Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op mei 07, 2014, 22:59:27
hahah en finboergason langdurig geblesseerd  :_schater :_schater :_schater :_schater

Haha  :_schater lekker voor dat ettertje.

Cambuur058

gvd rkc totaal onveriend 0-1 voor

scc-aaron

#2822
Die vrije trap van Duits zat er wel goed in. Ik hoop trouwens wel op een stunt van Sparta vanavond. Nek mag er wat mij betreft wel uit.

HilversumOnTour

Misschien is het wel beter dat RKC erin blijft, het zal nooit beter worden daar. Steeds minder geld en de selectie gaat volgend jaar weer achteruit. Koeman, Castelen en Sno vertrekken en er is amper geld daar!

Collingwood

DG heeft denk ik meer potentie dan RKC. Laat RKC er dan in de volgende ronde maar uit vliegen. Bovendien kunnen wij dan misschien een paar spelers van DG halen. Ik vind die Breinburg tot nu toe wel goed spelen, lijkt me een goede speler voor ons. Vermeij en Koolhof onopvallend.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Citaat van: scc-aaron op mei 08, 2014, 19:19:06
Die vrije trap van Duits zat er wel goed in. Ik hoop trouwens wel op een stunt van Sparta vanavond. Nek mag er wat mij betreft wel uit.

Sparta mag van mij nog mooi wat jaartjes Jupiler spelen. Sinds dat TV-programma neem ik die club niet meer serieus, ook al kwam dat vooral door die vervelende Vloet..

HilversumOnTour

Citaat van: Eewal op mei 08, 2014, 19:27:12
Sparta mag van mij nog mooi wat jaartjes Jupiler spelen. Sinds dat TV-programma neem ik die club niet meer serieus, ook al kwam dat vooral door die vervelende Vloet..

En ik ben die smerige 1-0 toen op het Kasteel in de laatste minuut niet vergeten. Maar goed, Sparta erin voor NEC is wel een nieuwe zwakkere broeder erbij!

Eewal

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 08, 2014, 19:30:00
En ik ben die smerige 1-0 toen op het Kasteel in de laatste minuut niet vergeten. Maar goed, Sparta erin voor NEC is wel een nieuwe zwakkere broeder erbij!

Ik ga uit van eigen kracht.... :) .. NEC was niet best dit jaar, maar Sparta 17de in de Jupiler? Dan verdien je het niet om te promoveren...

scc-aaron

Citaat van: Eewal op mei 08, 2014, 19:32:07
Ik ga uit van eigen kracht.... :) .. NEC was niet best dit jaar, maar Sparta 17de in de Jupiler? Dan verdien je het niet om te promoveren...

Maar qua historie zeker wel.

Marc S

Citaat van: scc-aaron op mei 08, 2014, 20:07:40
Maar qua historie zeker wel.

Sorry hoor maar zou het echt een schande vinden als de nummer 17 zou promoveren. Die verdienen het op basis van dit seizoen niet.

Collingwood

Schaars zes maanden eruit vanwege knieblessure. Kansen voor Ritzmaier?
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

In het overzicht van dieptepunten van de eredivisie in het AD:

Op nummer 9: cambuur verstuur feestje PSV

Op nummer 1: Cambuursupporters vallen lodeweges aan

Collingwood

Citaat van: Lore op mei 09, 2014, 19:59:46
In het overzicht van dieptepunten van de eredivisie in het AD:

Op nummer 9: cambuur verstuur feestje PSV

Op nummer 1: Cambuursupporters vallen lodeweges aan

9 lijkt me een eerder een hoogtepunt?  :devil
Vwb dat andere hebben ze helaas wel gelijk...
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

heeft iemand een streampje voor sparta - nec?

janlul heeft het niet en firstrow weet niet eens dat de wedstrijd gespeels word

Eewal

Citaat van: Lore op mei 09, 2014, 19:59:46
In het overzicht van dieptepunten van de eredivisie in het AD:

Op nummer 9: cambuur verstuur feestje PSV

Op nummer 1: Cambuursupporters vallen lodeweges aan

wat ik me nog wel eens afvraag; had DL echt klappen gekregen als die idioten hem wel hadden kunnen bereiken..? zonder het hele gebeuren weer op te rakelen.. was het eigenlijk alweer vergeten :)