Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Meest waardevolle speler Cambuur

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Wie wordt de meest waardevolle speler in de tweede seizoenshelft?

Hemmen
15 (28.8%)
El Makrini
21 (40.4%)
Bakens
4 (7.7%)
Schokker
2 (3.8%)
Tighadouini
7 (13.5%)
Anders (namelijk...)
3 (5.8%)

Totaal aantal stemmen: 52

Sonnema

Galdiano

Geen twijvel mogelijk! El Makrini!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

speculeter

Al twee seizoenen el makrini natuurlijk!!

Dokkumer

Ruppppert

el makrini |:) wat ruimt die wat op in het middenveld zeer belangrijk voor dit cambuur

De Taurus

Citaat van: Ruppppert op februari 06, 2013, 22:14:51
el makrini |:) wat ruimt die wat op in het middenveld zeer belangrijk voor dit cambuur

Ik vul jouw uitleg graag even aan; hij ruimt niet alleen op, hij offert zichzelf ook vaak op.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

hemmen  |:)

Ook geen twijfel mogelijk

kapseltje

Dokkumer

Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 09:40:12
Wat doet schokker in deze lijst?
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft?  l0l

kapseltje

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:19:55
Meer dan jouw opmerking hier doet. Heb je zijn assists al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft?  l0l
Heb je zijn foute balaannames al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l8l  8)

Schokker hoort niet in deze poll thuis. Hij heeft een paar goede helften gespeeld dit seizoen, maar dat is natuurlijk niet voldoende om aan deze poll mee te doen

Supersub

De statistieken liegen er niet om bij Schokker, maar Adnane vind ik daarentegen meer toevoegen aan het team.
Ik denk ook dat Schokker als stand-in moet spelen voor Bakker. Denk dat zn aantal assists dan zullen groeien.

Dokkumer

Citaat van: kapseltje op februari 07, 2013, 12:54:33
Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2013, 10:19:55
Heb je zijn foute balaannames al geteld? Of hoe vaak hij een nuttige bal geeft? l8l  8)

Schokker hoort niet in deze poll thuis. Hij heeft een paar goede helften gespeeld dit seizoen, maar dat is natuurlijk niet voldoende om aan deze poll mee te doen
Ok, als het aantal foute balaannames bepalend is voor het wel of niet voorkomen op deze lijst blijft er maar zeer weinig over.
El-Marocci :D

Edit: Of om maar even door te gaan. Als volgens jouw "glas half leeg theorie" Oebele al niet op de lijst thuishoort... Hoe slecht is de rest dan? :devil

okkele

ik vind dat die "anders" er ook niet thuishoort.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.