Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Collingwood op mei 11, 2014, 17:03:03
Ze hebben ook wel weer alle pech van de wereld. En een zeer onzekere verdediging plus keeper.

Er zal ook een inmense druk op die wedstrijd staan, daar kan je op rekenen.
En dan krijg je fouten van die ploeg.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

sunderland

Citaat van: Collingwood op mei 11, 2014, 17:03:03
Ze hebben ook wel weer alle pech van de wereld. En een zeer onzekere verdediging plus keeper.
pech dwing je ook af .Roda en Nec hebben een waardeloze achterhoede en keeper .Dan krijg je dat

marrumer

haha 0-3 helemaal beslist in ieder geval.

Collingwood

Citaat van: sunderland op mei 11, 2014, 17:08:09
pech dwing je ook af .Roda en Nec hebben een waardeloze achterhoede en keeper .Dan krijg je dat

Natuurlijk, anders hadden ze ook niet zo laag gestaan. Maar toch, een bal van richting veranderd op de paal, bal van de lijn gehaald... En bij Sparta vliegt alles er in.
Kalmte alleen kan u redden.

RotterdamLeeuwarden

Blijkbaar staat de harde wind voor Sparta precies goed  :_schater
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Marc S

Einde verhaal voor NEC.

Cambuur058

1-0 Voor de graafschap!! nog een stunt in de maak?? Wat een WERELDGOAL van Koolhof!

Eewal

Citaat van: Cambuur058 op mei 11, 2014, 17:45:42
1-0 Voor de graafschap!! nog een stunt in de maak?? Wat een WERELDGOAL van Koolhof!

ook meteen een ton duurder ;) .. prachtige goal inderdaad!

Cambuur058


CJ058

Nu dus Dordt - Sparta. Laat het aub niet 010 worden..

Collingwood

Wel positief voor Cambuur dit. Hopen dat Excelsior en Dordrecht promoveren.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op mei 11, 2014, 18:29:29
Wel positief voor Cambuur dit. Hopen dat Excelsior en Dordrecht promoveren.
Heb liever Sparta, Dordrecht bewijst al jaren dat ze met een klein budget om kunnen gaan. Excelsior heeft idd ook mijn voorkeur ten opzichte van RKC.
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op mei 11, 2014, 18:34:23
Heb liever Sparta, Dordrecht bewijst al jaren dat ze met een klein budget om kunnen gaan. Excelsior heeft idd ook mijn voorkeur ten opzichte van RKC.

Dat is wel zo, maar ze hebben nu al een van de laagste budgetten van de eerste divisie. Dus bij promotie zullen ze het denk ik wel heel moeilijk krijgen om een eredivisiewaardig team te formeren (daar hebben we zelf ervaring mee). Maar als Sparta zou promoveren zou ik het ook niet erg vinden, ben al lang blij dat NEC er uit is gevlogen.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Bij nec weer lekker gegaan hoor ik.
ramen liggen er alweer uit.
doodsbange voetballers die de kleedkamer
niet uit durven.
leuke supporters daar.

RotterdamLeeuwarden

NEC heeft ook een fanatieke aanhang wat af en toe uit zn slof schiet.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)