Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Meest waardevolle speler Cambuur

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Wie wordt de meest waardevolle speler in de tweede seizoenshelft?

Hemmen
15 (28.8%)
El Makrini
21 (40.4%)
Bakens
4 (7.7%)
Schokker
2 (3.8%)
Tighadouini
7 (13.5%)
Anders (namelijk...)
3 (5.8%)

Totaal aantal stemmen: 52

Chipke

De tweede seizoenshelft voor Cambuur gaat zondag los op bezoek bij Sparta. Wie wordt het meest waardevol voor ons? Denk dan niet alleen aan doelpunten maar ook aan assists, reddingen, passes.

Goudvinger

Ik ben geneigd om op Hemmen te stemmen, maar ga toch voor Bakens. Zonder zijn aanwezigheid doen de andere verdedigers het in de broek.

SCC-J


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Harlekijntje


AL

Geen twijfel mogelijk: El Makrini!
Is al 1,5 seizoen de beste man bij ons.
Verwacht ook veel van Adnane en verder natuurlijk Bakens top. Oebele komt helemaal los en verwacht dat Bakker weer lekker gaat ballen.
Hoop dat we Marco nog eens zien spelen in het shirt van Casmbuur, maar vrees het ergste.

denistel

vd heide trainde weer behoorlijk mee hoor vandaag.

ik hou het op vd laan als meest waardevolle speler

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

meest waardevol zal wel el makrini zijn, maar oebele is mijn favoriet  |:)

Grijskijkert

Hemmen.. want die gaat nog veel belangrijke doelpunten voor ons scoren |:)
IN HENK WE TRUST!!!

MP4L

ik zeg Adnane, omdat hij weer voetbal laat zien. Onze team speelt slecht en onzorgvuldig met teweinig kansen met de Leeuw op de vleugel. Met Adnane veel meer voetbal en aanvallen en kansen.

sunderland

Hemmen .Als we niet zo,n goede spits hadden dan hadden we rond plek 10 gestaan

sunderland

En Hemmen is niet een spits die de 3e of 4e maakt

Sander Scc

El Makrini.. by far..

Hopen dat ie nog een jaartje blijft

veroen

al anderhalf jaar lang een van de beste spelers MAKRINI!!
Alle eredivisieclubs die in de middenmoot staan zitten echt te slapen (gelukkig maar)