Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eerste seizoenshelft!!

Gestart door speculeter, december 14, 2014, 17:22:55

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Hoogtepunt:

Dat is het hele seizoen tot nu toe eigenlijk.
Team zit goed in elkaar en de wisselwerking met spelers en supporters is prettig te noemen.
In de winterstop 7e staan, man man, wat een prestatie  |:)

Dieptepunt:

Moeilijk om die te vinden maar dan zeg ik toch de thuiswedstrijd tegen NAC.
NAC komt per ongeluk op 0-1 en weten dat de hele wedstrijd vol te houden.
Cambuur probeerde het wel maar het lukte niet.
Oei, wat heb ik me zitten te verbijten in het stadion  :R

Cambuur degradeert dit seizoen niet meer, let maar op mn woorden !!

prettige jaarwisseling iedereen  :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

De Gast

Net even het halfjaar overzicht gezien maar man wat was die Rusnak belangrijk.. dat valt dan toch wat meer op in zo'n compilatie. Toch wel je beste speler die de deur uit is gelopen..
En wat was het een mooie seizoenshelft. Alleen Uit van Psv verloren. Wereldprestatie.

Niet te evenaren denk ik zo'n seizoenshelft.

Destroyer

Citaat van: De Gast op januari 04, 2015, 08:48:53
Net even het halfjaar overzicht gezien maar man wat was die Rusnak belangrijk.. dat valt dan toch wat meer op in zo'n compilatie. Toch wel je beste speler die de deur uit is gelopen..
En wat was het een mooie seizoenshelft. Alleen Uit van Psv verloren. Wereldprestatie.

Niet te evenaren denk ik zo'n seizoenshelft.

BElangrijk, ja. Onmisbaar, nee. Heeft ook veel mindere wedstrijden gehad. Maar beste speler? Nee. Als El Makrini de deur nu uitloopt wordt ik echt nerveus.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op januari 04, 2015, 10:17:49
BElangrijk, ja. Onmisbaar, nee. Heeft ook veel mindere wedstrijden gehad. Maar beste speler? Nee. Als El Makrini de deur nu uitloopt wordt ik echt nerveus.

Niet doen, wij hebben nog maar 8 punten nodig voor handhaving!

Utekleitrokken

Citaat van: Destroyer op januari 04, 2015, 10:17:49
Als El Makrini de deur nu uitloopt wordt ik echt nerveus.

Bakker gaat dan die positie opvullen lijkt mij. Dus weinig zorgen, die maakt goede stappen dit seizoen.


carlo de leeuw

laten we eerlijk wezen......veel meer punten dan je mag verwachten met deze begroting!
normaal zit je met ong. een punt gemiddeld per wedstrijd, dus 34 pnt, net boven de na competitie.
dan zou je nog 8 punten in 17 wedstrijden moeten halen.
Ideaal dus om redelijk ontspannen de 2e helft van de competitie in te gaan en zelfs wat dingen uit te proberen en zo, waar nodig, zorgvuldig gerichte versterkingen voor te bereiden voor seizoen 15/16!

RotterdamLeeuwarden

Waar een wil is is een weg !
Tis maar net of de mentaliteit goed zit.

De voorzitter van Real Madrid zei een keer in de media: Nu hebben wij de beste spelers in de wereld bij ons voetballen.

Real dacht nu dat zij op halve kracht wel even de prijzen binnen zouden halen.

Nou, het seizoen was afgelopen en ze hadden helemaal niks !
Ruzie in de groep en (ik meende) een zesde plaats in de competitie.

Ik heb veel vertrouwen in de huidige groep.
Spelers hebben veel voor elkaar over en vangen elkaars fouten op.

Ja, dan sta sta je zevende in de winterstop


Je kan nog zo,n mooie groep hebben maar als de koppies niet allemaal dezelfde kant op staan, dan wordt het tien keer niks.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Harry L.

Vanaf 18.30 uur een compilatie van de eerste seizoenshelft van Cambuur op Fox