Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alim Öztürk

Gestart door Lwdscc, januari 30, 2013, 12:50:04

Vorige topic - Volgende topic

AL

Mooie transfer voor Alim!
Ook voor de club een goede deal vind ik.
€ 125.000 voor een speler als Ozturk vind ik best veel!!

Alim succes in Turkije.

Chipke

Vergeten te zeggen: Heel veel succes Alim! Het is je gegund.

kgscc

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 19:19:21
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 19:10:01
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:34:56
Mooi dat Cambuur destijds wel wat in hem zag. Hier wordt de club natuurlijk qua financiële middelen alleen maar beter van. Goed bedrag. Nog even terugkomend op Leon Broekhof. Hij heeft nog nooit met Bakens in het centrum gestaan. Denk dat als hij even met Bakens in de verdediging komt te staan het langzamerhand beter wordt en hij zich op zijn plaats gaat voelen. Zelf is hij ook nog maar 24 jaar en als je met Dijkstra centraal staat is het toch even anders dan met Bakens.
Wat zou de reden zijn dat Broekhof en Bakens niet samen hebben gespeeld of is het toeval?

Ik denk dat v/d Laan centraal komt te staan met Bijker als linksback.. Maar er moet niet te veel gebeuren met de verdediging anders komen we in de problemen.

Ik heb geen idee, want ik weet zeker dat het t proberen waard is.

Reden dat Bakens en Broekhof niet samen spelen is waarschijnlijk doordat er tot nu toe is gekozen voor een centrum met Bakens samen met Dijkstra, of samen met Ozturk. Degene die geblesseerd is geweest of geschorst is Bakens, dus dan kwam Broekhof pas in beeld.

Chipke

Citaat van: kgscc op januari 31, 2013, 21:36:43
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 19:19:21
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 19:10:01
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:34:56
Mooi dat Cambuur destijds wel wat in hem zag. Hier wordt de club natuurlijk qua financiële middelen alleen maar beter van. Goed bedrag. Nog even terugkomend op Leon Broekhof. Hij heeft nog nooit met Bakens in het centrum gestaan. Denk dat als hij even met Bakens in de verdediging komt te staan het langzamerhand beter wordt en hij zich op zijn plaats gaat voelen. Zelf is hij ook nog maar 24 jaar en als je met Dijkstra centraal staat is het toch even anders dan met Bakens.
Wat zou de reden zijn dat Broekhof en Bakens niet samen hebben gespeeld of is het toeval?

Ik denk dat v/d Laan centraal komt te staan met Bijker als linksback.. Maar er moet niet te veel gebeuren met de verdediging anders komen we in de problemen.

Ik heb geen idee, want ik weet zeker dat het t proberen waard is.

Reden dat Bakens en Broekhof niet samen spelen is waarschijnlijk doordat er tot nu toe is gekozen voor een centrum met Bakens samen met Dijkstra, of samen met Ozturk. Degene die geblesseerd is geweest of geschorst is Bakens, dus dan kwam Broekhof pas in beeld.

Dat snap ik juist niet. Ze wouden hem aan het begin van het seizoen nog heel graag hebben.

denistel

dat klopt wel maar bij roda had ie een half jaar amper gespeeld dus
geen wedstrijd ritme en Dijkstra heeft toen zijn kans gepakt.


Chipke

Citaat van: denistel op januari 31, 2013, 22:44:21
dat klopt wel maar bij roda had ie een half jaar amper gespeeld dus
geen wedstrijd ritme en Dijkstra heeft toen zijn kans gepakt.

Je zit nu nog meer in de problemen want nu heeft hij een jaar bijna geen wedstrijdritme in de competitie

denistel

dat klopt dus zal Dijkstra waarschijnlijk spelen maar broekhof komt er wel dichter
tegen aan te zitten.hij doet trouwens 100% zijn best op de trainingen zeurt
niet en zal vanzelf boven komen drijven

Chipke

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 22:46:14
Citaat van: denistel op januari 31, 2013, 22:44:21
dat klopt wel maar bij roda had ie een half jaar amper gespeeld dus
geen wedstrijd ritme en Dijkstra heeft toen zijn kans gepakt.

Je zit nu nog meer in de problemen want nu heeft hij een jaar bijna geen wedstrijdritme in de competitie

Hoop het want verwacht wel wat van hem.

sunderland

Citaat van: AL op januari 31, 2013, 20:06:20
Mooie transfer voor Alim!
Ook voor de club een goede deal vind ik.
€ 125.000 voor een speler als Ozturk vind ik best veel!!

Alim succes in Turkije.
tis maar hoe je het bekijkt.Als je ziet hoe deze jongen in een paar maand tijd gegroeid is [vond het al vreemd dat hij vanaf het begin geen vaste wwarde was] dan is die 125 misschien niet zoveel .Sterk in de duels sterk in de lucht niet bang ,goed rechterbeen .Ook zijn inspeelpass werd steeds beter Kortom veel potentie


sunderland

Succes Alim daar in die heksenketel  |:)

Clint

Leuk voor die jongen. Jammer voor ons, maar van harte.

Westminster

Ik verbaasde me nogal over dit bericht, in positieve zin, omdat ik het van Alim nooit had verwacht. Het is een jongen met potentie en met de juiste begeleiding gaat hij het zeker maken.
Kom dan in ons Woanskip gerust allemaal!

Goudvinger

En niet te vergeten de zoveelste jonge speler die via Cambuur een stap omhoog maakt. Lijkt me alleen maar goed voor Cambuur, zowel financieel als voor het imago als club waar jonge spelers een stap omhoog kunnen bewerkstelligen.

vialli

Voor deze jonge is het mooi maar als club komen we natuurlijk nooit
een stap verder, bovendien zal FC Groningen ook nog een deel van de
transfersom moeten hebben!!

mescc

Citaat van: vialli op februari 01, 2013, 11:13:23
Voor deze jonge is het mooi maar als club komen we natuurlijk nooit
een stap verder, bovendien zal FC Groningen ook nog een deel van de
transfersom moeten hebben!!

juist dankzij dit soort kleine transfers komen we stapjes verder! we mutte toch eens uut de skulden komme? :scc :scc