Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016

Gestart door weestwel, juni 14, 2016, 08:56:15

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2016, 22:46:07
Tja, welkom in de Juup... wel aankondigen maar niet uitzenden.

Juup en Fox zijn beide zwakke organisaties.
Ik begrijp de keuze nog wel voor een thuiswedstrijd op De Vijverberg vs. De Koel, maar het lukt dus nog niet eens om een 2e (top)wedstrijd via internet aan te laten bieden.
En inderdaad de strijd Vodafone/Ziggo(Ziggo Sport=Sport1) en KPN wordt ook over de rug van Fox uitgevochten.

Ik denk dat Fox gewoon het bezoeken van uitwedstrijden wil promoten  :)
In Henk en Sandor we trust

legeips

Citaat van: Cor op augustus 04, 2016, 19:58:01
Zeewolde heeft wel een punt

Klopt..

Waar jij maar wat al te graag aan wil zuigen...

moodygrunn

Mutte we oek even normaal doen bij de club?

Citeer
Sander de Vries
‏@sander_dvries

Nieuw persbeleid bij #Cambuur. Een dag voor de wedstrijd staan alleen trainer Rob Maas en aanvoerder Erik Bakker de media te woord

Pers hoor je met alle egards te ontvangen. Zij kunnen van te voren even aangeven wie ze willen spreken, gebakje erbij, lekker end weg keuvelen. Communicatie naar de achterban is, zeker bij een club als Cambuur, van groot belang.
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

D.H.Skolten

Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 21:02:24
Ze zitten aan Anderson vast hè, heeft gewoon een contract. Als ze Pereira hadden gehouden was Van Deelen gewoon niet gekomen.
Is die " van Deelen " zo goed dan? Ik vond Perreira juist goed,die hadden we beter kunnen houden als ie niet te duur was.

scc-aaron

Heerlijk! Vanavond gaat het gebeuren

El Ma-kri-niii

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 05, 2016, 01:24:27
Is die " van Deelen " zo goed dan? Ik vond Perreira juist goed,die hadden we beter kunnen houden als ie niet te duur was.
Ik denk dat dat laatste juist het punt was.

Bankzitter

#172
Zou 3rde niveau België (Beerschot) echt meer betalen dan top Jupiler League?
Daarbij blijf ik twijfelen of je Anderson niet beter op een andere positie kan laten spelen of zelfs verhuren.

Als Perreira vanavond had gespeeld dan wist je gewoon dat 'ie een degelijke pot zou spelen. Van de huidige verdedigers heb ik dat vertrouwen alleen bij N'Toko.

SCC


gewoon een fan

Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:04:48
De link hier posten is geloof ik niet de bedoeling, maar een pb kan altijd natuurlijk

Als je toch bezig bent  :koffie

Alvast bedankt in ieder geval  _O_

papier

Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 20:53:48
Is het wel passeren? Volgens mij lag de strijd tussen Steenvoorden en Bosz behoorlijk open.

Is die Steenvoorden wel linksbenig? Of net als Bosz rechts?

Een DM met een (inter)nationaal linkje mag ook naar mij, als het al uitgezonden zou worden op Fox Sports Go was het nog niet eens mogelijk daar een abonnement af te sluiten :')

dizzhead

Citaat van: moodygrunn op augustus 04, 2016, 22:24:16
wedkantoren etc willen ook nog wel eens een livestream uitzenden. Daar vestig ik mijn hoop wat op. Heb in het verleden (jupiler league seizoenen) regelmatig een engelsman verslag horen doen van ons clubke.

Verwacht maar geen livestream vanuit de wedkantoren.. Zelfs de Graafschap wordt niet uitgezonden bij de bookmakers, voor zover ik kan zien.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2016, 15:54:35
Hest de negetieveling weer!
En wie staat er in april/mei vooraan als we promoveren?
Meneertje Wiekie  :O


Realistisch is wat anders dan negatief meneer Galdiano.

zandokan

Voor de thuisblijvers ik weet niet of het wat is maar kwam deze link tegen.

www.youtube.com/watch?v=z74yxNKf7z4
Forza Peersman

scc-aaron

Citaat van: zandokan op augustus 05, 2016, 10:27:49
Voor de thuisblijvers ik weet niet of het wat is maar kwam deze link tegen.

www.youtube.com/watch?v=z74yxNKf7z4

Fake!