Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016

Gestart door weestwel, juni 14, 2016, 08:56:15

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Citaat van: Jandehulk op juli 20, 2016, 15:25:57
was een top uitje toen... Bolle gek...Ik gek...smoor met sien allen daar hahaha... Goeie ouwe tijd

Toen gold de spelregel; 'Hoe verder de reis, hoe mooier!'  :proost

Casuals-lwd

#31
Deze wedstrijd is een auto / buscombi
De verkoop start op dinsdag 26 juli om 9 uur aan de administratie van het Cambuurstadion
en loopt tot uiterlijk donderdag 4 augustus 12 uur.

Prijs autocombi: € 9,-
Maximaal 80 auto's toegestaan.
Omwisselen omwisselbiljet op parkeerplaats de Wuust op de A-73 nabij Venray tussen 18.30 uur en 19 uur

Prijs buscombi: € 35,- voor niet leden KVC, leden betalen € 30,- op vertoon van de KVC ledenpas
Vertrektijden bussen zal hier later en via onze mediakanalen bekend worden gemaakt






Genoeg plek voor de auto's, mooi prijsje. Buscombi prijzen zijn gigantisch hoog.

maikcambuur

Citaat van: Casuals-lwd op juli 25, 2016, 14:42:09
Deze wedstrijd is een auto / buscombi
De verkoop start op dinsdag 26 juli om 9 uur aan de administratie van het Cambuurstadion
en loopt tot uiterlijk donderdag 4 augustus 12 uur.

Prijs autocombi: € 9,-
Maximaal 80 auto's toegestaan.
Omwisselen omwisselbiljet op parkeerplaats de Wuust op de A-73 nabij Venray tussen 18.30 uur en 19 uur

Prijs buscombi: € 35,- voor niet leden KVC, leden betalen € 30,- op vertoon van de KVC ledenpas
Vertrektijden bussen zal hier later en via onze mediakanalen bekend worden gemaakt






Genoeg plek voor de auto's, mooi prijsje. Buscombi prijzen zijn gigantisch hoog.

Tja, er wil toch ook geen hond helemaal naar Venlo in de bus.. Vind eigenlijk dat dit vrij vervoer moet zijn maar ja..

Galdiano

Geen verbod op busjes  |:)
Het gaat nog we eens wat worden  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Wel wat vroeg omwisselen als je het mij vraagt. Als je daar 18.30 uur gaat wisselen ben je 19.00 in stadion volgens mij.

1992SCC

Hopen op een goed gevuld uitvak! Forza Cambuur!  :proost :fant

Ronnie tng

Citaat van: 1992SCC op juli 25, 2016, 16:14:47
Hopen op een goed gevuld uitvak! Forza Cambuur!  :proost :fant

Aanwezig met een ploegje!  |:)

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2016, 15:44:49
Wel wat vroeg omwisselen als je het mij vraagt. Als je daar 18.30 uur gaat wisselen ben je 19.00 in stadion volgens mij.

Ach sommigen willen voortijdig nog even balletje scoren in stadion, van de spanning naar de WC en de warmingup zien.

Als ik er om 20:00 uur ben, is dat prima.

Zullen wel van 18:30 tot 19:00/19:30 omwisselen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2016, 15:44:49
Wel wat vroeg omwisselen als je het mij vraagt. Als je daar 18.30 uur gaat wisselen ben je 19.00 in stadion volgens mij.

al die 500 man mutte wel de tijd hebben he :_schater

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op juli 25, 2016, 17:46:13


Zullen wel van 18:30 tot 19:00/19:30 omwisselen.

19.00 uur is 19.00 bij die lui. Ken ook mensen die wat laat waren op een omwisselpunt en stewards waren al weg. Zou er niet op gokken.  :proost

denistel

Citaat van: Bolle op juli 20, 2016, 20:21:12
Toen gold de spelregel; 'Hoe verder de reis, hoe mooier!'  :proost

eerst even met het buske naar de mitra op het plein prachtig.

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op juli 26, 2016, 09:09:08
19.00 uur is 19.00 bij die lui. Ken ook mensen die wat laat waren op een omwisselpunt en stewards waren al weg. Zou er niet op gokken.  :proost

Website bericht is aangepast. 18:30 - 19:00 uur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oldehove

ut komt su as het komt

zandokan

Forza Peersman

siepelsjeu

Hoe werkt het met de uitkaart nu? Want de
uitkaarten zijn verlopen