Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Turuc en Overgoor blijven nog een jaar bij de eagles, en overgoor heeft verlengd tot 2017.
Doen ze goed.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op juli 15, 2014, 09:09:03
Turuc en Overgoor blijven nog een jaar bij de eagles, en overgoor heeft verlengd tot 2017.
Doen ze goed.

Vooral Turuc verrassend. Zo zie je dat het toch niet onmogelijk is om je beste spelers te behouden!

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 15, 2014, 09:44:32
Vooral Turuc verrassend. Zo zie je dat het toch niet onmogelijk is om je beste spelers te behouden!

Toch vooral een keuze van de speler zelf. Als hij had willen vertrekken had GAE hem echt niet kunnen behouden.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Ajax wou oefenwedstrijd spelen maar ging niet door
omdat er te weinig politiebegeleiding was.
erg jammer aldus de coach dat wij nu de dupe zijn van
een PAAR incidenten van vorig seizoen.
Stumper.

Lore

Citaat van: speculeter op juli 15, 2014, 11:24:56
Ajax wou oefenwedstrijd spelen maar ging niet door
omdat er te weinig politiebegeleiding was.
erg jammer aldus de coach dat wij nu de dupe zijn van
een PAAR incidenten van vorig seizoen.
Stumper.

:_schater :_schater Of er wordt hem werkelijk helemaal niets vertelt of hij heeft wel erg weinig zelfkennis

Collingwood

Ben Sahar naar Willem II. Deed het toen aardig bij De Graafschap, zeker geen slechte speler voor Willem II.
Kalmte alleen kan u redden.

gobo

 Willem II heeft zich versterkt met Ben Sahar. De Israëlische spits komt transfervrij over van Hertha BSC.

Dat meldt de Tilburgse promovendus maandag op Twitter.

De 24-jarige international, die op een zijspoor was geraakt in Berlijn, sluit maandagmiddag al aan bij de training van Willem II. Het afgelopen halfjaar werd hij door Hertha verhuurd aan Arminia Bielefeld.

Met zijn transfer naar Willem II tekent Ben Sahar voor de tweede keer bij een Nederlandse club. In het seizoen 2008/2009 kwam hij uit voor De Graafschap, dat hem destijds huurde van Chelsea.

De aanvaller slaagde er niet in door te breken bij de 'Blues'. Hij speelde in totaal drie wedstrijden in de Premier League.

Lees al het transfernieuws in de rubriek Transfertumult

Door: NU.nl
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Tukker

De Eagles gaan het stadion met 140 plaatsen uitbreiden. Volgens mij zat er een Zwollenaar bij de stoeltjesleverancier want in plaats van rood/gele stoeltjes kreeg men blauwe  :_schater

http://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=194582 #rtvoost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Het veteranenteam van Heracles ging ook lekker
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/392202/

Josef

Lesley de Sa naar de egels

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 21:33:47
Het veteranenteam van Heracles ging ook lekker
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/392202/

Nee joh die stappen over van de eredivisie naar kickboxen gewoon ingecalculeerd  :_schater

Grijskijkert

Michael Zullo begon na zijn terugkeer uit Australië met goede moed aan de voorbereiding bij FC Utrecht. De linksback, die vorig seizoen verhuurd werd aan Adelaide United, kreeg echter een enorme tegenvaller te verwerken. Zullo scheurde zijn kruisband, meldt Voetbal International.

Clubwatcher Freek Janssen weet dat Zullo zes tot negen maanden uit de roulatie is. "Dat wordt dus 2015 voordat hij weer in actie kan komen. Triest, want deze Australische linksback had waarschijnlijk basisspeler kunnen worden", zegt hij, doelend op het vertrek van Dave Bulthuis naar 1. FC Nürnberg. "Je moet niet uitsluiten dat Utrecht nu toch op zoek gaat naar een linksback."

Vorig seizoen werd FC Utrecht al geteisterd door blessures en daar komt voorlopig geen einde aan. Ook Edouard Duplan is nog maanden afwezig, omdat hij opnieuw geopereerd is aan zijn knieschijf. "Dat duurt ook zeker nog een maand of vier voordat ze hem weer kunnen opstellen", aldus Janssen.

Als ze nu maar van Bijker afblijven...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: grijskijker op juli 24, 2014, 13:27:28
Michael Zullo begon na zijn terugkeer uit Australië met goede moed aan de voorbereiding bij FC Utrecht. De linksback, die vorig seizoen verhuurd werd aan Adelaide United, kreeg echter een enorme tegenvaller te verwerken. Zullo scheurde zijn kruisband, meldt Voetbal International.

Clubwatcher Freek Janssen weet dat Zullo zes tot negen maanden uit de roulatie is. "Dat wordt dus 2015 voordat hij weer in actie kan komen. Triest, want deze Australische linksback had waarschijnlijk basisspeler kunnen worden", zegt hij, doelend op het vertrek van Dave Bulthuis naar 1. FC Nürnberg. "Je moet niet uitsluiten dat Utrecht nu toch op zoek gaat naar een linksback."

Vorig seizoen werd FC Utrecht al geteisterd door blessures en daar komt voorlopig geen einde aan. Ook Edouard Duplan is nog maanden afwezig, omdat hij opnieuw geopereerd is aan zijn knieschijf. "Dat duurt ook zeker nog een maand of vier voordat ze hem weer kunnen opstellen", aldus Janssen.

Als ze nu maar van Bijker afblijven...

Auw, wat kut voor die vent! Zou wel logisch zijn aangezien zij al tijden als eerste naar Leeuwarden kijken.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op juli 24, 2014, 13:29:20
Auw, wat kut voor die vent! Zou wel logisch zijn aangezien zij al tijden als eerste naar Leeuwarden kijken.
Inderdaad naar voor Zullo... Maar Bijker zijn naam werd al eerder genoemd bij Utrecht toen Bulthuis wegging.. Maar nu er 2 man wegvallen(Dorda en Zullo) zou het zomaar kunnen dat ze weer aan Bijker gaan denken...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: grijskijker op juli 24, 2014, 14:02:55
Inderdaad naar voor Zullo... Maar Bijker zijn naam werd al eerder genoemd bij Utrecht toen Bulthuis wegging.. Maar nu er 2 man wegvallen(Dorda en Zullo) zou het zomaar kunnen dat ze weer aan Bijker gaan denken...

Ik zou het ook logisch vinden vanuit Utrecht standpunt. Het is gewoon een goede linksback en heeft de potentie om een van de beteren te worden in Nederland. Hij is jong, dus de kans dat hij zijn investering terug verdient is redelijk groot. Hij heeft nog een eenjarig contract bij Cambuur, waardoor hij voor Utrecht waarschijnlijk niet al te duur hoeft te zijn.

Probleem vanuit Cambuur is, dat het er op lijkt dat de verdediging een zorgenkindje kan gaan worden dit jaar!