Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#3105
Go Ahead huurt aanvaller Fernando Lewis van AZ.

EDIT: Overigens met optie tot koop.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op augustus 08, 2014, 10:12:57
Go Ahead huurt aanvaller Fernando Lewis van AZ.

EDIT: Overigens met optie tot koop.
Had hem graag bij Cambuur gezien, sterke/snelle aanvaller die op alle posities uit de voeten kan...
IN HENK WE TRUST!!!

HilversumOnTour

WE GAAN VANDAAG BEGINNEN MET DE EREDIVISIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |:)

Cambuur Groningen

Ik zie Leeuwin net een assist geven, helaas aan iemand van PEC.... maar goed dat hij dat hier morgen niet doet

Len Cantello

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 08, 2014, 21:34:32
Ik zie Leeuwin net een assist geven, helaas aan iemand van PEC.... maar goed dat hij dat hier morgen niet doet
Tsja. Wat wil je..... Had er verstandiger aan gedaan om bij ons te blijven....
:scc
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Scc01

Mooie samenvatting gisteren. Hopelijk zet Dkv deze trend voort.
Kunnen we nog veel lachen:)

Len Cantello

Manu is lekker bezig.  :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Casuals-lwd

Sfeermakertje van de eagles zit nog steeds in sien nestje  :_schater

Marc S

altijd leuk zn kaarten festival inden haag xd

Ronald

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 08, 2014, 21:34:32
Ik zie Leeuwin net een assist geven, helaas aan iemand van PEC.... maar goed dat hij dat hier morgen niet doet

Tja, Utrecht heeft de laatste paar jaren al hele goede ervaringen gehad met spelers die ze bij Cambuur gekocht hebben.

Cambuur Groningen

En dan is die Swinkels nog slechter dan die Lamprou  :_schater

Casuals-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 10, 2014, 16:55:14
En dan is die Swinkels nog slechter dan die Lamprou  :_schater
Hew het nu alweer gezien met Willem 2, degradatie kandidaat nummer 1

Dokkumer

Ik heb het alweer gezien, op Dordt na alle degradatiekandidaten onder ons.. Heracles, Eagles, Vitesse, Willem II, Utrecht, den Haag en dkv :devil

Dokkumer

CiteerDe gemoederen zijn nog altijd niet bedaard. Maar de eerlijkheid gebied wel te zeggen dat dit er aan zat te komen. Ben het veel bovenstaande reacties hierboven wel eens. Het oogde de eerste helft helemaal niet zo gek. Maar het was wel tegen FC Dordrecht. En de tweede helft was FC Dordrecht gewoon beter dan wij.

Hebben we nog kwaliteit in huis? Voorin is er naar mijn mening niemand meer met welke kwaliteit dan ook. Slagveer en Wildschut kunnen het eredivisie niveau niet aan. Op het middenveld lopen de Roon en van den Berg die ook beide geen enkele toegevoegde kwaliteit hebben. Armoedig om deze beide spelers te zien ploeteren in ons shirt. Achterin een keeper die er werkelijk een potje van maakt. Dan blijft er niet veel over. Marzo en Raitalla zijn maar gewone spelers. Buijs maakt je ook niet sterker en dan hebben we nog de talenten van Aken en Sinkgraven. Die komen er wel maar kunnen op dit moment de ploeg ook nog niet dragen en moeten nog veel leren. Enige speler met echte kwaliteit is dus Ziyech. Vroeger kon je je beste spelers verkopen en bleef er genoeg basis over om toch nog minstens middenmoot of linkerrijtje te spelen. Nu vertrekken nog altijd onze beste spelers maar blijft de basis die achterblijft maar slechter en slechter worden. Onze selectie wordt elk jaar verder uitgehold en is inmiddels zo zwak geworden dat je best wel eens degradatievoetbal zou kunnen gaan zien dit seizoen.

Ik heb de club van kleine eerste divisie ploeg omgebouwd zien worden naar een stabiele subtop-ploeg in de eredivsie. Ik schrik er van in wat voor tempo ik nu onze club weer langzaam kapot zie gaan. Als je de grote rode lijn in de gaten houd afgelopen seizoenen dan zie je elk jaar het aantal sponsoren met 15 % of meer naar beneden gaan. een tendens die ook dit seizoen niet is gestopt. Weer een zesde deel van je sponsoren is afgehaakt. Een nog altijd verziekte sfeer in de OSSH waar ik voorlopig geen oplossing voor zie komen. Met als resultaat dat ook aan het eind van dit seizoen weer veel sponsoren zullen afhaken bij onze club. Opnieuw ontstaan er, zoals de laatste jaren ook al een rode lijn is door de club heen, tekorten die met transfers gedekt zullen moeten worden. En wederom blijft er geen transfergeld over om je te versterken. Het spel zal nog minder zijn en de supporters zullen ook langzaam maar zeker de club de rug toe keren. Ik vond het schrijnend om te zien hoe leeg de hoofdtribune was. Ik zie helaas de negatieve trend maar niet omgekeerd zien worden. Ik zal negatief zijn volgens sommigen.....maar kijk naar de rode lijn over de afgelopen jaren.

Soms kan ik het even niet laten.. Wat een inzicht heeft deze schrijver :devil

Scc01

Citaat van: Dokkumer op augustus 11, 2014, 10:56:15
Soms kan ik het even niet laten.. Wat een inzicht heeft deze schrijver :devil

Geweldig stukje. Zou zo in het fd kunnen.