Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doc Cambuur Kampioen

Gestart door Vakje 9, oktober 12, 2014, 12:47:25

Vorige topic - Volgende topic

Vakje 9

Voor de mensen die in het bezit zijn van Fox. Woensdag is er een documentaire over het kampioenschap.
De uitzending begint om 19:30 en wordt herhaalt om 22:55.


Cambuur LWD


Cambuur058

kan iemand het opnemen en hier plaatsen? zou het zeer op prijs stellen  _O_ _O_

SCC-J


drg

Lijkt me iets wat Cambuur zelf ook toch wel op YouTube zou kunnen zetten? Of is het een documentaire gemaakt door Fox zelf?

Bernardo

@SCCambuurLwd: Woensdagavond (19.30 uur) een uur lang genieten bij @FOXSportsnl van de documentaire '#Cambuur Kampioen'! Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=OK6OVnK9n34&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

albert54

 :scc

Kan iemand dit ook opnemen voor mij: Cambuur Kampioen op Fox.

w:)

drg

Volgens mij kan ik dit wel opnemen vanaf de website, zal ook effe een poging wagen  :y

Voorstopper


papier

Citaat van: drg op oktober 13, 2014, 12:27:20
Volgens mij kan ik dit wel opnemen vanaf de website, zal ook effe een poging wagen  :y

Hoe zou dat kunnen? Dan kan ik evt een poging wagen

Oebieman

Als je hem op de website van fox kan zien, zou je hem op kunnen nemen met een hypercam.
Die kun je zo instellen dat hij je beeldscherm opneemt..

http://www.hyperionics.com/hc/

Jopie

Is er niet ergens een stream dat ik vanavond via internet kan kijken?

drg

Citaat van: Oebieman op oktober 15, 2014, 13:21:58
Als je hem op de website van fox kan zien, zou je hem op kunnen nemen met een hypercam.
Die kun je zo instellen dat hij je beeldscherm opneemt..

http://www.hyperionics.com/hc/

Citaat van: papier op oktober 15, 2014, 10:06:09
Hoe zou dat kunnen? Dan kan ik evt een poging wagen

Gaat vast ook wel lukken met Fraps, Xsplit of Camtasia oid  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik neem hem straks op (laatste dag van mijn gratis abonnement  |:) |:) |:) )

Zal hem proberen hier ergens op te zetten
Henk, held, bedankt