Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doc Cambuur Kampioen

Gestart door Vakje 9, oktober 12, 2014, 12:47:25

Vorige topic - Volgende topic

lunnie

Citaat van: el haj op december 24, 2014, 18:28:17
Ben de boel nog steeds aan het seeden. Nu TPB down is kan 't nog steeds gedownload worden met de volgende (magnet) link:
magnet:?xt=urn:btih:D465B5BEE1AB25DF8208EE7D6A58B4FF53078366&dn=Cambuur%20Kampioen.mp4&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.de%3a80%2fannounce

20 GB geupload en een bedankje? Ho maar!






;)

Thanks. Zie dat ie een dikke 800 mb is. Is het een beetje kwaliteit? Heb net 1 van nieuwsgroepen gehaald die 560 mb was maar dezelfde titel had "Cambuur kampioen.mp4" maar dat is waardeloze kwaliteit.

el haj

Citaat van: lunnie op december 24, 2014, 18:34:02
Thanks. Zie dat ie een dikke 800 mb is. Is het een beetje kwaliteit? Heb net 1 van nieuwsgroepen gehaald die 560 mb was maar dezelfde titel had "Cambuur kampioen.mp4" maar dat is waardeloze kwaliteit.

720p bij 25fps

lunnie

Citaat van: el haj op december 24, 2014, 18:37:10
720p bij 25fps

Thanks man, heb m binnen. Ziet er een stuk beter uit dan de versie van NZB.

thanks

thankyou

Toch vreemd dat ze op Fox niet de goals laten zien van Emmen-Cambuur (1-3) dat vond ik persoonlijk de 1 na mooiste wedstrijd
Cambuur, Beer & Loyal Mates

lunnie

Citaat van: thankyou op december 24, 2014, 19:53:53
Toch vreemd dat ze op Fox niet de goals laten zien van Emmen-Cambuur (1-3) dat vond ik persoonlijk de 1 na mooiste wedstrijd

Dat viel mij inderdaad ook op. Daar zat meer spanning in dan de 4-0 thuis overwinning :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: thankyou op december 24, 2014, 19:53:53
Toch vreemd dat ze op Fox niet de goals laten zien van Emmen-Cambuur (1-3) dat vond ik persoonlijk de 1 na mooiste wedstrijd

Mooiste wedstrijd excelsior uit, op een na mooiste wedstrijd de graafschap uit. Totale waanzin in het uitvak
Henk, held, bedankt

Viper

Top el haj, ik download 'm nu!

brambo3004

Citaat van: el haj op december 24, 2014, 18:28:17
Ben de boel nog steeds aan het seeden. Nu TPB down is kan 't nog steeds gedownload worden met de volgende (magnet) link:
magnet:?xt=urn:btih:D465B5BEE1AB25DF8208EE7D6A58B4FF53078366&dn=Cambuur%20Kampioen.mp4&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.de%3a80%2fannounce

20 GB geupload en een bedankje? Ho maar!






;)

El Haj, bedankt hoor!  :thumbsup

Viper

QuickTime speelt het bestand niet goed af (schokkerig). Waarschijnlijk heb je niet de juiste transcodering gebruikt.

moodygrunn

Citaat van: Viper op december 24, 2014, 22:47:31
QuickTime speelt het bestand niet goed af (schokkerig). Waarschijnlijk heb je niet de juiste transcodering gebruikt.

Probeer anders ff VLC http://www.videolan.org/vlc/index.nl.html , bij mij namelijk geen problemen
In Henk en Sandor we trust

el haj

Citaat van: Viper op december 24, 2014, 22:47:31
QuickTime speelt het bestand niet goed af (schokkerig). Waarschijnlijk heb je niet de juiste transcodering gebruikt.

Merkte bij media player classic ook wat stotteren, maar VLC doet 't idd prima. :)
Sowieso maar zo ver mogelijk bij quicktime vandaan blijven!

moodygrunn

Citaat van: el haj op december 24, 2014, 22:57:31
Merkte bij media player classic ook wat stotteren, maar VLC doet 't idd prima. :)
Sowieso maar zo ver mogelijk bij quicktime vandaan blijven!

apple-rotzooi....
In Henk en Sandor we trust

Treb

Citaat van: thankyou op december 24, 2014, 19:53:53
Toch vreemd dat ze op Fox niet de goals laten zien van Emmen-Cambuur (1-3) dat vond ik persoonlijk de 1 na mooiste wedstrijd

1 van de mooiste awaydays. De complete hoofdtribune los bij de goals van Cambuur. Ongekende invasie toen.  _O_