Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eerste seizoenshelft!!

Gestart door speculeter, december 14, 2014, 17:22:55

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Nog een wedstrijd dan zit eerste seizoenshelft erop.
Wat waren voor jullie hoogte en dieptepunten?
Voor mij:reijnen. ..Daar heb ik me echt op verkeken.
Verder Rusnak.
De ontlading van Reijnen bij de 2-2 bij dkv.En de wedstrijd tegen Ado van 1-2 naar 3-2 met een geweldige sfeer.

Holwerd voor Cambuur

Qua speler ook zeker Reijnen.
Qua wedstrijd (de ontlading bij) de eerste uitwinst in Almelo. Geweldig was dat |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Hoogtepunt voor mij de 2 - 2 van reijnen tegen DKV. Zo vanuit een kansloze start terug komen in de wedstrijd van het jaar, top!

Beste speler: Rusnak!

Galdiano

Laten we hier maar mooi in verder gaan als Zwolle is geweest.
Ik denk dat iedereen de klinkende 7-0 op Zwolle als hoogte punt gaat omschrijven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Top 5 wedstrijden
1. Den Haag thuis
2. Heracles uit (puur de ontlading van de eerste uitoverwinning)
3. dkv uit
4. Groningen thuis
5. Utrecht uit

Top 3 aankopen:
1. Reijnen
2. Rusnák
3. MacIntosh/vd Streek

Dieptepunten:
1. NAC thuis
2. Excelsior uit
3. Willem II uit (puur door de late gelijkmaker)


Cambuur058

Top 5 Wedstrijden

1. Heracles uit
2. ADO thuis
3. Dkv uit
4. Groningen thuis
5. Dordrecht thuis

Lore

Citaat van: Galdiano op december 14, 2014, 21:03:47
Laten we hier maar mooi in verder gaan als Zwolle is geweest.
Ik denk dat iedereen de klinkende 7-0 op Zwolle als hoogte punt gaat omschrijven.

:_schater :_schater. Ik in ieder geval niet hoor, want 7 - 0 tegen Zwolle is niet een echt bijzondere uitslag toch?

Dokkumer

Dieptepunt met stip op 1:
Het aangekondigde vertrek van vd Belt

Galdiano

En daarom is dit topic te vroeg geopend.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Dokkumer op december 15, 2014, 12:13:31
Dieptepunt met stip op 1:
Het aangekondigde vertrek van vd Belt

Niet het vertrek van snackwagen Van Kammen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op december 15, 2014, 12:16:57
Niet het vertrek van snackwagen Van Kammen  :devil
Hoogtepunt nummer 6 is dat :devil

Casuals-lwd

Top 5 wedstrijden:
1. Heracles
2. Dkv
3. Groningen
4. Utrecht
5. Eagles

Dieptepunten:
1. NAC
2. Excelsior
3. AZ

Beste speler:
Reijnen

fred

Hoogtepunten:

Heerenveen-uit
Groningen-thuis

Dieptepunten:

vertrek vd Belt
snackwagen zonder pindasaus

Beste speler:

Reijnen

speculeter


fred

Ja is toch zo ?
Welke mongool bedenkt dat.....
De hoofdprijs vragen en niet eens pinda verkopen  :rodekaart