Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 15

Gestart door DonHenkie, september 15, 2014, 13:44:10

Vorige topic - Volgende topic

lunnie

Citaat van: Cambuur LWD op september 25, 2014, 06:40:57
Was het druk?

Die indruk had ik wel op de foto's die voorbij kwamen op twitter.

Bascambuur

Citaat van: Cambuur LWD op september 25, 2014, 06:40:57
Was het druk?



Foto van Mediamarkt via Twitter. Behoorlijk druk dus.

poelie-lwd

En? Hoe is de peer to peer verbinding?  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Casuals-lwd

#33
De servers zijn nog even slecht als eerst....bij mij was er ook een glitch toenet: Had 17.244 coins (FUT) was ik aan het handelen stond er in één x 0 coins. Gelukkig toen ik FUT afsloot en opnieuw opstarte had ik weer 17.244 coins, dat geeft aan dat er nog veel moet gebeuren.

Wel mooi is het oude logo van ons mooie clubje in FIFA
:scc

dizzhead


drg

#35
Citaat van: dizzhead op september 26, 2014, 01:29:27
:0= wapen!

't Hert en kammetjes zijn het wapen, de rest bij elkaar is het logo  :clint :devil

drg

Citaat van: Casuals-lwd op september 25, 2014, 20:55:50
De servers zijn nog even slecht als eerst....bij mij was er ook een glitch toenet: Had 17.244 coins (FUT) was ik aan het handelen stond er in één x 0 coins. Gelukkig toen ik FUT afsloot en opnieuw opstarte had ik weer 17.244 coins, dat geeft aan dat er nog veel moet gebeuren.

Wel mooi is het oude logo van ons mooie clubje in FIFA
:scc

FUT kan er af en toe uit liggen omdat er miljoenen mensen tegelijk op inloggen de eerste paar dagen. Maar matches zelf zijn 1 op 1 verbindingen dus dat ligt aan de kwaliteit van de verbindingen van beide gebruikers.

SCC

Wat zijn jullie ervaringen met FIFA 15?

Persoonlijk speel ik het liefst met de volgende opstelling:

de Ridder - Hemmen - Narsingh
                  Meleg
      Bakker             el Makrini
Bijker - McIntosh - Reijnen - Droste
                Nienhuis


Verdedigen is overigens dit jaar wel een stuk pittiger. In carrier modus moet ik zeggen dat ik snel een tegendoelpunt krijg, met name uit hoekschoppen en bij voorzetten.
Ook wordt ik er vrij eenvoudig uit gedribbeld en ook het creëren van kansen kan beter.

Online is daarentegen wel eenvoudiger, je kunt nu zelf ook eenvoudiger je tegenstander eruit dribbelen, die hebben kennelijk ook nog moeite met het nieuwe verdedigen.

Iemand tips hoe te verdedigen, zowel qua dribbelen (extra mannetje bij roepen en juiste moment instappen is te voor de hand liggend als tip) als het verdedigen van corners?
En hoe creëren jullie de meeste kansen?

pvanbuijtene

Citaat van: SCC op september 29, 2014, 12:28:00
Wat zijn jullie ervaringen met FIFA 15?

Persoonlijk speel ik het liefst met de volgende opstelling:

de Ridder - Hemmen - Narsingh
                  Meleg
      Bakker             el Makrini
Bijker - McIntosh - Reijnen - Droste
                Nienhuis


Verdedigen is overigens dit jaar wel een stuk pittiger. In carrier modus moet ik zeggen dat ik snel een tegendoelpunt krijg, met name uit hoekschoppen en bij voorzetten.
Ook wordt ik er vrij eenvoudig uit gedribbeld en ook het creëren van kansen kan beter.

Online is daarentegen wel eenvoudiger, je kunt nu zelf ook eenvoudiger je tegenstander eruit dribbelen, die hebben kennelijk ook nog moeite met het nieuwe verdedigen.

Iemand tips hoe te verdedigen, zowel qua dribbelen (extra mannetje bij roepen en juiste moment instappen is te voor de hand liggend als tip) als het verdedigen van corners?
En hoe creëren jullie de meeste kansen?

Ik speel met Ogbeche in de punt, want die is gewoon veel sneller dan Hemmen in het spel.... Ik speel nu ff op semi pro en win alles wel, al blijf ik toch wel het idee houden als je met minder goede clubs speelt, je met een gehandicapteploeg speelt.. Kopballen zijn zo slecht, voorzetten kut, afstandschoten om te janken.. Dat vind ik altijd jammer aan het spel, al speel je met cambuur, er zijn wel spelers die kunnen koppen...
Ik speel zo lang positiespel door totdat ik de vrije man diep kan vinden, hoge lange ballen als er achter de verdediging veel ruimte zit.. Speel ik bijv. met real madrid speel ik veel meer via de zijkanten met voorzetten die wel goed ingekopt of geschopt worden.

Dokkumer

En speel je met Bakker dan is het tikkie breed of terug :devil

poelie-lwd

Wat mij betreft de slechtste versie tot nu toe als het gaat om de gameplay. Heb alle hulp mbt automatisch schakelen en/of bewegen altijd uit staan maar nog lopen mijn spelers de meest onlogische looplijnen. Regelmatig komt het voor dat ik meerdere keren moet drukken om van speler te kunnen veranderen (en dan ben je gewoon te laat)  Uittrappen idem, een snelle voortzetting duurt te lang zodat de tegenstander er tussen kan komen. De bewegingen van de spelers zijn enorm houterig t.o.v. de vorige editie. In FIFA 14 had je totale controle, dat is nu zeker niet het geval.

Graphics en het maken van mooie goals ziet er fantastisch uit maar het belangrijkste element in de game, de besturing is wat mij betreft dikke ruk.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

brambo3004

Citaat van: poelie-lwd op oktober 12, 2014, 09:32:59
Uittrappen idem, een snelle voortzetting duurt te lang

Als je met Nienhuis speelt is dat gewoon erg realistisch :insane