Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Josef

Egels Robin van der Meer overgenomen van ADO. Boomlange talentvolle verdediger.

dizzhead

Citaat van: Josef op mei 16, 2014, 10:28:04
Egels Robin van der Meer overgenomen van ADO. Boomlange talentvolle verdediger.

Ben jij eigenlijk een GAE supporter? Die indruk krijg ik in ieder geval, niet dat het erg is; maar je hebt de neiging om alles wat GAE doet de hemel in te prijzen... en geruchten van vertrekkende spelers de kop in te willen drukken. Falkenburgje is nu zeker weten weg toch?

losang09

#2942
JA Lore. Dordt en Sparta veel strijd geleverd . Maar voetballend vind ik Excelsior ook goed. Met die Veldwiek dat is net Dijkhuze.
Kun je altijd aanspelen en Excelsior ja lekker vrijuit voetballend.  Aanvallend en met lef.
Rkc was echt kapot na zon seizoen .

Tegen gepromoveerden hebben de gevestigden het misschien wel extra lastig.
Die hebben niks te verliezen  kunnen vruit voetballlen. 

Lore

Citaat van: losang09 op mei 16, 2014, 10:53:01
JA Lore. Dordt en Sparta veel strijd geleverd . Maar voetballend vind ik Excelsior ook goed. Met die Veldwiek dat is net Dijkhuze.
Kun je altijd aanspelen en Excelsior ja lekker vrijuit voetballend.  Aanvallend en met lef.
Rkc was echt kapot na zon seizoen .

Tegen gepromoveerden hebben de gevestigden het misschien wel extra lastig.
Die hebben niks te verliezen  kunnen vruit voetballlen.

Okay! Ik heb Excelsior niet zien spelen, maar ga dat zondag zeker doen. Altijd leuk die wedstrijden die er echt om gaan, helemaal deze omdat er voor Cambuur ook nog wel belang bij is.

Ik kan mij ook goed voorstellen dat RKC in de problemen komt. Het seizoen voor hun is loodzwaar geweest en dan komen die knokploegen uit de JL op visite. Hoop ook echt dat  Cambuur dat volgend jaar wederom kan ontwijken. Ook omdat er best wel grote clubs in de JL zitten.

Ervanuitgaande dat ook RKC eruit valt dan: Roda, NEC, RKC, Sparta, VVV en De Graafschap! Allen ploegen met een hogere begroting dan wij in de JL hadden. Maar daar tegenover staat dat in de ED GAE, Excelsior en Dordrecht een lagere begroting dan Cambuur zullen hebben, er zijn dus zeker mogelijkheden.

Tukker

Mooie voetbaldag tot nu toe met Excelsior en Dordrecht als nieuwkomers.

Nu alleen Groningen nog even winnen van AZ  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Yellow Army

Dit seizoen gedeeld laatste met gae op de stand vwb de tv-gelden. Volgend jaar gae, exc en dordt onder ons. Weer een paar extra knaken te besteden dus.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2014, 16:52:23
Dit seizoen gedeeld laatste met gae op de stand vwb de tv-gelden. Volgend jaar gae, exc en dordt onder ons. Weer een paar extra knaken te besteden dus.

Excelsior ook onder ons? Die hebben de laatste tien jaar toch wel enkele malen in de eredivisie gezeten? Of hebben ze dat dusdanig slecht gedaan dat wij boven ze staan op de tv-geldenranglijst?
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Wel mooi dat nu eens de top 3 uit de jupiler league promoveert. Die hebben er op basis van het hele seizoen het meeste recht op.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Diekhuusen, gefeliciteerd!!! En proost! :grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2014, 16:54:35
Excelsior ook onder ons? Die hebben de laatste tien jaar toch wel enkele malen in de eredivisie gezeten? Of hebben ze dat dusdanig slecht gedaan dat wij boven ze staan op de tv-geldenranglijst?

Jep, exc ook.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op mei 18, 2014, 17:53:05
Jep, exc ook.

Mooie financiĆ«le meevaller, nog voordat het nieuwe seizoen begonnen is!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

15: Cambuur 60
16: G ahead 50
17: Excelsior 42
18: Dordt: 0

Zoveel "foxpunten" hebben de clubs verzameld.

Lore

Als de bedragen dan ongeveer vergelijkbaar zijn dan scheelt het ongeveer 70k euro

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 18, 2014, 20:42:38
Als de bedragen dan ongeveer vergelijkbaar zijn dan scheelt het ongeveer 70k euro

Is toch weer een modaal  spelerssalaris.
Area 58