Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Wat verschrikkelijk stil in de kuip zeg
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc01

Lekker commentaar bij fox. Leo en john. Vooral
John is een top commentator.

Verder erg dood in het stadion volgens mij.

Unknown

Citaat van: AL op april 06, 2014, 13:14:46
Ado dus veilig.
Had liever een gelijkspel, maar als RKC maar verliest!

Mooi voor ons dat ado veilig is. Staat er dus niet veel meer op het spel voor ado laatste pot, en voor ons misschien wel.

Unknown

yesss 1-0 feijenoord

jeff

Het duurt 38min, maar Feyenoord op 1-0

speculeter


RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur Groningen


marrumer

mooi en rkc zal aanvallend niks meer in te brengen hebben  :D

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

Voor het doelsaldo zou het mooi zijn als Feyenoord even goed gas geeft.
Kalmte alleen kan u redden.

scclwd

We zullen het maar beleven dat RKC daar punten gaat pakken. Duurde wel wat lang de 1-0.

Lore

Citaat van: Collingwood op april 06, 2014, 15:13:11
Voor het doelsaldo zou het mooi zijn als Feyenoord even goed gas geeft.

Precies en dan volgende week feyenoord 7 punten los komen en dan staat er niets meer op het spel voor Feyenoord als wij daar heen moeten!

Unknown

Citaat van: Lore op april 06, 2014, 15:14:51
Precies en dan volgende week feyenoord 7 punten los komen en dan staat er niets meer op het spel voor Feyenoord als wij daar heen moeten!

hangt wel van ajax af, die staan achter en stel dat dat zo blijft, geen idee tegen wie ze volgende week moeten, maar stel ze morsen dan weer punten, dan gaat feyenoord misschien wel in een wonder geloven...