Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alim Öztürk

Gestart door Lwdscc, januari 30, 2013, 12:50:04

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Geen idee wat 'ie hier verdiende, maar dit seizoen gaat ie 50.000 euro verdienen.
In 2013-14 €106.000, in 2014-15 €126.000 en in 2015-16 €146.000.

Wel lekker voor zo'n jonge jongen.  :P Succes daar Alim.

justremco



Grijskijkert

Citaat van: el haj op januari 31, 2013, 16:14:16
Geen idee wat 'ie hier verdiende, maar dit seizoen gaat ie 50.000 euro verdienen.
In 2013-14 €106.000, in 2014-15 €126.000 en in 2015-16 €146.000.

Wel lekker voor zo'n jonge jongen.  :P Succes daar Alim.
Zeker! Succes daar Alim..
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Toch weer 125000, zijn tijden geweest dat spelers voor nop vertrokken. Maar voor ons zonde natuurlijk, veel te weinig zien spelen. Succes Alim, hoop dat wij nog een goede vervanger erbij krijgen...

Holwerd voor Cambuur

Suc6 daar Alim!

Mooi bedrag voor gekregen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Ronnie tng

Beetje jammer dit, had nog graag meer van hem willen zien. Op de forumavond werd verteld dat hij nog een optie in z'n contract had staan, dus min of meer nog een anderhalf seizoen contract dat afgekocht moest worden. Ben erg benieuwd naar de hoogte van de transfersom. Word gesproken over 125.000 maar of je dat gelijk serieus moet nemen weet ik niet


Bedankt en succes Alim!

Chipke

Heel erg zonde, had inderdaad veel meer ingezeten. Maar het voordeel is wel dat je toch weer 125.000 vangt als club. Beetje kort dag, maar hoop toch nog op een vervanger want Dijkstra en Broekhof zijn ook niet veel soeps. En als je bedenkt dat Bakens er ook regelmatig niet bij is vind ik dit wel nodig.

YellowBlue

Citaat van: Lwdscc op januari 31, 2013, 16:20:34
Toch weer 125000, zijn tijden geweest dat spelers voor nop vertrokken. Maar voor ons zonde natuurlijk, veel te weinig zien spelen. Succes Alim, hoop dat wij nog een goede vervanger erbij krijgen...

Volgens mij was het een prima basisspeler de laatste wedstrijden, zonde.
Met Dijkstra en Broekhof gaan we de oorlog ook niet winnen...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 16:26:35
Heel erg zonde, had inderdaad veel meer ingezeten. Maar het voordeel is wel dat je toch weer 125.000 vangt als club. Beetje kort dag, maar hoop toch nog op een vervanger want Dijkstra en Broekhof zijn ook niet veel soeps. En als je bedenkt dat Bakens er ook regelmatig niet bij is vind ik dit wel nodig.

Dat met Bakens heb je idd gelijk in. Van Broekhof verwacht ik nog steeds wel wat. Heeft nog niet een serie van een paar wedstrijden kunnen maken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: YellowBlue op januari 31, 2013, 16:29:10
Dijkstra
Qua cijfers in de VI op afstand de beste verdediger van Cambuur!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 31, 2013, 16:30:43


Broekhof
Was lang geblesseerd heeft vorig seizoen niet heel veel gespeeld en dit seizoen ook niet veel..verwacht nog wel wat van hem.
IN HENK WE TRUST!!!

El FLaco


Chipke

Nu moet Broekhof zich gaan bewijzen. Lijkt mij dat ie niet voor niets in de Eredivisie heeft gespeeld.

denistel

Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:12:44
Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2013, 16:08:22
Tuurlijk wel man is te weinig voor zo'n talent
Diemers en Scheepers hebben het zelfde opgebracht toch.. Dus normaal voor een eerste jaars prof.

diemers wel meer hoor...en dooverkoop clausule he.

tis onze 3e jeugdige speler die verkopen en als 125.000 klopt vind ik het een knap bedrag
hoor.wat denk je wat hij hier verdiende? echt niet veel hoor.
de afgelopen 15 jaar hebben we amper een speler kunnen verkopen de laatste jaren met reza er bij 4 en wat hebben die jongens ons zelf gekost
reza-schepers-diemers en ozturk.
bovendien heb je ook altijd nog met de speler zelf en hun zaakwaarnemers te maken.

vele zagen de kwaliteiten wel van alim anderen zeiden leuke speler voor
de breedte maar nu we em verkopen voor een leuk bedrag zeggen ze die had je al lang moeten verlengen.maar dat moet ie zelf ook willen he.