Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016

Gestart door weestwel, juni 14, 2016, 08:56:15

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 01:24:27
Is die " van Deelen " zo goed dan? Ik vond Perreira juist goed,die hadden we beter kunnen houden als ie niet te duur was.

Heb eigenlijk maar 1 wedstrijd kunnen bekijken , die tegen tien Turken. Nou dan maak ik me grote zorgen over de backs. Steenvoorden vond ik ook zwakz hoop dat het een moment opname was.

wiekie1969

Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 11:39:49
Heb eigenlijk maar 1 wedstrijd kunnen bekijken , die tegen tien Turken. Nou dan maak ik me grote zorgen over de backs. Steenvoorden vond ik ook zwakz hoop dat het een moment opname was.

Steenvoorden staat in de basis ten koste van Gino Bosz. Bosz lijkt mij beter, maar goed ik bin geen trainer.

HilversumOnTour


papier

Vermoedelijke opstelling Cambuur: Nienhuis; Anderson, N'Toko, Steenvoorden, Peersman; Bakker, Van de Streek, Monteiro; Gyasi, Hemmen, Gouriye.

Hoeveel goalen krijgen we tegen? Hoe weinig gaan we zelf creëren?

pvanbuijtene

Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 12:00:48
Vermoedelijke opstelling Cambuur: Nienhuis; Anderson, N'Toko, Steenvoorden, Peersman; Bakker, Van de Streek, Monteiro; Gyasi, Hemmen, Gouriye.

Hoeveel goalen krijgen we tegen? Hoe weinig gaan we zelf creëren?

Krijgen 2 goals tegen, creeeren 12 kansen en scoren er 3,


Collingwood

Citaat van: papier op augustus 05, 2016, 09:25:49
Is die Steenvoorden wel linksbenig? Of net als Bosz rechts?

Een DM met een (inter)nationaal linkje mag ook naar mij, als het al uitgezonden zou worden op Fox Sports Go was het nog niet eens mogelijk daar een abonnement af te sluiten :')

Ook rechts.

Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 11:39:49
Heb eigenlijk maar 1 wedstrijd kunnen bekijken , die tegen tien Turken. Nou dan maak ik me grote zorgen over de backs. Steenvoorden vond ik ook zwakz hoop dat het een moment opname was.

Bosz was tegen die Grieken niet veel beter, zeker de eerste helft niet. Denk dat Bosz en Steenvoorden weinig voor elkaar onder doen. Steenvoorden lijkt me wel wat sneller.
Kalmte alleen kan u redden.

Ronnie tng

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2016, 12:34:04

Bosz was tegen die Grieken niet veel beter, zeker de eerste helft niet. Denk dat Bosz en Steenvoorden weinig voor elkaar onder doen. Steenvoorden lijkt me wel wat sneller.

Ik heb gehoord dat Bosz opbouwend wel wat beter is dan Steenvoorden. Dat geloof ik ook gelijk, want Steenvoorden wist niet wat hij moest met de bal leek het soms wel. We gaan het zien vanavond, het gaat weer ergens om!!

Tot vanavond in Venlo

papier

Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 12:38:26
Ik heb gehoord dat Bosz opbouwend wel wat beter is dan Steenvoorden. Dat geloof ik ook gelijk, want Steenvoorden wist niet wat hij moest met de bal leek het soms wel. We gaan het zien vanavond, het gaat weer ergens om!!

Tot vanavond in Venlo

Als die Steenvoorden verdedigend beter is laat hem dan maar spelen om vervolgens de bal in te leveren bij iemand die wél kan voetballen.

Collingwood

Citaat van: Ronnie tng op augustus 05, 2016, 12:38:26
Ik heb gehoord dat Bosz opbouwend wel wat beter is dan Steenvoorden. Dat geloof ik ook gelijk, want Steenvoorden wist niet wat hij moest met de bal leek het soms wel. We gaan het zien vanavond, het gaat weer ergens om!!

Tot vanavond in Venlo

Tegen de Grieken weinig van gezien, leverde bijna iedere bal in. Kwam ook ernstig in de problemen tegen snelle spelers, kwam ook de 0-1 uit.  Moet wel gezegd worden dat hij later verhuisde naar rechtscentraal (N'Toko naar linkscentraal) en toen was het meteen een stuk beter.

Het zou ook nog kunnen dat Maas per wedstrijd bekijkt wie hij nodig heeft. Tegen zwakkere tegenstanders heb je misschien meer aan Bosz als die inderdaad beter in de opbouw is, tegen ploegen als VVV (zeker in uitwedstrijden) misschien meer aan Steenvoorden. Al met al denk ik dat het niet heel veel uitmaakt.

Inderdaad blij dat het weer begint, nu al gespannen voor vanavond!
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Weet iemand een goeie streaming site? Moet het natuurlijk wel zien vanuit Roemenië 

:scc

Johan058...

Wat heb ik er weer zin in |:). zo snel mogelijk weer promoveren :proost

Galdiano

Citaat van: ChantiSCC op augustus 05, 2016, 12:54:00
Weet iemand een goeie streaming site? Moet het natuurlijk wel zien vanuit Roemenië 

:scc

Is er niet, denk dat het omroep abe radio gaat worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ChantiSCC

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2016, 13:52:50
Is er niet, denk dat het omroep abe radio gaat worden!

  ;( Jammer daar luister ik nooit van me leven naar

DayDreamer

Schakelkanaal van Fox er maar bij vanavond, en dan maar hopen dat ze alsnog veel blijven hangen bij VVV-Cambuur. Vaak is dat wel het geval.
De Graafschap rechtstreeks op FOX 5, Zwolle op FOX 3