Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Alle Zuidamerikanen zijn viezeriken. Niet alleen Suaréz eruit pikken ;) Goede voetballer met gemene trekjes, heeft ze in interlands wel nodig om te overleven.

okkele

ok.
alle zuid-amerikanen zijn stumpers.





onder leiding van suarez.
l8l
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Raaf

Citaat van: okkele op maart 28, 2013, 20:44:12
ok.
alle zuid-amerikanen zijn stumpers.






onder leiding van suarez.
l8l

Oh dou bist zuid amerikaan?

Dokkumer

Ik wil Suaréz absoluut niet beschermen, alleen vind ik dat hij in vergelijking met de gemiddelde Zuid Amerikaanse slager eeh verdediger een koorknaap is ;)

Overigens was een spits als van Basten -zijn naam zij ontheiligd- ook niet bepaald een lieverdje. Gemene overtredingen op verdedigers. Alles om te winnen en te overleven in de absolute top.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

RotterdamLeeuwarden

'Voetballen voor vijftigduizend man, wie wil dat nu niet?'

04/04/2013 16:39

VVV-Venlo-trainer Ton Lokhoff kijkt uit naar de confrontatie met Feyenoord van aankomende vrijdag. De Venlonaren treden aan in De Kuip, wat het meenemen van punten naar Limburg een zware opgave maakt.

Want hoewel VVV dit Eredivisieseizoen op vreemde bodem evenveel punten (elf) pakte als op eigen veld, ligt het gezien de sterke thuisreeks van Feyenoord niet voor de hand dat de huidige nummer zeventien van de ranglijst drie punten pakt in Rotterdam. Feyenoord is immers al 24 thuiswedstrijden ongeslagen in competitieverband.

Feyenoord-trainer Ronald Koeman gaf eerder al aan dat zijn ploeg zich tegen VVV moet revancheren voor de 2-0 nederlaag bij SC Heerenveen. Juist daarom ziet Lokhoff mogelijkheden. 'Feyenoord kan zich niet nog meer puntverlies permitteren in de race om het kampioenschap, die zullen vol gas geven.'

'Maar dat betekent ook dat er ruimte komt', weet Lokhoff. 'Die ruimte moeten we benutten. We gaan niet om alleen maar tegen te houden. En net als in elke wedstrijd zullen we ook nu kansen krijgen. Maar dan moeten we ze wél afmaken.'

Lokhoff heeft de beschikking over een gretige groep. 'Ik heb veel felle duels gezien van iedereen. Ze willen er natuurlijk allemaal vrijdag bij zijn, maar wie wil dat nu niet: voetballen voor vijftigduizend man, in zo'n ambiance.'

Bron: VI


RotterdamLeeuwarden zegt: De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

En dat zetten ze op het spel met een nieuw stadion  :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

De Raaf

Frankie, alvast van harte  |:) |:) |:)

De Jager

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 04, 2013, 19:41:55
'Voetballen voor vijftigduizend man, wie wil dat nu niet?'

04/04/2013 16:39

VVV-Venlo-trainer Ton Lokhoff kijkt uit naar de confrontatie met Feyenoord van aankomende vrijdag. De Venlonaren treden aan in De Kuip, wat het meenemen van punten naar Limburg een zware opgave maakt.

Want hoewel VVV dit Eredivisieseizoen op vreemde bodem evenveel punten (elf) pakte als op eigen veld, ligt het gezien de sterke thuisreeks van Feyenoord niet voor de hand dat de huidige nummer zeventien van de ranglijst drie punten pakt in Rotterdam. Feyenoord is immers al 24 thuiswedstrijden ongeslagen in competitieverband.

Feyenoord-trainer Ronald Koeman gaf eerder al aan dat zijn ploeg zich tegen VVV moet revancheren voor de 2-0 nederlaag bij SC Heerenveen. Juist daarom ziet Lokhoff mogelijkheden. 'Feyenoord kan zich niet nog meer puntverlies permitteren in de race om het kampioenschap, die zullen vol gas geven.'

'Maar dat betekent ook dat er ruimte komt', weet Lokhoff. 'Die ruimte moeten we benutten. We gaan niet om alleen maar tegen te houden. En net als in elke wedstrijd zullen we ook nu kansen krijgen. Maar dan moeten we ze wél afmaken.'

Lokhoff heeft de beschikking over een gretige groep. 'Ik heb veel felle duels gezien van iedereen. Ze willen er natuurlijk allemaal vrijdag bij zijn, maar wie wil dat nu niet: voetballen voor vijftigduizend man, in zo'n ambiance.'

Bron: VI


RotterdamLeeuwarden zegt: De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

En dat zetten ze op het spel met een nieuw stadion  :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Het interesseert me niks als iemand een zwak heeft voor een andere club,  mag je best een keer zeggen.
Alleen bij jou komt het me nu wel een beetje mn strot uit!
Heb je niet een feyenoord forum?

marrumer

ik hoop niet dat er feest gevierd is bij een 1-0 overwinning op vvv...

Dokkumer

Bepaalde clubs belonen je dan met een fluitconcert, dat heb je met bioscooppubliek.

SCCornjum


Ajax, Feyenoord en de beide supportersverenigingen hebben tot 1 mei de tijd om een plan te maken om weer uitsupporters toe te laten tijdens de Klassieker. De grootste uitdaging: de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb over de streep krijgen.

Wat Aboutaleb betreft is het nog maar de vraag of er weer uit-fans mogen komen. Eerder liet zijn Amsterdamse collega Eberhard van der Laan zich wél positief uit over het aanpassen van de huidige regeling.

"Beide clubs en de supportersverenigingen van beide clubs trekken samen op om voor 1 mei het een en ander te kunnen presenteren aan de burgemeesters", zegt Miel Brinkhuis, woordvoerder van Ajax, in Metro. Het doel is normalisatie van de sfeer rond de beladen wedstrijden.

Aboutaleb schreef in antwoord op vragen van de VVD dat hij niet vooruit wil lopen op een eventuele versoepeling van de regels. "Uitgangspunt voor alle partijen is dat de Klassieker onder normale omstandigheden moet kunnen worden gespeeld", aldus de burgervader. "In 2011 is afgesproken dat de partijen voorafgaand aan het seizoen 2013-2014 bij elkaar komen om de uitkomsten te bespreken en een beslissing te nemen. Ik loop niet vooruit op dit evaluatiemoment."

Sinds 2009 komen er geen supporters van de tegenstander meer bij Klassiekers. Dat gebeurde na een reeks van incidenten.
Watching Football Is Not A Crime

marrumer

leuk als er weer uitsupporters mogen komen.

Dokkumer

Een Klassieker zonder uitpubliek is als bier zonder alcohol  :y

RotterdamLeeuwarden

Jullie hebben helemaal gelijk hoor maar als na iedere wedstrijd de halve stad wordt afgebroken (lees: gesloopt) dan heb je er schoon genoeg van als je burgemeester bent.

Ik heb het vaak genoeg gezien en dan denk ik: waarom in godsnaam ? ? ? ? ? ? ? ? ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

brambo3004

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 07, 2013, 12:12:36
Jullie hebben helemaal gelijk hoor maar als na iedere wedstrijd de halve stad wordt afgebroken (lees: gesloopt) dan heb je er schoon genoeg van als je burgemeester bent.

Ik heb het vaak genoeg gezien en dan denk ik: waarom in godsnaam ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Omdat voetbal van het volk is en (al het) volk dus naar het voetbal moet kunnen gaan.