden, dan zijn het net kleine kinderen. (zeg ik wel met pijn in mijn hart!!!)

Als je het zo zeker weet waarom zet je dan niet meer in? Of was dat je zakgeld van deze week?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DMS78 op augustus 06, 2016, 08:51:58
Cambuur heeft nog geen bal geraakt of skolten roeptoetert al dat t niks wordt. Wat een vervelende vent  l0l :R
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: richard op augustus 06, 2016, 09:20:17
Citaat van: E.F. op augustus 06, 2016, 01:20:01
Wat een hoop onzin hier weer. om na 1 wedstrijd al te roepen dat het niets wordt.  Ben in Venlo geweest, en waar het in mijn ogen met name aan ontbreekt is een creatieve middenvelder die de spitsen met een steekpass weet te bereiken. Nu teveel gebrei en de bal teveel willen brengen. Heb Boutzamar in de voorbereiding leuke dingen zien doen. Die moet dat kunnen. Wij gaan echt wel meedoen om de bovenste 5 plaatsen.

Waarom wisselt maas geen middenvelder dan?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: richard op augustus 06, 2016, 09:22:15
Citaat van: AL op augustus 06, 2016, 08:26:03
De huidige aanval is domweg niet goed genoeg.
Alleen bij Gyasi komt gevaar vandaan.

Wat dan? Ik zie helemaal niks in die jongen.....
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 06, 2016, 09:24:42
Citaat van: richard op augustus 06, 2016, 09:20:17
Waarom wisselt maas geen middenvelder dan?

Ik denk dat hij voor het punt wilde gaan. Als je dan in de 83e minuut een goal tegen krijgt uit een vrije trap die geen vrije trap was is het leed geschied. Maar als je het mij vraagt had Boutzamar moeten starten. Nu had je geen creativiteit met Monteiro, Bakker en vd Streek.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: richard op augustus 06, 2016, 09:37:16
Citaat van: Cor op augustus 06, 2016, 09:24:42
Ik denk dat hij voor het punt wilde gaan. Als je dan in de 83e minuut een goal tegen krijgt uit een vrije trap die geen vrije trap was is het leed geschied. Maar als je het mij vraagt had Boutzamar moeten starten. Nu had je geen creativiteit met Monteiro, Bakker en vd Streek.

Maar probleem middenveld was er in eerste helft ook al, je intentie moet zijn om voor de overwinning  te gaan nou in eerste helft was al duidelijk dat midden veld niet klopte volgens mij...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 06, 2016, 09:48:21
Volgens Anderson maakte hij geen hands en was de vrije trap waar de 2-1 uit kwam dus onterecht. Volgens Van de Streek werd dit later ook toegegeven door VVV-spelers. Ook wat dat betreft doet deze wedstrijd denken aan vorig seizoen...
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC op augustus 06, 2016, 09:53:03
Bosz als vdm kan ik nog niet over oordelen en volgens de spelersprofielen zou ook Sttenvoorden vdm kunnen spelen, maar ook daar kan ik nog niet over oordelen.

Zodoende vind ik voor de meeste balans en qua voetballend vermogen een middenveld met Bakker, Boutzamar en vd Streek het meest complementair, binnen ons huidige selectie.
Imo kan een middenveld met Monteiro en vd Streek niet samen.
Speel je met Bakker en Monteiro, dan zou ik kiezen voor de "statische en aanvallendere" Masek om het compleet te maken.
Ik weet dat sommigen Bakker niet mogen (persoonlijke redenen?) maar binnen de huidige selectie, staat een basisplaats voor hem als controleur / verbindingsspeler wat mij betreft buiten kijf.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: hobbes op augustus 06, 2016, 09:57:24
En een pluspunt, we scoren uit een standaardsituatie.  Eindelijk wordt er iets met een idee uitgevoerd bij een corner
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 10:13:31
Citaat van: Collingwood op augustus 06, 2016, 09:48:21
Volgens Anderson maakte hij geen hands en was de vrije trap waar de 2-1 uit kwam dus onterecht. Volgens Van de Streek werd dit later ook toegegeven door VVV-spelers. Ook wat dat betreft doet deze wedstrijd denken aan vorig seizoen...

zeurtjes bij de boodschappen hoe ze soms die duels ingaan dan krijg je zulke dingen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: AL op augustus 06, 2016, 10:15:31
Citaat van: richard op augustus 06, 2016, 09:22:15
Wat dan? Ik zie helemaal niks in die jongen.....

Is de enige voorin die een man kan uitspelen en wat voor dreiging zorgt.
Moet nog wel meer overzicht krijgen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: E.F. op augustus 06, 2016, 10:20:42
Citaat van: richard op augustus 06, 2016, 09:20:17
Waarom wisselt maas geen middenvelder dan?

Had hij wat mij betreft ook mogen/ moeten doen. Boutzamar voor de verder onzichtbare Streek
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 10:21:27
Citaat van: SCC op augustus 06, 2016, 09:53:03
Bosz als vdm kan ik nog niet over oordelen en volgens de spelersprofielen zou ook Sttenvoorden vdm kunnen spelen, maar ook daar kan ik nog niet over oordelen.

Zodoende vind ik voor de meeste balans en qua voetballend vermogen een middenveld met Bakker, Boutzamar en vd Streek het meest complementair, binnen ons huidige selectie.
Imo kan een middenveld met Monteiro en vd Streek niet samen.
Speel je met Bakker en Monteiro, dan zou ik kiezen voor de "statische en aanvallendere" Masek om het compleet te maken.
Ik weet dat sommigen Bakker niet mogen (persoonlijke redenen?) maar binnen de huidige selectie, staat een basisplaats voor hem als controleur / verbindingsspeler wat mij betreft buiten kijf.

denk ook wel dat bakker een vaste man is maar als het niet draait kun je altijd wisselen toch.
de 1e helft was het al niet best en je kon verwachten dat we de grip de 2e helft kwijt zouden
raken ik had in de rust of vlak er na al 2 verse mensen op het middenveld gebracht want
daar worden wedstrijden beslist.
en verder zou ik Boutzamar er altijd inzetten voetbal zo makkelijk kan steek ballen geven
en zelf scoren en heeft fysiek wat meer te brengen dan Monteiro die vooral de 2e helft
liep te zwemmen dat moet de Ts toch ook zien maar er wordt niet in gegrepen en das de laatste
jaren te vaak zo.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 06, 2016, 10:30:53
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 10:13:31
zeurtjes bij de boodschappen hoe ze soms die duels ingaan dan krijg je zulke dingen.

Als je slap het duel in gaat fluit een scheidsrechter voor hands terwijl je hem op het bovenbeen krijgt? Beetje aparte redenatie.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Vlampiep op augustus 06, 2016, 10:32:58
De enige conclusie die ik na de eerste wedstrijd kan opmaken is het volgende;
De beide nieuwe vleugels lijken een kopie van vorig jaar door te weinig druk vanaf de zijkanten te kunnen geven.
Het middenveld idem en achterin moet ook nog wel het nodige gebeuren.
Hemmen is de zelfde statige spits als voorheen.
Bij een doelpunt is het elftal niet bij machte de voorsprong vast te houden en geven het gelijk weer weg.
De keeper geeft ook geen vertrouwen.
Er lijkt nog in vergelijking met vorig jaar weinig verandert te zijn.
Er zal dus toch nog het nodige moeten worden aangekocht/0f gehuurd , zoals een scorende spits en een technisch en stevig gebouwde middenvelder.
Houtkoop en Hoefdraad en Barto bleken na invallen wel bij machte druk te kunnen uitoefenen en zijn we met 4 vleugel aanvallers goed bezet.
Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen wat het dit seizoen gaat worden, maar de voortekenen zijn voor mij althans niet om vrolijk van te worden.
Maar oek ik bin un liwwadder en sil ut wel wat te negatief bekieke. |:)
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 10:36:44
Citaat van: Collingwood op augustus 06, 2016, 10:30:53
Als je slap het duel in gaat fluit een scheidsrechter voor hands terwijl je hem op het bovenbeen krijgt? Beetje aparte redenatie.

niet al1 dat duel he.en het gaat nog meer om het gezeur achter af,,we weten nu wel hoe dat gaat toch,
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 10:40:25
Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2016, 10:32:58
De enige conclusie die ik na de eerste wedstrijd kan opmaken is het volgende;
De beide nieuwe vleugels lijken een kopie van vorig jaar door te weinig druk vanaf de zijkanten te kunnen geven.
Het middenveld idem en achterin moet ook nog wel het nodige gebeuren.
Hemmen is de zelfde statige spits als voorheen.
Bij een doelpunt is het elftal niet bij machte de voorsprong vast te houden en geven het gelijk weer weg.
De keeper geeft ook geen vertrouwen.
Er lijkt nog in vergelijking met vorig jaar weinig verandert te zijn.
Er zal dus toch nog het nodige moeten worden aangekocht/0f gehuurd , zoals een scorende spits en een technisch en stevig gebouwde middenvelder.
Houtkoop en Hoefdraad en Barto bleken na invallen wel bij machte druk te kunnen uitoefenen en zijn we met 4 vleugel aanvallers goed bezet.
Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen wat het dit seizoen gaat worden, maar de voortekenen zijn voor mij althans niet om vrolijk van te worden.
Maar oek ik bin un liwwadder en sil ut wel wat te negatief bekieke. |:)

denk je nou echt dat we nog een spits gaan halen?? komt wel goed met hemmen he net
1 wedstrijd onderweg.dat je met die 3 invallers wel druk kon zetten is ook. logisch die
waren nog fit en we moesten vol naar voren.

gouriye ken wel op 10 is te traag voor de buiten heeft op zich wel techniek voor de 10.
vd streek maakte een knappe goal en nog een keertje gevaarlijk maar zit nog steeds]
niet lekker in zijn fel lijkt het.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ruubmac op augustus 06, 2016, 10:41:10
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 10:21:27
denk ook wel dat bakker een vaste man is maar als het niet draait kun je altijd wisselen toch.
de 1e helft was het al niet best en je kon verwachten dat we de grip de 2e helft kwijt zouden
raken ik had in de rust of vlak er na al 2 verse mensen op het middenveld gebracht want
daar worden wedstrijden beslist.
en verder zou ik Boutzamar er altijd inzetten voetbal zo makkelijk kan steek ballen geven
en zelf scoren en heeft fysiek wat meer te brengen dan Monteiro die vooral de 2e helft
liep te zwemmen dat moet de Ts toch ook zien maar er wordt niet in gegrepen en das de laatste
jaren te vaak zo.

Jij hebt wel heel veel vertrouwen in Boutzamar.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Vlampiep op augustus 06, 2016, 11:04:22
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 10:40:25
denk je nou echt dat we nog een spits gaan halen?? komt wel goed met hemmen he net
1 wedstrijd onderweg.dat je met die 3 invallers wel druk kon zetten is ook. logisch die
waren nog fit en we moesten vol naar voren.

gouriye ken wel op 10 is te traag voor de buiten heeft op zich wel techniek voor de 10.
vd streek maakte een knappe goal en nog een keertje gevaarlijk maar zit nog steeds]
niet lekker in zijn fel lijkt het.
In het begin van de wedstrijd was iedereen nog fit en daar schort het dan ook aan.
Niet gelijk messcherp beginnen en dan laat je de tegenstander de ruimte om te voetballen.
En ja een spits zal er wel niet komen, maar Hemmen en Barto zijn geen spitsen die er dit jaar 15 tot 20 in zullen schieten, maar we moeten hopen dat het scorend vermogen van de vleugels en middenveld dat zal compenseren.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 06, 2016, 11:31:32
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 10:36:44
niet al1 dat duel he.en het gaat nog meer om het gezeur achter af,,we weten nu wel hoe dat gaat toch,

Als het dan toch even over de scheids moet gaan. Wat een drama, volgens mij ademde hij met de fluit in z'n mond.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 06, 2016, 11:32:23
Citaat van: richard op augustus 06, 2016, 09:37:16
Maar probleem middenveld was er in eerste helft ook al, je intentie moet zijn om voor de overwinning  te gaan nou in eerste helft was al duidelijk dat midden veld niet klopte volgens mij...

Dat klopt, ik snap ook niet waaromhij met dit middenveld start.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Bankzitter op augustus 06, 2016, 11:39:47
Omdat het de 3 beste middenvelders zijn... alleen niet de beste combinatie.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 11:57:56
Citaat van: ruubmac op augustus 06, 2016, 10:41:10
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in Boutzamar.

ja zeker is voetballend beter dan de 3 die er nu in stonden en weet aanvallers
wel aan het werk te zetten en pikt zelf zijn goaltje ook mee.maar das mijn mening.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Cor op augustus 06, 2016, 12:14:37
Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2016, 11:39:47
Omdat het de 3 beste middenvelders zijn... alleen niet de beste combinatie.

Maar wel met min of meer dezelfde kwaliteiten.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC-J op augustus 06, 2016, 12:23:40
We moeten het ook nooit meer over aantal uitsupporters hebben. 200 man mee en 150 houden hun bek dicht.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 06, 2016, 14:28:35
Tja. VVV. Vorig jaar een heel goed jaar gehad, en het team is grotendeels bij elkaar gebleven. Kan gebeuren dat je daar verliest, zeker met een nieuwe team en nieuwe trainer. Over vijf wedstrijden kunnen we beter zeggen waar we staan.

P.S.: Wordt er dit seizoen ook een man of the match gekozen? Of alleen bij thuiswedstrijden of wedstrijden die op tv zijn?
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Collingwood op augustus 06, 2016, 14:32:52
Voor wat het waard is, de cijfers volgens Henk Albers:

Nienhuis 3,5
Anderson 6+
N'Toko 5
Steenvoorden 6,5
Peersman 4,5
Bakker 5+
Monteiro 5,5
Van de Streek 6-
Gyasi 5-
Hemmen 5-
Gouriye 5,5

Opvallend dat de spelers waarover voor de wedstrijd de meeste twijfels waren (Anderson en Steenvoorden) de hoogste cijfers hebben gekregen.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Ruppppert op augustus 06, 2016, 14:51:12
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ruubmac op augustus 06, 2016, 15:09:21
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 11:57:56
ja zeker is voetballend beter dan de 3 die er nu in stonden en weet aanvallers
wel aan het werk te zetten en pikt zelf zijn goaltje ook mee.maar das mijn mening.

Vind Boutzamar ook wel een groot talent, alleen ik werk niet dagelijks met 'm. Maas zal dat toch wel goed kunnen beoordelen (lijkt me). Maar deze jongen heeft ook nog maar een halve wedstrijd betaald voetbal in de benen, daar mag je niet teveel van verwachten. Mag wel, maar of het reëel is..
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 17:59:07
Citaat van: ruubmac op augustus 06, 2016, 15:09:21
Vind Boutzamar ook wel een groot talent, alleen ik werk niet dagelijks met 'm. Maas zal dat toch wel goed kunnen beoordelen (lijkt me). Maar deze jongen heeft ook nog maar een halve wedstrijd betaald voetbal in de benen, daar mag je niet teveel van verwachten. Mag wel, maar of het reëel is..

nogmaals als ze em op debank houden dan wut ie oek niet beter er zijn spelers die al een
jaar amper wat laten zien en toch altijd spelen wat makt het het dan uit of je een halve of 300
wedstrijden hebt gespeeld
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: ruubmac op augustus 06, 2016, 19:55:14
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 17:59:07
nogmaals als ze em op debank houden dan wut ie oek niet beter er zijn spelers die al een
jaar amper wat laten zien en toch altijd spelen wat makt het het dan uit of je een halve of 300
wedstrijden hebt gespeeld

Ben ik met je eens!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: DayDreamer op augustus 06, 2016, 21:11:32
Citaat van: SCC-J op augustus 06, 2016, 12:23:40
We moeten het ook nooit meer over aantal uitsupporters hebben. 200 man mee en 150 houden hun bek dicht.

Krijgen we dat gezeik nu alweer. Wees blij dat ze mee zijn man.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 06, 2016, 22:01:36
Citaat van: SCC-J op augustus 06, 2016, 12:23:40
We moeten het ook nooit meer over aantal uitsupporters hebben. 200 man mee en 150 houden hun bek dicht.
Bedoel je dat er niet werd meegezongen met die nieuwe liedjes, naar mijn mening terecht waren liedjes van niks. Vond het voor de rest een top uitvak.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: SCC-J op augustus 06, 2016, 22:37:08
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 06, 2016, 22:01:36
Bedoel je dat er niet werd meegezongen met die nieuwe liedjes, naar mijn mening terecht waren liedjes van niks. Vond het voor de rest een top uitvak.
nieuwe, oude liedjes. Maakte geen reet uit 3/4 van het uitvak deed gewoon niet mee.
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: wiekie1969 op augustus 08, 2016, 22:25:43
Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2016, 11:39:47
Omdat het de 3 beste middenvelders zijn... alleen niet de beste combinatie.


Bakker, Streek en Masek vrijdag. Monteiro loopt overal op het veld behalve op sien eigen positie. Wissel dus!!!!!!
Titel: Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
Bericht door: piene hassus op augustus 11, 2016, 16:50:54
dus muttum even leerd wurre wat ie wel en niet mut doen, even de video met hem bekyke