Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2014, 16:24:18
Nu 10 in de stand?
11e. maar precies zelfde punten/doelsaldo als twente dus eigenlijk gedeelde 10e ja.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vorig jaar eenmaal 2 doelpunten gescoord in uitwedstrijden (RKC), voor de rest 1 of 0 doelpunten. Nu eerste wedstrijd direct al twee keer raak!! _O_ _O_
Henk, held, bedankt

speculeter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 17:19:58
Vorig jaar eenmaal 2 doelpunten gescoord in uitwedstrijden (RKC), voor de rest 1 of 0 doelpunten. Nu eerste wedstrijd direct al twee keer raak!! _O_ _O_
alweer een record!

de Schoot

De Leeuw schroeft z'n marktwaarde ook nog wat verder op.
Zal wel bij Grunn blijven.

2 rondes gehad en nog veel te vroeg om over degradatie e.d. te praten.
Na wedstrijd of 7 pas naar ranglijst kijken en tot die tijd maar pakken wat je pakken kan.


John Hiatt

Zyech naar Twente, dkv wordt steeds zwakker.

Cambuur Groningen

Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2014, 17:53:14
Zyech naar Twente, dkv wordt steeds zwakker.
en wij hebben Twente al een keer gehad  :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Best aardig dat stadswapen van Grunn op het shirt, is dat nieuw?
Henk, held, bedankt

Collingwood

Dordrecht haal verdediger Lima terug. Vertrok in de winterstop nog naar een club uit het Midden-Oosten.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Zeefuik naar willem2. Daar word je sterker van!

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Mimoun Mahi van Sparta naar Groningen. Speelde goed in de Play-offs volgens mij.

Cambuur058

2-0 al voor WII, ongunstig.

Tukker

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 19:03:54
2-0 al voor WII, ongunstig.
Blijven we zowel Willem II als AZ voor op de ranglijst.

Maar hup AZ  |:) is voor ons beter
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

fred

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 19:03:54
2-0 al voor WII, ongunstig.

Hoezo ongunstig...

Willem II is geen concurrent voor ons, AZ wel  8)

Cambuur058

niet overmoedig raken he vrienden  w:)