Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

En in Kerkrade doen ze het ook weer lekker...

http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3036:roda-jc-fc-groningen&catid=45:sfeerabeleving&Itemid=68

Lokale driehoek Kerkrade loopt het dun door de broek - voorverkoop autocombi aan fans FC Groningen stilgelegd

Gisteren waren er aan supporters van FC Groningen 158 tickets voor het uitvak verkocht, waarvan 35 buskaarten en 123 autocombitickets. Dergelijke aantallen lijken de Limburgse autoriteiten niet te kunnen behappen, want de voorverkoop van de autocombi is vandaag stilgelegd, zo bericht FC Groningen in een wel erg summier en neutraal bericht.

FC Groningen schrijft: "De instanties in Kerkrade houden het risicoprofiel van de wedstrijd en daarmee ook de vervoerswijze voor FC-supporters echter opnieuw tegen het licht. Totdat dit nieuwe onderzoek is afgerond, worden er geen kaarten verkocht voor de autocombi. De verkoop voor de FanTour loopt wel gewoon door."
   
Hetzelfde angsthazengedrag vertoonden de Haagse autoriteiten in de aanloop naar de wedstrijd die FC Groningen op 15 maart jl. in de Residentie speelde. Middenin de voorverkoopperiode werd de autocombiregeling de nek omgedraaid, waarna het uitvak begrijpelijkerwijs met slechts 29 fans gevuld was, tot volle tevredenheid van de plaatselijke lokale driehoek.

Mocht de autocombi naar Kerkrade niet hervat worden, hetgeen wij vrezen, dan dreigt eenzelfde scenario op zondag 27 april a.s. Busreizigers dienen zich om 9 uur bij de Euroborg te vervoegen voor een potje voetbal dat 5,5 uur later begint - velen zullen daarvoor passen. De autocombiregeling was met een prijs van € 3 zeer aantrekkelijk geprijsd, maar opnieuw was het allemaal te mooi om waar te zijn.

Roda JC - om ziek van te worden. Wat ons betreft: welkom in de Jupiler League!

:0=Watching football is not a crime!

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 21:34:14
En in Kerkrade doen ze het ook weer lekker...

http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3036:roda-jc-fc-groningen&catid=45:sfeerabeleving&Itemid=68

Lokale driehoek Kerkrade loopt het dun door de broek - voorverkoop autocombi aan fans FC Groningen stilgelegd

Gisteren waren er aan supporters van FC Groningen 158 tickets voor het uitvak verkocht, waarvan 35 buskaarten en 123 autocombitickets. Dergelijke aantallen lijken de Limburgse autoriteiten niet te kunnen behappen, want de voorverkoop van de autocombi is vandaag stilgelegd, zo bericht FC Groningen in een wel erg summier en neutraal bericht.

FC Groningen schrijft: "De instanties in Kerkrade houden het risicoprofiel van de wedstrijd en daarmee ook de vervoerswijze voor FC-supporters echter opnieuw tegen het licht. Totdat dit nieuwe onderzoek is afgerond, worden er geen kaarten verkocht voor de autocombi. De verkoop voor de FanTour loopt wel gewoon door."
   
Hetzelfde angsthazengedrag vertoonden de Haagse autoriteiten in de aanloop naar de wedstrijd die FC Groningen op 15 maart jl. in de Residentie speelde. Middenin de voorverkoopperiode werd de autocombiregeling de nek omgedraaid, waarna het uitvak begrijpelijkerwijs met slechts 29 fans gevuld was, tot volle tevredenheid van de plaatselijke lokale driehoek.

Mocht de autocombi naar Kerkrade niet hervat worden, hetgeen wij vrezen, dan dreigt eenzelfde scenario op zondag 27 april a.s. Busreizigers dienen zich om 9 uur bij de Euroborg te vervoegen voor een potje voetbal dat 5,5 uur later begint - velen zullen daarvoor passen. De autocombiregeling was met een prijs van € 3 zeer aantrekkelijk geprijsd, maar opnieuw was het allemaal te mooi om waar te zijn.

Roda JC - om ziek van te worden. Wat ons betreft: welkom in de Jupiler League!

:0=Watching football is not a crime!

Laat ze maar lekker degraderen dan idd.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

De liefde voor de beurs gaat boven de clubliefde. Ik zou dit niet in mijn hersens halen, helemaal als je eigen club nog niet safe is.
Las ook dat iemand in Almelo een kroeg had afgehuurd voor Ajaxfans, bleek trouwens een regiofan te zijn van Ajax.

Lore

Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 21:34:14
En in Kerkrade doen ze het ook weer lekker...

http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3036:roda-jc-fc-groningen&catid=45:sfeerabeleving&Itemid=68

Lokale driehoek Kerkrade loopt het dun door de broek - voorverkoop autocombi aan fans FC Groningen stilgelegd

Gisteren waren er aan supporters van FC Groningen 158 tickets voor het uitvak verkocht, waarvan 35 buskaarten en 123 autocombitickets. Dergelijke aantallen lijken de Limburgse autoriteiten niet te kunnen behappen, want de voorverkoop van de autocombi is vandaag stilgelegd, zo bericht FC Groningen in een wel erg summier en neutraal bericht.

FC Groningen schrijft: "De instanties in Kerkrade houden het risicoprofiel van de wedstrijd en daarmee ook de vervoerswijze voor FC-supporters echter opnieuw tegen het licht. Totdat dit nieuwe onderzoek is afgerond, worden er geen kaarten verkocht voor de autocombi. De verkoop voor de FanTour loopt wel gewoon door."
   
Hetzelfde angsthazengedrag vertoonden de Haagse autoriteiten in de aanloop naar de wedstrijd die FC Groningen op 15 maart jl. in de Residentie speelde. Middenin de voorverkoopperiode werd de autocombiregeling de nek omgedraaid, waarna het uitvak begrijpelijkerwijs met slechts 29 fans gevuld was, tot volle tevredenheid van de plaatselijke lokale driehoek.

Mocht de autocombi naar Kerkrade niet hervat worden, hetgeen wij vrezen, dan dreigt eenzelfde scenario op zondag 27 april a.s. Busreizigers dienen zich om 9 uur bij de Euroborg te vervoegen voor een potje voetbal dat 5,5 uur later begint - velen zullen daarvoor passen. De autocombiregeling was met een prijs van € 3 zeer aantrekkelijk geprijsd, maar opnieuw was het allemaal te mooi om waar te zijn.

Roda JC - om ziek van te worden. Wat ons betreft: welkom in de Jupiler League!

:0=Watching football is not a crime!

Zouden ze in Kerkrade nu pas gerekend hebben en er achter zijn gekomen dat Roda de volgende wedstrijd al officieel kan degraderen?

ForzaCambuur1

Citaat van: SCCornjum op april 15, 2014, 22:15:37
Clubliefde?


Hoezo ga je je bod met 65 euro verhogen als er in de tussentijd niemand heeft geboden  :_schater

brambo3004

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 16, 2014, 13:08:38
Hoezo ga je je bod met 65 euro verhogen als er in de tussentijd niemand heeft geboden  :_schater

55 euro...en dan is het logisch :clint

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 16, 2014, 13:08:38
Hoezo ga je je bod met 65 euro verhogen als er in de tussentijd niemand heeft geboden  :_schater

Kan zijn dat biedingen zijn verwijderd, maar aannemelijker lijkt me onzinbiedingen...
Henk, held, bedankt

EastSide058

De Groningen supporters nemen Jupiler- Vlaggen mee, omdat die moffen uit sterfrade morgen officieel kunnen degraderen  l8l
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Het kan allemaal mooi vallen
Ajax wat ondanks een nederlaag kampioen wordt
Feyenoord wat ondanks een nederlaag 2e wordt
Roda wat degradeert

Heracles - Ajax 3-1
Feyenoord - Cambuur 1-2
NEC - Twente 1-1
Roda - Groningen 3-4 (ruststand 2-0) (dan maar niet Europa in :P)

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2014, 16:05:21
Het kan allemaal mooi vallen
Ajax wat ondanks een nederlaag kampioen wordt
Feyenoord wat ondanks een nederlaag 2e wordt
Roda wat degradeert

Heracles - Ajax 3-1
Feyenoord - Cambuur 1-2
NEC - Twente 1-1
Roda - Groningen 3-4 (ruststand 2-0) (dan maar niet Europa in :P)

Roda jc zien degraderen is toch ook een leuke prijs?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2014, 16:05:21
Het kan allemaal mooi vallen
Ajax wat ondanks een nederlaag kampioen wordt
Feyenoord wat ondanks een nederlaag 2e wordt
Roda wat degradeert

Heracles - Ajax 3-1
Feyenoord - Cambuur 1-2
NEC - Twente 1-1
Roda - Groningen 3-4 (ruststand 2-0) (dan maar niet Europa in :P)

NEC - Twente 2-1
Roda - Groningen 3-0
NAC - RKC 0-1

Degradeert Roda alsnog :thumbsup
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2014, 21:16:52
NEC - Twente 2-1
Roda - Groningen 3-0
NAC - RKC 0-1

Degradeert Roda alsnog :thumbsup

Kunnen ze op doelsaldo nec nog voorbij. Moeten ze wel winnen in Deventer.

Holwerd voor Cambuur

Na 5 minuten 2 goals: Roda 1-0 en Nec 1-0  :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2014, 14:36:10
Na 5 minuten 2 goals: Roda 1-0 en Nec 1-0  :insane

Roda is bijna gedegradeerd!  |:) |:) |:) Nog een weekje wachten dan mogen ze lekker in de  :jupiler ballen.