Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 13, 2014, 21:21:59
Sneu ?

Sorry hoor maar je weet dat dit kan gebeuren en het gebeurt nu ook.
Je kan er op wachten want er zit veel spanning op de wedstrijd, reken maar.

Ik had al niet een best voorgevoel voor deze wedstrijd.

Willem 2... waar heb je het over.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tukker

Het wachten is op de  :rodekaart voor Feyenoord :y

Ik gok op El Ahmadi

En PSV achter tegen Olle  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Morgen winnen tegen Groningen en dan week erna
koppositie pakken in Eindhoven.

TopperM

Depay ook geblesseerd, hoop voor een weekje of 2,3  :P

Scc01

Bedankt feyenoord voor het verprutsen van mijn toto.....

Casuals-lwd

We staan na morgen gewoon weer 3e hoor.. geloof me

Destroyer

Wat een armzalig Feyenoord weer, wat wil je ook met die pruts'sss' trainer! Komende decennia weer geen titel denk ik. Veel te veel kwaliteit ingeleverd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: TopperM op september 13, 2014, 23:05:23
Depay ook geblesseerd, hoop voor een weekje of 2,3  :P

kans zit er wel in
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter


wiekie1969

eagles schip in, heracles weer helemaal niks.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nog twee clubs ongeslagen, Twente en wij!!!! |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Cambuur058

koolwijk naar dordrecht.

Casuals-lwd

Citaat van: Cambuur058 op september 14, 2014, 20:44:07
koolwijk naar dordrecht.
gaat ie weer rode kaarten pakken door degradatie frustratie!

HilversumOnTour

Citaat van: Cambuur058 op september 14, 2014, 20:44:07
koolwijk naar dordrecht.

Zeer opvallende transfer. Goede aankoop voor Dordt. Heel benieuwd hoe ze dat betalen

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 15, 2014, 09:26:07
Zeer opvallende transfer. Goede aankoop voor Dordt. Heel benieuwd hoe ze dat betalen
Vind je echt? Aardige voetballer, maar als het even niet loopt verliest hij als eerste zijn hoofd.