Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016

Gestart door weestwel, juni 14, 2016, 08:56:15

Vorige topic - Volgende topic

maikcambuur

Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2016, 17:30:49
Dat zal door de driehoek hier in Leeuwarden anders ten strengste afgeraden worden.

Verplichte buscombi, met alcoholverbod op de heenweg.. Zoiets zal het wel gaan worden ben ik bang.

Dokkumer

Citaat van: maikcambuur op juli 05, 2016, 17:32:11
Verplichte buscombi, met alcoholverbod op de heenweg.. Zoiets zal het wel gaan worden ben ik bang.
Liefst ook nog op de terugweg :R

DayDreamer

Verwacht hier eigenlijk wel een autocombi.

Bolle


jeff

Website Cambuur :
Citeer
VVV  Venlo – SC Cambuur

Deze wedstrijd is een auto / buscombi
De verkoop start op dinsdag 26 juli om 9 uur aan de administratie van het Cambuurstadion.

Meer info volgt spoedig via onze media kanalen.

Len Cantello

Citaat van: Bolle op juli 18, 2016, 20:53:02
Autocombi it is!  :y
Venlo uit met de Bierbus...... Ik zal het nooit weer vergeten.  :fant :grolsch :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

Citaat van: Len Cantello op juli 19, 2016, 09:52:17
Venlo uit met de Bierbus...... Ik zal het nooit weer vergeten.  :fant :grolsch :_schater

bin oek een keer mee weest toen wat een lamme bende :proost

michello

#22
Mochten een keer nog niet naar binnen met de BierBusgangers omdat er gedoe was met de kaarten. Er waren een aantal in alle staten en wilden het dak opklimmen om de match alsnog te bekijken  :_schater

sunderland

In deze weds kunnen we gelijk zien waar we staan. Met een goed resultaat kunnen we ons zelf lanceren

Spine

Al een update van het aantal kaarten? Opstelling al bekend? Van der Streek al fit?
Kut administratie bij SCC, duurt weer veel te lang.

Ik heb weer zin in het nieuwe seizoen en het gezeur hier!
_O_ _O_

HilversumOnTour

Mooie pot gelijk, wie gaan er allemaal?  |:) |:)

siepelsjeu


Jandehulk

Citaat van: michello op juli 19, 2016, 13:27:42
Mochten een keer nog niet naar binnen met de BierBusgangers omdat er gedoe was met de kaarten. Er waren een aantal in alle staten en wilden het dak opklimmen om de match alsnog te bekijken  :_schater
was een top uitje toen... Bolle gek...Ik gek...smoor met sien allen daar hahaha... Goeie ouwe tijd

Bolle

Citaat van: Len Cantello op juli 19, 2016, 09:52:17
Venlo uit met de Bierbus...... Ik zal het nooit weer vergeten.  :fant :grolsch :_schater

Dat was me een reis idd!  :_schater

Bijna tijd voor n mini-reünie!  :proost

Bolle

Citaat van: michello op juli 19, 2016, 13:27:42
Mochten een keer nog niet naar binnen met de BierBusgangers omdat er gedoe was met de kaarten. Er waren een aantal in alle staten en wilden het dak opklimmen om de match alsnog te bekijken  :_schater

En toch zijn we toen binnen geweest, hahaha!  :_schater