Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 15

Gestart door DonHenkie, september 15, 2014, 13:44:10

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Casuals-lwd op september 19, 2014, 14:54:32
Daar krijg je ook niks voor je games, geven ze me voor bijv. Watch Dogs maar 20,- euro terwijl de nieuw prijs 70,- is. kan je het beter gewoon verkopen via marktplaats

Daarom heb ik em besteld bij de Media Markt.
Tegenwoordig wil men ook alles voor een prikkie hebben. Game mania heeft zo'n inruil actie waar je via hun site de waarde kan zien... Heb call of duty black opps en wf3 racespel en fifa14 ingeleverd... Had ze toch gekregen dus vind t prima.. Zijn inderdaad wel afzetters daar...

lunnie

Bij Bart Smit hebben ze de PS4 met Fifa 15 gratis er bij. Ik had de PS4 nog niet dus heb m direct maar besteld :)

Wel opvallend, maar dat zal wel niet kloppen: Leverdatum 23-09-2014 :) Lijkt me sterk omdat fifa donderdag pas uit komt :)

el haj

Citaat van: lunnie op september 20, 2014, 19:44:18
Bij Bart Smit hebben ze de PS4 met Fifa 15 gratis er bij. Ik had de PS4 nog niet dus heb m direct maar besteld :)

Wel opvallend, maar dat zal wel niet kloppen: Leverdatum 23-09-2014 :) Lijkt me sterk omdat fifa donderdag pas uit komt :)

Kan prima hoor. :) Begin september m'n Xbox One gekocht met Fifa 15 (en Forza); je krijgt gewoon een key die je in je PS4 kunt invoeren. Tegen de tijd dat de game uitgebracht wordt wordt 'ie dan gedownload. :)

drg

#18
Citaat van: lunnie op september 20, 2014, 19:44:18
Bij Bart Smit hebben ze de PS4 met Fifa 15 gratis er bij. Ik had de PS4 nog niet dus heb m direct maar besteld :)

Wel opvallend, maar dat zal wel niet kloppen: Leverdatum 23-09-2014 :) Lijkt me sterk omdat fifa donderdag pas uit komt :)

Nette actie, maar je kunt de PS4 tegenwoordig wel zo'n 50 euro goedkoper krijgen voor 350 euro dacht ik. Desondanks ben je denk ik toch wel goedkoper uit incl het spel. Heb zelf FIFA bij werkkamp besteld tijdens een dagdeal, kostte toen 44 euro.

Ben heel erg benieuwd hoe ons nieuwe clubje speelt, hoop ook dat ze Rusnak ook echt verbeteren want dat zelfs Schepers beter is... Ze doen wel vaak squad updates elke week maar ik heb die volgens mij nog nooit voor Nederlandse teams voorbij zien komen op de winterupdate na.

Ik denk dat je het spel later mag komen ophalen of bezorgd wordt tenzij specifiek vermeld wordt dat het om een digitale versie gaat waar je dan wel een code voor krijgt, maar waarschijnlijk niet eerder dan de releasedag van de game

Zag trouwens ook dat ze dit jaar weer een nachtelijke opening doen met enkele spelers bij Mediamarkt.

Cambuur LWD


Dokkumer

Voor degene die het niet kan zien...


[verwijderd door de beheerder]

el haj




Jetzt geht's los!!  :koffie  |:)

HilversumOnTour


Utekleitrokken

Opstelling van de nachtopening bij de mediamarkt al bekend?  :insane

drg

Citaat van: Utekleitrokken op september 23, 2014, 20:47:45
Opstelling van de nachtopening bij de mediamarkt al bekend?  :insane

De mensen die niet mee mogen naar Den Bosch  :devil

Wouda, Janzen en Schokker oid?

lunnie

Kreeg gister al een mail dat de levering van de PS4 + Fifa 15 uitgesteld was dus het zal dan inderdaad morgen wel komen.

Casuals-lwd

SPECIALE NACHTOPENING MEDIA MARKT LEEUWARDEN MÉT SPELERS VAN SC CAMBUUR!
Vanavond, of beter gezegd: vannacht, gaan de elektronicawinkels los met de verkoop van FIFA 15.
Dankzij de fraaie twaalfde plek van afgelopen seizoen zit SC Cambuur ook dit jaar weer in deze populaire voetbalgame. Om deze reden zullen er vanavond (24 september) bij de speciale nachtopening (vanaf 23:59 uur) van Media Markt Leeuwarden een aantal spelers van SC Cambuur aanwezig zijn.
Je vindt Media Markt Leeuwarden op Winkelpark De Centrale.
Graag tot vanavond!

(via facebookpagina: SCC)

drg

Citaat van: Casuals-lwd op september 24, 2014, 16:50:00
SPECIALE NACHTOPENING MEDIA MARKT LEEUWARDEN MÉT SPELERS VAN SC CAMBUUR!
Vanavond, of beter gezegd: vannacht, gaan de elektronicawinkels los met de verkoop van FIFA 15.
Dankzij de fraaie twaalfde plek van afgelopen seizoen zit SC Cambuur ook dit jaar weer in deze populaire voetbalgame. Om deze reden zullen er vanavond (24 september) bij de speciale nachtopening (vanaf 23:59 uur) van Media Markt Leeuwarden een aantal spelers van SC Cambuur aanwezig zijn.
Je vindt Media Markt Leeuwarden op Winkelpark De Centrale.
Graag tot vanavond!

(via facebookpagina: SCC)

Rusnak en Schepers zeggen ze  :thumbsup

Jammer dat ik de game al besteld had bij een andere winkel

jeff

Citaat van: drg op september 24, 2014, 18:55:12
Rusnak en Schepers zeggen ze  :thumbsup

Jammer dat ik de game al besteld had bij een andere winkel
Klopt die zaten er.

Cambuur LWD