Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alim Öztürk

Gestart door Lwdscc, januari 30, 2013, 12:50:04

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

 :0= Verlengen dat contract!!!

Centrale verdediger Alim Öztürk is opnieuw opgeroepen voor de nationale selectie van Turkije onder 21. Op 6 februari speelt hij in Istanbul een vriendschappelijke wedstrijd tegen het nationale elftal van Noorwegen onder de 21. Öztürk vertrekt pas na de zondagmiddagwedstrijd tegen Sparta Rotterdam richting Turkije, waardoor hij geen wedstrijd van SC Cambuur hoeft te missen

Chipke

Verlengen grote en kopsterke verdediger

Ronnie tng

Er werd gister verteld door dhr. v/d Belt dat hij een optie in z'n contract heeft staan...!

Chipke

Citaat van: Ronnie tng op januari 30, 2013, 13:10:22
Er werd gister verteld door dhr. v/d Belt dat hij een optie in z'n contract heeft staan...!

Ja maar die moet wel gelicht worden dan

justremco

Te laat dus, gaat voor 3,5 jaar naar Trabzonspor!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 16:00:46
Te laat dus, gaat voor 3,5 jaar naar Trabzonspor!
Per direct dus?
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Wanbeleid haha voor een appel en ei vertrokken hahaha
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

LAST MINUTE: SC Cambuur-Leeuwarden shirt-dragen van geleerde Ozturk, voor € 125.000 werd overgebracht naar Trabzonspor.

Vertaald van een Turks voetbalnieuws account.



dit is mien club

Is toch veel te weinig
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2013, 16:04:40
appel en ei
Vind 125.000 geen "appel en een ei", wel jammer..

Moet er nog een verdediger bij?
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Tuurlijk wel man is te weinig voor zo'n talent
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

kgscc

Zonde, had meer ingezeten. Zit er ook doorverkoop percentage bij?
Kwam dit nog tegen:

Alim Öztürk
Mijn droomclub is Fenerbahçe die toevallig ook in de kleuren blauw en geel voetbalt, net als Cambuur. Mijn hele familie is voor Fenerbahçe en moet niks hebben van rivalen zoals Trabzonspor en Besiktas. En al helemaal niet van de allergrootste rivaal: Galatasaray. Er is maar één voetbalclub in Istanboel en dat is Fenerbahçe. Dat heb ik van huis uit meegekregen

En dan toch naar Trabzonspor

YellowBlue

Is dit bevestigd? is jullie enige bron die vage Turkse site?

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2013, 16:08:22
Tuurlijk wel man is te weinig voor zo'n talent
Diemers en Scheepers hebben het zelfde opgebracht toch.. Dus normaal voor een eerste jaars prof.
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Vanuit NL/ Cambuur geen bevestiging nog.