Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Maar de winst van vanavond zit hem in het feit dat alle clubs die tot nu toe speelden ONDER ons blijven (waar ze horen) |:)

Casuals-lwd

de sfeer bij Go Ahead is echt dramatisch... net als het voetbal

Dokkumer

Ook leuk, van Anholt wil weg bij dkv... Ruikt hij hier zijn kans omdat Droste geblesseerd is? :devil
In ieder geval weer een ontevreden jongen die bij verplicht blijven de pest in zal hebben.

Dokkumer

Op dit moment ben ik niet bepaald onder de indruk van Eagles en Dordt. 10-12 punten zou dit moeten worden als we de boel heel krijgen en houden.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 22:29:08
Op dit moment ben ik niet bepaald onder de indruk van Eagles en Dordt. 10-12 punten zou dit moeten worden als we de boel heel krijgen en houden.

Ik vind op dit moment dord een gevaarlijkere tegenstander zulke ploegen wil je nooit in het begin treffen dan is alles nog nieuw en mooi he? kunnen zomaar een sterke wedstrijd spelen

Dokkumer

4 oktober thuis geloof ik. Dan is het eerste nieuwe er al een beetje vanaf.

Casuals-lwd

Laat het voetbal van Eagles geen voorbode zijn.... Anders komt het niet goed met ze

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 22:39:06
4 oktober thuis geloof ik. Dan is het eerste nieuwe er al een beetje vanaf.

Dat is niet verkeerd nee, maar op papier winnen we geen wedstrijden, dat doen wij in Leeuwarden op plastic

Cambuur Groningen

Tjonge, Vitesse.... wat een lekker competitiebegin

Oebieman

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 24, 2014, 14:17:32
Tjonge, Vitesse.... wat een lekker competitiebegin

Peter van de week als eerste aan de kant?

Len Cantello

Vd Laan weer niet in de basis bij Groningen?! Blessure of gepasseerd?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Groningen

Citaat van: Len Cantello op augustus 24, 2014, 15:26:55
Vd Laan weer niet in de basis bij Groningen?! Blessure of gepasseerd?
Oude liesblessure las ik gisteren hier in Dagblad van het Noorden

Casuals-lwd

Wat is feyenoord slecht zeg kunnen we makkelijk hebben thuis

Cambuur058

we staan dus nu 6e!

speculeter