Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Bye Bye Jan de Boerenjong

fred

Heracles Almelo neemt afscheid van coach De Jonge
Heracles Almelo neemt afscheid van coach De Jonge

11:13 – Jan de Jonge is dit seizoen de eerste trainer die ontslagen is in de Eredivisie. Het zwaard van Damocles hing hem al een tijdje boven het hoofd en de clubleiding van de Almeloërs heeft de trainer zondagochtend de laan uitgestuurd. De Jonge stond al zwaar onder druk, aangezien de Almelose club het seizoen gestart is met een kwartet nederlagen.

De trainer ontbrak zondagochtend al op de uitlooptraining van de selectie van Heracles, die geleid werd door diens assistenten. De trainingssessie stond in het teken van puin ruimen, aangezien de club uit Almelo zaterdag tegen de vierde nederlaag van het nog prille seizoen aanliep. Op het Woudestein van Excelsior werd met 3-1 verloren van Excelsior, waardoor Heracles nog altijd op de hatelijke nul staat.

Heracles eindigde het vorige seizoen al met een zeer magere reeks, met vijf wedstrijden op rij zonder overwinning. De Jonge kon het tij aan de start van het seizoen niet keren. De trainer werd in 2013 aangesteld door de Heraclieden, die de vorige jaargang met een veertiende klassering afsloten.

Vorige week werd een crisisberaad georganiseerd en De Jong kreeg naar aanleiding hiervan de kans om orde op zaken te stellen tegen Excelsior. Dit lukte dus niet, waardoor voorzitter Jan Smit en co hebben besloten om de coach te ontslaan. Het is nog niet duidelijk wie De Jonge zal opvolgen in Almelo.


Dat is de 1e alweer dit seizoen  ;(

John Hiatt

Peter Bosz de volgende????

fred

Nee Dwight gaat ook nog  :zweep

O nee, geen geld voor om hem te ontslaan  :O

Len Cantello

Citaat van: fred op augustus 31, 2014, 11:31:45
Nee Dwight gaat ook nog  :zweep

O nee, geen geld voor om hem te ontslaan  :O
Die hoeven ze niet te ontslaan. Die laffe Judas loopt zoals gewoonlijk zelf wel weer weg.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

jeff

Citaat van: John Hiatt op augustus 31, 2014, 11:29:35
Peter Bosz de volgende????
Zou me niks verbazen als ze zo door gaan.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 31, 2014, 11:39:55
Die hoeven ze niet te ontslaan. Die laffe Judas loopt zoals gewoonlijk zelf wel weer weg.....
Zou hij al in onderhandeling zijn met een andere club? :_schater

Galdiano

Verbeek zal wel aangesteld worden bij Heracles, helaas.
De Jonge had nog wel even mogen blijven zitten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 11:46:46
Verbeek zal wel aangesteld worden bij Heracles, helaas.
De Jonge had nog wel even mogen blijven zitten.

Inderdaad. Ging prima zo. Toch ?
Als Dwight Heerenveen nou ook even naar de klote helpt, is de overstap toch niet voor niets geweest  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op augustus 31, 2014, 11:31:45
Nee Dwight gaat ook nog  :zweep

Zou mooi zijn, ik heb er een fles Berenburg op staan :proost
Henk, held, bedankt

Cambuur058

laat pisvee maar winnen. houden we vites sowieso nog paar rondes onder ons.  :)

Lore

Man, man, man, dit kan weer een inktzwarte zondag worden. Als PSV en Ajax winnen dan lopen weer twee directe concurrenten bij ons weg!

HilversumOnTour

Citaat van: Lore op augustus 31, 2014, 13:50:35
Man, man, man, dit kan weer een inktzwarte zondag worden. Als PSV en Ajax winnen dan lopen weer twee directe concurrenten bij ons weg!

|:)

Len Cantello

Citaat van: Lore op augustus 31, 2014, 13:50:35
Man, man, man, dit kan weer een inktzwarte zondag worden. Als PSV en Ajax winnen dan lopen weer twee directe concurrenten bij ons weg!
:0= TROTS!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur058

laat ajax en pec maar winnen. prima.