Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Verhuisbericht
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Marc S

Ze kregen de NECslag :')

RotterdamLeeuwarden

Zouden we medeforummer "NijmegenLeeuwarden" ook nog zien vanavond ?

:X
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

Snap die schijtlollige opmerkingen aangaande NEC niet zo goed. Als we Sparta er voor terug krijgen, heb je er weer een club bij die niet zou misstaan tussen AZ, dkv en Vitesse.....

Voor de rest zal het me trouwens aan mijn reet roesten....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op mei 12, 2014, 09:38:16
Snap die schijtlollige opmerkingen aangaande NEC niet zo goed. Als we Sparta er voor terug krijgen, heb je er weer een club bij die niet zou misstaan tussen AZ, dkv en Vitesse.....

Denk toch dat met Roda en NEC twee vrij sterke clubs verdwijnen en we met een beetje geluk Willem II en Dordrecht ervoor terugkrijgen. RKC is niks en zal volgend jaar weer slechter worden. Alles voor het 2e jaar lijfsbehoud!!!

Lore

Dat klopt, maar Cambuur is op dit moment nog in een fase dat elk seizoen in de eredivisie handhaving een wereldprestatie is. Dus draait het om overleven tot wij in een nieuw stadion de begroting naar 10 mln+ kunnen tellen. In dat kader ben ik blij met het verdwijnen van Roda en NEC. Het liefste heb ik Dordrecht en Excelsior terug.

Dokkumer

Sportief? Dan zullen ze het organisatorisch eerst vele malen beter moeten doen. Het was en is daar nog een dikke bende op het Kasteel. Daar doen 3 overwinninkjes niets aan af.
Geef mij trouwens Dordt maar en niet alleen op basis van de prestaties van dit seizoen waardoor ze het verdienen.

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2014, 11:24:08
Sportief? Dan zullen ze het organisatorisch eerst vele malen beter moeten doen. Het was en is daar nog een dikke bende op het Kasteel. Daar doen 3 overwinninkjes niets aan af.
Geef mij trouwens Dordt maar en niet alleen op basis van de prestaties van dit seizoen waardoor ze het verdienen.

Hmmm, ik dacht dat hij eerder het klapvee publiek bedoelde van die andere clubs, maar het zou natuurlijk ook sportief kunnen zijn. Daar maak ik mij momenteel met Sparta niet zo druk over.

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 12, 2014, 11:31:14
Hmmm, ik dacht dat hij eerder het klapvee publiek bedoelde van die andere clubs, maar het zou natuurlijk ook sportief kunnen zijn. Daar maak ik mij momenteel met Sparta niet zo druk over.
Dat ook!

Marc S

Ik zie liever dordt en excelsior komen. Excelsior heeft de laatste jaren nooit hoger dan 16e geeindigd. en dordt heeft verreweg de laagste begroting. "mooie clubs en stadions" of "clubs die in de eredivisie horen" interesseren mij vrij weinig aangezien wij moeten overleven.

HilversumOnTour

Citaat van: Marc S op mei 12, 2014, 13:02:41
Ik zie liever dordt en excelsior komen. Excelsior heeft de laatste jaren nooit hoger dan 16e geeindigd. en dordt heeft verreweg de laagste begroting. "mooie clubs en stadions" of "clubs die in de eredivisie horen" interesseren mij vrij weinig aangezien wij moeten overleven.

_O_ en met een beetje geluk komt bovenstaand zondag gewoon uit!

SCC!

sunderland

Citaat van: moodygrunn op mei 11, 2014, 18:34:23
Heb liever Sparta, Dordrecht bewijst al jaren dat ze met een klein budget om kunnen gaan. Excelsior heeft idd ook mijn voorkeur ten opzichte van RKC.
sparta is op de spelersmarkt een grote concurent als ze promoveren

Cambuur058

100% liever Dordrecht dan Sparta!

Is toch wel een rare situatie voor Gladon...
Wat moet hij nou doen?
- 100% er voor gaan, scoren, winnen en Dordrecht de Eredivisie in maar hij terug naar Sparta in de Juup
of
- zoals Manu er niet helemaal voor gaan, verliezen met zijn cluppie, verliezen met dord maar volgend jaar met Sparta in de Eredivisie ...

is toch vreemd voor zo'n jongen, lijkt me niet dat Dordrecht (als ze promoveren) hem daarna kunnen betalen!

Goudvinger

Sowieso lijkt het mij gezond voor het Nederlands voetbal in het algemeen wanneer er eens nieuwe ploegen promoveren, net als afgelopen jaren. Dordrecht zou ik persoonlijk erg leuk vinden. Wat mij betreft gooien ze het promotie- en degradatiesysteem op de schop en degraderen de laatste twee direct uit de Eredivisie. Vers bloed is niet alleen uit sentimenteel oogpunt leuk, maar zorgt ook dat clubs die structureel in de Jupiler League meer kans hebben om (desnoods bij toeval) eens te promoveren en mee kunnen profiteren van één of meerdere jaren Fox-gelden.