Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Dokkumer op september 15, 2014, 09:55:28
Vind je echt? Aardige voetballer, maar als het even niet loopt verliest hij als eerste zijn hoofd.

Ik weet niet, vind het een erg goede voetballer. Lees veel reacties over zijn 2 rode kaarten in zijn NEC tijd, maar dat was natuurlijk ook niet het makkelijkste jaar voor hem als voetballer. Denk dat dit een grote versterking voor Dordt is.

Maar goed, wie weet krijgt Rusnak hem wel zo ver over 2 weken  :rodekaart

Dokkumer

Dat zeg ik toch? Voetballend zeker niet de minste...

oostside

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 15, 2014, 09:26:07
Zeer opvallende transfer. Goede aankoop voor Dordt. Heel benieuwd hoe ze dat betalen
Geen transfersom dat scheelt natuurlijk al een stuk. Misschien prestatiecontract?

speculeter

Pastoor per direct weg bij AZ.
Vreemde toestand daar.

dizzhead

Citaat van: speculeter op september 18, 2014, 11:13:13
Pastoor per direct weg bij AZ.
Vreemde toestand daar.

Meneer zou wel meer willen verdienen dan z'n assistent.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op september 18, 2014, 11:13:13
Pastoor per direct weg bij AZ.
Vreemde toestand daar.
Vreemd wespennest geworden daar. Hopen dat het flink blijft rommelen bij die kaasklappers..

666

Citaat van: speculeter op september 18, 2014, 11:13:13
Pastoor per direct weg bij AZ.
Vreemde toestand daar.

Dan is Marco weer hoofdtrainer  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gasgeve

Citaat van: 666 op september 18, 2014, 11:46:51
Dan is Marco weer hoofdtrainer  :devil
V/d Brom heeft zichzelf al aangeboden.

sccambuurlwdd

Bij FC Dordrecht... wat een luxe:
"De kassa bij het uitvak is zaterdag gesloten vandaar de kaartverkoop vanavond. Je kan op eigen gelegenheid naar Woudenstein afreizen." :X

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op september 18, 2014, 12:13:36
V/d Brom heeft zichzelf al aangeboden.

Mooi! Dat eindigen we mooi boven AZ!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op september 18, 2014, 12:13:36
V/d Brom heeft zichzelf al aangeboden.
Menzo is toch ook nog beschikbaar? Of anders Pietertje Huilstra? :devil

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op september 18, 2014, 13:46:07
Menzo is toch ook nog beschikbaar? Of anders Pietertje Huilstra? :devil

Menzo en Arts. Gouden koppel.  |:)

oostside

Citaat van: dizzhead op september 18, 2014, 11:13:50
Meneer zou wel meer willen verdienen dan z'n assistent.

Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik heb niks met meneer Pastoor, maar vind zijn verhaal wel erg geloofwaardig overkomen in tegenstelling tot die van Stewart.

http://foxsports.nl/video/231198-pastoor-ik-wil-mijn-baan-terug.html

Cambuur058

voor wie zijn we bij excelsior - dordrecht?

marrumer

Citaat van: Cambuur058 op september 20, 2014, 18:28:59
voor wie zijn we bij excelsior - dordrecht?
gelijkspel  :)