Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: gewoon een fan op april 13, 2014, 09:03:56
Ik denk dat Pvanbuijtene een eerder bericht aanhaalt en geeft nu aan dat hij enorm trots is dat Cambuur het op eigen kracht heeft gedaan, althans zo lees ik zijn bericht  :proost

Juist!! Vele waaronder ik zo bezig geweest met andere clubs zodat wij veilig zijn... maarcwe hebben het gewoon helemaal zelf gedaan... echt super knap!

Cambuur Groningen

Ik heb vaak niets te doen op zondagochtend, dus hierbij de stand als je de hoeveelheid behaalde punten deelt door begroting in miljoenen:

SC Cambuur   39   9,75
Go Ahead Eagles   37   7,12
RKC Waalwijk   30   6,38
Heracles Almelo   36   4,24
PEC Zwolle   38   4,22
ADO Den Haag   37   2,85
FC Groningen   45   2,65
NAC Breda   34   2,62
NEC   28   2,55
Roda JC Kerkrade   26   2,36
DKV   51   2,32
FC Utrecht   35   2,06
Vitesse   54   1,80
AZ   45   1,73
Feyenoord   60   1,71
FC Twente   59   1,28
Ajax   66   1,02
PSV   53   0,85

Niet dat je er ook maar iets aan hebt, maar we staan wel bovenaan  8P

Cambuur058

hopen dat:

AZ van NEC wint
Utrecht - Heracles gelijkspel
RKC van PEC wint want RKC kan ons toch niet meer voorbij en dan staan we linkerrijtje!
Ajax van ADO wint

gewoon een fan

Ik hoop dat NEC niet rechtstreeks degradeert, laat dit maar Roda overkomen.

Marc S

Citaat van: gewoon een fan op april 13, 2014, 10:48:06
Ik hoop dat NEC niet rechtstreeks degradeert, laat dit maar Roda overkomen.

Mee eens, daarom mag van mij NEC best winnen van AZ vandaag.

Len Cantello

Het zal me allemaal aan m'n reet roesten, zolang die stofhappers uit Kerkrade maar degraderen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 13, 2014, 11:42:28
Het zal me allemaal aan m'n reet roesten, zolang die stofhappers uit Kerkrade maar DIRECT degraderen.

Even een kleine bug(s) fix :devil

Dokkumer

Maar wat is het een heerlijk gevoel om op zondagmiddag even languit met een zwaar sjekkie en een :koffie of :grolsch (voor de liefhebber) op de bank te hangen en de tussenstanden van de "concurrentie" op de telefoon te volgen |:)

:0=WIJ BINNE VEILIG!!!

drg

Zal me allemaal worst wezen wat er nu nog gespeeld wordt  :_schater

Zelfs tot het punt dat Feyenooit van ons wel mag winnen dat zij de laatste wedstrijd nog over ajax heen kunnen

dizzhead

Citaat van: drg op april 13, 2014, 12:32:42
Zal me allemaal worst wezen wat er nu nog gespeeld wordt  :_schater

Zelfs tot het punt dat Feyenooit van ons wel mag winnen dat zij de laatste wedstrijd nog over ajax heen kunnen
Nooit. Veilig en winnen. Goed voor de $$ van fux

HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op april 13, 2014, 11:42:28
Het zal me allemaal aan m'n reet roesten, zolang die stofhappers uit Kerkrade maar degraderen.

x2! Schijthekel aan dat danke-bitte volk  :0=

poelie-lwd

Het zal mij de bout hachelen wie er uit vliegt zolang dat Roda (direct) NEC en NAC maar zijn  :R
Iedereen heeft recht op mijn mening.

RotterdamLeeuwarden

Roda er maar rechtstreeks uit  :devil
en RKC en NEC nacompetitievoetbal doen.
En daarin mag RKC wel degraderen.
RKC, echt een club van niks in mijn ogen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op april 13, 2014, 12:31:09
Maar wat is het een heerlijk gevoel om op zondagmiddag even languit met een zwaar sjekkie en een :koffie of :grolsch (voor de liefhebber) op de bank te hangen en de tussenstanden van de "concurrentie" op de telefoon te volgen |:)

:0=WIJ BINNE VEILIG!!!
Op dokters/dokkies advies: lekker met een sigaretje en een bakje koffie naar voetbal aan het kijken...
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

het is toch schandalig hoe stil het in dat rkc stadion is...