Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

MS moeten we eens ophouden naar die tussenstanden ed te kijken.
Zolang wij zo blijven presteren hoeven we ons nergens zorgen over te maken.

Cambuur058

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 19:26:31
MS moeten we eens ophouden naar die tussenstanden ed te kijken.
Zolang wij zo blijven presteren hoeven we ons nergens zorgen over te maken.
hoezo? hoort er bij toch. :)

fred

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 19:25:10
niet overmoedig raken he vrienden  w:)

Nee realistisch....dat elftal van WII haal je geen 25 punten mee  ;)

Marc S

Az gaat lekker hoor top verdediging daar oke ben ik toch blij met rhijnen

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 19:25:10
niet overmoedig raken he vrienden  w:)
Met die kaaspannenkoek als trainer vind ik het niet eens onrealistisch :devil

Scc01

Verbaas me dat Reijnen daar geen zicht had op speelminuten.

Cambuur058

wat een ongelofelijk DRAMATISCHE keeper heeft dat excelsior. het is niet normaal, ik heb nog nooit zo'n prutser in een goal zien staan

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 21:26:42
wat een ongelofelijk DRAMATISCHE keeper heeft dat excelsior. het is niet normaal, ik heb nog nooit zo'n prutser in een goal zien staan
waarmee hij dkv ook nog weer aan 3 onterechte punten help  :(

Cambuur058

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 23, 2014, 21:27:57
waarmee hij dkv ook nog weer aan 3 onterechte punten help  :(
schandalig

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 21:26:42
wat een ongelofelijk DRAMATISCHE keeper heeft dat excelsior. het is niet normaal, ik heb nog nooit zo'n prutser in een goal zien staan
Gisteren anders nog iemand zien staan die heel dicht in de buurt kwam :devil

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 21:39:06
Gisteren anders nog iemand zien staan die heel dicht in de buurt kwam :devil
Telgie keepte gister best wel goed toch  :devil



Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 23, 2014, 21:49:23
Telgie keepte gister best wel goed toch  :devil
Ja vooral in de 92e minuut... Wat ging hij doen? Afwassen ofzo?

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 21:53:47
Ja vooral in de 92e minuut... Wat ging hij doen? Afwassen ofzo?
Tja..
blij dat wij 3 echte mannen binnen de selectie op de goal hebben :D

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 21:53:47
Ja vooral in de 92e minuut... Wat ging hij doen? Afwassen ofzo?
dekkers mag telgenkamps veters niet eens strikken


...en dat zegt wat

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 22:05:10
dekkers mag telgenkamps veters niet eens strikken


...en dat zegt wat
Duuh, Telgenkamp heeft klittenband :devil
We zijn het wel over 1 ding eens, Deckers staat ver bovenaan in de "Vliegenvangers" trofee.