Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

dizzhead

Citaat van: Drumfather SCC op september 27, 2014, 16:27:07

Las ergens een quote van een Forumgebruiker die een vrouw hoorde zeggen ''Oh, Dit is dus de Noordtribune?''


Op zich mee eens. Maar wat als mevrouw voor haar man of zoon in de rij is gaan staan, omdat die niet konden. We oordelen wel heel snel negatief op deze manier.

Drumfather SCC

Kwam uit een bericht van Treb
Een vrouw naast me die zegt: "Oh, is dit nou de Noord Tribune?" Maar wel een kaartje bemachtigd.
Daar uit maakte ik dus op dat deze vrouw op Treb overkwam als iemand die er geen verstand van had
Maar kan fout zitten  :proost
Want snel een oordeel vellen is inderdaad niet het beste wat je kan doen, hest geliek!

Len Cantello

Citaat van: DayDreamer op september 27, 2014, 16:17:43
Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt  :R

Trouwe supporters altijd voorrang.

De BVO registreerd alles. Iedere kaart welke voor een uitwedstrijd is gekocht, is gekoppeld aan een uitkaart. Kleine moeite om hier een database van bij te houden. Eén druk op de knop en je hebt per uit kaart een ranglijst van mensen voor je snuffert welke aangeeft hoe vaak men een uitwedstrijd heeft bezocht. Vanuit die wetenschap kun je de volgorde in de verkoop bepalen, lijkt mij.

Probleem ligt dus bij de BVO. Die niet te moeite neemt (of te besodemietert zijn) om trouwe uitwedstrijd bezoekers te bedienen in de kaartverkoop.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

DayDreamer

#348
Het dagenlang/wekenlang toeleven naar dé wedstrijd van het jaar.
Ochtend wakker worden en direct de zenuwen door de billug.
Eten niet naar binnen krijgen vanwege diezelfde zenuwen.
Het langzaam toewerken naar dé wedstrijd
Op het fietske naar het WTC terrein.
De drukte, de zenuwen bij iedereen, de georganiseerde chaos die er is.
De schandalige hoeveelheid politie / ME / Stewards / Helicopters / Drones / K9's
Wachten totdat eindelijk jouw cluster gereed gaat maken voor vertrek
De slechte fouillering die je krijgt bij de bus :)
Wachten voor vertrek, zenuwen nemen nog meer toe.
De honderden mensen die langs de rondweg staan.
De enige uitwedstrijd waarbij je vanaf Lwd al politie / Me begeleiding hebt.
Met 50 km per uur richting DKV
Alle op en af ritten die afgesloten zijn.
Helicopters die boven de clusters rondvliegen.
Spanningen die nog meer door de billug vliegen.
Dan eindelijk DKV bereiken met ontvangstcomite van de boertjes.
Kaartcontrole en weer een waardeloze fouillering.
Van alle zenuwen natuurlijk eerst pissen.
Trap op richting uitvak, de eerste supporters hoor je al luid en duidelijk SCC liederen zingen.
Binnen komen en je helden de warming up zien doen.
Plekje zoeken in het uitvak.
Zenuwen, Zenuwen, Zenuwen.............

Wakker worden en weer hopen op een kans volgend jaar.....

Dit alles moeten missen, met de wetenschap dat er misschien wel historie wordt geschreven, omdat er honderden zonodig op schoolreisje willen.

sunderland

Citaat van: DayDreamer op september 27, 2014, 17:21:18
Het dagenlang/wekenlang toeleven naar dé wedstrijd van het jaar.
Ochtend wakker worden en direct de zenuwen door de billug.
Eten niet naar binnen krijgen vanwege diezelfde zenuwen.
Het langzaam toewerken naar dé wedstrijd
Op het fietske naar het WTC terrein.
De drukte, de zenuwen bij iedereen, de georganiseerde chaos die er is.
De schandalige hoeveelheid politie / ME / Stewards / Helicopters / Drones / K9's
Wachten totdat eindelijk jouw cluster gereed gaat maken voor vertrek
De slechte fouillering die je krijgt bij de bus :)
Wachten voor vertrek, zenuwen nemen nog meer toe.
De honderden mensen die langs de rondweg staan.
De enige uitwedstrijd waarbij je vanaf Lwd al politie / Me begeleiding hebt.
Met 50 km per uur richting DKV
Alle op en af ritten die afgesloten zijn.
Helicopters die boven de clusters rondvliegen.
Spanningen die nog meer door de billug vliegen.
Dan eindelijk DKV bereiken met ontvangstcomite van de boertjes.
Kaartcontrole en weer een waardeloze fouillering.
Van alle zenuwen natuurlijk eerst pissen.
Trap op richting uitvak, de eerste supporters hoor je al luid en duidelijk SCC liederen zingen.
Binnen komen en je helden de warming up zien doen.
Plekje zoeken in het uitvak.
Zenuwen, Zenuwen, Zenuwen.............

Wakker worden en weer hopen op een kans volgend jaar.....
prachtig omskreven.Natuurlijk wel s ochtens bier drinken

dizzhead

Citaat van: Drumfather SCC op september 27, 2014, 17:13:49
Kwam uit een bericht van Treb
Een vrouw naast me die zegt: "Oh, is dit nou de Noord Tribune?" Maar wel een kaartje bemachtigd.
Daar uit maakte ik dus op dat deze vrouw op Treb overkwam als iemand die er geen verstand van had
Maar kan fout zitten  :proost
Want snel een oordeel vellen is inderdaad niet het beste wat je kan doen, hest geliek!
:thumbsup  :proost

Len Cantello

Citaat van: DayDreamer op september 27, 2014, 17:21:18
Het dagenlang/wekenlang toeleven naar dé wedstrijd van het jaar.
Dat is voor mij de pot dat we dkv thuis ontvangen.

Dkv uit was vroeger wel de pot van't jaar. In de tijd dat je er 08.30 's ochtends al ergens aan de 'koffie' zat..... En er nog wel eens wat kroegen werden heringericht. En auto's in winkel-etalage's werden geparkeerd. Ook vielen er in dat ouwe stadion van die mestkevers nog wel eens caravans op z'n kant.... Enzovoort.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: Len Cantello op september 27, 2014, 17:30:19
Dat is voor mij de pot dat we dkv thuis ontvangen.

Dkv uit was vroeger wel de pot van't jaar. In de tijd dat je er 08.30 's ochtends al ergens aan de 'koffie' zat..... En er nog wel eens wat kroegen werden heringericht. En auto's in winkel-etalage's werden geparkeerd. Ook vielen er in dat ouwe stadion van die mestkevers nog wel eens caravans op z'n kant.... Enzovoort.

Maar die tijd komt niet weer Len. Ik pak dit seizoen nog wel wat uitwedstrijden, weet ik zeker dat er met echte diehards naar toe ga. Mut maar een scherm in het stadion komme, KVC, werk aan de winkel

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op september 27, 2014, 17:30:19
Dat is voor mij de pot dat we dkv thuis ontvangen.

Dkv uit was vroeger wel de pot van't jaar. In de tijd dat je er 08.30 's ochtends al ergens aan de 'koffie' zat..... En er nog wel eens wat kroegen werden heringericht. En auto's in winkel-etalage's werden geparkeerd. Ook vielen er in dat ouwe stadion van die mestkevers nog wel eens caravans op z'n kant.... Enzovoort.
Of die dagen dat je drie keer vanuit Leeuwarden naar die mestvaalt moest, omdat je bij de Chinees gesnapt werd na iets ondeugends..


Galdiano

Citaat van: Treb op september 27, 2014, 13:58:36
Ik heb m'n ogen weer uitgekeken vanochtend.. wat een hoop paupers.

Het mooiste was een meid die haar vriend even een six-pakje komt brengen om half acht 's ochtends.  8P

Mooitoch! Even afterparty bij Cambuur ;)
Die heeft zijn vrouwtje goed afgericht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Citaat van: Sander Scc op september 27, 2014, 16:13:42
Laat t wederom lekker aan me voorbij gaan.
4 uren van tevoren aanwezig zijn voor een pot 30 km verder.. In een vak vol kienders..  l0l

:_schater :_schater
MI-Sider for Life

Len Cantello

Citaat van: Cor op september 27, 2014, 17:36:14
Maar die tijd komt niet weer Len.
Ach, we kunnen het altijd nog eens op een onverwacht moment proberen om met een zootje iet wat oudere mannen in alle vroegte de trein te pakken richting dkv. Onder het mom van een reunie, of zo. Wellicht halen we station Akkrum.....
:clint :proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Citaat van: Drumfather SCC op september 27, 2014, 17:13:49
Kwam uit een bericht van Treb
Een vrouw naast me die zegt: "Oh, is dit nou de Noord Tribune?" Maar wel een kaartje bemachtigd.
Daar uit maakte ik dus op dat deze vrouw op Treb overkwam als iemand die er geen verstand van had
Maar kan fout zitten  :proost
Want snel een oordeel vellen is inderdaad niet het beste wat je kan doen, hest geliek!

Ik heb geen idee voor wie ze er stond.. maar vond het wel weer typisch eigenlijk.
Overigens vond ik het aantal kinderen en vrouwen best wel meevallen.

Citaat van: Galdiano op september 27, 2014, 17:42:35
Mooitoch! Even afterparty bij Cambuur ;)
Die heeft zijn vrouwtje goed afgericht.

Dat wel ja.  :P

Montana


Jammer genoeg heeft niet iedere Cambuursupporter een kaartje kunnen bemachtigen voor de verplichte buscombi naar de Derby, er waren slechts 1220 kaarten beschikbaar gesteld voor de Cambuuraanhang.
Als bekend heeft de Kern van Cambuur op voorhand gepleit voor voorrang kaartverkoop voor seizoenkaarthouders, dit mocht echter niet baten.
Met betrekking tot de gang van zaken rond de kaartverkoop en de teleurgestelde wachtenden en de berichten op social-media, willen wij toch nog enige informatie verstrekken ter verduidelijking.
Voor de vrijwilligers van de Kern van Cambuur, welke dag en nacht klaarstaan voor de club, niet alleen bij thuiswedstrijden, en o.a. hebben geassisteerd bij de kaartverkoop en bij  geplande sfeeracties tijdens aankomende derby heeft de Kern een aantal plaatsen in bus 1 kunnen reserveren, en deze grotendeels kunnen vullen.
Voor het overige heeft de Kern van Cambuur part noch deel gehad aan mogelijke andere afspraken welke SC Cambuur bvo met andere partijen heeft gemaakt omtrent kaartverkoop.
De club draagt de eindverantwoording voor de kaartverkoop.
Wij hadden graag gezien dat de vaste uitsupporters voorrang hadden gekregen bij de kaartverkoop, iets waar wij bij SC Cambuur bvo voor zullen blijven pleiten. We blijven in gesprek met de club en zullen waar mogelijk blijven proberen hier verbeteringen over af te spreken voor de nabije toekomst.
SCS KERN VAN CAMBUUR

DayDreamer

Citaat van: Montana op september 27, 2014, 18:14:47
Jammer genoeg heeft niet iedere Cambuursupporter een kaartje kunnen bemachtigen voor de verplichte buscombi naar de Derby, er waren slechts 1220 kaarten beschikbaar gesteld voor de Cambuuraanhang.
Als bekend heeft de Kern van Cambuur op voorhand gepleit voor voorrang kaartverkoop voor seizoenkaarthouders, dit mocht echter niet baten.
Met betrekking tot de gang van zaken rond de kaartverkoop en de teleurgestelde wachtenden en de berichten op social-media, willen wij toch nog enige informatie verstrekken ter verduidelijking.
Voor de vrijwilligers van de Kern van Cambuur, welke dag en nacht klaarstaan voor de club, niet alleen bij thuiswedstrijden, en o.a. hebben geassisteerd bij de kaartverkoop en bij  geplande sfeeracties tijdens aankomende derby heeft de Kern een aantal plaatsen in bus 1 kunnen reserveren, en deze grotendeels kunnen vullen.
Voor het overige heeft de Kern van Cambuur part noch deel gehad aan mogelijke andere afspraken welke SC Cambuur bvo met andere partijen heeft gemaakt omtrent kaartverkoop.
De club draagt de eindverantwoording voor de kaartverkoop.
Wij hadden graag gezien dat de vaste uitsupporters voorrang hadden gekregen bij de kaartverkoop, iets waar wij bij SC Cambuur bvo voor zullen blijven pleiten. We blijven in gesprek met de club en zullen waar mogelijk blijven proberen hier verbeteringen over af te spreken voor de nabije toekomst.
SCS KERN VAN CAMBUUR

Tsja , wat moet je hiermee Maarten, mosterd na de maaltijd. Jullie hadden erop blijven moeten aandringen om supporters met SCC voorrang te geven, plus niet meer dan 2 kaarten.
Dan had je nu een stuk minder gezeik gehad. Ik ben klaar met de KVC, die is er allang niet meer voor de supporters, laten hun oren veel te veel hangen naar de BVO, allang geen eigen mening/inbreng meer.