Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

PePe

Dat ik geen kaart heb is niet zo erg, dat het zo oneerlijk is gegaan is veel erger. De KvK heeft eerst veel kaarten verdeeld, en toen 5 p/p. Er gaan nu families heen, en geen losse supporters.  Cambuur verbindt staat op de site, nou ik vraag me af hoe dan ?

Local east-side

Dat er 5 kaarten pp gehaald konden worden was al langere tijd bekend, tenminste, Cambuur meldde dit diverse keren op oa twitter op vragen van supporters hoeveel kaarten pp er gehaald konden worden.

Alleen heeft Cambuur dit pas op de site gezet op de dag voor de verkoop. In alle vorige berichten over de verkoop van kaarten is dit niet aan gegeven. Als Cambuur meteen van af het begin dit vermeld had was dat iig duidelijk geweest voor iedereen ongeacht of je het daar wel of niet mee eens bent.

0517

Nu is het hier al een aantal keer gemeld, wat zit iedereen hier nu te janken over max. 5 kaarten per persoon? Die 5 dienen allen een uitkaart in bezit te hebben. Het is niet zo dat je per 1 uitkaart 5 wedstrijdenkaarten kunt krijgen.....

Voor geen enkele wedstrijd geldt dat je 1 kaart per persoon kunt halen. Het is altijd 1 kaart per seizoenkaart, clubcard uitkaart etc...


:O :O :O :O :O :O :O :O

0517

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 11:02:45
Een vraagje voor vele vaste forumgangers.
Ik zie veel bekende namen voorbijkomen die geen kaartje hebben bemachtigd. Geen kritiek hoor maar hebben jullie je ms een beetje verkeken op de te verwachten drukte?

Stiekem hebben we het allemaal in ons achterhoofd gehad denk ik. Echter afgaande op vorig jaar zou het geen probleem moeten zijn (toen was het pas eind van de dag of zelfs volgende dag uitverkocht).

0517

Overigens lijkt het of er honderden teleurgestelden zijn. Gaan we er met zijn allen dan ook voor zorgen dat het vak in Tilburg over een aantal weken vol zit? (gaan uit van auto combi)

|:)

Local east-side

Citaat van: 0517 op september 28, 2014, 22:37:10
Nu is het hier al een aantal keer gemeld, wat zit iedereen hier nu te janken over max. 5 kaarten per persoon? Die 5 dienen allen een uitkaart in bezit te hebben. Het is niet zo dat je per 1 uitkaart 5 wedstrijdenkaarten kunt krijgen.....

Voor geen enkele wedstrijd geldt dat je 1 kaart per persoon kunt halen. Het is altijd 1 kaart per seizoenkaart, clubcard uitkaart etc...


:O :O :O :O :O :O :O :O

Beetje moe van alles?  :devil

Dat je daarbij idd ook 5 uitkaarten moet overhandigen leek me ondertussen wel duidelijk...

Het gaat er mij om dat Cambuur dit pas de dag voor de verkoop in een bericht op de site vermeld terwijl dit al veel eerder via oa twitter aangegeven is op vragen van supporters.

John Hiatt

Die kuitbroeken gaan steeds beter draaien. Dat baart me meer zorgen....

F.(old label)

Citaat van: Len Cantello op september 27, 2014, 17:30:19
Dat is voor mij de pot dat we dkv thuis ontvangen.

Dkv uit was vroeger wel de pot van't jaar. In de tijd dat je er 08.30 's ochtends al ergens aan de 'koffie' zat..... En er nog wel eens wat kroegen werden heringericht. En auto's in winkel-etalage's werden geparkeerd. Ook vielen er in dat ouwe stadion van die mestkevers nog wel eens caravans op z'n kant.... Enzovoort.

Dat waren de jaren '80 en '90 ouwe! Lag heel dat dorp onder de bank als Cambuur langskwam daar in dat dorp! Nu zetten ze het halve 'leger' in en geven de 'boefjes' daar in DKV ons een 'gepast' ontvangst en 'zwaaien' ze ons uit! Het is maar goed dat er een combi is anders zou het 'leed' zo'n dag niet te overzien zijn, en dat is eigenlijk 'jammer' op zo'n derby dag!
Ik heb geen kaart, had meegekund in de MI-side bus, maar ben niet in het bezit van een uitkaart of wat dan ook! Jammer maar helaas! Gelukkig zijn er andere wegen te bewandelen en zal ik heus ergens, rustig zittend,  8) van de wedstrijd kunnen genieten!! Dat bepaalde 'groepen' soort voorrang hebben gekregen vind ik terecht, dat de verkoop 'amateuristisch' verliep?? Tja, wat hadden we anders verwacht!! En Len Cantello, als jij met je reet sóchtends vroeg in de trein gaat zitten op 'derby' day dan sluit ik me aan als mede 'ouwe zak'!!

Lore

Citaat van: F.(old label) op september 29, 2014, 08:54:09
Dat waren de jaren '80 en '90 ouwe! Lag heel dat dorp onder de bank als Cambuur langskwam daar in dat dorp! Nu zetten ze het halve 'leger' in en geven de 'boefjes' daar in DKV ons een 'gepast' ontvangst en 'zwaaien' ze ons uit! Het is maar goed dat er een combi is anders zou het 'leed' zo'n dag niet te overzien zijn, en dat is eigenlijk 'jammer' op zo'n derby dag!
Ik heb geen kaart, had meegekund in de MI-side bus, maar ben niet in het bezit van een uitkaart of wat dan ook! Jammer maar helaas! Gelukkig zijn er andere wegen te bewandelen en zal ik heus ergens, rustig zittend,  8) van de wedstrijd kunnen genieten!! Dat bepaalde 'groepen' soort voorrang hebben gekregen vind ik terecht, dat de verkoop 'amateuristisch' verliep?? Tja, wat hadden we anders verwacht!! En Len Cantello, als jij met je reet sóchtends vroeg in de trein gaat zitten op 'derby' day dan sluit ik me aan als mede 'ouwe zak'!!

Het voorrang geven van bepaalde personen kan ik mij ergens ook wel in vinden, maar jij geeft zelf in je bericht al aan waarom erg veel mensen er problemen mee hebben.

Het zou gaan om mensen die vaak uitwedstrijden (via de normale weg) bezoeken. Je geeft zelf aan dat je ook mee de MI-bus mee had gekund, maar dat je geen uitkaart hebt. Daar leidt ik uit af dat jij al lange tijd geen uitwedstrijd in het uitvak (via de normale wegen) hebt bezocht. Als jij wordt uitgenodigd voor die bus, dan lijkt het toch willekeur wie in die bus zit? Of in ieder geval moet je vriendjes of bekenden zijn van bepaalde mensen?



drg

Hoe hoger ze komen hoe harder de val wanneer wij hun feestje komen verstieren. Die gaan echt niet over ons elftal de eerste plaats pakken.

John Hiatt

Citaat van: F.(old label) op september 29, 2014, 08:54:09
Dat waren de jaren '80 en '90 ouwe! Lag heel dat dorp onder de bank als Cambuur langskwam daar in dat dorp! Nu zetten ze het halve 'leger' in en geven de 'boefjes' daar in DKV ons een 'gepast' ontvangst en 'zwaaien' ze ons uit! Het is maar goed dat er een combi is anders zou het 'leed' zo'n dag niet te overzien zijn, en dat is eigenlijk 'jammer' op zo'n derby dag!
Ik heb geen kaart, had meegekund in de MI-side bus, maar ben niet in het bezit van een uitkaart of wat dan ook! Jammer maar helaas! Gelukkig zijn er andere wegen te bewandelen en zal ik heus ergens, rustig zittend,  8) van de wedstrijd kunnen genieten!! Dat bepaalde 'groepen' soort voorrang hebben gekregen vind ik terecht, dat de verkoop 'amateuristisch' verliep?? Tja, wat hadden we anders verwacht!! En Len Cantello, als jij met je reet sóchtends vroeg in de trein gaat zitten op 'derby' day dan sluit ik me aan als mede 'ouwe zak'!!

Argentina Argentina!

speculeter

Citaat van: John Hiatt op september 28, 2014, 23:07:25
Die kuitbroeken gaan steeds beter draaien. Dat baart me meer zorgen....
waar maak jij je zorgen over? ?

Unknown

Citaat van: John Hiatt op september 28, 2014, 23:07:25
Die kuitbroeken gaan steeds beter draaien. Dat baart me meer zorgen....

Draaien sowieso Beter dan wij op dit moment. Hopelijk was gisteren een incident. Van beide kanten :p

speculeter

Zaterdag winnen wij van Dordrecht.
Zij verliezen in Tilburg.
Situatie weer omgedraaid.
19 October word wedstrijd op zich. |:)

HilversumOnTour

Hoeveel uitkaarthouders heeft Cambuur eigenlijk?