Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Utrecht speelt zich ook al veilig 2-0

KennySCC

1-0 AZ via een penalty

Cambuur058

1-0 RKC hoppaaaa!!  :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Lore


Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 13, 2014, 15:44:27
1-0 RKC hoppaaaa!!  :thumbsup :thumbsup :thumbsup

_O_ mooi man, laat NEC en Roda er beide maar uit gaan!

Cambuur058

Citaat van: Lore op april 13, 2014, 15:46:08
_O_ mooi man, laat NEC en Roda er beide maar uit gaan!
En cambuur in het linkerrijtje!

Eewal

RKC volgende week winnen tegen NAC en dan kunnen die er ook nog uit....

Cambuur058

Citaat van: Eewal op april 13, 2014, 15:48:53
RKC volgende week winnen tegen NAC en dan kunnen die er ook nog uit....
oh jeetje ja.

nac redelijk mooie club maar denk dat het voor ons goed zou zijn als nac via de nacompetitie er uit gaan en ik noem een dordrecht er in komt via de nacompetitie. die hebben een laag budget, klein stadion, kleine achterban, etc en dat maakt handhaving voor de komende jaren een stuk makkelijker

Lore

Citaat van: Eewal op april 13, 2014, 15:48:53
RKC volgende week winnen tegen NAC en dan kunnen die er ook nog uit....

Zou geweldig zijn. Eagles en RKC hebben beiden niet meer budget dan wij en dan nog twee uit de JL erbij! Kansen zat volgend jaar!

Lore


Cambuur058


Eewal

alhoewel.. RKC mag ook wel degraderen, dan kunnen wij Sno oppikken :)

Cambuur058

Citaat van: Eewal op april 13, 2014, 15:55:00
alhoewel.. RKC mag ook wel degraderen, dan kunnen wij Sno oppikken :)
Sno kan denk ik echt wel naar een subtopper

Dokkumer

Niet ongunstig... Zwolle laat na de bekerfinale nog wel wat liggen.. Die hebben PSV en Twente nog. Met deze tussenstand kunnen we officieel aan het :proost |:)

Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 13, 2014, 15:56:23
Sno kan denk ik echt wel naar een subtopper

Subtopper? Is dat zo'n club die tussen de vijfde en tiende plaats speelt?  :devil