Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Lore op juli 24, 2014, 14:52:18
Ik zou het ook logisch vinden vanuit Utrecht standpunt. Het is gewoon een goede linksback en heeft de potentie om een van de beteren te worden in Nederland. Hij is jong, dus de kans dat hij zijn investering terug verdient is redelijk groot. Hij heeft nog een eenjarig contract bij Cambuur, waardoor hij voor Utrecht waarschijnlijk niet al te duur hoeft te zijn.

Probleem vanuit Cambuur is, dat het er op lijkt dat de verdediging een zorgenkindje kan gaan worden dit jaar!

Bij Utrecht hanteren ze bij Vorm een doorverkooppercentage van 33% - lijkt me (mocht het zover komen) voor Bijker ook wel een goede optie.

Collingwood

Filip Kurto naar Dordrecht.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op juli 24, 2014, 17:12:28
Filip Kurto naar Dordrecht.

Kan ie weer degraderen!

HilversumOnTour


Marc S

Excelsior 1-4 kansloos onderuit tegen Roda, tja... zeg het maar? Roda zo goed of excelsior zo slecht?

Lore

Citaat van: Marc S op juli 26, 2014, 21:12:23
Excelsior 1-4 kansloos onderuit tegen Roda, tja... zeg het maar? Roda zo goed of excelsior zo slecht?

Wel mooi voor een club als Roda dat ze in de voorbereiding tegen een echte eredivisieclub mogen spelen!  :devil

Marc S

Citaat van: Lore op juli 26, 2014, 22:33:27
Wel mooi voor een club als Roda dat ze in de voorbereiding tegen een echte eredivisieclub mogen spelen!  :devil

Ja dat is toch wel echt een leuke verassing voor die jongens, zo maar tegen de steren van een Eredivisie club, wel lief dat ze ze lieten winnen  :_schater

siepelsjeu

Zeefuik niet naar willem II

brambo3004

Citaat van: siepelsjeu op juli 27, 2014, 22:00:51
Zeefuik niet naar willem II

Die strepen zouden hem ook niet staan

siepelsjeu

het zou wel weer een jaar grun worden voor die jongen

sccambuurlwdd

Citaat van: brambo3004 op juli 27, 2014, 22:05:55
Die strepen zouden hem ook niet staan
verticale strepen laten je dunner lijken.

drg

kwam ie daarom hier niet om dat uitshirt van ons?  :devil

Casuals-lwd

De Ajax-supporters pikken de maatregelen niet die Ajax heeft gesteld, na enkele 'ernstige incidenten'. Voorlopig worden er geen sfeeracties georganiseerd en wordt Ajax minder toegezongen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220897

Lachwekkend  :_schater

Marc S

Citaat van: Always SCC op augustus 01, 2014, 21:00:14
De Ajax-supporters pikken de maatregelen niet die Ajax heeft gesteld, na enkele 'ernstige incidenten'. Voorlopig worden er geen sfeeracties georganiseerd en wordt Ajax minder toegezongen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220897

Lachwekkend  :_schater

Dan moeten ze het al langer niet pikken  :devil

Tukker

Go Ahead gaat niet accoord met de opgelegde buscombi naar Den Haag. Hier zouden meer clubs een voorbeeld aan kunnen nemen  :P

http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsItem.aspx?nid=195454
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist