Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 15

Gestart door DonHenkie, september 15, 2014, 13:44:10

Vorige topic - Volgende topic

DonHenkie

25 September komt FIFA 15 alweer uit. De ratings van de Cambuur spelers zijn inmiddels ook bekend. Misschien wat leuker om in FIFA 15 wat meer te gaan vertegenwoordigen door middel van Profclubs of iets dergelijks? Geef even aan of je op console of pc speelt zodat we er samen iets moois van kunnen maken dit seizoen!




Playstion 3/4:

  • PS4 - DonHenkie

Xbox 360 / Xbox One:


PC:







FUT Ratings:


Doelmannen:



Nienhuis 66 (Was 62) +4 Verbetering
Zeinstra 61 (Was 60) +1 Verbetering






Verdediging:



Bijker 65 (Was 63) +2 Verbetering
Dijkstra 63 (Was 62) +1 Verbetering
Pereira 62 (Was 62)






Middenveld:



El Makrini 68 (Was 65) +3 Verbetering
Bakker 66 (Was 65) +1 Verbetering






Aanval:



Hemmen 65 (Was 64) +1 Verbetering
Barto 65 (Was 63) +2 Verbetering
Schokker 63 (Was 63)





SCC

Tegenvallende ratings moet ik zeggen. Ik had verwacht dat Bijker, Reijnen, Ogbeche, Hemmen, Barto  en Narsingh hogere ratings zouden hebben. Maar goed, anderzijds is het wel mooi dat een speler als el Makrini als hoogst beoordeeld is. Dit is onder de supporters altijd wel een zeer gewaardeerde kracht, maar voor een spel springen aanvallers en creatieve/ scorende middenvelders wel meer in het oog.
Vrees dat het online nu wel moeilijker wordt, vooral na de update was het vorig jaar online goed spelen met Lukoki en Manu op de flanken en dan Ritzmaier erachter voor de afvallende ballen (Hemmen in de punt voor de voorzetten).
We zullen zien, ik heb er wel weer zin in. Het is bij een nieuwe FIFA altijd een super moment: kids op bed, stoel voor de PS en dan eindelijk een moment voor jezelf. De intro is al een mooi moment en als EA Sports is gezegd, weet je dat je los mag. Dit zijn de momenten dat je je weer even een kind mag wanen.

Casuals-lwd

Ik heb de FIFA 15 Demo gespeeld en het is echt een ZIEKE game.

Tempo tien x hoger
Sprinten is lekker sterk geworden
Supporters hoor je luider

|:)

Waar zijn Schet en Steblecki? of komen die nog?

drg

#3
Alleen jammer van dat logo  :rodekaart

En Rusnak die niet eens zilver Is haha, die hoort minstens goud te zijn.

DonHenkie

Schet heb ik nog niet gevonden. Steblecki is momenteel 61 qua rating. Moet ik nog mensen toevoegen in de beginpost op welke console ze spelen?
En wat het logo betreft.. als het goed is zit het orginele logo er gewoon in gelukkig!

el haj

Tja, jammer van de ratings idd. Hopen dat Cambuur in Football Manager 15 beter is maar volgens mij is dat ook tegen beter weten in.  :X
Mijn Fifa serial is al ingevoerd op de Xbox One, dus die begint meteen met downloaden zodra het mag.  :P

Galdiano

Ongelovelijk dat mensen 70,- betalen voor een computerspelletje.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

el haj

Citaat van: Galdiano op september 16, 2014, 16:09:27
Ongelovelijk dat mensen 70,- betalen voor een computerspelletje.  :_schater

Ongelofelijk dat er mensen zijn die denken dat een game 70 euro kost.  :X Bovendien heb je weinig recht van spreken, in jouw branche verkoop je artikelen voor honderden euro's meer (over een bepaalde periode) dan nodig. Beetje hypocriet hoor.

Bernardo

Citaat van: Galdiano op september 16, 2014, 16:09:27
Ongelovelijk dat mensen 70,- betalen voor een computerspelletje.  :_schater

70?  Dan vraag ik me af waar jij hem koopt.  :_schater

drg

Citaat van: Galdiano op september 16, 2014, 16:09:27
Ongelovelijk dat mensen 70,- betalen voor een computerspelletje.  :_schater

Tja, sommige mensen betalen ook 20 euro voor een bioscoopkaartje of vergieten het in een avond, terwijl ik van mijn games vaak meer en langer plezier heb ;)

Overigens moet je wel gestoord zijn om 70 euro te betalen, alleen die afzetters van de Gamemania vragen tegenwoordig nog de hoofdprijs. Ik ben voor 40 a 50 euro vaak wel klaar.

Zet mij trouwens ook maar op t lijstje, PS4 - derage88
FIFA 15 gaat weer veel van mijn tijd in beslag nemen ;)

Galdiano

Ik zag toevallig inderdaad in een folder van game mania 70,- staan.
Ik verdiep me er niet zo in, denk die spellen houden met 30 wel op  :_schater maar dat zal wel met fifa 2000 geweest zijn  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Citaat van: Galdiano op september 16, 2014, 17:01:11
Ik zag toevallig inderdaad in een folder van game mania 70,- staan.
Ik verdiep me er niet zo in, denk die spellen houden met 30 wel op  :_schater maar dat zal wel met fifa 2000 geweest zijn  :D

Die was honderd gulden!

el haj

Citeer
MediaMarktLeeuwarden ‏@MediaMarktLWD
14 min.

Jazeker hebben wij een nachtopening. Hier zijn ook enkele spelers van Cambuur aanwezig!


pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op september 16, 2014, 16:09:27
Ongelovelijk dat mensen 70,- betalen voor een computerspelletje.  :_schater

Hef bij Game Mania wat oude spellen ingeleverd die ik ook gekrege heb... Heb fifa gratis!! Wachten op donderdag!! :)

Casuals-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op september 19, 2014, 14:48:47
Hef bij Game Mania wat oude spellen ingeleverd die ik ook gekrege heb... Heb fifa gratis!! Wachten op donderdag!! :)
Daar krijg je ook niks voor je games, geven ze me voor bijv. Watch Dogs maar 20,- euro terwijl de nieuw prijs 70,- is. kan je het beter gewoon verkopen via marktplaats

Daarom heb ik em besteld bij de Media Markt.