Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

het maakt toch niet zo veel uit als roda wint? die gaan ons toch niet meer voorbij.

Dokkumer

Er spelen meer zaken....

Chris Cambuur

Ik denk dat de laatste wedstrijd tegen ado den haag een finale is voor play of Europa league! En dat wij ons helemaal niet meer zorgen hoeven te maken over de degradatie zone. Gezien wat de concurrentie nog aan tegenstanders heeft lijkt mij dit een logische beredenatie.  :scc :scc :)

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

speculeter


pvanbuijtene


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Retteketet hup AaaZet
*klappert mee* :devil

moodygrunn

Citaat van: peter op april 06, 2014, 17:11:01
hoe lang volg jij cambuur al?

Eerste wedstrijd was cambuur- de graafschap 1999 of 1998. 1-0 destijds via een vrije trap...

In Henk en Sandor we trust

speculeter

Ik zeg nacompititie 2009...

moodygrunn

Citaat van: peter op april 06, 2014, 17:40:54
Ik zeg nacompititie 2009...

ah belletje gaat inmiddels rinkelen.....
In Henk en Sandor we trust

pvanbuijtene


pvanbuijtene


Unknown

Kan niet kijken. Maar wie is beter?

Dokkumer

open wedstrijd RamoS met rood eraf