Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2014, 21:37:16
Is toch weer een modaal  spelerssalaris.

Precies! En de 300 extra plaatsen is ook weer iets van 75k. Dat is samen een hele goede speler en een nieuwe Johnny de vries!

Cambuur058

Dat team van Dordrecht he..

Hahn -> Naar Feyenoord
Gosens -> Terug naar Vitesse
Van Deelen -> Terug naar Feyenoord
Ekong -> Terug naar Gronigen
Steenvoorden -> Terug naar Feyenoord
Yourie Loen -> Terug naar NEC
de Wit -> Terug naar ADO
Gladon -> Terug naar Sparta
Korte -> Terug naar ADO

bijna allemaal basisspelers en dan zullen er een paar ook nog wel aflopende contracten hebben...

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op mei 19, 2014, 10:24:51
Dat team van Dordrecht he..

Hahn -> Naar Feyenoord
Gosens -> Terug naar Vitesse
Van Deelen -> Terug naar Feyenoord
Ekong -> Terug naar Gronigen
Steenvoorden -> Terug naar Feyenoord
Yourie Loen -> Terug naar NEC
de Wit -> Terug naar ADO
Gladon -> Terug naar Sparta
Korte -> Terug naar ADO

bijna allemaal basisspelers en dan zullen er een paar ook nog wel aflopende contracten hebben...

Oftewel, Dordt wordt een serieuze concurrent voor het binnenhalen van talentvolle huurlingen.

speculeter

Citaat van: dizzhead op mei 19, 2014, 10:31:41
Oftewel, Dordt wordt een serieuze concurrent voor het binnenhalen van talentvolle huurlingen.
ja...op die manier kun je het ook bekijken.

drg

Ik denk dat zij eerder hun geld in het stadion willen/zouden/moeten steken  :_schater

Lore

Citaat van: dizzhead op mei 19, 2014, 10:31:41
Oftewel, Dordt wordt een serieuze concurrent voor het binnenhalen van talentvolle huurlingen.

Zo zou je er naar kunnen kijken, maar zij zullen toch haast geen geld meer over hebben na het aanpassen van hun stadion!

Len Cantello

Citaat van: Lore op mei 19, 2014, 18:28:19
Zo zou je er naar kunnen kijken, maar zij zullen toch haast geen geld meer over hebben na het aanpassen van hun stadion!
Die schapekoppen doen het al jaren prima met minimale middelen. Wij hoeven ons niets groter te voelen. Misplaatst 020 gedrag.

Laat onverlet dat FC Dord een kutclub is en zal blijven, natuurlijkst.... :D
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op mei 19, 2014, 20:19:53
Die schapekoppen doen het al jaren prima met minimale middelen. Wij hoeven ons niets groter te voelen. Misplaatst 020 gedrag.

Laat onverlet dat FC Dord een kutclub is en zal blijven, natuurlijkst.... :D

Haha, lees net dat dord volgend jaar een begroting van 3.7 mln gaat krijgen

Eewal

Wij bevinden ons niet in de positie om andere clubs uit te lachen om hun begroting. Vond de promotie van Dordrecht echt een klasse prestatie en die zullen ook volgend jaar hun wedstrijden thuis gaan winnen. Heb veel meer respect voor zulke clubs dan voor bijv. een NAC...

Scc01

Begroting is op zich niet zo belangrijk. Ze zullen veel spelers huren en die spelen liever in omgeving randstad bij Dordt dan dat ze helemaal richting lwd komen. On ieder geval zo lijkt het.

Lore

Citaat van: Eewal op mei 19, 2014, 20:52:01
Wij bevinden ons niet in de positie om andere clubs uit te lachen om hun begroting. Vond de promotie van Dordrecht echt een klasse prestatie en die zullen ook volgend jaar hun wedstrijden thuis gaan winnen. Heb veel meer respect voor zulke clubs dan voor bijv. een NAC...

Ik lag ook niet om hun begroting, maar om de opmerking van alen. De hoogte van de begroting is meer een feit. Dat maakt de prestatie nog bijzonderder!

Wel denk ik dat Dordrecht en Excelsior het heel erg moeilijk gaan krijgen. De vergelijking met GAE en Cambuur vind ik een beetje mank gaan. Die hebben het dubbele te besteden. Natuurlijk hadden NEC en Roda dat ook, maar die hebben heel slecht beleid gevoerd

Cambuur058

Citaat van: Lore op mei 19, 2014, 20:47:29
Haha, lees net dat dord volgend jaar een begroting van 3.7 mln gaat krijgen
Dit jaar hadden ze 2 mill. 500k voor spelers, dus zal nu wel richting de mil gaan, want stadionuitbreiding, etc.
geld is gewoon heel belangrijk, dordt gaat het niet redden denk ik.

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op mei 19, 2014, 22:24:04
Dit jaar hadden ze 2 mill. 500k voor spelers, dus zal nu wel richting de mil gaan, want stadionuitbreiding, etc.
geld is gewoon heel belangrijk, dordt gaat het niet redden denk ik.

Dachten ze ook van ons. Had er ook mee te maken dat men dacht dat wij een begroting van 4M hadden ipv 6.5M.

speculeter

Zijn er al teams die zich daadwerkelijk hebben versterkt?
volgens mij toch niet?

Collingwood

Citaat van: speculeter op mei 20, 2014, 10:23:01
Zijn er al teams die zich daadwerkelijk hebben versterkt?
volgens mij toch niet?

NAC heeft Falkenburg gehaald, Utrecht waarschijnlijk Leeuwin. Voor de rest kan ik inderdaad niets bedenken.
Kalmte alleen kan u redden.