Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Nancai

Vandaag in het Friesch Dagblad *proest*

[verwijderd door de beheerder]

TARGET

Hahaha die medewerker is DKV' er altijd wel weer een excuus hahahahaa.!!!

Marc S

Die bleven natuurlijk liever op hun kussentje zitten een sudoku doen  :_schater

dizzhead


Dokkumer

Citaat van: Marc S op augustus 11, 2014, 15:55:08
Die bleven natuurlijk liever op hun kussentje zitten een sudoku doen  :_schater
Wat idder mis met een goeie Sudoku  :|

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 11, 2014, 20:14:57
Wat idder mis met een goeie Sudoku  :|

Niets mis mee, maar als ik de keus had te kijken naar de club die ik support (al dan wel of niet op TV) of een sudoku ga ik toch echt voor het voetbal.

dizzhead

Citaat van: Marc S op augustus 12, 2014, 13:48:40
Niets mis mee, maar als ik de keus had te kijken naar de club die ik support (al dan wel of niet op TV) of een sudoku ga ik toch echt voor het voetbal.

Anderzijds, als ik naar de bios ga om een één of andere kutfilm onder het genot van een weerzinwekkende putlucht te kijken, zou ik ook serieus overwegen een sudoku mee te nemen.  :insane

Marc S

Citaat van: dizzhead op augustus 12, 2014, 15:02:50
Anderzijds, als ik naar de bios ga om een één of andere kutfilm onder het genot van een weerzinwekkende putlucht te kijken, zou ik ook serieus overwegen een sudoku mee te nemen.  :insane

:_schater

Collingwood

De Tsjechische spits Thomas Necid (CSKA Moskou) wordt gehuurd door PEC Zwolle. Best een stunt, was enkele jaren geleden een enorm talent. Is wel tweemaal zwaar geblesseerd geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2014, 18:21:02
De Tsjechische spits Thomas Necid (CSKA Moskou) wordt gehuurd door PEC Zwolle. Best een stunt, was enkele jaren geleden een enorm talent. Is wel tweemaal zwaar geblesseerd geweest.

Ze waren daar sinds het vertrek van Narsingh al op zoek naar een nieuwe blessure gevoelige speler. Gaan ze daar trouwens met 5 spitsen spelen ofzo?

Collingwood

Citaat van: dizzhead op augustus 12, 2014, 18:54:56
Ze waren daar sinds het vertrek van Narsingh al op zoek naar een nieuwe blessure gevoelige speler. Gaan ze daar trouwens met 5 spitsen spelen ofzo?

Al die Grieken zullen er wel niks van kunnen.  8P
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Deni Avdic (AZ) naar Heracles.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op augustus 15, 2014, 13:38:29
Deni Avdic (AZ) naar Heracles.

Goede versterking voor Heracles, sterke spits!

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 15, 2014, 13:42:58
Goede versterking voor Heracles, sterke spits!
niet beter dan hemmen.

AL

Pfffff Feyenoord!!!
Wat een onthutsend zwak elftal zeg!!