Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alim Öztürk

Gestart door Lwdscc, januari 30, 2013, 12:50:04

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Persoonlijk vind ik vd Laan inderdaad centraal het sterkst, echter momenteel is hij ook de beste linksback in de selectie... Moeilijke keuze.

Alim, bedankt en het ga je goed bij Trabzonspor.

Goudvinger

Mooi dat Cambuur in ieder geval een flink bedrag aan hem over heeft kunnen houden  :thumbsup

hydoscc

Alim bedankt,

Begon net fan van hem te worden. Maar 1,6k is een mooi bedrag!

Succes

Dokkumer

Citaat van: hydoscc op januari 31, 2013, 17:49:18
Alim bedankt,

Begon net fan van hem te worden. Maar 1,6k is een mooi bedrag!

Succes
Voor Vosselman wel ja :devil Maar voor Alim is 160K zeker niet slecht.

GerardFraneker

Citaat van: denistel op januari 31, 2013, 17:14:47
Citaat van: GerardFraneker op januari 31, 2013, 17:04:14

Erg leuk voor Alim dat die richting Turkije gaat.
Maar verwacht en hoop nog wel dat Cambuur voor 00:00u vannacht een verdediger aantrekt.
Cambuur heeft alleen die Giovanni Hiwat van Olle gehuurd en dat is een vleugel aanvaller.
Er moet nog wel een verdediger bij maar wie? Met Broekhof en Dijkstra weet ik het nog niet zo zeker...

Alim Veel succes!

we hevve 7 verdedigers en degene die nu de kans krijgt moet die maar grijpen dacht ik zo.
Heb je gelijk aan, 7 verdedigers is niet niks inderdaad.
Maar zie graag nog iemand die de verdediging kan versterken.
Na de docu gezien te hebben over de Vries gun ik die voetballers natuurlijk ook een basis plaats!!

Sonnema

Succes Alim, wel jammer dat je gaat het is voor cambuur een mooi bedrag.  |:)

Chipke

Mooi dat Cambuur destijds wel wat in hem zag. Hier wordt de club natuurlijk qua financiële middelen alleen maar beter van. Goed bedrag. Nog even terugkomend op Leon Broekhof. Hij heeft nog nooit met Bakens in het centrum gestaan. Denk dat als hij even met Bakens in de verdediging komt te staan het langzamerhand beter wordt en hij zich op zijn plaats gaat voelen. Zelf is hij ook nog maar 24 jaar en als je met Dijkstra centraal staat is het toch even anders dan met Bakens.

Destroyer

Succes alim, jammer voor de nu al smalle selectie qua verdediging.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Ik hoop dat er een doorverkoop percentage is beklonken... Zowieso een hoede deal. Cambuur mut uut de skulden.  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Chipke

Citaat van: 666 op januari 31, 2013, 18:46:59
Ik hoop dat er een doorverkoop percentage is beklonken... Zowieso een hoede deal. Cambuur mut uut de skulden.  :devil

Nou dat zit er dik in dat Cambuur uut de skulden komt. Mijn complimenten voor van der Belt ook. De laatste jaren gaat het zeer goed met verkoop van spelers. Na Reza Ghoochannejhad en Bob Schepers weer een talentvolle jongen naar een goeie club. Ga zo door en liever subtop JL, goedkopere spelers en blijven bestaan dan dure spelers kopen, promoveren en failliet gaan. Heb er vertrouwen in met deze mannen aan het roer.

Lore

Inderdaad complimenten voor het bestuur. Natuurlijk jammer dat wij niet in staat zijn spelers te behouden, maar wij hebben gewoon het geld nodig!

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:34:56
Mooi dat Cambuur destijds wel wat in hem zag. Hier wordt de club natuurlijk qua financiële middelen alleen maar beter van. Goed bedrag. Nog even terugkomend op Leon Broekhof. Hij heeft nog nooit met Bakens in het centrum gestaan. Denk dat als hij even met Bakens in de verdediging komt te staan het langzamerhand beter wordt en hij zich op zijn plaats gaat voelen. Zelf is hij ook nog maar 24 jaar en als je met Dijkstra centraal staat is het toch even anders dan met Bakens.
Wat zou de reden zijn dat Broekhof en Bakens niet samen hebben gespeeld of is het toeval?

Ik denk dat v/d Laan centraal komt te staan met Bijker als linksback.. Maar er moet niet te veel gebeuren met de verdediging anders komen we in de problemen. 
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Lore op januari 31, 2013, 19:09:39
Inderdaad complimenten voor het bestuur. Natuurlijk jammer dat wij niet in staat zijn spelers te behouden, maar wij hebben gewoon het geld nodig!
Dat heeft elke Nederlandse club, groot of klein!
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 19:10:01
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 18:34:56
Mooi dat Cambuur destijds wel wat in hem zag. Hier wordt de club natuurlijk qua financiële middelen alleen maar beter van. Goed bedrag. Nog even terugkomend op Leon Broekhof. Hij heeft nog nooit met Bakens in het centrum gestaan. Denk dat als hij even met Bakens in de verdediging komt te staan het langzamerhand beter wordt en hij zich op zijn plaats gaat voelen. Zelf is hij ook nog maar 24 jaar en als je met Dijkstra centraal staat is het toch even anders dan met Bakens.
Wat zou de reden zijn dat Broekhof en Bakens niet samen hebben gespeeld of is het toeval?

Ik denk dat v/d Laan centraal komt te staan met Bijker als linksback.. Maar er moet niet te veel gebeuren met de verdediging anders komen we in de problemen.

Ik heb geen idee, want ik weet zeker dat het t proberen waard is.

Len Cantello

Gefeliciteerd. hoop dat SCC wel een "doorverkoop" bonus vangt als je volgend jaar naar Fener gaat voor 15mio!
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli